Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaunas-Jonava

    Nuo LG "viršininkijos" intrigų atsiriboju, tik pridursiu savo nuomonę, kad traukiniai "Baltija" ir "Pajūris" buvo sumaišyti. Iš Klaipėdos ~10:30h. į Jonavą atvykdavo iš tiesų "Pajūris". Dabar (jei neklystu), rytą ankstesnės "Baltijos" maršrutu į Klaipėdą nuvažiavę, paskui bevardžiu maršrutu į Vilnių grįžę vagonai vakare į Klaipėdą vyksta ankstesniu "Pajūrio maršrutu" ???
    Galėčiau daug rašyti apie savo "gastroles" traukiniu iš Kauno į Jonavą. Aišku, kol buvo galimybė. Dabar galimybę smarkiai riboja ne tik dvi traukinio kursavimo dienos, bet ir keleiviui nereali bilieto kaina (8,90 Lt, kai autobusu tik 7 Lt, o dar paturistaujant ir Kauno miesto 29 autobusų maršrutą išnaudojant galima kažkiek pataupyti).
    Dar iš vaikystės laikų prisimenu traukinio maršrutą Kaunas-Gaižiūnai. Važiuodavo kažkadą rytą. Tada iškilo klausimas, kurgi tie Gaižiūnai. Kai sužinojau, paaiškėjo - tai stotis prieš Jonavą. Kodėl tas traukinys tada važinėjo ne iki Jonavos, mįsle liko iki dabar. Gal būt kad buvo iš Kauno į Gaižiūnus važinėjančių keleivių, gal tokiu paros metu Gaižiūnų-Jonavos tarpstotyje vykusiems kelio darbams buvo skirtas "langas" (laiko tarpas be traukinių eismo).
    Gaižiūnuose traukinys Kaunas-Šiauliai stodavo po ilgametės nebūties pravestas dabartiniu grafiku penktadieniais ir sekmadieniais.
    Dumsių stotelė paprauklesnė būtų ją pervardijant Šveicarija. Nes ji yra taip besivadinančios gyvenvietės pašonėje. Į Kalnėnų stotį, esančią tarp Kalnėnų ir Užusalių gyvenviečių, važinėjau traukiniu Kaunas-Šiauliai (vienais metais joje stodavusiu, arčiau nestodavo niekur). Vis išlipdavau vienintelis, paskui į Turžėnus (Karmėlavą) iš ten pėsčias nueidavau sveikatingumo trasai prilygstančiu žvyrkeliuku. Ir tikrai įsitikinau, Kad Kalnėnų stotyje keleivių nebūna... Užusalių gyventojai liko kažkokie paslaptingi ir kitomis prasmėmis.
    Nenorėčiau sutikti, kad keleivių nebūtų Neveronyse. Pats 39 maršruto autobusu iki ten pavažiuoju ir toliau pėsčias iki Pravieniškių einu netaip retai. Apie 40 minučių trunkanti kelionė nuo Kauno geležinkelio stoties iki Neveronių pasijunta kaip varginanti ir apie traukinio stotelę ten (tiksliau - jos neegzistavimą) pagalvoju visai neatsitiktinai. Traukinys iš Kauno į Neveronis nuvažiuotų gal per 15 minučių. Ir Maskvoje (žinoma, ir kitų šalių sostinėse) važinėja autobusai, troleibusai, kai kur dar tramvajai, metro... Bet yra ir priemiestinaii traukiniai. Ir visas šis transportas išnaudojamas kompleksiškai, su tarpusdavio ryšiu.
    Kol Kauno-Jonavos maršrutu kursavo AR2, į Jonavą važinėjau. Kartais maršrutas ten ir baidvavosi, kartais persėsdavau ir kelionę tęsiau Šiaulių link, kartais iš ten grįžinėdamas. Kai iš Kauno išvažiuodavau reisu ~16-17h, AR2 išvažiuodavo beveik pilnas, daug keleivių išlipdavo Neveronyse, toliau likdavo mažai... Panaši situacija gaudavosi iš Jonavos ~10-11h važiuojant į Kauną: Neveronyse keleivių įlipdavo. Neveronyse stodavo ir D1 Šiauliai-Kaunas-Šiauliai (į Kauną atvykdavęs pats, o kartais M62 atitrauktas ~11h, iš Kauno išvykdavęs arba vėl su M62 pagalba išvežtas ~18h). Po 1996 m. pastebėjau, kad keleiviniam transportui į Neveronis spaudimą darė "mikriukininkų klanas" (kaip ir kažkieno minėtu Jonavos atveju). Beje, dabar Palemone kiek pažiūriu, tai 56 maršruto mikriukai vis važiuoja pilnutėliai (už dabar galiojančią 2,50 Lt kainą tupinčiam važiuoti - ne man...). Tada ir pamastai apie komfortą traukinyje... Gerai, kad atskiri elektriniai traukiniai (netgi keli dviaukščiai) Palemone stoja...
    Įdėmiau panagrinėjus keleivių vežimo specifiką elektriniais ir dyzeliniais traukiniais Rygos mieste (čia už mane geresnis specialistas būtų Solvijus), apie tokias stotis ir stoteles kaip Amaliai, Palemonas, Neveronys klausimų nekiltų, kaip Vilniuje nekyla apie Panerius, Pavilnį, Naująją Vilnią. Juo labiau - kai jau pranašaujama apie traukinį Kaunas-Palemonas-Karmėlavos Oro uostas.

    Comment


      Aš nesiginčiju, kad traukinys Gel.stotis - Oro uostas nebūtų Kaune didesnis fiasko, nei Vilniuje, tačiau man nelabai patinka, kad statomas vežimas prieš arklį. Pradžioje tegul būna paskelbtas projektas apie geležinkelio atšakos tiesimą iki Oro uosto ir t.t., tada tegul rinkodaros skyrius skelbia varpais naujienas apie leidžiamas motrises

      Kad Neveronims nereikalinga stotelė (jei būtų priemiestinių maršrutų, kurie ją aptarnauja) - nesąmonė. Kaip jau parašė aukščiau, jei bus konkurencinga kaina, tai žmonės mielai pasinaudos žymiai greičiau važiuojančiu transportu. Maža problema, kad Lietuvoje su tokiais trumpais priemiestiniais maršrutais tikrai prastai, vieninteliai adekvatūs pavyzdžiai - Kenos ir Trakų traukiniai.

      Kaunas-Jonava traukinys turi problemą, kad Jonavos geležinkelio stotis yra kitame miesto gale, nei autobusų stotis, ir didžiajai keleivių daliai patogiau į pastarąją. Sudėjus viską į vieną vietą, niekaip nesigauna, kad kelionė traukiniu laiko sąnaudomis bent kiek prilygtų kelionei autobusu, ypač kai Jonavą ir Kauną beveik tiesiai kaip styga jungia A6 su atitinkamais greičio apribojimais, o Gaižiūnų-Kalnėnų-Palemono linija yra 60 km/h smagumo.

      Comment


        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
        Aš nesiginčiju, kad traukinys Gel.stotis - Oro uostas nebūtų Kaune didesnis fiasko, nei Vilniuje, tačiau man nelabai patinka, kad statomas vežimas prieš arklį. Pradžioje tegul būna paskelbtas projektas apie geležinkelio atšakos tiesimą iki Oro uosto ir t.t., tada tegul rinkodaros skyrius skelbia varpais naujienas apie leidžiamas motrises

        Kad Neveronims nereikalinga stotelė (jei būtų priemiestinių maršrutų, kurie ją aptarnauja) - nesąmonė. Kaip jau parašė aukščiau, jei bus konkurencinga kaina, tai žmonės mielai pasinaudos žymiai greičiau važiuojančiu transportu. Maža problema, kad Lietuvoje su tokiais trumpais priemiestiniais maršrutais tikrai prastai, vieninteliai adekvatūs pavyzdžiai - Kenos ir Trakų traukiniai.

        Kaunas-Jonava traukinys turi problemą, kad Jonavos geležinkelio stotis yra kitame miesto gale, nei autobusų stotis, ir didžiajai keleivių daliai patogiau į pastarąją. Sudėjus viską į vieną vietą, niekaip nesigauna, kad kelionė traukiniu laiko sąnaudomis bent kiek prilygtų kelionei autobusu, ypač kai Jonavą ir Kauną beveik tiesiai kaip styga jungia A6 su atitinkamais greičio apribojimais, o Gaižiūnų-Kalnėnų-Palemono linija yra 60 km/h smagumo.
        Rengiant geležinkelio į Karmėlavos oro uostą projektą daug diskusijų sukels klausimas, kur ir kaip tie bėgiai atsiskirs nuo geležinkelio Palemonas-Gaižiūnai.
        Galimi variantai:
        1. Nuo Palemono stoties eis atskiri bėgiai.
        2. Tarp Palemono ir Kalnėnų atsiras nauja stotis (tokio lygio kaip Jiesia arba kažkada buvo Pamarys), gal būt vadinsis Pabiržis.
        3. Iki atsiskyrimo vietos prasiplės Palemono stoties ribos.

        Jonavoje neturėtų būti didelių problemų įrengti traukinio stotelė (pastatyti peroną) ties J.Basanavičiaus gatvės viaduku. Automotrisai ten sustoti sunkumų nebūtų, keleivių ten tikrai atsirastų.

        Comment


          Baltija i Vilniu ,Pajuris -link pajurio

          mes vadiname: pirmasis Klaipedos ,antrasis Kalipedos (pietinis) ir vakarinis is Klaipedos ta puse mes Baltija vadiname ,
          is vilniaus traukinius mes vadiname Pajuriais ,nes rieda link pajurio. rytinis ,rytinis antrasis ir vakarinis Pajuris. aisku dokumentaliai jie sunumeruojami,bet kad greiciau butu suprantama esme ir kryptis ,sukureme savo pavadinimus

          Comment


            nuo Neveroniu iki Kauno pagal kilometraza bilierto kainabutu 2.8 lito.Autobusai veza uz 1.8 lt,abejojame ar kas vaziuotu. Kai vazinejo
            Jonavinis ir Siauliu dyzelis keleiviai vaziavo Neveronys-Palemonas uz 20 ct, o i Kauna budavo vienas kitas . dabar kaip pakoreguotas 39 autobusas keleiviu gal ir butu ,bet jei traukinys stotu ats
            irastu tuo pat metu ir 56 mikriukas siulantis paslauga 30 ct pigiau.

            Comment


              Nekažkokie rinkodarininkai, jei nesugalvojat 30 centų pamažinti kainos patrauklumo dėlei, o aklai į kilometražą žiūrit

              Comment


                Neveronyse reikia įrengti stotelę Kauno - Vilniaus geležinkeklio linijoje, o ne svajoti apie traukinius ir keleivius jais važiuojančius linija Palemonas - Gaižiūnai. Ten niekada nevažiuos tiek traukinių, kiek važiuoja tarp Vilniaus ir Kauno. Visi lėtieji galėtų stoti Neveronyse.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  nuo Neveroniu iki Kauno pagal kilometraza bilierto kainabutu 2.8 lito.Autobusai veza uz 1.8 lt,abejojame ar kas vaziuotu. Kai vazinejo
                  Jonavinis ir Siauliu dyzelis keleiviai vaziavo Neveronys-Palemonas uz 20 ct, o i Kauna budavo vienas kitas . dabar kaip pakoreguotas 39 autobusas keleiviu gal ir butu ,bet jei traukinys stotu atsirastu tuo pat metu ir 56 mikriukas siulantis paslauga 30 ct pigiau.
                  Iš Kauno į Nidą autobuso bilietas kainuoja 64 litus, vasarą "Raketa" kainavo 100 litų. Bet laivas tuščias neplaukiojo.
                  Iš Vilniaus į Lentvarį traukinio bilietas kainuoja pigiau nei suma, gaunama kilometrus padauginus iš kažkokios geležinkelyje galiojančios konstantos. Panašiai (jei neklystu) - iš Šiaulių į Radviliškį, iš Kauno į Kazlų Rūdą, iš Vilniaus į Naująją Vilnią.
                  Ta pačia linkme "rinkodarininkai" turėtų peržiūrėti kainas maršrutu Kaunas-Palemonas-Neveronys, nors Neveronių stotelė ir neegzistuoja.
                  P.S.: Gaila, kad į vietinio susisiekimo mikriukų reikalus nesikiša Valstybinė kelių transporto inspekcija, o savivaldybių administracijos tvarką neužtikrina (kitu atveju - mikriukininkai "nertų į krūmus", o gyventojai pasigestų ties Neveronių pervaža stojančio elektrinio traukinio ).

                  Comment


                    2011 m. sausio mėn. keleivių vidaus maršrutais vežta 13 proc. daugiau nei 2010 m. tą patį mėn.

                    http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...6dde31a4080d1c

                    Comment


                      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                      Nekažkokie rinkodarininkai, jei nesugalvojat 30 centų pamažinti kainos patrauklumo dėlei, o aklai į kilometražą žiūrit
                      Apie kokius pamažinimus gali kalba eiti, kai bilietas ir taip kainuoja kelis kart mažiau, nei kelionės savikaina.

                      Comment


                        Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                        Apie kokius pamažinimus gali kalba eiti, kai bilietas ir taip kainuoja kelis kart mažiau, nei kelionės savikaina.
                        Tai taip ir turi būt, traukinys ne taksi juk O šiaip paprasta matematika. Tarkim bilietas kainuoja 10 litų. Yra du potencialūs keleiviai. Važiuoja vienas keleivis, nes kitam per brangu - 10 litų pajamų. Sumažinate bilieto kainą iki 8 litų. Ir ką - važiuoja 2 keleiviai - kiek pajamų? 16 lt, o 16 > 10. Taigi, kaina turėtų būti nustatoma ne pagal kilometrą, o pagal rinkos tyrimą. Kodėl aviabielitai neįkainuojami pagal kilometražą?

                        Comment


                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                          Tai taip ir turi būt, traukinys ne taksi juk O šiaip paprasta matematika. Tarkim bilietas kainuoja 10 litų. Yra du potencialūs keleiviai. Važiuoja vienas keleivis, nes kitam per brangu - 10 litų pajamų. Sumažinate bilieto kainą iki 8 litų. Ir ką - važiuoja 2 keleiviai - kiek pajamų? 16 lt, o 16 > 10. Taigi, kaina turėtų būti nustatoma ne pagal kilometrą, o pagal rinkos tyrimą. Kodėl aviabielitai neįkainuojami pagal kilometražą?
                          nelabai sulyginami dalykai, oro transportas pelningas verslas. Geležinkelių absoliuti skylė.
                          P.S. Nelabai supratau paprastos matematikos. Jeigu keleivio nėra tai jis nevažiuos nei už 10 litų, nei už 5. O jeigu jam reikia keliauti, tai jis pasirinks jam patogesnį transportą ir tie keli litai tikrai neturės reikšmės. Nebent taikote pritraukti tuos keleivių srautus kurie dėl pinigų neturėjimo peščiomis vaikšto.

                          Siulau pagalvoti, kad tiek LG, tiek kiti keleivių vežėjai dirba ne metus ir ne du, todėl jau gerai įsisavinę kainų skaičiavimo metodus, keleivių poreikius bei kainų įtakas keleivių srautams.

                          Comment


                            Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                            nelabai sulyginami dalykai, oro transportas pelningas verslas. Geležinkelių absoliuti skylė.
                            P.S. Nelabai supratau paprastos matematikos. Jeigu keleivio nėra tai jis nevažiuos nei už 10 litų, nei už 5. O jeigu jam reikia keliauti, tai jis pasirinks jam patogesnį transportą ir tie keli litai tikrai neturės reikšmės. Nebent taikote pritraukti tuos keleivių srautus kurie dėl pinigų neturėjimo peščiomis vaikšto.

                            Siulau pagalvoti, kad tiek LG, tiek kiti keleivių vežėjai dirba ne metus ir ne du, todėl jau gerai įsisavinę kainų skaičiavimo metodus, keleivių poreikius bei kainų įtakas keleivių srautams.
                            Nieko jie neįsisavinę, akli kaip kurmiai...
                            Pvz. jeigu autobusas/troleibusas/maršrutinis taksi neveža iki gel. stoties ir/arba nėra suderintas VT tvarkaraštis su traukinių tvarkaraščiais, tai nelabai tikiu, kad tokiame mieste traukiniu atvažiuos/išvažiuos ne daugiau negu 10 keleivių, vienu žodžiu, kol neturėsime bent jau kažko panašaus VT ir traukinių derinimo sistemos kaip Latvijoje, tol LG galės su S. Dailydka priešaky visai tautai prisigėrę ir atsistoję ant bačkos rėkti, kad nėra ką vežti, kad vieni nuostoliai ir dar Kubilius su savo milijonais pristojo, kad geležinkelis ardomas tik remontui, kuris trunka jau virš 2 metų, kad Lietuvoje krizė, kad LDZ yra didžiausias LG priešas, nes traukiniai į Baltarusiją važiuoja ne per Lietuvą, nors nesvarbu, kad infrastruktūros mokestis Lietuvoje 4x didesnis negu Latvijoje ir panašiai ir panašiai....
                            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                            Comment


                              Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                              nelabai sulyginami dalykai, oro transportas pelningas verslas. Geležinkelių absoliuti skylė.
                              P.S. Nelabai supratau paprastos matematikos. Jeigu keleivio nėra tai jis nevažiuos nei už 10 litų, nei už 5. O jeigu jam reikia keliauti, tai jis pasirinks jam patogesnį transportą ir tie keli litai tikrai neturės reikšmės. Nebent taikote pritraukti tuos keleivių srautus kurie dėl pinigų neturėjimo peščiomis vaikšto.

                              Siulau pagalvoti, kad tiek LG, tiek kiti keleivių vežėjai dirba ne metus ir ne du, todėl jau gerai įsisavinę kainų skaičiavimo metodus, keleivių poreikius bei kainų įtakas keleivių srautams.
                              Bet kai važiuoti traukiniu nuo miesto A stoties iki miesto B stoties ir atgal kainuoja 30 litų, o automobiliu nuo namų mieste A iki reikiamos vietos mieste B 35 litus, tai keleivių ir nebus.

                              Comment


                                Tai čia ne geležinkelio bilietų kainoje problema (ji tikrai nėra didelė, lyginant su kaina kaimyninėse šalyse, nekalbant apie Vakarų Europą; ir tikrai pora litų mažesnė kaina nėra argumentas prieš autotmobilį), o mokesčių už automobilius nebuvime, griežtos TA ir milžiniškų baudų už važinėjimą be jos nebuvime...

                                Comment


                                  2011 m. vasarį keleivių vežta 3,2 proc. daugiau nei tą patį mėn. 2010 m.
                                  http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...e8b1e936250ef1

                                  Keleivių srautai auga, o maršrutai uždarinėjami.

                                  Comment


                                    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                                    nelabai sulyginami dalykai, oro transportas pelningas verslas. Geležinkelių absoliuti skylė.

                                    (..)
                                    Siulau pagalvoti, kad tiek LG, tiek kiti keleivių vežėjai dirba ne metus ir ne du, todėl jau gerai įsisavinę kainų skaičiavimo metodus, keleivių poreikius bei kainų įtakas keleivių srautams.
                                    Jeigu "absoliuti skylė" - vadinasi, nelabai gerai metodus įsisavinę...

                                    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                    2011 m. sausio mėn. keleivių vidaus maršrutais vežta 13 proc. daugiau nei 2010 m. tą patį mėn.

                                    http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...6dde31a4080d1c
                                    Įdomu, kokios padidėjimo priežastys (ypač vidaus reisuose) - kas pagerėjo 2010 metais, lyginant su 2009?
                                    Paskutinis taisė c2h5oh; 2011.04.05, 08:38.

                                    Comment


                                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                      Įdomu, kokios padidėjimo priežastys (ypač vidaus reisuose) - kas pagerėjo 2010 metais, lyginant su 2009?
                                      Sakyčiau, įtakos turėjo gausingai pakilusios degalų kainos, kas skatino žmones mažiau naudotis asmeniniu transportu. Juo labiau, dažniausiai juk tenka keliauti vienam. Būtų įdomu sužinoti, kuriuose maršrutuose labiausiai jautėsi tas augimas.

                                      Comment


                                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                                        Sakyčiau, įtakos turėjo gausingai pakilusios degalų kainos, kas skatino žmones mažiau naudotis asmeniniu transportu. Juo labiau, dažniausiai juk tenka keliauti vienam. Būtų įdomu sužinoti, kuriuose maršrutuose labiausiai jautėsi tas augimas.
                                        Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Klaipėda greičiausiai.

                                        Comment


                                          Dar galbūt aplink Vilnių - Lentvaris, Kena. Stasylos nunyko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X