Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jau nekalbant apie stovinčius...ko apskritai neturėtų būti.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
      tai reikia duot analizei i VGTU ir iskart jiems padiktuot reikiama atsakyma kazkada teko skaityti butent VGTU sukurta "brieda" apie keleiviu vezimo srautus, tai is 50 psl. ko gero 45 buvo skirti visu dyzeliniu, elektriniu traukiniu ir vagonu techniniam aprasymui, kiek asiu, kokie galingumai ir t.t.

      <...>

      butu gerai is tikruju pasamdyti LG tikrus ekspertus kurie galetu galutinai nustatyti kokie yra esami srautai ir potencialus, ir sumoketi jiems po kokiu penkiu metu, kaip ju skaiciavimai pasitvirtins, arba nepasitvirtinus nemoketi
      mazdaug pries metus:

      LG paskelbe konkursa 'istirti" atrodo (nepamenu tiksliai bet tai ne esme) vakaru saliu gelezinkeliu teisine baze. Konkurso verte apie 250 t.lt.

      darbo rezultatas
      - paimta kazkokia viesai prieinama ataskaita anglu kalba ir isvesta i lietuviu
      - pasamdyta viena is Didziojo ketverto kontora isvadu formaliam patvirtinimui
      - "dolia" LG atsakingam personalui (pabandykit atspet kiek %)

      kas lieka konkursa laimejusiai kontorai ir tarpininkui
      kaip manot ar daug naudos is tokio tyrimo LG? o is kitu panasiu?

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Konkretūs pavyzdžiai pateikti, ar be popieriaus ant stalo neįmanoma suvirškinti informacijos?
        Mielieji, jeigu važinėjate keleiviniais traukinukais ir sąžiningai perkate bilietukus kasose, turėjote pastebėti, kad kasininkė bilietuką atspausdina kompiuterio pagalba. Pačiame bilietuke yra informacija apie traukinio numerį, jūsų važiavimo maršrutą ir kt. Jau keletą metų LG visi geležinkelio stočių kasose bilietus išduodantys kompiuteriai sujungti į vieną tinklą, su specialiai įdiegta programa, kuri apdoroja visą informaciją apie apie konkrečiais maršrutais važiuojančių keleivių skaičių ir kt. Netgi konduktorių bilietų pardavimo aparatai po reiso yra prijungiami prie šios sistemos. Naudojantis sukaupta duomenų baze galima nesunkiai sužinoti net tarkim, kiek lygiai prieš metus traukiniu Nr. 817 važiavo keleivių iš Vilniaus į Kauną ar Kaišiadoris. O jeigu esate socialiai remtinas (studentas, pensininkas ar invalidas) galima atsekti net Jūsų tapatybę ir sužinoti kur ir kada keliavote.
        Remiantis šia sukaupta informacija ir derinami traukinių maršrutai ir parenkama riedmenų rūšis.

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          O jeigu esate socialiai remtinas (studentas, pensininkas ar invalidas) galima atsekti net Jūsų tapatybę ir sužinoti kur ir kada keliavote.
          sitoj vietoj idomus butu teisinis situacijos vertinimas, jei kas netingit paskaitykit sita - ASMENS DUOMENŲ TEISINĖS APSAUGOS ĮSTATYMAS ir idekit citatas

          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Remiantis šia sukaupta informacija ir derinami traukinių maršrutai ir parenkama riedmenų rūšis.
          tikiu kad taip parasyta pereiginese, imones politikoje, strategijoje, tiksluose ir uzdaviniuose. Tikiu kad tai akcentuojama vadovybes posedziuose.

          Bet netikiu kad tai tikrai vykdoma ir/ar tai vygdo kompetetingi asmenys.

          Comment


            įdomumo dėlei tai keleivių vežimo direkcija (apie administracija šneku) greičiausiai bus pati jauniausia su mažiausiai likusių sovietinę erą mačiusių žmonių. Jei iš vis ten yra tokių kurie dar dirbo pabaltijo geležinkelyje, nes kiek teko susidurti - tai vienas jaunimas
            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

            Comment


              Parašė aesde Rodyti pranešimą
              įdomumo dėlei tai keleivių vežimo direkcija (apie administracija šneku) greičiausiai bus pati jauniausia su mažiausiai likusių sovietinę erą mačiusių žmonių. Jei iš vis ten yra tokių kurie dar dirbo pabaltijo geležinkelyje, nes kiek teko susidurti - tai vienas jaunimas
              Tai gal jaunimas nepatyręs?

              Comment


                Tikrai niekas šio įstatymo nepažeidinėja Minėtoje sistemoje išlieka tik socialiai remtino piliečio pažymėjimo numeris. Tam, kad galėtumei sužinoti tapatybę, būtina dar kreiptis į Sodrą ar mokymo įstaigą Šia galimybe dažniausiai naudojasi tik policija, atlikdama ikiteisminius tyrimus.
                Ši sistema turi sąsajas su finansų apskaitos sistema, taip vadinamu SAP-u. Kadangi soc. remtiniems piliečiams nuolaidas suteikia ne LG, o valstybė, važiavimo traukiniais apskaita turi būti labai tiksli, kad valstybės institucijos suteiktų malonę ir kompensuotų minėtiems piliečiams suteiktas nuolaidas.

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Mielieji, jeigu važinėjate keleiviniais traukinukais ir sąžiningai perkate bilietukus kasose, turėjote pastebėti, kad kasininkė bilietuką atspausdina kompiuterio pagalba. Pačiame bilietuke yra informacija apie traukinio numerį, jūsų važiavimo maršrutą ir kt. Jau keletą metų LG visi geležinkelio stočių kasose bilietus išduodantys kompiuteriai sujungti į vieną tinklą, su specialiai įdiegta programa, kuri apdoroja visą informaciją apie apie konkrečiais maršrutais važiuojančių keleivių skaičių ir kt. Netgi konduktorių bilietų pardavimo aparatai po reiso yra prijungiami prie šios sistemos. Naudojantis sukaupta duomenų baze galima nesunkiai sužinoti net tarkim, kiek lygiai prieš metus traukiniu Nr. 817 važiavo keleivių iš Vilniaus į Kauną ar Kaišiadoris. O jeigu esate socialiai remtinas (studentas, pensininkas ar invalidas) galima atsekti net Jūsų tapatybę ir sužinoti kur ir kada keliavote.
                  Remiantis šia sukaupta informacija ir derinami traukinių maršrutai ir parenkama riedmenų rūšis.
                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                  Meluoji ir neraudonuoji... Ten trijų vagonų D1 būdavo vos vos...
                  Niekas nenustatys, kiek kartų per mėnesį (savaitę, dieną) važiuoja keleivis, nusipirkęs terminuotą bilietą. Tarp Kauno ir Kazlų Rūdos tokių važinėja daug. Daug keleivių Kauno-Kazlų Rūdos atkarpoje konduktoriui parodo LG pažymėjimus.

                  Comment


                    ...o prisiminus, kaip iš traukinio Marcinkonyse, kuriame tik du keleiviai turi bilietus, išlipa trisdešimt du žmonės, LG turima keleivių srautų informacija yra labai nepatikima.

                    Comment


                      Neretas atvejis, kai konduktorius per traukinį praeina du tris kartus per visą maršrutą. Nors tarpinėse stotelėse įlipa keleiviai, jie važiuoja už dyką (na, galbūt turi mėnesinį). Man irgi teko ne kartą važiuoti už dyką, įlipus stotelėje, nes konduktorius taip ir nepasirodė. Pats jo neieškojau iš principo.

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        Niekas nenustatys, kiek kartų per mėnesį (savaitę, dieną) važiuoja keleivis, nusipirkęs terminuotą bilietą. Tarp Kauno ir Kazlų Rūdos tokių važinėja daug. Daug keleivių Kauno-Kazlų Rūdos atkarpoje konduktoriui parodo LG pažymėjimus.
                        Keleivis nepirks terminuoto bilieto, jeigu jam yra būtinybė vykti traukiniu vieną ar du kartus per mėnesį. Terminuotą bilietą įsigijęs keleivis dažniausiai vyksta traukiniu du kartus per dieną. Dažniausiai ryte ir vakare, į/iš darbo, todėl įvertinti, kokiais maršrutais naudojasi pastarieji nėra sudėtinga.
                        LG suteikė teisę savo darbuotojams nemokamai vykti trečios klasės traukiniais, tačiau tai yra mažuma, dažniausiai besinaudojanti tik pasiekti darbovietę ir namus. Norintys vykti, tarkim dviaukščiu traukiniu, privalo kaip ir visi kiti įsigyti kelionės bilietą.

                        Comment


                          Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                          ...o prisiminus, kaip iš traukinio Marcinkonyse, kuriame tik du keleiviai turi bilietus, išlipa trisdešimt du žmonės, LG turima keleivių srautų informacija yra labai nepatikima.
                          Na jeigu taip yra, tada tenka tik apgailestauti, kad marcinkoniškiai ir jų svečiai neturi sąmoningumo ir pilietiškumo bei tokia elgsena skatina Marcinkonių geležinkelio stoties uždarymą, ir keleivinių traukinių maršruto sutrumpinimą iki Varėnos.
                          Tačiau manau, jog taip nėra, kadangi traukinių konduktorių kontrolė pakankamai griežta ir už "zuikių" vežiojimą gali labai lengvai netekti darbo.

                          Comment


                            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                            Terminuotą bilietą įsigijęs keleivis dažniausiai vyksta traukiniu du kartus per dieną. Dažniausiai ryte ir vakare, į/iš darbo, todėl įvertinti, kokiais maršrutais naudojasi pastarieji nėra sudėtinga.
                            dauguma isankstiniu nusistatymu buna klaidingi. Priezastis del kurios perkamas terminuotas bilietas galbut dazniausiai ir yra periodinis vaziavimas is/i darba. Bet tai nereiksia kad jie vaziuoja tik tada.

                            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                            Tačiau manau, jog taip nėra
                            tikrai yra daug nesaziningu konduktoriu, jei kazkokia ju kontrole ir yra matyt jie moka ja apeit jei LG galvoja kad sie atvejai vienetiniai

                            Comment


                              Informacija nutekinama ir kontrolieriai dažniausiai žino, kad tame maršrute bus kontrolė. Teko girdėti kontrolierių pokalbius, kad bus kontrolė. Dažniausiai kontrolė būdavo.

                              Comment


                                Važiavau antradienį į Varšuvą. Iki Kauno buvo apie 25 proc. užpildymas. Kaune išlipo ir įlipo. Užpildymas šiek tiek padidėjo. Tik iki Kazlų Rūdos. Į Šeštokus atvažiavo gal apie 10 keleivių (standartiškai, tiesą sakant neskaičiavau). Į Mockavą (taigi į Lenkiją) autobusu važiavome penkiese. Trakiškėse keli žmonės įlipo, Suvalkuose įlipo 2-3 dešimtys. Iki Varšuvos traukinys pilnas nebuvo.
                                Užtat vakar grįžtant į Vilnių Varšuvoje įvyko traukinio šturmas. 6 vagonuose iš 7 (septintas buvo pirmos klasės) keleiviai stovėjo iki Bialystoko, tame tarpe ir aš. Bialystoke išlipus ir sulipus keleiviams, liko po kelias laisvas vietas vagonuose. Pakeliui į Suvalkus išlipo apie 10 proc. kelevių, kai kur jų įlipdavo po kelis ar keliolika. Taigi, didžioji dauguma važiavo į Suvalkus. Keleivių skaičius nestebino: dauguma studentai. Be to ir trys išeiginės, Vėlinės. Iš Suvalkų važiavo apie 15-17 keleivių. Dalis išlipo Trakiškėse, o į Lietuvą atvažiavo 10 keleivių. Šeštokuose dar keli keleiviai įlipo į keturvagonį DR1A-300. Keli įlipo Kalvarijoje. Pora dešimčių Marijampolėje, Kalzlų Rūdoje nemažai, Kaune tikėjausi didesnio keleivių skaičiaus. LG manė, kad prieš Vėlines bus daug keleivių ir paleido į Šeštokus keturvagonį. Klydo, nes buvo užimta apie pusė sėdimų vietų.
                                Beje, Lenkijoje šiomis dienomis paleisti papildomi traukiniai. Lietuvoje gi kaip pastebiu jau kelintus metus iš eilės, tiek susisiekime traukiniais, tiek tolimajame susisiekime autobusais per Vėlines jokio labai ženklaus keleivių padidėjimo nebėra...
                                Paskutinis taisė Al1; 2010.10.30, 17:55.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Informacija nutekinama ir kontrolieriai dažniausiai žino, kad tame maršrute bus kontrolė. Teko girdėti kontrolierių pokalbius, kad bus kontrolė. Dažniausiai kontrolė būdavo.
                                  Negaliu paneigti, kad ši problema neegzistuoja. Traukinių konduktoriai kaip ir keleiviai yra mūsų visuomenės dalis. Kol nepasikeis kelios kartos ir iš bendrapiliečių sąmonės neišnyks sovietinis požiūris, apie tai, jog vogti iš valstybės ar įmonės yra normalu, kova su šia problema yra beprasmė.

                                  Comment


                                    Galiu pats prisipazinti,kad esu vos spejes i traukini, ejau tartis su konduktorium. Viskas vyko pilnam dviaukstyje. Liepe susirast kur nors vieta, o pats eis paziuret ar nera kontroles..

                                    P.S. Labai nesmerkit

                                    Comment


                                      o prie ko cia vos spejes? ar cia kad 5 lt nemoket?

                                      Comment


                                        Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                        o prie ko cia vos spejes? ar cia kad 5 lt nemoket?
                                        Butent.Plius dviese vaziavom..

                                        Comment


                                          Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                          o prie ko cia vos spejes? ar cia kad 5 lt nemoket?
                                          Manau, jei mokestis būtų du litai, neitų niekas tartis dėl tokių dalykų. Penki - jau pernelyg skausminga.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X