Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sekmadienio popietė - pats studentų grįžimas iš provincijos į didmiesčius. Ne išimtis - iš Sūduvos centro Marijampolės. Laukdamas traukinio Šeštokai-Vilnius, netikėtai pamačiau iš autobusų stoties Prienų krypties aikštelės pajudantį tuščią UAB "Kautra" "Neoplaną". Tiesa, visiškai tuščias nebuvo - keli keleiviai buvo (gal3, gal 4 - gerai neįžiūrėjau). Autobuso išvykimo laikas 15:10 val. (traukinio - pusvalandžiu vėliau), maršrutas - gana unikalus: Kaunas -Šakiai - Vilkaviškis - Marijampolė - Prienai - Trakai - Vilnius. Nestebintų tiek keelivių kažkurios kitos dienos popietę (ypač šaštadienio), betgi sekmadienis...
    Užtai traukinys (trijų vagonų DR1A) iš Marijampolės į Vilnių pajudėjo apypilnis, dar nemažai įlipo Vinčuose, Kazlų Rūdoje, Jūrėje. Kaune dalis išlipo, bet daug ir įlipo...
    Traukinio iš Marijampolės į Vilnių populiarumo priežastys gal būt dvi: palyginti nebrangus bilietas ir nedažni stoviniavimai (tarp Kauno ir Vilniaus stoja tik du kartus).
    Traukinio bilietas iš Marijampolės į Vilnių kainuoja 23 litus, Marijampolės autobusų parko autobusais ekspresasis - 28 litus, UAB "Kautra" neekspresiniu autobusu (tokie iš Marijampolės išvyksta 10:40 ir 15:10 h.) - net 32 Lt 50ct.
    Šiuo atveju "Kautra" norėdama daug (daugiau nei kiti vežėjai užkėlusi bilieto kainą) negauna nieko...

    Comment


      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Traukinio bilietas iš Marijampolės į Vilnių kainuoja 23 litus, Marijampolės autobusų parko autobusais ekspresasis - 28 litus, UAB "Kautra" neekspresiniu autobusu (tokie iš Marijampolės išvyksta 10:40 ir 15:10 h.) - net 32 Lt 50ct.
      Šiuo atveju "Kautra" norėdama daug (daugiau nei kiti vežėjai užkėlusi bilieto kainą) negauna nieko...
      Visiškai normalu, kad "Kautros" kainos didesnės. Jie juk ir dviračius leidžia nemokamai vežtis, ir bilietus leidžia internetu įsigyti (beje, pigiau), ir autobusai geresni, ir aptarnavimo kokybė geresnė. Keista, kad tau tai kelia nuostabą Tiesa, kurie "Kautros" maršrutai turėtų būti nuostolingi, bet akivaizdu, kad jie vienus maršrutus padengia kitais.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Visiškai normalu, kad "Kautros" kainos didesnės. Jie juk ir dviračius leidžia nemokamai vežtis, ir bilietus leidžia internetu įsigyti (beje, pigiau), ir autobusai geresni, ir aptarnavimo kokybė geresnė. Keista, kad tau tai kelia nuostabą Tiesa, kurie "Kautros" maršrutai turėtų būti nuostolingi, bet akivaizdu, kad jie vienus maršrutus padengia kitais.
        Pagal aptarnavimo kokybę man nuostaba nekyla. Nuostaba kilo, kad sekmadienio popietę autobusas iš Marijampolės į Vilnių išvažiavo tuščias, o traukinys pilnas. Matyt, panašių išskaičiavimų turiu ne aš vienas...

        Comment


          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
          Sekmadienio popietė - pats studentų grįžimas iš provincijos į didmiesčius. Ne išimtis - iš Sūduvos centro Marijampolės. Laukdamas traukinio Šeštokai-Vilnius, netikėtai pamačiau iš autobusų stoties Prienų krypties aikštelės pajudantį tuščią UAB "Kautra" "Neoplaną". Tiesa, visiškai tuščias nebuvo - keli keleiviai buvo (gal3, gal 4 - gerai neįžiūrėjau). Autobuso išvykimo laikas 15:10 val. (traukinio - pusvalandžiu vėliau), maršrutas - gana unikalus: Kaunas -Šakiai - Vilkaviškis - Marijampolė - Prienai - Trakai - Vilnius. Nestebintų tiek keelivių kažkurios kitos dienos popietę (ypač šaštadienio), betgi sekmadienis...
          Užtai traukinys (trijų vagonų DR1A) iš Marijampolės į Vilnių pajudėjo apypilnis, dar nemažai įlipo Vinčuose, Kazlų Rūdoje, Jūrėje. Kaune dalis išlipo, bet daug ir įlipo...
          Traukinio iš Marijampolės į Vilnių populiarumo priežastys gal būt dvi: palyginti nebrangus bilietas ir nedažni stoviniavimai (tarp Kauno ir Vilniaus stoja tik du kartus).
          Traukinio bilietas iš Marijampolės į Vilnių kainuoja 23 litus, Marijampolės autobusų parko autobusais ekspresasis - 28 litus, UAB "Kautra" neekspresiniu autobusu (tokie iš Marijampolės išvyksta 10:40 ir 15:10 h.) - net 32 Lt 50ct.
          Šiuo atveju "Kautra" norėdama daug (daugiau nei kiti vežėjai užkėlusi bilieto kainą) negauna nieko...
          Visų pirmą tai visus Kautra reisus per Marijampolę į Vilnių aptarnauja ex. Vilkaviškio, Prienų ir Alytaus AP, kuriems tai negali būti tiesioginiai maršrutai. Tavo minėtas maršrutas nėra ekspresas ir skirtas miestelių gyventojams, o ne tiesioginiams Marijampolė-Vilnius keleiviams.
          Traukinys šiuo atveju laimi, nes:
          bilietai pigesni, nėra sudaryta jokia konkurencija (panašiu laiku važiuoja tik neekspresiniai autobusai).
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Šiandien teko važiuot traukiniu Kybartai-Kaunas (išvyksta 06:47). Pilnut pilnutėlis, o ypač Kazlų Rūdoj daug įlipo.....neliko nė vienos laisvos vietos...

            Comment


              Vakar teko važiuoti Šeštokai - Vilnius traukiniu. Maždaug trečdalis jo buvo užpildytas nuo Marijampolės, Kazlų Rūdoje ir Vinčuose išlipo maždaug tiek, kiek ir įlipo, tiesa, nemažai keleivių įlipo Kaune.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Trečiadienį teko važiuoti Vilnius - Marcinkonys 9:37 ir atgal 17:24. Kaip sau norit, bet sprendimas (beje, nuo kada vėlesniu nei rytinis???) pirmyn paleisti PESA yra nesuprantamas... Matyt keleivių "patogumui" sudarytos tokios sąlygos, jog pilnutėlė PESA ir ant laiptelių iki Lentvario sėdintys žmonės yra normalus ir "patogus" keliavimo būdas... Taip, nuo Lentvario situacija pagerėjo išlipus keleiviams, tačiau bent jau aš paprasto keleivio vietoje po tokio pasivažinėjimo sėdint ant laiptų daugiau traukinio nebesirinkčiau...
                Nuo Varėnos iki Marcinkonių įlipo 18-a.

                Vakare atgal vaizdas kiek kitoks: Marcinkonys 7, Zervynos + 2, Varėna +38. Tad PESOS tikrai pakako. Kitas dalykas: grybautojų ir ypač senyvo amžiaus vietinių gyventojų pamėgtame sustojime Zervynos norint įlipti į traukinį "žergloti" daugiau kaip pusmetrį nuo perono į traukinį turėjau net aš... Jokio patogumo, jokios platformos, kuri palengvintų įlipimą į neatsidarančios PESOS išvažiuoti turinčius laiptelius. Neduok Dieve, reiktų ten įlipti neįgaliajam arba vaiką įkelt su vežimėliu - matyt taip ir liktum stovėti miške besigrožėdamas nuvažiuojančios PESOS vaizdu...

                Dar viena pastebėjimas: JEIGU JAU LG TAUPO, tai kokio velnio vieno vagono PESOJE 2 KONDUKTORIAI????? Dėl kompanijos, kad nebūtų liūdna važiuoti vienam? Matyt, jog taip...

                128736182738123612873123 kartą įsitikiname, jog LG keleivių vežimu rūpinasi taip, lyg už kaimyno tvoros esančia obelimi - jei nukrito pelningas obuoliukas netyčia pas tave - būtinai paimsi, o jeigu ne - greičiau ji nudžiūtų...

                Comment


                  Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                  Šiandien teko važiuot traukiniu Kybartai-Kaunas (išvyksta 06:47). Pilnut pilnutėlis, o ypač Kazlų Rūdoj daug įlipo.....neliko nė vienos laisvos vietos...
                  Maršrute Kaunas-Kybartai visiškai netinka dvivagoniai dyzeliniai traukiniai
                  DR1A.
                  Įdomu, kur per vasarą išnyko nuo jų atkabinti viduriniai vagonai (bemotoriai, be valdymo kabinų) ???????????????

                  Comment


                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                    Visų pirmą tai visus Kautra reisus per Marijampolę į Vilnių aptarnauja ex. Vilkaviškio, Prienų ir Alytaus AP, kuriems tai negali būti tiesioginiai maršrutai. Tavo minėtas maršrutas nėra ekspresas ir skirtas miestelių gyventojams, o ne tiesioginiams Marijampolė-Vilnius keleiviams.
                    Traukinys šiuo atveju laimi, nes:
                    bilietai pigesni, nėra sudaryta jokia konkurencija (panašiu laiku važiuoja tik neekspresiniai autobusai).
                    Nematau, skirtumo kokiame mieste gyvenantys vairuotojai aptarnauja maršrutus. Nematau skirtumo, ar traukinį Vilnius-Šeštokai veda vilniečiai ar kauniečiai mašinistai. Kiek žinau, 1992 m. kauniečiai maršrutais Kaunas-Vilnius-Šeštokai-Kaunas ir Kaunas-Šeštokai-Vilnius-Kaunas (per dvi dienas) nuvesdavo...
                    2000-2005m. traukinio Varšuva-Vilnius aptarnavimui nuo Mockavos iki Vilniaus ir atgal geriau tiko Kauno depo M62 ir jo ekipažas iš Kauno. Nenuostabu, kad RŽD traukinius nuo Vilniaus iki Nesterovo traukia LG lokomotyvai, juos veda LG mašinistai.
                    Jei autobusas į labiau skirtas keleiviams keleiviams, įlipantiems Igliškėliuose, Igliaukoje, Ūtoje, Prienuose, Stakliškėse, Aukštadvaryje, Strėvoje (nors neaišku, ar šiuose kaimuose gyventojams mano minėto autobuso reikia), nereiškia kad tokiu negalima į Vilnių važiuoti iš Marijampolės. Lygiai taip nedraudžiama iš Kauno į Vilnių važiuoti visose stotelėse stojančiu elektriniu traukiniu ER9M. Kai kuriose stotelėse atskiri traukiniai tikrai nereikalingi: sustojus niekas neįlipa, niekas neišlipa, o "per klaidą" į tokį papuolę važiuoti iš Vilniaus į Kauną keikia sudarytą "marazmą"...
                    Paskutinis taisė Vitas; 2010.10.28, 11:08.

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Nematau, skirtumo kokiame mieste gyvenantys vairuotojai aptarnauja maršrutus. Nematau skirtumo, ar traukinį Vilnius-Šeštokai veda vilniečiai ar kauniečiai mašinistai. Kiek žinau, 1992 m. kauniečiai maršrutais Kaunas-Vilnius-Šeštokai-Kaunas ir Kaunas-Šeštokai-Vilnius-Kaunas (per dvi dienas) nuvesdavo...
                      2000-2005m. traukinio Varšuva-Vilnius aptarnavimui nuo Mockavos iki Vilniaus ir atgal geriau tiko Kauno depo M62 ir jo ekipažas iš Kauno. Nenuostabu, kad RŽD traukinius nuo Vilniaus iki Nesterovo traukia LG lokomotyvai, juos veda LG mašinistai.
                      Jei autobusas į labiau skirtas keleiviams keleiviams, įlipantiems Igliškėliuose, Igliaukoje, Ūtoje, Prienuose, Stakliškėse, Aukštadvaryje, Strėvoje (nors neaišku, ar šiuose kaimuose gyventojams mano minėto autobuso reikia), nereiškia kad tokiu negalima į Vilnių važiuoti iš Marijampolės. Lygiai taip nedraudžiama iš Kauno į Vilnių važiuoti visose stotelėse stojančiu elektriniu traukiniu ER9M. Kai kuriose stotelėse atskiri traukiniai tikrai nereikalingi: sustojus niekas neįlipa, niekas neišlipa, o "per klaidą" į tokį papuolę važiuoti iš Vilniaus į Kauną keikia sudarytą "marazmą"...
                      Skirtumas kas aptarnauja yra toks, jog kai kurių maršrutų licencijas turi dar prieš tai buvę parkai, kas neleidžia keisti kainų bei kitų niuansų.

                      Tai Kaunas - Vilnius per Šakius, Marijampolę, Prienus, Trakus irgi yra tiesioginių keleivių iš Kauno į Vilnių? Žinoma, jog tavo minėtu maršrutu gali važiuoti ir tiesioginiai keleiviai, tiesiog autobusas nėra orientuotas ties jais, dažnai būna, jog tokiu pačiu metu išvyksta "kreivas" ir "tiesus" riesas.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                        ...
                        Tai Kaunas - Vilnius per Šakius, Marijampolę, Prienus, Trakus irgi yra tiesioginių keleivių iš Kauno į Vilnių?
                        1. Juokiasi tas, kas juokias paskutinis.
                        2. Tema yra apie geležinkelius, ir diskusijos apie nebėginį transportą turėtų vykti kitur.
                        3. Maršrutais aplinkiniu keliu esu važiavęs daug kartų. Važiuodavau, kai tokiais važiuoti būdavo naudinga. Ypač, kai kelionėje turėdavau apžvalginių (pažintinių) tikslų (prisiminsiu, kaip kartą konduktorė baisiai nustebo, kai aplinkiniu keliu - per Pabaiską, Gelvonus, Upninkus - važiavau iš Ukmergės į Kauną. Su važiavimu iš Kauno į Vilnių maršrutu Kaunas-Šakiai-Vilkaviškis-Prienai-Vilnius jau "perlenkta lazda": "Kautrai" tokie fanai tur būt nepageidaujami...
                        Geležinkeliu važiavęs ("kreivu keliu") iš Šiaulių į Sovietską (Maskva-Kaliningradas per Klaipėdą), iš Kybartų į Marijampolę (persėdant Kazlų Rūdoje), iš Kauno į Varėną arba Marcinkonis (persėdant Lentvaryje)...
                        Ir iš Vilniaus į Varšuvą per Marcinkonis, Gardiną, Kuznicą būtų tiesiau negu per Marijampolę, Šeštokus... Deja, ...
                        -------------------------------------------------------------------------
                        Pastebėjau tendenciją, kad atvykėliai iš Vokietijos Lietuvoje iš Kauno į Klaipėdą autobusais vyksta ne tiesiausiu keliu (autmagistrale), o tolimesniu - per Vilkiją, Jurbarką, Pagėgius, Šilutę.
                        Paskutinis taisė Vitas; 2010.11.05, 09:54. Priežastis: Papildymas

                        Comment


                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                          1. Juokiasi tas, kas juokias paskutinis.
                          2. Tema yra apie geležinkelius, ir diskusijos apie nebėginį transportą turėtų vykti kitur.
                          Diskusija yra apie Keleivių srautus LG maršrutuose, o juos nemažai įtakoja ir nebėginis transportas.

                          3. Maršrutais aplinkiniu keliu esu važiavęs daug kartų. Važiuodavau, kai tokiais važiuoti būdavo naudinga. Ypač, kai kelionėje turėdavau apžvalginių (pažintinių) tikslų (prisiminsiu, kaip kartą konduktorė baisiai nustebo, kai aplinkiniu keliu - per Pabaiską, Gelvonus, Upninkus - važiavau iš Ukmergės į Kauną. Su važiavimu iš Kauno į Vilnių maršrutu Kaunas-Šakiai-Vilkaviškis-Prienai-Vilnius jau "perlenkta lazda": "Kautrai" tokie fanai tur būt nepageidaujami...
                          Žinoma, aš irgi turėdamas laiko stengiuosi išbandyti naują ir su logiką neprasilenkiantį maršrutą, bet tokį maršrutą renkuosi daugiausiai vieną, arba du kartus. Deja, tokių žmonių, kurie mėgautųsi kelione autobusu/traukiniu nėra daug, didžioji dauguma važiuoja tiesiai nuo A iki B.

                          Kautrai tokie fanai labai naudingi, nes už kelionę sumoka virš šešiasdešimt litų, gaila, bet jų daug neatsiranda

                          Tiesą sakant, sutinku su tavimi, neverta apie tai čia diskutuoti, atsižvelgiant į autobusų ir traukinių riesų santykį...
                          (lyginti vieną traukinio reisą su keturiolika autobusų reisų iš Marijampolės į Vilnių atrodo apgailėtina)
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                            Taip mažinamos sąnaudos, kadangi vagonus taip pat reikia remontuoti ir prižiūrėti. Kitą mėnesį šiuo maršrutu turėtų pradėti kursuoti "Pesa 620M".
                            Tai apie kokius sąnaudų mažinimus gali būti kalba, jei neužtenka tų dviejų vagonų ar Pesos? Ar siekiate išbaidyti galutinai keleivius ir nutraukti susisiekimą, tada suprantu, logiška sąnaudų mažinimo programa.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              Tai apie kokius sąnaudų mažinimus gali būti kalba, jei neužtenka tų dviejų vagonų ar Pesos? Ar siekiate išbaidyti galutinai keleivius ir nutraukti susisiekimą, tada suprantu, logiška sąnaudų mažinimo programa.
                              Eimantai, užtenka ar ne vietų keleiviams dyzeliniuose traukiniuose gali spręsti tik žmogus analizuojantis jų srautus, o ne žvelgdamas į "lubas". Manau, kad 620M naudojimas tikrai neišbaidys keleivių, kadangi sąlygos keleiviui ja keliauti tikrai žymiai geresnės (bent šaltuoju metų laiku). 620M yra virš 90 sėdimų vietų ir manau, kad bus labai didelė retenybė, kai jos Kauno-Kybartų maršrute bus visos užpildytos.

                              Comment


                                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                Eimantai, užtenka ar ne vietų keleiviams dyzeliniuose traukiniuose gali spręsti tik žmogus analizuojantis jų srautus, o ne žvelgdamas į "lubas". Manau, kad 620M naudojimas tikrai neišbaidys keleivių, kadangi sąlygos keleiviui ja keliauti tikrai žymiai geresnės (bent šaltuoju metų laiku). 620M yra virš 90 sėdimų vietų ir manau, kad bus labai didelė retenybė, kai jos Kauno-Kybartų maršrute bus visos užpildytos.
                                Bet juk keli pranesimai virs rasoma, kad dvivagonis pilnas vazineja,reiketu trivagonio, o cia se motrise..

                                Comment


                                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                  Eimantai, užtenka ar ne vietų keleiviams dyzeliniuose traukiniuose gali spręsti tik žmogus analizuojantis jų srautus, o ne žvelgdamas į "lubas". Manau, kad 620M naudojimas tikrai neišbaidys keleivių, kadangi sąlygos keleiviui ja keliauti tikrai žymiai geresnės (bent šaltuoju metų laiku). 620M yra virš 90 sėdimų vietų ir manau, kad bus labai didelė retenybė, kai jos Kauno-Kybartų maršrute bus visos užpildytos.
                                  Konkretūs pavyzdžiai pateikti, ar be popieriaus ant stalo neįmanoma suvirškinti informacijos?
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                    Eimantai, užtenka ar ne vietų keleiviams dyzeliniuose traukiniuose gali spręsti tik žmogus analizuojantis jų srautus, o ne žvelgdamas į "lubas". Manau, kad 620M naudojimas tikrai neišbaidys keleivių, kadangi sąlygos keleiviui ja keliauti tikrai žymiai geresnės (bent šaltuoju metų laiku). 620M yra virš 90 sėdimų vietų ir manau, kad bus labai didelė retenybė, kai jos Kauno-Kybartų maršrute bus visos užpildytos.
                                    tai reikia duot analizei i VGTU ir iskart jiems padiktuot reikiama atsakyma kazkada teko skaityti butent VGTU sukurta "brieda" apie keleiviu vezimo srautus, tai is 50 psl. ko gero 45 buvo skirti visu dyzeliniu, elektriniu traukiniu ir vagonu techniniam aprasymui, kiek asiu, kokie galingumai ir t.t.
                                    tai kad noriu palaikyti Eimanta tame, kad jo ir kitu forumieciu teikiama informacija yra tokia pati "is lubu" kaip ir moksliniu tyrimu, uz kuriuos LG moka labai didelius pinigus mokslininkams ir ignoruoti ja negalima.
                                    vis del to prikabinamojo vagono remonto islaidos yra zenkliai mazesnes nei tos pacios PES'os, ir jeigu toj kripty tikrai yra keleiviu tai leisti PESA's dvitrauka tikrai daugiau kainuoja negu DR1AMV su varikliniu,prikabinamu ir monogalva.
                                    butu gerai is tikruju pasamdyti LG tikrus ekspertus kurie galetu galutinai nustatyti kokie yra esami srautai ir potencialus, ir sumoketi jiems po kokiu penkiu metu, kaip ju skaiciavimai pasitvirtins, arba nepasitvirtinus nemoketi

                                    Comment


                                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                      620M yra virš 90 sėdimų vietų ir manau, kad bus labai didelė retenybė, kai jos Kauno-Kybartų maršrute bus visos užpildytos.
                                      Meluoji ir neraudonuoji... Ten trijų vagonų D1 būdavo vos vos...

                                      Comment


                                        Ne nu, jei labai norit, leiskit jūs tas PESAs į Kybartus ir Marijampolę, bet tada nepamirškit papildomai sukurti naują maršrutą Kaunas-Kazlų Rūda ir leisti juo traukinius kas valandą, nes keleivių srautas šioje atkarpoje yra labai didelis.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Kodėl neišstumiamas laiptelis? Tikriausiai jis per žemai ir bijoma, kad neatsiremtų į peroną. Tai kas, po velnių, technines sąlygas užsakant automotrisių partiją išdavinėjo???
                                          a) tas kuriam nerupejo
                                          b) tas kuriam salygos buvo jau paruostos ir atnestos gamintojo ar kt suinteresuoto asmens
                                          c) zioplys

                                          privacioje imoneje tai dazniausiai baigtusi atleidimu paminant visus DK straipsnius + reikalaujant kokios nors zalos atlyginimo pagal visiskos materialines atsakomybes sutarti. Kuom tai baigsis LG galima tik spelioti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X