Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iki krizės 15.55 iš Kauno į Marijampolę važinėjusi AR2-02 (dažniausiai, kartai vietoj jos važiuodavo dyzelinis traukinys) darbo dienomis iš Kauno išvažiuodavo pilna, būdavo net stovinčių keleivių, kartais iki pat Kazlų Rūdos. Vakar šiuo maršrutu važiavusioje AR2-02 nebuvo net pusės tiek keleivių, kiek yra sėdimų vietų.
    Reiškia krizės metu piliečiai nusipirko automobilius ir jais važinėja, nes taip "pigiau". :/

    Comment


      Pigiau? Automobilio kainos, benzinas...

      Comment


        Kažin. Greičiau emigravo ar sėdi be darbo namie.

        Comment


          Parašė Hitas Rodyti pranešimą
          Pigiau? Automobilio kainos, benzinas...
          Kabutėse juk rašiau...

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Iki krizės 15.55 iš Kauno į Marijampolę važinėjusi AR2-02 (dažniausiai, kartai vietoj jos važiuodavo dyzelinis traukinys) darbo dienomis iš Kauno išvažiuodavo pilna, būdavo net stovinčių keleivių, kartais iki pat Kazlų Rūdos. Vakar šiuo maršrutu važiavusioje AR2-02 nebuvo net pusės tiek keleivių, kiek yra sėdimų vietų.
            Iš Kauno 15:15h išvažiuoja dyzelinis traukinys į Kybartus. Tai daug Kazlų Rūdos gyventojų grįžta juo.
            Taip pat gal jau rečiau važinėja Jūrės sodininkai.

            Comment


              Ką gi, jau rytoj grybų šventė Varėnoje, tačiau mūsų mylimoji LG taip ir nesugalvojo pakrutint smegeninės ir rasti pasiūlymų keliaujantiems ta kryptimi. Bent jau grįžtantis vakarinis traukinys (einantis darbo dienomis) galėjo būti skirtas ir padarytas už 50% nuolaidą arba pavėlintas.

              Puikiai matėme, kaip tokia akcija pasiteisino muzikos festivalio metu į Varėną, kuomet viena kryptimi vykęs keturvagonis buvo sausakimšas - ir tikrai nereikia čia "lia lia", jog atgal važiavo tuščias: toks apkrovimas atpirko dar bent kelių reisų pajamas.

              Bet kur tau - juk skirti papildomą traukinį tai yra papildomos išlaidos, galvojimas, KAIP JĮ ATRASTI ir kiti galvos skausmai, kurių, kaip žinome, LG keleivių vežime nemėgsta. Ir ta politika metai iš metų

              Comment


                Galėjo vėliau grybų šventę pradėti ir prisitaikyti prie pirmojo traukinio atvykimo.

                Comment


                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                  Ką gi, jau rytoj grybų šventė Varėnoje, tačiau mūsų mylimoji LG taip ir nesugalvojo pakrutint smegeninės ir rasti pasiūlymų keliaujantiems ta kryptimi. Bent jau grįžtantis vakarinis traukinys (einantis darbo dienomis) galėjo būti skirtas ir padarytas už 50% nuolaidą arba pavėlintas.
                  Bet kur tau - juk skirti papildomą traukinį tai yra papildomos išlaidos, galvojimas, KAIP JĮ ATRASTI ir kiti galvos skausmai, kurių, kaip žinome, LG keleivių vežime nemėgsta. Ir ta politika metai iš metų
                  Parašė 2Pack
                  Čia nemažą dalį kaltės turi prisiimti ir šventės organizatoriai - Varėnos rajono savivaldybė. Juk ji nuolat rėkia, kad reikia traukinio, nuolat žada pritraukti daugiau keleivių ir būtent ji žadėjo tartis dėl traukinio į Grybų šventę.
                  Tačiau kaip visada meras Mikalauskas moka tik gražiai kalbėti, o paradiškumas svarbiau už realius darbus.
                  Taip kad manau, kad čia kaltę turi prisiimti ne LG (nes jiems niekas nieko greičiausiai nesiūlė), o Varėnos rajono savivaldybė.
                  Nesupratau dviejų dalykų:
                  Pirma, kodėl vietiniame laikraštyje „Giružis“ nr. 67 (719), išleistame 2010-09-10, psl. 7 rubrikoje „Rugsėjo kultūros renginiai“ rašoma: „Rugsėjo 25d. 6val. Lietuvos grybavimo čempionatas Varėnos rajono savivaldybės mero taurei laimėti Marcinkonyse“? Juodu ant balto parašyta. Galite bibliotekose patikrinti. O štai jau kelias dienas matau reklamą per TV, kad čempionatas tą dieną ir tą valandą vyks Varėnoje... Tai ką — staiga pakeitė vietą ar vienu metu vyks du čempionatai?
                  Antra, jeigu meras nesusisiekė su LG, tai nejaugi to paties negalėjo padaryti Varėnos miesto ar Marcinkonių seniūnai? Ar bent jau seniūnai galėjo 'užspausti' merą, kad šis susisiektų su LG ir paderintų arba eismo tvarkaraščių vienadienius pokyčius arba 'proginio' traukinio paleidimą? Kuris čia teigėte, kad var Marcinkonių seniūnas tai ohoho, tai kur jis dabar?

                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Galėjo vėliau grybų šventę pradėti ir prisitaikyti prie pirmojo traukinio atvykimo.
                  Žinoma. Taip būtų protingiausia.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Nors tema manau jau ilgai nagrinėta, bet pirmadienį teko važiuoti motrise į oro uostą. Atvykusių iš oro uosto keleivių....nebuvo, o reisu 14 val 04 min.važiavo net 9 žmonės, beje, 8 asmenys buvo iš mano grupės. Tad jei nebūtų mūsų tai vaizdelis eilinį kartą būtų buvęs sausas

                    Comment


                      Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
                      Nors tema manau jau ilgai nagrinėta, bet pirmadienį teko važiuoti motrise į oro uostą. Atvykusių iš oro uosto keleivių....nebuvo, o reisu 14 val 04 min.važiavo net 9 žmonės, beje, 8 asmenys buvo iš mano grupės. Tad jei nebūtų mūsų tai vaizdelis eilinį kartą būtų buvęs sausas
                      tačiau nuostoliai už jį bus "nurašomi" kokiam nors Šiauliai - Rokiškis arba Vilnius - Marcinkonys...

                      Comment


                        Arba Kaunas-Šiauliai, kurie dabar 2 kartus per savaitę važiuoja...

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Iki krizės 15.55 iš Kauno į Marijampolę važinėjusi AR2-02 (dažniausiai, kartai vietoj jos važiuodavo dyzelinis traukinys) darbo dienomis iš Kauno išvažiuodavo pilna, būdavo net stovinčių keleivių, kartais iki pat Kazlų Rūdos. Vakar šiuo maršrutu važiavusioje AR2-02 nebuvo net pusės tiek keleivių, kiek yra sėdimų vietų.
                          Neseniai pastebėjau, kad daugiausia kazlųrūdiečių (įskaitant moksleivius "profesinukus") iš Kauno grįžta traukiniu Nr393 Vilnius-Šeštokai, kuris iš Kauno vienomis savaitės dienomis išvyksta 13:17 h., kitomis - 10 min. anksčiau. Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje būna vaizdas, lyg DR1A paleido masinį desantą...
                          Panaši situacija būdavo kažkada labai seniai, gal 1970-1980 metais: iš Kauno 12:30h. val. D1 išvažiuodavo į Marijampolę, 12:45h - į Kybartus, ir abu būdavo pilni.
                          Paskutinis taisė Vitas; 2010.10.16, 10:05.

                          Comment


                            Spalio 19 d. vakare Kauno geležinkelio stotyje į Vilnių 19:40h išvykstančiame dviaukštyje traukinyje suskaičiavau nei daugiau nei mažiau 30 (trisdešimt) keleivių. Nė kiek netikiu, kad tokiu rudens vakaro metu kažkiek dar galėjo įlipti Pravieniškėse, Kaišiadoryse, Žasliuose, Vievyje. Tai maršrute Kaunas-Vilnius taip patiriami nuostoliai tikriausiai nurašomi į Varėnos-Marcinkonių liniją?
                            Rudens-žiemos-pavasario periode maršrutu Nr 822 (išv.19:40) vietoje dviaukščio keleivinio traukinio laisvai užtektų automotrisos arba dvivagonio
                            DR1A. Tas pats iš Vilniaus į Kauną rytą Nr811 (iš Vilniaus išv. 5:05h).
                            Dabar vėlai vakare (tokiu metų laiku tai jau vėlai) iš Kauno į Vilnių traukiniai išvyksta ...18:50; 19:40; 20:15; 21:15 val. O gal vietoje 35 minučių skirtumu išvykstančių (19:40 ir 20:15) dviejų užtektų vieno intervale 19:50-20:05 h.

                            Comment


                              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                              Spalio 19 d. vakare Kauno geležinkelio stotyje į Vilnių 19:40h išvykstančiame dviaukštyje traukinyje suskaičiavau nei daugiau nei mažiau 30 (trisdešimt) keleivių. Nė kiek netikiu, kad tokiu rudens vakaro metu kažkiek dar galėjo įlipti Pravieniškėse, Kaišiadoryse, Žasliuose, Vievyje. Tai maršrute Kaunas-Vilnius taip patiriami nuostoliai tikriausiai nurašomi į Varėnos-Marcinkonių liniją?
                              Rudens-žiemos-pavasario periode maršrutu Nr 822 (išv.19:40) vietoje dviaukščio keleivinio traukinio laisvai užtektų automotrisos arba dvivagonio
                              DR1A. Tas pats iš Vilniaus į Kauną rytą Nr811 (iš Vilniaus išv. 5:05h).
                              Dabar vėlai vakare (tokiu metų laiku tai jau vėlai) iš Kauno į Vilnių traukiniai išvyksta ...18:50; 19:40; 20:15; 21:15 val. O gal vietoje 35 minučių skirtumu išvykstančių (19:40 ir 20:15) dviejų užtektų vieno intervale 19:50-20:05 h.
                              Tai nereikia pamiršti 100 milijonų litų dotacijų LG. Juk mes patys sutinkame mokėti LG tokias sumas pinigų, kad jie vežiotų orą. Dėl to LG dingsta kažkokios ekonominės paskatos tobulėti, galvoti apie keleivių komfortą, pelningumą ir panašius dalykus, apie kuriuos nemokė sovietiniuose universitetuose.
                              BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                              Comment


                                Paprasčiau tariant, gerbiamasis siūlo 19:40 greitąjį traukinį nuimti, o atvažiavusį dviaukštį rauginti Kaune iki kito ryto. Yra racijos, bet kažkodėl LG pašėlusiai nori naktį laikyti šiuos traukinius elektrodepe, todėl ir yra aukščiau minėtieji du „nereikalingi“ maršrutai, toli gražu ne dėl tų 30 keleivių O šiaip tai dėl ekonomiškesnių riedmenų naudojimo vėlyvu paros metu ne vasarą pritariu.

                                Comment


                                  Tikrai racionaliau būtų, jei vienas dviaukštis nakvotų Kaune. Ko bijoma? Palinkti pirmame kelyje? Naktinis į Kaliningradą galėtų stoti ir antrame.

                                  Comment


                                    Gal tiesiog bijo visokių piktavalių. Ryte gali rasti naująjį traukinį be langų arba su apipaišytais šonais. Manau, kad jį taip saugo, nes jie nauji. Kauno geležinkelio stotyje nėra tiek daug kamerų ir apsaugos kaip Vilniaus stotyje.

                                    Comment


                                      Bet ta apsauga dažnai gaudo fotografuotojus

                                      Comment


                                        Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                                        Bet ta apsauga dažnai gaudo fotografuotojus
                                        Dabar ne apie tai kalbama.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                          Paprasčiau tariant, gerbiamasis siūlo 19:40 greitąjį traukinį nuimti, o atvažiavusį dviaukštį rauginti Kaune iki kito ryto. Yra racijos, bet kažkodėl LG pašėlusiai nori naktį laikyti šiuos traukinius elektrodepe, todėl ir yra aukščiau minėtieji du „nereikalingi“ maršrutai, toli gražu ne dėl tų 30 keleivių O šiaip tai dėl ekonomiškesnių riedmenų naudojimo vėlyvu paros metu ne vasarą pritariu.
                                          Esu rašęs, kad keleivinių traukinių tvarkaraštyje turėtų būti kažkiek sezoniškumo. Tikrai drįstu teigti, kad rudens-žiemos-pavasario periode nereikalingi pasidaro atskiri traukiniai (jų maršrutai) anksti rytą ir vėlai vakare. Deja, Vilnius-Kaunas po vasaros jokių pakitimų nebūta.
                                          Dviaukščius elektrinius traukinius naktį N.Vilnios depe laikyti buvo tiesiog būtinybė, kol jų buvo 1-2-3 (kad rečiau pasitaikytų ER9M paleidimų vietoje dviaukščio). Dabar važinėja visi keturi, tai vienas vis lieka rezerve. Nesutikčiau dėl aprašyto pavojaus šiems traukiniams būti apipaišytiems: Kauno geležinkelio stotis - ne Mauručiai ar Kazlų Rūda. Daug apsauginių nesimato (prie fotografuojančių nesikabinėja niekas), bet naktį darbuotojų lieka, retsykiais užsuka policijos patruliai; be to, apšvietimas geras, visokiems piktavaliams užklysti ir savo juodą darbą atlikti sąlygos nepalankios. Manau, ateityje dviaukščio traukinio nakvojimas Kauno geležinkelio stotyje bus neišvengiamas.
                                          Paskutinis taisė Vitas; 2010.11.20, 10:11.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X