Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ezagorskas Rodyti pranešimą
    Sveiki,
    Nežinau, ar mano komentaras tiks šiai temai, tačiau vistik norėčiau išsakyti savo nuomonę. Turiu gerą pavyzdį, kaip keleivių srautai optimizuojami Prancūzijos transporto sistemoje. Ten didžiausi srautai pervežami geležinkeliais. Kodėl? O todėl, kad norint nusipirkti bilietą iš vieno miesto (ar kaimo) į kitą, yra įdiegta viena bilietų pardavimo sistema. (toj pačioj stoty gali nusipirkt ir traukinio, ir autobuso bilietus) Pvz. jeigu tarp šių miestų patogiu laiku kursuoja traukinys (nesvarbu, greitasis ar ne), žmogus keliaus traukiniu. Autobuso bilieto kelionei ta kryptimi nenusipirksi, nebent traukiniai kursuotų labai dideliais intervalais (pvz 2 kartus per dieną), tada galima nusipirkt autobuso bilietą. Traukinių eismas sustyguotas taip, kad piko valandomis dažniausiai važiuoja traukiniai, kitu laiku- autobusai. Taigi, traukiniai visada turi keleivių. Beje, keleivių pervežimo monopolį (tiek traukiniais, tiek ir autobusais) turi valstybinė kompanija SNCF (LG atitikmuo Lietuvoj)
    Manau, kad ir pas mus būtų galima kažką panašaus padaryt (nežinau, kiek tai realu). Gal tolimoj ateity ir bus kas nors tokio Lietuvoj
    Monopolizavimą draudžia Konstitucija. Be to, visą laiką bus tokių firmelių, kaip Šakių AP ar ASG...

    Comment


      Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
      Monopolizavimą draudžia Konstitucija. Be to, visą laiką bus tokių firmelių, kaip Šakių AP ar ASG...
      Nesakau, kad reikia naikinti mažus autobusų parkus ir monopolizuoti keleivių pervežimą Lietuvoj- tiesiog yra geras pavyzdys, kaip svetur organizuojamas keleivių pervežimas.
      pvz norint nuvažiuot iš didmiesčio į kaimelį, perkant bilietą iškart nustatoma visa kelionės kaina (net jei ir nėra tiesioginio susisiekimo), ir keleivis, sumokėjęs už kelionę žino, kad turės iš traukinio kitame mieste persėst į autobusą ir taip nusigaus, kur jam reikia.
      Tai nėra konkurencijos pažeidimas, tiesiog valstybinės paslaugos yra žymiai pigesnės nei privačios (ir traukinių greitis turi įtakos), ir privatininkai nesiima su valstybe konkuruot.
      O tokios kaip Šakių AP pagal Prancūzijos modelį užsiimtų keleivių pervežimu iš Šakių į pvz Marijampolę, Tauragę , Kauną ir pan.
      Paskutinis taisė ezagorskas; 2010.11.20, 13:17.

      Comment


        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
        Aš jau geriau česnaku smirdėsiu, nei tas nesąmones dėsiuos.
        Nuo gripo (ir kitų ligų) gynėmės ir ginsimės kiekvienas savaip.
        Traukiniu kiekvienas važiuojame siekdami važiuoti kažkiek laisviau - ne susirietę kaip autobuse ir jokiu būdu ne kaip "silkių statinėje"... Sovietmečių savaitgaliais (ypač ilgaisiais) medinukai D1 "silkių statinėmis" pavirsdavo - prisiminimai ne kokie...
        Atrodo, ne "už kalnų" tokia padėtis gali būti dvivagoniuose DR1A ir vienvagoniuose 620M.
        Paskutinis taisė Vitas; 2010.11.23, 09:00.

        Comment


          Šiandienos "Lietuvos žinios" yra straipsnis apie tai, kad LG naujametinėms šventėms trūksta vagonų traukiniui Vilnius-Maskva.
          Nejaugi iš tiesų taip yra ar šis neveiklumas vėl bus nurašytas į keleivių vežimo nuostolius?
          Kažkodėl estai per naujametines šventes sugeba paleisti papildomus traukinius į S. Peterburgą.

          Comment


            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
            Šiandienos "Lietuvos žinios" yra straipsnis apie tai, kad LG naujametinėms šventėms trūksta vagonų traukiniui Vilnius-Maskva.
            Nejaugi iš tiesų taip yra ar šis neveiklumas vėl bus nurašytas į keleivių vežimo nuostolius?
            Kažkodėl estai per naujametines šventes sugeba paleisti papildomus traukinius į S. Peterburgą.
            na man atrodo cia jau nepirmi metai kai del to yra bedu.. niekas nepasimoko ?

            Comment


              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              Šiandienos "Lietuvos žinios" yra straipsnis apie tai, kad LG naujametinėms šventėms trūksta vagonų traukiniui Vilnius-Maskva.
              Nejaugi iš tiesų taip yra ar šis neveiklumas vėl bus nurašytas į keleivių vežimo nuostolius?
              Kažkodėl estai per naujametines šventes sugeba paleisti papildomus traukinius į S. Peterburgą.
              O gal tiesiog negali i sastata sukabinti daugiau, nei X vagonu?

              Comment


                Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                O gal tiesiog negali i sastata sukabinti daugiau, nei X vagonu?
                Maskva-Kaliningradas važiuoja gerokai ilgesni sąstatai, taip pat ir mūsiškė Vilnius-Klaipėdas kai kada važiuoja iki 14 vagonų su restoranu nepaisant to, kad peronai daugumoje stočių yra per trumpi.

                P. S. Dėl leidinio suklydau - turėtų būt "Verslo žinios".
                Paskutinis taisė Salvijus; 2010.11.23, 11:11.

                Comment


                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                  Maskva-Kaliningradas važiuoja gerokai ilgesni sąstatai, taip pat ir mūsiškė Vilnius-Klaipėdas kai kada važiuoja iki 14 vagonų su restoranu nepaisant to, kad peronai daugumoje stočių yra per trumpi.
                  Naujametiniu svenciu metu ir taip jau esu ne karta mates Vilnius-Maskva sastata is 20 vagonu. Tiesiog gal LG negali su Rusija ir Baltarusija susitarti del papildomu traukiniu vaziavimo....

                  Comment


                    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                    Naujametiniu svenciu metu ir taip jau esu ne karta mates Vilnius-Maskva sastata is 20 vagonu. Tiesiog gal LG negali su Rusija ir Baltarusija susitarti del papildomu traukiniu vaziavimo....
                    Straipsnyje rašoma, kad problema tame, jog apskritai nėra laisvų vagonų (tikriausiai turimi omeny kupe tipo), todėl 3 vagonus LG nuomosis iš RŽD, taip pat svarstoma galimybė paleisti turistinius traukinius.
                    Vietų trūksta ir traukinyje Vilnius-Sankt Peterburgas.

                    Comment


                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                      ... LG naujametinėms šventėms trūksta vagonų traukiniui Vilnius-Maskva.
                      Nejaugi iš tiesų taip yra ar šis neveiklumas vėl bus nurašytas į keleivių vežimo nuostolius?
                      Kažkodėl estai per naujametines šventes sugeba paleisti papildomus traukinius į S. Peterburgą.
                      Tikriausiai per daug vagonų supjaustė į metalo laužą
                      Gal po keleto metų lygiai taip pritruks dyzelinių traukinių D1 arba DR1A?
                      O gal prikabinamų ER9M vagonų?

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        Nuo gripo (ir kitų ligų) gynėmės ir ginsimės kiekvienas savaip.
                        Traukiniu kiekvienas važiuojame siekdami važiuoti kažkiek laisviau - ne susirietę kaip autobuse ir jokiu būdu ne kaip "silkių statinėje"... Sovietmečių savaitgaliais (ypač ilgaisiais) medinukai D1 "silkių statinėmis" pavirsdavo - prisiminimai ne kokie...
                        Atrodo, ne "už kalnų" tokia padėtis gali būti dvivagoniuose DR1A ir vienvagoniuose 620M.
                        Vitai, kaip tau atrodo, ar geriau, kad važiuotų pilna automotrisė ar pustruškis ar geriausiu atveju 50 proc. užpildytas trivagonis D1 arba DR1A ir būtų nuolat siūloma sutrumpinti maršrutą arba dar retinti traukinių kursavimą?
                        Baikit svaičiot ir nusileiskime ant žemės. Ačiū Dievui, kad pagaliau nemaža dalimi reisų važiuoja motrisės, kurių eksploatacija yra tikrai gerokai pigesnė. Kažkodėl tą pamirštame.
                        Juk pažiūrėkime, net tas pats Klaipėda - Vilnius darbo dienomis vos trijų vagonų sąstatas iki Šiaulių važiuoja apytuštis (neseniai teko važiuoti - vagone buvo 7 žmonės). Tai ką kalbėt apie Kybartus, Rokiškį ir visus kitus.
                        Paskutinis taisė 2Pack; 2010.11.23, 19:36.

                        Comment


                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                          Vitai, kaip tau atrodo, ar geriau, kad važiuotų pilna automotrisė ar pustruškis ar geriausiu atveju 50 proc. užpildytas trivagonis D1 arba DR1A ir būtų nuolat siūloma sutrumpinti maršrutą arba dar retinti traukinių kursavimą?
                          Baikit svaičiot ir nusileiskime ant žemės. Ačiū Dievui, kad pagaliau nemaža dalimi reisų važiuoja motrisės, kurių eksploatacija yra tikrai gerokai pigesnė. Kažkodėl tą pamirštame.
                          Juk pažiūrėkime, net tas pats Klaipėda - Vilnius darbo dienomis vos trijų vagonų sąstatas iki Šiaulių važiuoja apytuštis (neseniai teko važiuoti - vagone buvo 7 žmonės). Tai ką kalbėt apie Kybartus, Rokiškį ir visus kitus.
                          Vitas turėjo omenyje tai, kad nenaudojami vagonai nėra užkonservuojami, o po kelių metų stovėjimo praktiškai tinkami tik į metalo laužą. Tai, akd dabar keleivių sumažėjo ir kai kuriuose maršrutuose pakanka automotrisių yra faktas. Tik problema tame, kad LG visiškai nesirūpina tinkamo dydžio traukinius leisti tuomet, kada reikia. T.y. mažesniu, kai iš tiesų mažai keleivių ir didesnius, kai keleivių būna. Visa tai yra numatoma ir teisinti, jog kažkas iš LG nežinojo yra nerimta.
                          Kas dėl tolimojo susisiekimo vagonų. Tai jų LG turi. Vilniaus stotyje jų stovi bent pora dešimčių. Tik jiems jau reikia kapitalinio.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Vitas turėjo omenyje tai, kad nenaudojami vagonai nėra užkonservuojami, o po kelių metų stovėjimo praktiškai tinkami tik į metalo laužą. Tai, akd dabar keleivių sumažėjo ir kai kuriuose maršrutuose pakanka automotrisių yra faktas. Tik problema tame, kad LG visiškai nesirūpina tinkamo dydžio traukinius leisti tuomet, kada reikia. T.y. mažesniu, kai iš tiesų mažai keleivių ir didesnius, kai keleivių būna. Visa tai yra numatoma ir teisinti, jog kažkas iš LG nežinojo yra nerimta.
                            Kas dėl tolimojo susisiekimo vagonų. Tai jų LG turi. Vilniaus stotyje jų stovi bent pora dešimčių. Tik jiems jau reikia kapitalinio.
                            Tai kurių galų juos dažė tada? Tam, kad stoty būtų "šviežiau"? Šiaip dažymas įeina į einamojo ar kapitalinio remonto apimtį. O šiaip dažyti kaži kaži...

                            Comment


                              Yra ir su sena dažymo schema.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Yra ir su sena dažymo schema.
                                Tyčia nueisiu į stotį patikrinti. Kiek pastebėjau, tai dabar tokių vienetai.

                                Comment


                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                  Tikriausiai per daug vagonų supjaustė į metalo laužą
                                  Gal po keleto metų lygiai taip pritruks dyzelinių traukinių D1 arba DR1A?
                                  O gal prikabinamų ER9M vagonų?
                                  Po keleto metų nebebus D1 serijos Lietuvoje (nurašys), yra galimybė jai išnykti 2011m....

                                  Comment


                                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                    Šiandienos "Lietuvos žinios" yra straipsnis apie tai, kad LG naujametinėms šventėms trūksta vagonų traukiniui Vilnius-Maskva.
                                    Nejaugi iš tiesų taip yra ar šis neveiklumas vėl bus nurašytas į keleivių vežimo nuostolius?
                                    Kažkodėl estai per naujametines šventes sugeba paleisti papildomus traukinius į S. Peterburgą.
                                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                    Mūsiškė Vilnius-Klaipėdas kai kada važiuoja iki 14 vagonų su restoranu nepaisant to, kad peronai daugumoje stočių yra per trumpi.
                                    P. S. Dėl leidinio suklydau - turėtų būt "Verslo žinios".
                                    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                    Naujametiniu svenciu metu ir taip jau esu ne karta mates Vilnius-Maskva sastata is 20 vagonu. Tiesiog gal LG negali su Rusija ir Baltarusija susitarti del papildomu traukiniu vaziavimo....
                                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                    Straipsnyje rašoma, kad problema tame, jog apskritai nėra laisvų vagonų (tikriausiai turimi omeny kupe tipo), todėl 3 vagonus LG nuomosis iš RŽD, taip pat svarstoma galimybė paleisti turistinius traukinius.
                                    Vietų trūksta ir traukinyje Vilnius-Sankt Peterburgas.
                                    Štai tas straipsnis, tik šįkart žurnale „Veidas“, kuris cituoja laikraštį „Verslo žinios“:


                                    Rusai aktyviai domisi galimybe artėjančius Naujuosius sutikti Lietuvoje. Tačiau Lietuvos kelionių agentūros skundžiasi šiemet negalėsiančios atsivežti visų norinčių, mat Lietuvos geležinkeliai šventiniam laikotarpiui jau nebeturi bilietų, rašo “Verslo žinios”.
                                    “Ta problema kartojasi kasmet. “Lietuvos geležinkeliai” tradiciškai aiškina, kad jiems trūksta vagonų, tačiau nesuprantama, kodėl neieško sprendimų, kad poreikis būtų patenkintas”, – teigė Lietuvos turizmo asociacijos prezidentė Danutė Mažeikaitė.
                                    “Verslo žinios“ rašo:
                                    „Ta problema kartojasi kasmet. „Lietuvos geležinkeliai“ tradiciškai aiškina, kad jiems trūksta vagonų, tačiau nesuprantama, kodėl neieško sprendimų, kad poreikis būtų patenkintas“, – piktinasi Danutė Mažeikaitė,Lietuvos turizmo asociacijos prezidentė.
                                    Naujametis laikotarpis, kuriam paprastai atvyksta svečių iš Rusijos, trunka nuo gruodžio 26 d. iki sausio 10 d. Dabar, lapkritį, aktyviai vyksta tokių kelionių prekyba.
                                    Anot p. Mažeikaitės, rusų, norinčių praleisti žiemos atostogas Lietuvoje, šiemet netrūksta, tačiau jų nėrakaip atsivežti.
                                    „Pavyzdžiui, bilietų Maskva–Vilnius gruodžio 28 d. ir 29 d. „Lietuvos geležinkelių“ kasose jau nėra. Be to, bilietų negali pasiūlyti ir kelionių agentūros, nes joms skiriamas vietų skaičius yra kur kas mažesnis nei planuota: vietoj 200–300 vietų geležinkeliai skyrė tik iki 100 bilietų“, – pasakoja ji.
                                    Pasak“Verslo žinių“, ponia Mažeikaitė nurodo ir dar vieną blogybę. „Pagal „Lietuvos geležinkelių“ teikiamą informaciją 60% bilietų ši įmonė skiria parduoti per agentūras. Iš jų 40% išsidalina vos dvi agentūros, o dėl likusių 20% tenka grumtis visoms likusioms Lietuvos kelionių agentūroms ir organizatoriams. Mūsų nuomone, tokia tvarka, kai dviem agentūroms atiduodama lūto dalis, yra neteisinga“, – sako ji.
                                    Dalijus Žebrauskas, AB „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas, VŽ informavo, kad „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) jau nebeturi bilietų gruodžio 29, 30 d. ir sausio 1, 3 d. atvykti iš Maskvos, o sausio 7–10 dienomis – grįžti atgal. Taip pat nebėra bilietų gruodžio 30 d., sausio 2 d. atvykti iš Sankt Peterburgo ir sausio 8, 9 dienomis – priešinga kryptimi.
                                    „Tačiau kalbant apie visą naujamečių kelionių laikotarpį, trunkantį nuo 2010 m. gruodžio 28 d. iki 2011 m. sausio 10 d., turizmo agentūrų užsakytas vietų skaičius nesiekia 60% viso vietų traukiniuose skaičiaus“, – sako jis.
                                    „Verslo žinių“ pašnekovas aiškina, kad vagonų problema prieš Naujuosius iškyla kasmet.
                                    „Mums būtų neracionalu ištisus metus laikyti nedirbančius traukinių vagonus tik tam, kad šventiniu laikotarpiu, kai padidėja paklausa, jie keletą kartų važiuotų su keleiviais. Kitu metų laiku jie nebūtų naudojami, taigi beveik nedirbančių vagonų išlaikymo sąnaudas reikėtų perkelti ant keleivių pečių ir branginti bilietus“, – aiškina jis.
                                    Anot jo, iš dalies dėl problemos kaltas ir prastas agentūrų planavimas – jos iš anksto rezervuoja kuo daugiau bilietų, o vėliau tokio kiekio nesugeba parduoti. LG yra sutarę su agentūromis, kad bilietai joms skiriami proporcingai kiekvienos iš jų per metus mūsų geležinkeliais vežamam keleivių kiekiui – kuo daugiau veži, tuo daugiau vietų gali rezervuoti. Pasak p. Žebrausko, keliamas ažiotažas dėl vietų stygiaus dažniausiai būna perdėtas.
                                    „Ankstesnių metų patirtis rodo, kad vietos, kurioms išpirkti sudaromos sutartys su turizmo agentūromis, ne visos išnaudojamos. Pernykštė statistika yra tokia: iš pagal sutartis Naujųjų laikotarpio užsakytų 2.952 vietų parduotos 2.391, t. y. apie 20% vietų turizmo agentūroms realizuoti nepavyko.”
                                    “Pagal “Lietuvos geležinkelių” teikiamą informaciją, 60 proc. bilietų ši įmonė skiria parduoti per agentūras. Iš jų 40 proc. išsidalina vos dvi agentūros, o dėl likusių 20 proc. tenka grumtis visoms likusioms Lietuvos kelionių agentūroms ir organizatoriams. Mūsų nuomone, tokia tvarka, kai dviem agentūroms atiduodama liūto dalis, yra neteisinga”, – sakė D.Mažeikaitė.
                                    “Lietuvos geležinkelių” Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas Dalijus Žebrauskas tikino, jog ieškoma būdų, kaip patenkinti šiemet naujametę paklausą. Pasak D.Žebrausko, su Rusijos geležinkelių įmone jau susitarta, kad “Lietuvos geležinkelių” traukinių sąstatus tomis dienomis, kai “Lietuvos geležinkeliai” jau nebeturi laisvų vietų iš Maskvos ir atgal, rusai papildys trimis savo vagonais – daugiau nei 100 vietų kiekvienam reisui. “Taip pat derinamas specialiųjų nereguliariųjų turistinių traukinių formavimas iš Maskvos į Vilnių ir atgal”, – sakė D.Žebrauskas.
                                    Anot jo, preliminariai planuojami trys tokie reisai – iki 16-os vagonų kiekvienam reisui. Apytiksliai galimų vietų skaičius siektų daugiau kaip 500 kiekviename.
                                    “Ar šie traukiniai važiuos, kiek jų bus ir kokio sąstatų dydžio, priklausys nuo pačių turizmo agentūrų, tai yra kiek vietų jos užsakys ir apmokės”, – sakė jis.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė СПВ Rodyti pranešimą
                                      Po keleto metų nebebus D1 serijos Lietuvoje (nurašys), yra galimybė jai išnykti 2011m....
                                      Vienas traukinys bus paliktas?
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė СПВ Rodyti pranešimą
                                        Po keleto metų nebebus D1 serijos Lietuvoje (nurašys), yra galimybė jai išnykti 2011m....
                                        Tai kad jau dabar eksploatuojami tik kokie 5 D1 traukiniai. Kitais metais bus gautos likusios 5 automotrisės ir D1 tikrai bus nurašyti. Taip kad, ponai, kiko koks pusmetis, gal 7-8 mėnesiai. Reikia naudotis proga ir važinėtis ar fotografuoti.

                                        Comment


                                          2010 m. rugsėjo mėn. keleivių vidaus maršrutais pervežta 3,1 proc. daugiau nei 2009 m. tą patį mėn., 3,2 proc. daugiau ir tarptautiniais.

                                          Šaltinis: http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...83bb8bf06d7400

                                          Comment

                                          Working...
                                          X