Jau nekalbant apie stovinčius...ko apskritai neturėtų būti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimątai reikia duot analizei i VGTU ir iskart jiems padiktuot reikiama atsakyma kazkada teko skaityti butent VGTU sukurta "brieda" apie keleiviu vezimo srautus, tai is 50 psl. ko gero 45 buvo skirti visu dyzeliniu, elektriniu traukiniu ir vagonu techniniam aprasymui, kiek asiu, kokie galingumai ir t.t.
<...>
butu gerai is tikruju pasamdyti LG tikrus ekspertus kurie galetu galutinai nustatyti kokie yra esami srautai ir potencialus, ir sumoketi jiems po kokiu penkiu metu, kaip ju skaiciavimai pasitvirtins, arba nepasitvirtinus nemoketi
LG paskelbe konkursa 'istirti" atrodo (nepamenu tiksliai bet tai ne esme) vakaru saliu gelezinkeliu teisine baze. Konkurso verte apie 250 t.lt.
darbo rezultatas
- paimta kazkokia viesai prieinama ataskaita anglu kalba ir isvesta i lietuviu
- pasamdyta viena is Didziojo ketverto kontora isvadu formaliam patvirtinimui
- "dolia" LG atsakingam personalui (pabandykit atspet kiek %)
kas lieka konkursa laimejusiai kontorai ir tarpininkui
kaip manot ar daug naudos is tokio tyrimo LG? o is kitu panasiu?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKonkretūs pavyzdžiai pateikti, ar be popieriaus ant stalo neįmanoma suvirškinti informacijos?
Remiantis šia sukaupta informacija ir derinami traukinių maršrutai ir parenkama riedmenų rūšis.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąO jeigu esate socialiai remtinas (studentas, pensininkas ar invalidas) galima atsekti net Jūsų tapatybę ir sužinoti kur ir kada keliavote.
Parašė specialistas Rodyti pranešimąRemiantis šia sukaupta informacija ir derinami traukinių maršrutai ir parenkama riedmenų rūšis.
Bet netikiu kad tai tikrai vykdoma ir/ar tai vygdo kompetetingi asmenys.
Comment
-
įdomumo dėlei tai keleivių vežimo direkcija (apie administracija šneku) greičiausiai bus pati jauniausia su mažiausiai likusių sovietinę erą mačiusių žmonių. Jei iš vis ten yra tokių kurie dar dirbo pabaltijo geležinkelyje, nes kiek teko susidurti - tai vienas jaunimasSilpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąįdomumo dėlei tai keleivių vežimo direkcija (apie administracija šneku) greičiausiai bus pati jauniausia su mažiausiai likusių sovietinę erą mačiusių žmonių. Jei iš vis ten yra tokių kurie dar dirbo pabaltijo geležinkelyje, nes kiek teko susidurti - tai vienas jaunimas
Comment
-
Tikrai niekas šio įstatymo nepažeidinėja Minėtoje sistemoje išlieka tik socialiai remtino piliečio pažymėjimo numeris. Tam, kad galėtumei sužinoti tapatybę, būtina dar kreiptis į Sodrą ar mokymo įstaigą Šia galimybe dažniausiai naudojasi tik policija, atlikdama ikiteisminius tyrimus.
Ši sistema turi sąsajas su finansų apskaitos sistema, taip vadinamu SAP-u. Kadangi soc. remtiniems piliečiams nuolaidas suteikia ne LG, o valstybė, važiavimo traukiniais apskaita turi būti labai tiksli, kad valstybės institucijos suteiktų malonę ir kompensuotų minėtiems piliečiams suteiktas nuolaidas.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąMielieji, jeigu važinėjate keleiviniais traukinukais ir sąžiningai perkate bilietukus kasose, turėjote pastebėti, kad kasininkė bilietuką atspausdina kompiuterio pagalba. Pačiame bilietuke yra informacija apie traukinio numerį, jūsų važiavimo maršrutą ir kt. Jau keletą metų LG visi geležinkelio stočių kasose bilietus išduodantys kompiuteriai sujungti į vieną tinklą, su specialiai įdiegta programa, kuri apdoroja visą informaciją apie apie konkrečiais maršrutais važiuojančių keleivių skaičių ir kt. Netgi konduktorių bilietų pardavimo aparatai po reiso yra prijungiami prie šios sistemos. Naudojantis sukaupta duomenų baze galima nesunkiai sužinoti net tarkim, kiek lygiai prieš metus traukiniu Nr. 817 važiavo keleivių iš Vilniaus į Kauną ar Kaišiadoris. O jeigu esate socialiai remtinas (studentas, pensininkas ar invalidas) galima atsekti net Jūsų tapatybę ir sužinoti kur ir kada keliavote.
Remiantis šia sukaupta informacija ir derinami traukinių maršrutai ir parenkama riedmenų rūšis.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąMeluoji ir neraudonuoji... Ten trijų vagonų D1 būdavo vos vos...
Comment
-
Neretas atvejis, kai konduktorius per traukinį praeina du tris kartus per visą maršrutą. Nors tarpinėse stotelėse įlipa keleiviai, jie važiuoja už dyką (na, galbūt turi mėnesinį). Man irgi teko ne kartą važiuoti už dyką, įlipus stotelėje, nes konduktorius taip ir nepasirodė. Pats jo neieškojau iš principo.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNiekas nenustatys, kiek kartų per mėnesį (savaitę, dieną) važiuoja keleivis, nusipirkęs terminuotą bilietą. Tarp Kauno ir Kazlų Rūdos tokių važinėja daug. Daug keleivių Kauno-Kazlų Rūdos atkarpoje konduktoriui parodo LG pažymėjimus.
LG suteikė teisę savo darbuotojams nemokamai vykti trečios klasės traukiniais, tačiau tai yra mažuma, dažniausiai besinaudojanti tik pasiekti darbovietę ir namus. Norintys vykti, tarkim dviaukščiu traukiniu, privalo kaip ir visi kiti įsigyti kelionės bilietą.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimą...o prisiminus, kaip iš traukinio Marcinkonyse, kuriame tik du keleiviai turi bilietus, išlipa trisdešimt du žmonės, LG turima keleivių srautų informacija yra labai nepatikima.
Tačiau manau, jog taip nėra, kadangi traukinių konduktorių kontrolė pakankamai griežta ir už "zuikių" vežiojimą gali labai lengvai netekti darbo.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTerminuotą bilietą įsigijęs keleivis dažniausiai vyksta traukiniu du kartus per dieną. Dažniausiai ryte ir vakare, į/iš darbo, todėl įvertinti, kokiais maršrutais naudojasi pastarieji nėra sudėtinga.
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTačiau manau, jog taip nėra
Comment
-
Važiavau antradienį į Varšuvą. Iki Kauno buvo apie 25 proc. užpildymas. Kaune išlipo ir įlipo. Užpildymas šiek tiek padidėjo. Tik iki Kazlų Rūdos. Į Šeštokus atvažiavo gal apie 10 keleivių (standartiškai, tiesą sakant neskaičiavau). Į Mockavą (taigi į Lenkiją) autobusu važiavome penkiese. Trakiškėse keli žmonės įlipo, Suvalkuose įlipo 2-3 dešimtys. Iki Varšuvos traukinys pilnas nebuvo.
Užtat vakar grįžtant į Vilnių Varšuvoje įvyko traukinio šturmas. 6 vagonuose iš 7 (septintas buvo pirmos klasės) keleiviai stovėjo iki Bialystoko, tame tarpe ir aš. Bialystoke išlipus ir sulipus keleiviams, liko po kelias laisvas vietas vagonuose. Pakeliui į Suvalkus išlipo apie 10 proc. kelevių, kai kur jų įlipdavo po kelis ar keliolika. Taigi, didžioji dauguma važiavo į Suvalkus. Keleivių skaičius nestebino: dauguma studentai. Be to ir trys išeiginės, Vėlinės. Iš Suvalkų važiavo apie 15-17 keleivių. Dalis išlipo Trakiškėse, o į Lietuvą atvažiavo 10 keleivių. Šeštokuose dar keli keleiviai įlipo į keturvagonį DR1A-300. Keli įlipo Kalvarijoje. Pora dešimčių Marijampolėje, Kalzlų Rūdoje nemažai, Kaune tikėjausi didesnio keleivių skaičiaus. LG manė, kad prieš Vėlines bus daug keleivių ir paleido į Šeštokus keturvagonį. Klydo, nes buvo užimta apie pusė sėdimų vietų.
Beje, Lenkijoje šiomis dienomis paleisti papildomi traukiniai. Lietuvoje gi kaip pastebiu jau kelintus metus iš eilės, tiek susisiekime traukiniais, tiek tolimajame susisiekime autobusais per Vėlines jokio labai ženklaus keleivių padidėjimo nebėra...Paskutinis taisė Al1; 2010.10.30, 17:55.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąInformacija nutekinama ir kontrolieriai dažniausiai žino, kad tame maršrute bus kontrolė. Teko girdėti kontrolierių pokalbius, kad bus kontrolė. Dažniausiai kontrolė būdavo.
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąo prie ko cia vos spejes? ar cia kad 5 lt nemoket?
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąo prie ko cia vos spejes? ar cia kad 5 lt nemoket?
Comment
Comment