Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ezagorskas Rodyti pranešimą
    Sveiki,
    Nežinau, ar mano komentaras tiks šiai temai, tačiau vistik norėčiau išsakyti savo nuomonę. Turiu gerą pavyzdį, kaip keleivių srautai optimizuojami Prancūzijos transporto sistemoje. Ten didžiausi srautai pervežami geležinkeliais. Kodėl? O todėl, kad keleivius tiek traukiniais, tiek autobusais veža viena valstybinė kompanija. Norint nusipirkti bilietą iš vieno miesto (ar kaimo) į kitą, yra įdiegta viena bilietų pardavimo sistema (toj pačioj stoty gali nusipirkt ir traukinio, ir autobuso bilietus) Pvz. jeigu tarp šių miestų patogiu laiku kursuoja traukinys (nesvarbu, greitasis ar ne), žmogus keliaus traukiniu. Autobuso bilieto kelionei ta kryptimi nenusipirksi, nebent traukiniai kursuotų labai dideliais intervalais (pvz 2 kartus per dieną), tada galima nusipirkt autobuso bilietą. Traukinių eismas sustyguotas taip, kad piko valandomis dažniausiai važiuoja traukiniai, kitu laiku- autobusai. Taigi, traukiniai visada turi keleivių. Beje, keleivių pervežimo monopolį (tiek traukiniais, tiek ir autobusais) turi valstybinė kompanija SNCF (LG atitikmuo Lietuvoj)
    Manau, kad ir pas mus būtų galima kažką panašaus padaryt (nežinau, kiek tai realu). Gal tolimoj ateity ir bus kas nors tokio Lietuvoj
    Ar tikrai SNCF priklauso departamentų autobusų kompanijos?

    Ir vikipedija įdomiai rašo apie finansus
    http://fr.wikipedia.org/wiki/Transpo..._r%C3%A9gional
    Le financement des services TER est essentiellement public : en moyenne 72 % des charges sont supportés par l'État et les régions, les voyageurs n'en payant que 28 % par l'intermédiaire du billet. Cette charge a tendance à augmenter au fil des années du fait des nouveaux services mis en place à la demande des régions dans leur rôle d'autorités organisatrices.

    La faible rentabilité de ces transports s'explique par la mauvaise répartition horaire du trafic, concentré sur les pointes du matin et du soir, laissant le parc de matériel très sous-utilisé le reste de la journée. D'autre part les distances de transport sont faibles ainsi que l'occupation moyenne des trains, de l'ordre de 66 voyageurs par train.
    Keleiviai už bilietus padengia 28% išlaidų, likusią dengia valstybė ir regionai. Vidutinis traukinio užimtumas - 66 keleiviai.

    Comment


      2010 m. spalio mėn. keleivių vidaus maršrutais pervežta 6,9 proc. daugiau nei 2009 m. tą patį mėn., 3,2 proc. daugiau ir tarptautiniais.

      Šaltinis: http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...d5ad7a672e6c9c

      Keleivių augimas pastebimas jau 2 mėnesius iš eilės . Įdomu kokiuose maršrutuose labiausiai augo? Tikriausiai, nemažai prideda atkurtas maršrutas Kaunas-Šiauliai-Kaunas ir aišku atidarytas Kauno tunelis.
      Paskutinis taisė Salvijus; 2010.11.29, 23:15.

      Comment


        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
        2010 m. spalio mėn. keleivių vidaus maršrutais pervežta 6,9 proc. daugiau nei 2009 m. tą patį mėn., 3,2 proc. daugiau ir tarptautiniais.

        Šaltinis: http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...d5ad7a672e6c9c

        Keleivių augimas pastebimas jau 2 mėnesius iš eilės . Įdomu kokiuose maršrutuose labiausiai augo? Tikriausiai, nemažai prideda atkurtas maršrutas Kaunas-Šiauliai-Kaunas ir aišku atidarytas Kauno tunelis.
        Čia aišku kaip dukart du.
        Gal dar dviaukščių padaugėjimas, kas irgi stimuliuoja iš Vilniaus į Kauną ir iš Kauno į Vilnių važiuoti traukiniu.

        Comment


          Pastebiu iš savo artimiausios aplinkos, kad seniau važinėję iš Kauno į Vilnių autobusais, dabar daugeliu atvejų važiuoja traukiniais.

          Comment


            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
            Įdomu kokiuose maršrutuose labiausiai augo? Tikriausiai, nemažai prideda atkurtas maršrutas Kaunas-Šiauliai-Kaunas ir aišku atidarytas Kauno tunelis.
            Tikrai netikiu, kad dėl Kaunas - Šiauliai - Kaunas padaugėjo keleivių, dėl traukinio, teeinančio du kartus per savaitę. Tikrai čia su tuo neverta net sieti.

            Comment


              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
              Tikrai netikiu, kad dėl Kaunas - Šiauliai - Kaunas padaugėjo keleivių, dėl traukinio, teeinančio du kartus per savaitę. Tikrai čia su tuo neverta net sieti.
              Atsiradęs naujas traukinys keleivius veža. Kad važiuoja ne tuščias, pastebėjau kelis kartus. Tai keleivių kažkiek padaugėjo. Žinoima, tie du kartai per savaitę duoda ne kažin ką, bet duoda. Anksčiau iš Kauno į Šiaulius, Radviliškį, Baisogalą, Dotnuvą važiuodavo tik autobusais...

              Comment


                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                Tikrai netikiu, kad dėl Kaunas - Šiauliai - Kaunas padaugėjo keleivių, dėl traukinio, teeinančio du kartus per savaitę. Tikrai čia su tuo neverta net sieti.
                Išeitų, kad šis traukinys visiškai neveža keleivių...

                Comment


                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                  Išeitų, kad šis traukinys visiškai neveža keleivių...
                  Nu bet tikrai ne papildomus 4-6 proc. visų keleivių. Žinant, kad ankstesniai mėnesiai buvo pervežta mažiau nei prieš metus, tai išeitų visais 10 proc.

                  Comment


                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                    Nu bet tikrai ne papildomus 4-6 proc. visų keleivių. Žinant, kad ankstesniai mėnesiai buvo pervežta mažiau nei prieš metus, tai išeitų visais 10 proc.
                    Žinoma, kad ne visi 7 proc.
                    Tikriausiai, didžioji dalis tektų Vilniaus-Kauno ir Vilnius-Klaipėda maršrutams, nors pastovus keleivių pervežimo kritimas pastebimas iki š. m. rugpjūčio mėn., o kilimas tik nuo rugsėjo.
                    Įdomu būtų sužinoti iš turinčių tikslią informaciją, kur pastebimas didžiausias keleivių augimas.

                    Comment


                      Kadangi lyginta buvo su praėjusiais metais, tai akivaizdu, jog tunelio atidarymas vėl padidino keleivių skaičių maršrute Vilnius - Kaunas. Visgi lyginant su praėjusiais metais, nemažai maršrutų buvo uždaryta ar sutrumpinta. Nepaisant to, keleivių traukiniuose padaugėjo. Abejotina, kad būtent tuose ruožuose, kur buvo sumažinta traukinių.

                      Comment


                        Tačiau nuo tunelio atidarymo keleivių srautai ilgokai nedidėjo (iki š. m. rugsėjo mėn.), o atvirkščiai pastebima tolygi mažejimo tendencija.

                        Comment


                          del Kaunas -Siauliai

                          [na matomai vaziuojama autobusais ir dabar. Suvestiniu duomenu centro duomenimis traukiniu kaunas- Siauliai -Kaunas per menesi i Jonava vaziavo -1 keleivis, Kedainius -15 keleiviu, i Dotnuva 2 ,Gudziunus 4, Baisogala -8 Gimbogala 0 Radviliski -39 ,Siaulius- 517 keleiviu. traukiniui stoti siose stotelese kur per menesi ilipa iki 10 keleiviu yra netikslinga .traukinyje lapkricio menesi vyko apklausa.

                          Comment


                            nuo kitu metu geguzes menesio planuojami reisai marsrutu Kaunas -Jonava (3) kurie bus suderinti su reisais Vilnius- Klaipeda,ir sudaryta galimybe persesti Jonavoje i greituosius traukinius.
                            numatomi sustojimai : Palemonas Kalnenai Gaiziunai. bilieto kaina 6 litai .

                            Comment


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                              nuo kitu metu geguzes menesio planuojami reisai marsrutu Kaunas -Jonava (3) kurie bus suderinti su reisais Vilnius- Klaipeda,ir sudaryta galimybe persesti Jonavoje i greituosius traukinius.
                              numatomi sustojimai : Palemonas Kalnenai Gaiziunai. bilieto kaina 6 litai .
                              Va čia bus labai naudingas maršrutas, tik dar anksti spėlioti, ar pasiteisins. Rinkodaros tikslais siūlyčiau keleiviams, kurie perka bilietus iš Kauno į traukinį Vilnius-Klaipėda, važiavimą iki Jonavos apmokestinti žemiau savikainos (nors teisybę sakant visi bilietai yra žemiau savikainos) — 4Lt, o mokiniams, studentams ir pensininkams — 2Lt. Ta pati kaina iki Kauno atvykus į Jonavą traukiniu Klaipėda-Vilnius. Kaina 6Lt liktų tiems, kam galinis ar pradinis kelionės punktas yra Jonava.
                              Naudingas dalykas dar ir tai, kad maršruto Kaunas-Jonava-Kaunas traukiniai stos Kalnėnuose (o gal ir Dumsiuose ir Neveronyse?), nors reikia nusiteikti, kad pirmąjį mėnesį ten keleivių bus arti 0 Bet jau balandžio mėn. Kalnėnuose ir Užusaliuose (stotyje, gyvenviečių centre, pašte) turi kabėti informaciniai skelbimai, kad atnaujinamas keleivinio traukinio stojimas, nepakenktų išspausdinti šią naujieną ir Jonavos regioniniame laikraštyje.
                              Spėju, kad į šį maršrutą paleis motrisę PESA620. Kas gi daugiau?
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                [na matomai vaziuojama autobusais ir dabar. Suvestiniu duomenu centro duomenimis traukiniu kaunas- Siauliai -Kaunas per menesi i Jonava vaziavo -1 keleivis, Kedainius -15 keleiviu, i Dotnuva 2 ,Gudziunus 4, Baisogala -8 Gimbogala 0 Radviliski -39 ,Siaulius- 517 keleiviu. traukiniui stoti siose stotelese kur per menesi ilipa iki 10 keleiviu yra netikslinga .traukinyje lapkricio menesi vyko apklausa.
                                O pagal parduotus bilietus suvestinės atlikti neįmanoma?

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Va čia bus labai naudingas maršrutas, tik dar anksti spėlioti, ar pasiteisins. Rinkodaros tikslais siūlyčiau keleiviams, kurie perka bilietus iš Kauno į traukinį Vilnius-Klaipėda, važiavimą iki Jonavos apmokestinti žemiau savikainos (nors teisybę sakant visi bilietai yra žemiau savikainos) — 4Lt, o mokiniams, studentams ir pensininkams — 2Lt. Ta pati kaina iki Kauno atvykus į Jonavą traukiniu Klaipėda-Vilnius. Kaina 6Lt liktų tiems, kam galinis ar pradinis kelionės punktas yra Jonava.
                                  Naudingas dalykas dar ir tai, kad maršruto Kaunas-Jonava-Kaunas traukiniai stos Kalnėnuose (o gal ir Dumsiuose ir Neveronyse?), nors reikia nusiteikti, kad pirmąjį mėnesį ten keleivių bus arti 0 Bet jau balandžio mėn. Kalnėnuose ir Užusaliuose (stotyje, gyvenviečių centre, pašte) turi kabėti informaciniai skelbimai, kad atnaujinamas keleivinio traukinio stojimas, nepakenktų išspausdinti šią naujieną ir Jonavos regioniniame laikraštyje.
                                  Spėju, kad į šį maršrutą paleis motrisę PESA620. Kas gi daugiau?
                                  Neveronyse keleivių nebus, nes stotelė užkampyje, kursuoja miesto autobusai ir mikroautobusai. Verčiau jau sustoti Palemone, o į jį, kas planuos važiuoti traukiniu į Šiaulius, Klaipėda ar kitur ta kryptimi, ar grįš iš ten, galės iš Neveronių atvažiuoti ar nuvažiuoti į Neveronis autobusu ar mikroautobusu.
                                  Dumsiuose nebėra perono, o Kalnėnuose ir Gaižiūnuose yra. Taip pat yra ir Neveronyse.

                                  Comment


                                    kaunas -Jonava -Siauliai

                                    atsakymas visiems:
                                    keleiviu skaicius traukinyje nustatomas is suvestiniu (sio metu kiekvienu reisu mokius keleivius kartu ir LG darbuotojus) skaiciuoja traukinios konduktrius. ruoze Radviliskis -Siauliai ir atgal yra nemazai terminuotuju (nuolatiniu) todel pagal parduotus bilietus neimanoma nustatyti tikslasu vaziavusiu skaiciaus,.
                                    apklausoje buvo mineta stotis Kalnenai. dauguma keleiviu pasisake ,kad si stotis nereikalinga,nes keleivius pereme 119 mikroautobusas. neveroniu ir dumsiu stoteles statusas panaikintas 2005 metais . tikimybe ya ,kad stos Gaiziunuose.tai mazgine stotis.
                                    del patogumo ir greito susisiekimo numatoma ateityje paleisti marsruta (automotrise) gelezinkelio stotis -(Karmelavo) Kauno oro uostas .bet tai tik po kokiu 4 metu.numatoma keliones trukme 16 minuciu.

                                    Comment


                                      Tai dar reikės ir geležinkelį nutiesti...

                                      Comment


                                        kainos

                                        gerb Vycka;
                                        dvejopu kainu marsrutams Kaunas -Jonava vaziuojantiems tik iki Jonavos ,ir vaziuojantiems toliau -nera.
                                        galima pirkti terminuotaji bilieta savaitgaliams ,
                                        Bilieto kaina nustatoma i marsruto populiaruma ,konkurencinguma.

                                        siuo metu like ruozai sumazinta kaina,
                                        Kaunas -Kazlu Ruda 7 ,o turi buti 9 ,40lt
                                        Lentvaris -Vilnius 3 , 6.6 lt
                                        Paneriai -Vilnius 2 , 2.6 lt (3 klase)
                                        Vilnius Nauja Vilnia 2 2.6 lt (3 klase)

                                        Comment


                                          [nutiesti viso labo 3 km 452 metrus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X