butent taip
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Beje su atlenkiamom sėdynėm, tai yra įvairių spalvų sėdynių, ir dažniausiai būna odinės. Šitas vagonas man irgi patiko...Paskutinis taisė Furbo; 2010.08.18, 20:11.
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąŠiandien važiavo 15:15 Kaunas-Kybartai (trivagonis). Vagono numeris 2896 traukinio numeris...aaa... dabar jau pernumeravo į UIC...
Beje su atlenkiamom sėdynėm, tai yra įvairių spalvų sėdynių, ir dažniausiai būna odinės. Šitas vagonas man irgi patiko...
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąKą aš ten eisiu ieškosiu, žiūrėsiu koks ten įterptas Dr1A numeris, tarp 20 skaitmenų...O be to kai tik atvažiavo ir sėdau į tą minkštą traukinį
Comment
-
ER9M Lietuvoje buvo 8 ir 6 vagonų. Taip, visi prikabinami bemotoriai arba rūdija N. Vilnioje, arba jau supjaustyti. Motorinių keletą tikriausiai paliko rezervui arba dalims, o dalį irgi jau supjaustė...
Šiemet, sumažinus DR1A vagonų skaičių, teko juos pastatyti Vilniaus stotyje prie tolimojo susisiekimo vagonų.
Comment
-
Yra keleivių pervežimo rezultatai už birželio mėn. Lyginant su pernai metų tuo pačiu mėn. - keleivių padaugėjo 0,1 %, tačiau daugiau vežta tarptautiniais maršrutais - 6 %, vietiniai pervežimai buvo 2,2 % mažesni. Gegužės mėn. tiek vietiniais, tiek tarptautiniais pervežta keleivių daugiau nei 2009 m. tą patį mėn.
Kai visur pervežimo rodikliai krenta sakyčiau visai neblogai.
Žr. http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...abffc65ac8e398Paskutinis taisė Salvijus; 2010.08.19, 21:26.
Comment
-
Kai savaitgalinis dyzelinis traukinys Kaunas-Šiauliai (vėliau Vilnius-Kaunas-Šiauliai) važinėdavo anksčiau, penktadieniais ne kartą važiavau į Gaižiūnus, Kalnėnus (kai ten stodavo), Jonavą. Traukinio reikalingumu penktadienį į Šiaulius neabejojau ir dabar. O kaip iš Šiaulių į Kauną atgal (18:50-21:27h)???
Paskutinį kalendorinės 2010m. vasaros penktadienį pamėginau įsitikinti. Kai antrame kelyje sustojo dvivagonis DR1A, sustebau: keleivių buvo daugiau negu tikėjausi (apypilnis traukinys). O dar ne rugsėjis, dar nevažinėja studentai.
Matyt, keleiviniai traukiniai daug kur (ypač savaitgaliais) būtų reikalingesni negu atrodo.Paskutinis taisė Vitas; 2010.11.20, 10:08.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąMatyt, keleiviniai traukiniai daug kur (ypač savaitgaliais) būtų reikalingesni negu atrodo.
Ši šeštadienį 15:06 išvažiavau iš Vilniaus į Žeimeną. Trivagonis DR1A, visuose vagonuose užimta maždaug pusė visų sėdimų vietų. Žeimenoje išlipome 3, įlipo 5 žmonės. Grįžtant sekmadienį 19:26 Žeimenoje niekas neišlipo, įlipome 7 žmonės. Vėl trivagonis DR1A, visuose vagonuose užimta apie 4/5 visų sėdimų vietų. Visose stotelėse iki Bezdonių įlipdavo daugiau, negu išlipdavo. Bezdonyse, Mickūnuose ir Elektrodepe maždaug kiek įlipo, tiek ir išlipo.
Nustebau. Tai buvo lėtasis maršrutas, tačiau važiuojant nei pirmyn, nei atgal nestojo stotelėje 'Pažeimenė'. Iš akies vertinant, šalia šios stotelės buvo keliolika gyvenamųjų namų, o šalia 'Žeimenos' — tik dvi trobos, o artimiausi didesni kaimai — Liūlinė ir Dvarciškės yra už 3-4km (gal yra ir arčiau kitų kaimų, bet aš jų nežinau). Nors šiuo maršrutu važinėju jau trečia vasara, bet tik dabar radau laiko ir noro apsižiūrinėti plačiau aplink stotelę. Pasirodo, tik už ~40 metrų daro vingį Žeimenos upė, šalia yra sukaltas medinis stalas ir suolai, lauko WC ir ženklas, kad čia yra baidarių stotelė, kuri irgi vadinasi „Žeimena“. Prisipažinsiu, baidarininkų, įlipančių ar išlipančių šioje traukinio stotelėje neteko matyti, o ir žvejai čia retokai pasirodo. Dažniau dviratininkai. Todėl ir nustebau, kad traukinys nestoja 'Pažeimenėje', o stoja 'Žeimenoje'.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Šiandien (rugpjūčio 26d.) teko važiuoti "medinuku" D1 Vilnius - Marcinkonys 9:38h. ir atgal vakariniu. Iš Vilniaus pajudėjo apie 50 keleivių. Didžioji dalis išlipo Varėnoje, tačiau čia juos pakeitė daugiau nei 20 varėniškių. Atgal panašiai: Zervynose įlipo net 19-a (įrodykit man, jog ruožą Varėna-Marcinkonys reikia uždaryti...niekaip nepatikėsiu).
Beje, norėčiau pagirti ir padėkoti traukinio mašinistų brigadai, kurie vyko vakariniu reisu iš Marcinkonių. Kalvių stotelėje stebėjau, kaip bėgte bėgančių dviejų moteriškių traukinys specialiai laukė daugiau nei 2 minutes (reisas paskutinis). Kitas šioje situacijoje kažin ar būtų taip pasielgęs. Daugiau tokių supratingų žmonių!
Comment
-
Šiandien maršrutu Kaunas - Šiauliai važiavo dvivagonis DR1A. Apie 90% vietų buvo užimta. Sėdimos vietos 2+2. Tai iš Kauno išvažiavo apie 90-100 keleivių. Beveik vien tik studentai. Mačiau kelis vyresnio amžiaus žmones ir jauną šeimą su vaiku (gali būti, kad studentų šeima).Paskutinis taisė Al1; 2010.09.18, 13:16.
Comment
-
Iki krizės 15.55 iš Kauno į Marijampolę važinėjusi AR2-02 (dažniausiai, kartai vietoj jos važiuodavo dyzelinis traukinys) darbo dienomis iš Kauno išvažiuodavo pilna, būdavo net stovinčių keleivių, kartais iki pat Kazlų Rūdos. Vakar šiuo maršrutu važiavusioje AR2-02 nebuvo net pusės tiek keleivių, kiek yra sėdimų vietų.
Comment
Comment