Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiom dienom greitasis traukinys G30 Kaliningradas-Maskva važinėja kiekvieną dieną. Tačiau sąstate būna palyginti nedaug vagonų, užvakar buvo 10+bagažo.

    Comment


      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
      Mielieji, jeigu važinėjate keleiviniais traukinukais ir sąžiningai perkate bilietukus kasose, turėjote pastebėti, kad kasininkė bilietuką atspausdina kompiuterio pagalba. Pačiame bilietuke yra informacija apie traukinio numerį, jūsų važiavimo maršrutą ir kt. Jau keletą metų LG visi geležinkelio stočių kasose bilietus išduodantys kompiuteriai sujungti į vieną tinklą, su specialiai įdiegta programa, kuri apdoroja visą informaciją apie apie konkrečiais maršrutais važiuojančių keleivių skaičių ir kt. Netgi konduktorių bilietų pardavimo aparatai po reiso yra prijungiami prie šios sistemos. Naudojantis sukaupta duomenų baze galima nesunkiai sužinoti net tarkim, kiek lygiai prieš metus traukiniu Nr. 817 važiavo keleivių iš Vilniaus į Kauną ar Kaišiadoris...
      .
      Bet kodėl niekam neužkliūva orą vežiojantys ankstyvi rytiniai elektriniai traukiniai Nr.811 iš Vilniaus į Kauną (dviaukštis, išv. 5:05), Nr 872 iš Kauno į Vilnių (iš Kauno išv. 4:53h) ????
      Kad Kaune juose keleivius galima suskaičiuoti vienos rankos pirštais, įsitikinau ne kartą. Ir ypač - rundenį. Gal 872-ame keleivių atsiranda kažkur Lentvaryje, bet gi prieš jį važiuoja elektrinis iš Trakų, tuoj po jo - dyzelinis iš Varėnos.

      Comment


        Apie tai jau buvo diskutuota. Jokios logikos, jog dviaukštis nenakvoja Kaune. Klausimas. Iš kur imamas dyzelinis traukinys P ir S maršrutams į Šiaulius. Negi jis specialiai atvaromas iš Vilniaus į Kauną?

        Comment


          O tai negi nenaudojamas kuris nors iš tų pačių, kurie į, tarkim, Kybartus važinėja?

          Comment


            Į Kybartus važinėja dyzeliniai traukiniai.

            Comment


              Aha. Į Šiaulius važiuoja dyzelinis traukinys. Į Kybartus važinėja dyzeliai. Pakeiti lentelę „Kybartai“ į „Šiauliai“ - vuolia. Tikrai nematau priežasties, kodėl traukinys turėtų būti atvarytas iš Vilniaus vien šio maršruto garbei.

              Comment


                Kaune visiems maršrutams aptarnauti pakanka 4 dyzelinių traukinių. Kaune nuolat bazuojasi tik 4 traukiniai. Taip kad maršrutui į Šiaulius, kuriuo traukinia važiuoja tik du kartus per savaitę, reikia papildomo traukinio. Tai užtat ir klausiu - negi dabar Kaune nuolat būna 5 dyzeliniai traukiniai? Kažkaip nepastebėjau. Todėl ir įtariu, kad papildomas traukinys yra specialiai atvaromas iš Vilniaus.

                Comment


                  Paskaičiuokim, broliai kurmiai. 15:00 visi keturi Kauno traukiniai būna grįžę į Kauną, trys stovi parke, vienas antrajame kelyje. Vienintelis kitas keleivinis traukinys regione tuo metu yra Vilnius-Šeštokai, stovintis Šeštokuose. Skliausteliuose pažymėta, kiek traukinių yra Kaune.

                  695 išvažiuoja į Kybartus 15:15 (3)
                  604 išvažiuoja į Šiaulius 15:42 (2)
                  685 išvažiuoja į Marijampolę 16:10 (1)
                  697 išvažiuoja į Kybartus 17:45 iki kito ryto (0)
                  686 grįžta iš Marijampolės 18:51 (1)
                  698 grįžta iš Kybartų 19:12 (2)
                  687 išvažiuoja į Kazlų Rūdą 19:** [neatsimenu] (1)
                  688 grįžta iš Kazlų Rūdos 20:** [neatsimenu] (2)
                  607 grįžta iš Šiaulių 21:27 (3)

                  Taigi, belieka vienintelis klausimas - ar turi Kaunas grynai rezervinį traukinį, ar ne? Jei neturi, tai jiems aptarnauti visiems maršrutams, įskaitant į Šiaulius, užtenka keturių traukinių (iki 15:00 pagal grafiką panašu, kad užtenka ir trijų).

                  Comment


                    Na taip, teisingai. Visgi Kaune nuolat bazuojasi 4 traukiniai, penktas būna retai. Paprastom dienom yra rezervinis, o penktadieniais ir sekmadieniais jo nėra. Tik įdomu, ar tas pats dyzelinis traukinys, nuvažiavęs į Šiaulius ir grįžta, ar atgal važiuoja kitas (kaip kad buvo iki maršruto panaikinimo; tiesa, tuomet maršrutas buvo Vilnius - Kaunas - Šiauliai), kuris po to iš Kauno važiuoja į depą Vilniuje.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Apie tai jau buvo diskutuota. Jokios logikos, jog dviaukštis nenakvoja Kaune.
                      ...
                      Ar dviaukštis elektrinis traukinys galėtų nakvoti Kaune, ginčytis nesirengiu. Gal būt, tie traukiniai dar nauji, jų eksploatacija dar sudėtinga, tai naktį reikalinga papildoma apžiūra (kurios jau nereikės po atitinkamo įvažinėjimo). Ir visa tai - vardan svarbiausio dalyko - kad vietoje tvarkaraštyje numatyto dviaukščio nereikėtų keleivius nuvilti leidžiant ER9M.
                      Marštutais Vilnius-Kaunas ir Kaunas -Vilnius orą rytais vežioti reikėtų nustoti taip:
                      1. Atšaukti traukinį Nr 872, iš Kauno išvykstantį 4:53h darbo dienomis ir sekmadieniais. Ryšium su tuo, gali prireikti paankstinti traukinį Nr 874 (iš Kauno išv. 5:39h).
                      2. Atšaukti dviaukštį traukinį Nr 811, iš Vilniaus išv. 5:05h darbo dienomis.
                      3. Iš Kauno 6:25h darbo dienomis ir šeštadieniais leisti ER9M (kuris dabar išvyksta 4:53h).

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Na taip, teisingai. Visgi Kaune nuolat bazuojasi 4 traukiniai, penktas būna retai. Paprastom dienom yra rezervinis, o penktadieniais ir sekmadieniais jo nėra. Tik įdomu, ar tas pats dyzelinis traukinys, nuvažiavęs į Šiaulius ir grįžta, ar atgal važiuoja kitas (kaip kad buvo iki maršruto panaikinimo; tiesa, tuomet maršrutas buvo Vilnius - Kaunas - Šiauliai), kuris po to iš Kauno važiuoja į depą Vilniuje.
                        Tą kartą, kai aš važiavau, į Kauną grįžo tas pats traukinys, kuris ir atvažiavo. Kur jis, pabaigęs maršrutą, Kaune pasidėjo, deja, jau neturėjau galimybės stebėti, reikėjo skubėti namo.

                        Comment


                          Iš Šiaulių išvažiuoja tas pats traukinys, kuris ir atvažiuoja iš Kauno. Bent kiek sykių (~4) esu matęs. Ir visados būdavo DR1A, kurie šiaurės kraštuose beveik retenybė. Pavasarį, vasarą važiuodavo maršrutu Klaipėda-Radviliškis. Dabar nežinau.

                          Comment


                            Ne tik maršrutu Klaipėda - Radviliškis važiuodavo. Dar iki Rokiškio dažnokai keliaudavo. Tik tas traukinys, pagal užpildymą per didelis. Nebent tik ryte ir vakare ruože Šiauliai - Radviliškis, būdavo tinkamas.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Na taip, teisingai. Visgi Kaune nuolat bazuojasi 4 traukiniai, penktas būna retai. Paprastom dienom yra rezervinis, o penktadieniais ir sekmadieniais jo nėra. ...
                              Vadinasi, penktadienį arba sekmadienį jei sugestų traukinys, turintis išvažiuoti 17:45h į Kybartus, tai nejaugi keleiviams būtų pranešta "traukinio 17:45h į Kybartus nebus"???????????
                              Žinoma, gedimas būtų variklyje (ar kažkur kitur įrengimuose, susijusiuose su trauka), tai priekyje kabintų M62, kaip praeityje būdavę (Kaune rečiau, Vilniuje amtęs esu, Radviliškyje ir Klaipėdoje būdavę dažnai, iš Šiaulių M62 ir D1junginys net į Kauną atvažiuodavo...

                              Comment


                                Kol kas nuo pat maršruto į Šiaulius atnaujinimo taip dar tikriausiai nėra įvykę.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Iki krizės to padaryti nelabai būtų buvę įmanoma, nes keleiviai būtų važiavę kaip silkės statinėje. Deja, keleivių sumažėjo kai kuriuose maršrutuose daugiau nei perpus...
                                  Čia buvo žinutė temoje apie geležinkelių fotografavimą http://www.miestai.net/forumas/showt...799#post489799

                                  Sumažėjusį keleivių srautą galima apibūdinti kaip bendrą ir kaip žiemos sezono. Dėl bilietų kainos darosi beprasmiška gyvenant Kazlų Rūdoje ar toliau važinėti į Kauną į darbą. Važiuoti į didmiestį dėl pramogos ar renginio taip pat verta ne visada. Papildomai kelionių atsisakyti verčia joms nepalankus sezonas: rytą švinta vėlai, vakare temsta anksti.
                                  Pats mačiau kaip šiandien (lapkričio 18 d.) 7:50 iš Kauno į Kybartus išvažiavo PESA (Nr 14). Pats asmeniškai niekaip nesutiksiu su tokio keleivinio riedmens tinkamumu šiam maršrutui. Žiemą (kai keleivių mažiau) "kentėti" dar galima, pavasariop jų srautui daugėjant - kažin. Prie šiandieninių važiavimo kainų važiuoti kaip silkių statinėje atrodo nepatrauklu. Pats asmeniškai susiradau galimybę iš Kazlų Rūdos į Skriaudžius nuvažiuoti dviračiu, jį ten palikti ir toliau į Kauną važiuoti 102 maršruto mikriuku. Juo kaina -tik 3 Lt 50 ct (traukiniu iš Kazlų Rūdos į Kauną - 7 litai). Pastebėjau, kad panašiais metodais kelionę į Kauną jau praktikuoja kai kurie Jūrės miestelio gyventojai. Ypač - ilguose laiko intervaluose, kai nėra traukinio (pvz. į Kauną atv. 11:32 - 14:52).

                                  Comment


                                    >>> Pats asmeniškai susiradau galimybę iš Kazlų Rūdos į Skriaudžius nuvažiuoti dviračiu, jį ten palikti ir toliau į Kauną važiuoti 102 maršruto mikriuku. Juo kaina -tik 3 Lt 50 ct (traukiniu iš Kazlų Rūdos į Kauną - 7 litai). Pastebėjau, kad panašiais metodais kelionę į Kauną jau praktikuoja kai kurie Jūrės miestelio gyventojai. Ypač - ilguose laiko intervaluose, kai nėra traukinio (pvz. į Kauną atv. 11:32 - 14:52). <<<

                                    Štai kur galėtų pasitarnauti naujosios "PESA" dienos metu. Nejau labai sunku vieną tokį reisą įterpti pietų lango metu Kaunas - Kazlų Rūda? Juk yra mokinukų, arba apsipirkusių kaimo močiučių, kurios po turgaus arba mokyklos tokiu metu važiuoja namo - PESA užpildytų laiko tarpą bei patenkintų galbūt ne tokį gausų keleivių srautą pietų metu. Grįžusi galėtų sėkmingai atsipūtusi keliauti vakariniu (BET BŪTINAI KOKIA VALANDA PAVĖLINTU) reisu į Marijampolę.

                                    Kitas dalykas: kaip konkuruoti su "dviratininkais - mikriukų važiuotojais" - elementaru, Vatsonai. Užsienyje neretai praktikuojamas dalykas: tarkim, pateiki 3 bilietus su važiuotu maršrutu ir keliauji ketvirtą kartą nemokamai. Sakote didelis nuostolis ? - mielieji, TIKRAI NE, o kaip tik PUIKI SKATINAMOJI PRIEMONĖ. Mėnesiniams bilietams jau yra taikomos nuolaidos, o tokios akcijos net ir visuose reisuose būtų neabejotina sėkmė. Iš matematinė pusės - keleivis važiuoja 4 kartus, o moka už 3 (reiškia bendra nuolaida jam 25%). Tačiau keleivis, neabejotinai du kartus keliavęs tuo maršrutu jau stengsis važiuoti trečią kartą, JOG GAUTŲ NUOLAIDĄ ketvirtai kelionei - o tai užtikrintas keleivis ketvirtam kartui. Pajutęs tokios akcijos efektyvumą keleivis neabejoju, jog rinksis traukinį ir kitą kartą išnaudojus akcijinį bilietą.

                                    Na, bet, o tačiau, pas mus juk LIETUVOS GELEŽINKELIAI, kuriems keleivių vežimas kaip šuniui penkta koja...

                                    P.S. (pasodintų kas nors mane su dar keliais forumo dalyviais į keleivių vežimo sekciją...)

                                    Comment


                                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                      Eimantai, užtenka ar ne vietų keleiviams dyzeliniuose traukiniuose gali spręsti tik žmogus analizuojantis jų srautus, o ne žvelgdamas į "lubas". Manau, kad 620M naudojimas tikrai neišbaidys keleivių, kadangi sąlygos keleiviui ja keliauti tikrai žymiai geresnės (bent šaltuoju metų laiku). 620M yra virš 90 sėdimų vietų ir manau, kad bus labai didelė retenybė, kai jos Kauno-Kybartų maršrute bus visos užpildytos.
                                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                      Meluoji ir neraudonuoji... Ten trijų vagonų D1 būdavo vos vos...
                                      Situaciją stebėjau lapkričio 19 d., panktadienį.
                                      Antruoju Kauno geležinkelio stoties peronu perėjau iki traukinio į Kybartus 15:15h išvykimo likus 10-15 min. (prieš kelias minutes atvyko dviaukštis elektrinis iš Vilniaus). Tai trečiame kelyje stovintis trijų vagonų D1 jau buvo pilnutėlis (jau buto tambūruose stovinčių keleivių). Kai iki traukinio išvykimo būna likę 5-10 minučių, keleivių būna pats rinkimasis. Įdomu, koks skandalas būtų gavęsis jei 15:15h reisu kaunas-Kybartai tą dieną būtų pavavę automotrisą PESA (šis vienvagonis į Kybartus važiavo 7:50h) arba dvivagonį DR1A ??? Bet PESA Nr 14 15:52 išvažiavo į Šiaulius. Trinagonyje DR1A 17:45h į Kybartus keleivių buvo truputėlį mažiau, bet dvivagonis būtų prisirinkęs sausakimšas.
                                      "Silkių statinėmis" norimi padaryti keleivinius susirūpinimą turėtų daryti artėjant tradiciniam susirgimų gripu protrūkio laikotarpiui - lapkričio pabaigai/gruodžio pradžiai. Nejaugi važinėjantiems traukiniams jau metas pasirūpinti pernai tarp mokeleivių populiariomis pasidariusias ir kažkurioje Solvijaus nuotraukoje Vilniaus geležinkelio stotyje užfiksuotas medicinines kvėpavimo organų apsaugos kaukes?

                                      Comment


                                        Sveiki,
                                        Nežinau, ar mano komentaras tiks šiai temai, tačiau vistik norėčiau išsakyti savo nuomonę. Turiu gerą pavyzdį, kaip keleivių srautai optimizuojami Prancūzijos transporto sistemoje. Ten didžiausi srautai pervežami geležinkeliais. Kodėl? O todėl, kad keleivius tiek traukiniais, tiek autobusais veža viena valstybinė kompanija. Norint nusipirkti bilietą iš vieno miesto (ar kaimo) į kitą, yra įdiegta viena bilietų pardavimo sistema (toj pačioj stoty gali nusipirkt ir traukinio, ir autobuso bilietus) Pvz. jeigu tarp šių miestų patogiu laiku kursuoja traukinys (nesvarbu, greitasis ar ne), žmogus keliaus traukiniu. Autobuso bilieto kelionei ta kryptimi nenusipirksi, nebent traukiniai kursuotų labai dideliais intervalais (pvz 2 kartus per dieną), tada galima nusipirkt autobuso bilietą. Traukinių eismas sustyguotas taip, kad piko valandomis dažniausiai važiuoja traukiniai, kitu laiku- autobusai. Taigi, traukiniai visada turi keleivių. Beje, keleivių pervežimo monopolį (tiek traukiniais, tiek ir autobusais) turi valstybinė kompanija SNCF (LG atitikmuo Lietuvoj)
                                        Manau, kad ir pas mus būtų galima kažką panašaus padaryt (nežinau, kiek tai realu). Gal tolimoj ateity ir bus kas nors tokio Lietuvoj
                                        Paskutinis taisė ezagorskas; 2010.11.20, 18:16.

                                        Comment


                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Nejaugi važinėjantiems traukiniams jau metas pasirūpinti pernai tarp mokeleivių populiariomis pasidariusias ir kažkurioje Solvijaus nuotraukoje Vilniaus geležinkelio stotyje užfiksuotas medicinines kvėpavimo organų apsaugos kaukes?
                                          Aš jau geriau česnaku smirdėsiu, nei tas nesąmones dėsiuos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X