Šiom dienom greitasis traukinys G30 Kaliningradas-Maskva važinėja kiekvieną dieną. Tačiau sąstate būna palyginti nedaug vagonų, užvakar buvo 10+bagažo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąMielieji, jeigu važinėjate keleiviniais traukinukais ir sąžiningai perkate bilietukus kasose, turėjote pastebėti, kad kasininkė bilietuką atspausdina kompiuterio pagalba. Pačiame bilietuke yra informacija apie traukinio numerį, jūsų važiavimo maršrutą ir kt. Jau keletą metų LG visi geležinkelio stočių kasose bilietus išduodantys kompiuteriai sujungti į vieną tinklą, su specialiai įdiegta programa, kuri apdoroja visą informaciją apie apie konkrečiais maršrutais važiuojančių keleivių skaičių ir kt. Netgi konduktorių bilietų pardavimo aparatai po reiso yra prijungiami prie šios sistemos. Naudojantis sukaupta duomenų baze galima nesunkiai sužinoti net tarkim, kiek lygiai prieš metus traukiniu Nr. 817 važiavo keleivių iš Vilniaus į Kauną ar Kaišiadoris...
.
Kad Kaune juose keleivius galima suskaičiuoti vienos rankos pirštais, įsitikinau ne kartą. Ir ypač - rundenį. Gal 872-ame keleivių atsiranda kažkur Lentvaryje, bet gi prieš jį važiuoja elektrinis iš Trakų, tuoj po jo - dyzelinis iš Varėnos.
Comment
-
Kaune visiems maršrutams aptarnauti pakanka 4 dyzelinių traukinių. Kaune nuolat bazuojasi tik 4 traukiniai. Taip kad maršrutui į Šiaulius, kuriuo traukinia važiuoja tik du kartus per savaitę, reikia papildomo traukinio. Tai užtat ir klausiu - negi dabar Kaune nuolat būna 5 dyzeliniai traukiniai? Kažkaip nepastebėjau. Todėl ir įtariu, kad papildomas traukinys yra specialiai atvaromas iš Vilniaus.
Comment
-
Paskaičiuokim, broliai kurmiai. 15:00 visi keturi Kauno traukiniai būna grįžę į Kauną, trys stovi parke, vienas antrajame kelyje. Vienintelis kitas keleivinis traukinys regione tuo metu yra Vilnius-Šeštokai, stovintis Šeštokuose. Skliausteliuose pažymėta, kiek traukinių yra Kaune.
695 išvažiuoja į Kybartus 15:15 (3)
604 išvažiuoja į Šiaulius 15:42 (2)
685 išvažiuoja į Marijampolę 16:10 (1)
697 išvažiuoja į Kybartus 17:45 iki kito ryto (0)
686 grįžta iš Marijampolės 18:51 (1)
698 grįžta iš Kybartų 19:12 (2)
687 išvažiuoja į Kazlų Rūdą 19:** [neatsimenu] (1)
688 grįžta iš Kazlų Rūdos 20:** [neatsimenu] (2)
607 grįžta iš Šiaulių 21:27 (3)
Taigi, belieka vienintelis klausimas - ar turi Kaunas grynai rezervinį traukinį, ar ne? Jei neturi, tai jiems aptarnauti visiems maršrutams, įskaitant į Šiaulius, užtenka keturių traukinių (iki 15:00 pagal grafiką panašu, kad užtenka ir trijų).
Comment
-
Na taip, teisingai. Visgi Kaune nuolat bazuojasi 4 traukiniai, penktas būna retai. Paprastom dienom yra rezervinis, o penktadieniais ir sekmadieniais jo nėra. Tik įdomu, ar tas pats dyzelinis traukinys, nuvažiavęs į Šiaulius ir grįžta, ar atgal važiuoja kitas (kaip kad buvo iki maršruto panaikinimo; tiesa, tuomet maršrutas buvo Vilnius - Kaunas - Šiauliai), kuris po to iš Kauno važiuoja į depą Vilniuje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApie tai jau buvo diskutuota. Jokios logikos, jog dviaukštis nenakvoja Kaune.
...
Marštutais Vilnius-Kaunas ir Kaunas -Vilnius orą rytais vežioti reikėtų nustoti taip:
1. Atšaukti traukinį Nr 872, iš Kauno išvykstantį 4:53h darbo dienomis ir sekmadieniais. Ryšium su tuo, gali prireikti paankstinti traukinį Nr 874 (iš Kauno išv. 5:39h).
2. Atšaukti dviaukštį traukinį Nr 811, iš Vilniaus išv. 5:05h darbo dienomis.
3. Iš Kauno 6:25h darbo dienomis ir šeštadieniais leisti ER9M (kuris dabar išvyksta 4:53h).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa taip, teisingai. Visgi Kaune nuolat bazuojasi 4 traukiniai, penktas būna retai. Paprastom dienom yra rezervinis, o penktadieniais ir sekmadieniais jo nėra. Tik įdomu, ar tas pats dyzelinis traukinys, nuvažiavęs į Šiaulius ir grįžta, ar atgal važiuoja kitas (kaip kad buvo iki maršruto panaikinimo; tiesa, tuomet maršrutas buvo Vilnius - Kaunas - Šiauliai), kuris po to iš Kauno važiuoja į depą Vilniuje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa taip, teisingai. Visgi Kaune nuolat bazuojasi 4 traukiniai, penktas būna retai. Paprastom dienom yra rezervinis, o penktadieniais ir sekmadieniais jo nėra. ...
Žinoma, gedimas būtų variklyje (ar kažkur kitur įrengimuose, susijusiuose su trauka), tai priekyje kabintų M62, kaip praeityje būdavę (Kaune rečiau, Vilniuje amtęs esu, Radviliškyje ir Klaipėdoje būdavę dažnai, iš Šiaulių M62 ir D1junginys net į Kauną atvažiuodavo...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIki krizės to padaryti nelabai būtų buvę įmanoma, nes keleiviai būtų važiavę kaip silkės statinėje. Deja, keleivių sumažėjo kai kuriuose maršrutuose daugiau nei perpus...
Sumažėjusį keleivių srautą galima apibūdinti kaip bendrą ir kaip žiemos sezono. Dėl bilietų kainos darosi beprasmiška gyvenant Kazlų Rūdoje ar toliau važinėti į Kauną į darbą. Važiuoti į didmiestį dėl pramogos ar renginio taip pat verta ne visada. Papildomai kelionių atsisakyti verčia joms nepalankus sezonas: rytą švinta vėlai, vakare temsta anksti.
Pats mačiau kaip šiandien (lapkričio 18 d.) 7:50 iš Kauno į Kybartus išvažiavo PESA (Nr 14). Pats asmeniškai niekaip nesutiksiu su tokio keleivinio riedmens tinkamumu šiam maršrutui. Žiemą (kai keleivių mažiau) "kentėti" dar galima, pavasariop jų srautui daugėjant - kažin. Prie šiandieninių važiavimo kainų važiuoti kaip silkių statinėje atrodo nepatrauklu. Pats asmeniškai susiradau galimybę iš Kazlų Rūdos į Skriaudžius nuvažiuoti dviračiu, jį ten palikti ir toliau į Kauną važiuoti 102 maršruto mikriuku. Juo kaina -tik 3 Lt 50 ct (traukiniu iš Kazlų Rūdos į Kauną - 7 litai). Pastebėjau, kad panašiais metodais kelionę į Kauną jau praktikuoja kai kurie Jūrės miestelio gyventojai. Ypač - ilguose laiko intervaluose, kai nėra traukinio (pvz. į Kauną atv. 11:32 - 14:52).
Comment
-
>>> Pats asmeniškai susiradau galimybę iš Kazlų Rūdos į Skriaudžius nuvažiuoti dviračiu, jį ten palikti ir toliau į Kauną važiuoti 102 maršruto mikriuku. Juo kaina -tik 3 Lt 50 ct (traukiniu iš Kazlų Rūdos į Kauną - 7 litai). Pastebėjau, kad panašiais metodais kelionę į Kauną jau praktikuoja kai kurie Jūrės miestelio gyventojai. Ypač - ilguose laiko intervaluose, kai nėra traukinio (pvz. į Kauną atv. 11:32 - 14:52). <<<
Štai kur galėtų pasitarnauti naujosios "PESA" dienos metu. Nejau labai sunku vieną tokį reisą įterpti pietų lango metu Kaunas - Kazlų Rūda? Juk yra mokinukų, arba apsipirkusių kaimo močiučių, kurios po turgaus arba mokyklos tokiu metu važiuoja namo - PESA užpildytų laiko tarpą bei patenkintų galbūt ne tokį gausų keleivių srautą pietų metu. Grįžusi galėtų sėkmingai atsipūtusi keliauti vakariniu (BET BŪTINAI KOKIA VALANDA PAVĖLINTU) reisu į Marijampolę.
Kitas dalykas: kaip konkuruoti su "dviratininkais - mikriukų važiuotojais" - elementaru, Vatsonai. Užsienyje neretai praktikuojamas dalykas: tarkim, pateiki 3 bilietus su važiuotu maršrutu ir keliauji ketvirtą kartą nemokamai. Sakote didelis nuostolis ? - mielieji, TIKRAI NE, o kaip tik PUIKI SKATINAMOJI PRIEMONĖ. Mėnesiniams bilietams jau yra taikomos nuolaidos, o tokios akcijos net ir visuose reisuose būtų neabejotina sėkmė. Iš matematinė pusės - keleivis važiuoja 4 kartus, o moka už 3 (reiškia bendra nuolaida jam 25%). Tačiau keleivis, neabejotinai du kartus keliavęs tuo maršrutu jau stengsis važiuoti trečią kartą, JOG GAUTŲ NUOLAIDĄ ketvirtai kelionei - o tai užtikrintas keleivis ketvirtam kartui. Pajutęs tokios akcijos efektyvumą keleivis neabejoju, jog rinksis traukinį ir kitą kartą išnaudojus akcijinį bilietą.
Na, bet, o tačiau, pas mus juk LIETUVOS GELEŽINKELIAI, kuriems keleivių vežimas kaip šuniui penkta koja...
P.S. (pasodintų kas nors mane su dar keliais forumo dalyviais į keleivių vežimo sekciją...)
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąEimantai, užtenka ar ne vietų keleiviams dyzeliniuose traukiniuose gali spręsti tik žmogus analizuojantis jų srautus, o ne žvelgdamas į "lubas". Manau, kad 620M naudojimas tikrai neišbaidys keleivių, kadangi sąlygos keleiviui ja keliauti tikrai žymiai geresnės (bent šaltuoju metų laiku). 620M yra virš 90 sėdimų vietų ir manau, kad bus labai didelė retenybė, kai jos Kauno-Kybartų maršrute bus visos užpildytos.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąMeluoji ir neraudonuoji... Ten trijų vagonų D1 būdavo vos vos...
Antruoju Kauno geležinkelio stoties peronu perėjau iki traukinio į Kybartus 15:15h išvykimo likus 10-15 min. (prieš kelias minutes atvyko dviaukštis elektrinis iš Vilniaus). Tai trečiame kelyje stovintis trijų vagonų D1 jau buvo pilnutėlis (jau buto tambūruose stovinčių keleivių). Kai iki traukinio išvykimo būna likę 5-10 minučių, keleivių būna pats rinkimasis. Įdomu, koks skandalas būtų gavęsis jei 15:15h reisu kaunas-Kybartai tą dieną būtų pavavę automotrisą PESA (šis vienvagonis į Kybartus važiavo 7:50h) arba dvivagonį DR1A ??? Bet PESA Nr 14 15:52 išvažiavo į Šiaulius. Trinagonyje DR1A 17:45h į Kybartus keleivių buvo truputėlį mažiau, bet dvivagonis būtų prisirinkęs sausakimšas.
"Silkių statinėmis" norimi padaryti keleivinius susirūpinimą turėtų daryti artėjant tradiciniam susirgimų gripu protrūkio laikotarpiui - lapkričio pabaigai/gruodžio pradžiai. Nejaugi važinėjantiems traukiniams jau metas pasirūpinti pernai tarp mokeleivių populiariomis pasidariusias ir kažkurioje Solvijaus nuotraukoje Vilniaus geležinkelio stotyje užfiksuotas medicinines kvėpavimo organų apsaugos kaukes?
Comment
-
Sveiki,
Nežinau, ar mano komentaras tiks šiai temai, tačiau vistik norėčiau išsakyti savo nuomonę. Turiu gerą pavyzdį, kaip keleivių srautai optimizuojami Prancūzijos transporto sistemoje. Ten didžiausi srautai pervežami geležinkeliais. Kodėl? O todėl, kad keleivius tiek traukiniais, tiek autobusais veža viena valstybinė kompanija. Norint nusipirkti bilietą iš vieno miesto (ar kaimo) į kitą, yra įdiegta viena bilietų pardavimo sistema (toj pačioj stoty gali nusipirkt ir traukinio, ir autobuso bilietus) Pvz. jeigu tarp šių miestų patogiu laiku kursuoja traukinys (nesvarbu, greitasis ar ne), žmogus keliaus traukiniu. Autobuso bilieto kelionei ta kryptimi nenusipirksi, nebent traukiniai kursuotų labai dideliais intervalais (pvz 2 kartus per dieną), tada galima nusipirkt autobuso bilietą. Traukinių eismas sustyguotas taip, kad piko valandomis dažniausiai važiuoja traukiniai, kitu laiku- autobusai. Taigi, traukiniai visada turi keleivių. Beje, keleivių pervežimo monopolį (tiek traukiniais, tiek ir autobusais) turi valstybinė kompanija SNCF (LG atitikmuo Lietuvoj)
Manau, kad ir pas mus būtų galima kažką panašaus padaryt (nežinau, kiek tai realu). Gal tolimoj ateity ir bus kas nors tokio LietuvojPaskutinis taisė ezagorskas; 2010.11.20, 18:16.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNejaugi važinėjantiems traukiniams jau metas pasirūpinti pernai tarp mokeleivių populiariomis pasidariusias ir kažkurioje Solvijaus nuotraukoje Vilniaus geležinkelio stotyje užfiksuotas medicinines kvėpavimo organų apsaugos kaukes?
Comment
Comment