Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taigi iki Karmėlavos terminalų reikia dar bent trijų kilometrų geležinkelio atšaką nutiesti, įrengti atsišakojime tarpstočio punktą, o jei nenorima kirsti PAB ruožo per pusę, tai ir visą liniją iki Palemono nutempti... Kažkaip labai jau primityviai į geležinkelio tiesimą žiūrite, jei tik trys kilometrai ir viskas.

    Comment


      atsaka

      vaziuojant marsrutu Kaunas -Jonava trys kilometrai nedavaziavus Kalnenu stoties ,matosi kilimo tupimo tako ziburiai. nuo gelezinkelio matosi ,kaip zemai leidziasi lektuvai ,tie tiosiog 20 -30 metru aukstyje. o atsaka eitu palei pakilimo nusileidimo taka...

      Comment


        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
        vaziuojant marsrutu Kaunas -Jonava trys kilometrai nedavaziavus Kalnenu stoties ,matosi kilimo tupimo tako ziburiai. nuo gelezinkelio matosi ,kaip zemai leidziasi lektuvai ,tie tiosiog 20 -30 metru aukstyje. o atsaka eitu palei pakilimo nusileidimo taka...
        Na, pasaulyje būna ir kitų sprendimo būdų - traukiniai pakasami po KTT, po terminalais. Net patys KTT (na, gal riedėjimo takai) viadukais kerta geležinkelius ir greitkelius, pvz. Čikagos O'Hare oro uoste. Tokiu būdu atstumas dar sumažėtų, nors turbūt neverta svajoti apie tokius dalykus

        Comment


          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
          [nutiesti viso labo 3 km 452 metrus.
          rekomenduoju pasiskaityti TNN'ą
          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

          Comment


            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
            gerb Vycka;
            dvejopu kainu marsrutams Kaunas -Jonava vaziuojantiems tik iki Jonavos ,ir vaziuojantiems toliau -nera.
            galima pirkti terminuotaji bilieta savaitgaliams ,
            Bilieto kaina nustatoma i marsruto populiaruma ,konkurencinguma.
            Dėkui, Nerijus_kns, už naudingą informaciją, bet manau, kad nepakankamai supratai mano minties. Maršrute Kaunas-Jonava tikimasi ne tiek dėl keleivių, kuriems pradinė/galinė stotis yra Jonava (sunku konkuruoti su tarpmiestiniais autobusais ir mikroautobusais), kiek dėl persėdančių Jonavoje keleivių į/iš maršruto Vilnius-Klaipėda-Vilnius.
            Kaip pavyzdys. Kuo toliau važiuoji, tuo mažesnė 1km kaina. Štai pvz važiuojant iš Šiaulių į Jonavą, atstumas 115km, kaina 21,70/17,50Lt (maršrutuose Klaipėda-Vilnius ir Šiauliai-Kaunas), taigi vidutinė vieno km kaina yra 18,87/15,21 cento. O važiuojant iš Kauno į Jonavą, atstumas 43km, dabar kaina yra 8,90Lt, o Nerijus_kns teigia, kad kaina bus 6Lt, taigi vidutinė vieno km kaina yra 20,7 cento, ir būtų 13,95 cento. Na taip, maršruto Kaunas-Jonava-Kaunas kaina jau būtų konkurencinga, nes KAUTROS autobusai veža už 7Lt (perkant bilietą internetu — 6,65Lt), nuveža per 32/40min., o traukinys — per 45min., tačiau nepamirškime, kad autobusas stoja Karmėlavoje (patogu keleiviams, keliaujantiems į/iš KTOU) ir dar daugelyje stotelių, o traukinys tarp šių dviejų miestų dabar važiuoja nesustodamas. Jeigu Kaune abi stotys yra greta, tai Jonavoje autobusų stotis yra patogesnėje vietoje nei traukinių stotis. Aišku, jeigu keleivis keliauja į Jonavą tik dėl persėdimo, jam tai neaktualu. Tačiau jau pats persėdimas sukelia keleiviui papildomų rūpesčių — gaištamas laikas persėdant, reikia išlipti iš traukinio ir vėl įlipti į kitą, persėdimui užtrukus (pvz traukinys vėluoja), ypač žiemą gali tekti šalti, taip pat nemalonu kai lyja, sninga ar pučia stiprus vėjas. Ar verta kalbėti apie problemas, pametus bilietą? Taigi lieku prie minties, kad traukinio maršrute Kaunas-Jonava-Kaunas bilieto kaina 6Lt dar nepakankamai motyvuoja keleivį rinktis būtent traukinį. Kaip minėjau, taikyti kainą 2Lt siūlai tik tiems keleiviams, kurie perka bilietą su persėdimu Jonavoje. Antra, patiriamus nuostolius LG kompensuos tuo, kad padaugės keleivių maršrute Vilnius-Klaipėda-Vilnius, o jie juk ne nemokamai važiuoja, gal net apsilankys vagone-restorane ir dar labiau padidins LG pajamas. Daugėjant keleivių, LG galės prašyti didesnių įkainių už reklamą traukiniuose, stotyse, bei už komercinio ploto nuomą stotyse. Verta pagalvoti ir apie galimybę vagone-restorane prekiauti nors 2 pavadinimų laikraščiais, išankstinio apmokėjimo mob. ryšio operatorių kortelėmis.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Nemanau, kad pasiteisintų Kaunas-Jonava ar Kaunas-Klaipėda, bet maršrutas į Šiaulius atrodo visai neblogai. Kaina gerokai mažesnė, atvažiuoja irgi greičiau, taigi, belieka laukti trijų automotrisų iš Kauno suderintų su Vilnius-Klaipėda
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                (...) belieka laukti trijų automotrisų iš Kauno suderintų su Vilnius-Klaipėda
                ...trijų automotrisės reisų per dieną.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  keleiviu is Kauno i Jonava niekada nebuvo ir nebus.
                  pries 7-10 metu kai kursavo rytine automotrise is Jonavos 5.38 val ,traukinio keleiviai buvo LG darbuotojai .vazinejantys i darbus Palemone ir Kaune.
                  gaiziunuose ilipdavo apie 10 keleiviu per savaite (kartu su LG darbuotojais) ,Dumsiuose apie 60 per savaite, Kalnenuose apie 400 per savaite ,Neveronyse 300, jie iki Palemono vaziuodavo nes kaina buvo 20 ct.
                  po poros metu siekiant atskirti gelezinkeliecius nuo nemokamo vaziavimo traukinys buvo nuimtas ir vaziavo sekanciu reisu 10:30 val is Jonavos.
                  tuo metu is Pajurio atvykdavo Baltija ,kuri atvezdavo daug lengvatiniu (nemokamu) keleiviu is Pajurio ir is Jonavos isvykdavo vidutiniskai 20 keleiviu (40 proc) .
                  Atnaujinus pavaziavima iki jonavos, tarpine viena kita stotele butu tik laikina, nes neaisku ar zmones vaziuotu is Kalnenu ar gaiziunu...
                  o labiausiai tiketina kad siuo marsrutu vaziuotu keleiviai is Kauno i Radviliski,siaulius,mazeikius,telsius. plunge.
                  Siuo metu rinkodaros skyrius sulaukia keleiviu prasymu del marsruto kaunas -Jonava-siauliai-klaipeda jungties.
                  sudaromas traukiniu grafikas 2011 metams. beje puse grafiko jau yra ir padaryta.

                  Comment


                    del 6 litu kainos tikrai neapsispresta, kai pir del reisu kaunas -jonava.bet kadangi autiku 7 , gal koks zmogelis susigundys pramogai iki Jonavos pasivazineti. uz 6 lt.

                    Comment


                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                      keleiviu is Kauno i Jonava niekada nebuvo ir nebus.
                      pries 7-10 metu kai kursavo rytine automotrise is Jonavos 5.38 val ,traukinio keleiviai buvo LG darbuotojai .vazinejantys i darbus Palemone ir Kaune.
                      gaiziunuose ilipdavo apie 10 keleiviu per savaite (kartu su LG darbuotojais) ,Dumsiuose apie 60 per savaite, Kalnenuose apie 400 per savaite ,Neveronyse 300, jie iki Palemono vaziuodavo nes kaina buvo 20 ct.
                      Bendradarbis, kai dar mokėsi vidurinėje mokykloje ir gyveno Jonavoje, savaitgaliais ir per atostogas kartu su tėvu dažnai važiuodavo Į Gaižiūnus. Sakė, ten labai žuvingi tvenkiniai. Su jais dažniausiai dar važiuodavo 2-3 žvejai. Gali būti, kad dėl tos pačios priežasties į Gaižiūnus važiuotų žvejai iš Dumsių ir Kalnėnų? O ir vietiniams kaimų ir miestelių gyventojams kam į paskaitas, kam pas gydytoją ar dėl kitų reikalų į Kauną ar Jonavą reikia...
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                        keleiviu is Kauno i Jonava niekada nebuvo ir nebus.
                        pries 7-10 metu kai kursavo rytine automotrise is Jonavos 5.38 val ,traukinio keleiviai buvo LG darbuotojai .vazinejantys i darbus Palemone ir Kaune.
                        gaiziunuose ilipdavo apie 10 keleiviu per savaite (kartu su LG darbuotojais) ,Dumsiuose apie 60 per savaite, Kalnenuose apie 400 per savaite ,Neveronyse 300, jie iki Palemono vaziuodavo nes kaina buvo 20 ct.
                        po poros metu siekiant atskirti gelezinkeliecius nuo nemokamo vaziavimo traukinys buvo nuimtas ir vaziavo sekanciu reisu 10:30 val is Jonavos.
                        tuo metu is Pajurio atvykdavo Baltija ,kuri atvezdavo daug lengvatiniu (nemokamu) keleiviu is Pajurio ir is Jonavos isvykdavo vidutiniskai 20 keleiviu (40 proc) .
                        Atnaujinus pavaziavima iki jonavos, tarpine viena kita stotele butu tik laikina, nes neaisku ar zmones vaziuotu is Kalnenu ar gaiziunu...
                        o labiausiai tiketina kad siuo marsrutu vaziuotu keleiviai is Kauno i Radviliski,siaulius,mazeikius,telsius. plunge.
                        Siuo metu rinkodaros skyrius sulaukia keleiviu prasymu del marsruto kaunas -Jonava-siauliai-klaipeda jungties.
                        sudaromas traukiniu grafikas 2011 metams. beje puse grafiko jau yra ir padaryta.
                        O kas girdėti dėl buvusio 480/471 Šiauliai-Vilnius-Šiauliai-(buv. Mažeikiai). Labai reikia rytinio atvykstančio į Vilnių apie 8:00, nes dabartinė Klaipėda atvyskta kiek per vėlai - apie 11:00 val. Galėtų būti greitasis trivagonis - panašiai kaip Vilnius-Šeštokai.
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2010.12.05, 22:17.

                        Comment


                          del Jonavos.

                          is gaiziunu dumsiu ir Kalnenu vaziuodavo i darbus mokslus pas gydytojus , tol kol vaziavo rytinis traukinys Jonava -Kaunas (5.38 val)
                          kai si reisa nueme (ji pirmiausia) liko dieninis ir vakarinis traukinys is Jonavos i Kauna.
                          dieniniu vaziuodavo liaudis is Baltijos traukinio ,o vakarinio tikslas buvo atvezti is kauno iki Jonavos vaziuojancius toliau.
                          Pats atsimenu ,kaip mikroautobusu imones darbuotojai su rastais kreipesi i tuometini keleiviu vezimo valdybos birsininka Dailydka, kad sis nuimtu reisius Kaunas _jonava, ir tada ju ,,biznis'' pageres .esa vienintele kliutis -yra jusu traukinys kaunas -Jonava.. zinoma ne uz aciu ejo pas virsininka.

                          Comment


                            apie 480 /481 traukinio nieko negirdeti. jo keleiviai budavo tik pirmadieni, o kitomis dienomis gelezinkelieciai. Dziaukites ,kitais metais nuo geguzes men lieka visi esami traukiniai. tik daroma apklausa, kiek vaziuotu is Mazeikiu i Kauna, nes siauliai Kaunas ruosiame ankstinti truputi/

                            Comment


                              Traukinys Nr. 480/ 471 važiuodavo kiekvieną dieną (naudojuosi 1996-1997 m. tvarkaraščiu). Tai buvęs Vilnius-Mažeikiai ir ryte dalis traukinio grįždavo kaip Šiauliai-Vilnius.

                              Comment


                                Siauliai

                                taip. taip buvo iki 2003 metu. dabar norima Siauliai -Kaunas ankstinti isvykima is Siauliu , bet gali but kad nespetu atvykti traukinys is Mazeikiu(18:25 val) todel skaiciuojama, kiek persedanciu yra sekmadieni is mazeikiu traukinio i Kauno traukini.
                                labiausiai nuostolingas yra reisas Siauliai -Kaunas penktadieni. 18:50 penktadieni yra per velu. SU studentai vaziuoja 11- 15 valandos autobusais i Kauna ,o traukinys penktadini i Kauna atveza apie 10-20 keleiviu. (apie 80-90 sekmadieni)

                                Comment


                                  Tas tiesa, iš Kauno išvykimas yra geras, bet atgal vėlokai ir iki Jonavos dubliuoja Klaipėda-Vilnius. Tačiau persėdimui iš Mažeikių - pats tas.

                                  Comment


                                    mazeikiai siauliai ir siauliai kaunas

                                    [is tikruju kaunas -Siauliai atima keleivius is Vilnius -klaipeda, o Siauliai -Kaunas surenka keleivius atgaline kryptimi ,per pora valandu nesusikaupia didelis keleiviu skaicius siame ruoze,todel traukiniai atima keleivius patys is saves... gautas signalas, jog traukiniu siauliai kaunas vaziuoja ne studentai siaulieciai ,bet butent mazeikiu, Akmenes Kursenu ir kitu miestu studentai atvykstantys traukiniu is mazeikiu ir vaziuojantys i Kauna.
                                    kadangi nuo mazeikiu iki Siauliu bilietu kasu nera, todel atvykus traukiniu is Mazeikiu bilietai pardauodami trejose bilietu kasose Siauliuose, o prie ju baisines eiles. o pirkti traukinyje yra 5 lt mokestis. todel duodame 25 minutes persedijmui ir bilieto isigyjimui kasoje.

                                    Comment


                                      leisti du sastatus tuo paciu metu 15:52 val is Kauno ir tuo pciu metu is Siauliu nera galimybes, nors is tikruju taip daryti ir reiktu. sis laikas yra tinkamas ir vienai ir kitai pusei.

                                      Comment


                                        Kodėl nėra galimybės? 3092 prekinio paspirti šalin šiek tiek neišeina kelionei į Kauną? 2623 per daug maišosi pakeliui į Šiaulius? Radviliškio depui su riedmenimis striuka? Pirmos dvi priežastys, gerai sulošus tvarkaraščio derinimą, yra niekinės, tai nebent nebūtų ko leisti šiuo maršrutu.

                                        Comment


                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                          is gaiziunu dumsiu ir Kalnenu vaziuodavo i darbus mokslus pas gydytojus , tol kol vaziavo rytinis traukinys Jonava -Kaunas (5.38 val)
                                          kai si reisa nueme (ji pirmiausia) liko dieninis ir vakarinis traukinys is Jonavos i Kauna.
                                          dieniniu vaziuodavo liaudis is Baltijos traukinio ,o vakarinio tikslas buvo atvezti is kauno iki Jonavos vaziuojancius toliau.
                                          Pats atsimenu ,kaip mikroautobusu imones darbuotojai su rastais kreipesi i tuometini keleiviu vezimo valdybos birsininka Dailydka, kad sis nuimtu reisius Kaunas _jonava, ir tada ju ,,biznis'' pageres .esa vienintele kliutis -yra jusu traukinys kaunas -Jonava.. zinoma ne uz aciu ejo pas virsininka.
                                          Ir kokie gi mes cia protingi darbuotojai is rinkodaros skyriaus...
                                          Vaizduojam, kad labai dirbam. Kam cia girtis, kad puse naujo 2011/2012 metu grafiko jau yra sudaryta.
                                          Beja gretaisis traukinys "Baltija" vaziuodavo is Vilniaus 6.45, kaip dabar vaziuoja greitasis Nr. 17, tai kokius keleivius jis galedavo atvezti is pajurio puses, jei jis anksti ryte isvykdavo is Vilniaus. O greitais traukinys "Pajuris" apie 6.45 isvykdavo is Klaipedos? Gal atvirksciai?
                                          Sedim rinkodaros skyriui ir nelabai orientuojames situacijoje!!!!
                                          Ne tokia ir tolima praeitis, kai vietoj "Pajurio" ir "Baltijos" buvo paleisti trys traukiniai Vilnius-Klaipeda.
                                          Kazin ar tamstele jau dirbote rinkodaros skyriuje...., kad apie generalini direktoriu tokia informacija skleidziate....
                                          Sekmes, baigiant sudarineti antra puse naujo traukiniu eismo tvarkarascio... Reikia tiketis, kad kai jau bus parengtas, tai forume bus pasigirta zymiai daugiau kartu nei dabar, kad atlikote laaaaaaaabai didelyyyyy daaaaaarba, uz kuri nusipelnete paaaaaaaaaaaukstinimo...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X