Jei jau Latvijoje jis yra nuostolingas, tai Lietuvoje tikrai. Visgi kai kurie atskiri maršrutai yra pelningi. Bet bendrai paėmus jų pelnas nepadengia patiriamų nuostolių likusiuose.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei jau Latvijoje jis yra nuostolingas, tai Lietuvoje tikrai. Visgi kai kurie atskiri maršrutai yra pelningi. Bet bendrai paėmus jų pelnas nepadengia patiriamų nuostolių likusiuose.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei jau Latvijoje jis yra nuostolingas, tai Lietuvoje tikrai. Visgi kai kurie atskiri maršrutai yra pelningi. Bet bendrai paėmus jų pelnas nepadengia patiriamų nuostolių likusiuose.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąOho Tai 5 reisų per parą nepakanka... Visi uogaut/grybaut važiuoja.
Tiek žmonių dar nemačiau...
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTikriausiai dar ir iešmai? Pakaktų 1/18 ar reikėtų 1/22?
Ūmai suvokiau, kad didesnis iššūkis nei iešmai ir signalizacija, su kuriuo reikia susidoroti norint iš esmės pagreitinti traukinių eismą tarp Kauno ir Vilniaus, yra pervažos, kurios yra vos ne kiekviename tarpstotyje. Kas jau kas, o elektrinis traukinys, skrendantis ant 160 km/h ir pervaža - tikrai labai nesuderinami dalykai.
O Petrašiūnų gyventojai padėkotų, jei vietoj Amalių pervažos atsirastų viadukas, net jei dėl to traukiniai nepagreitėtų. Bet čia jau nukrypimas nuo temos, norėjau tik atsakyti dėl iešmų.
Comment
-
Iš viso yra 9 pervažos tarp Vilniaus ir Kauno: Lentvario, Kariotiškių, Balceriškių (tarp Baltamiškio ir Vievio), Žaslių, Kaišiadorių, Pravieniškių, Neveronių, Palemono, Amalių. Didinant greitį ne tik kad reikėtų pakeisti dalį šių pervažų viadukais, o likusiose turbūt dar ir budėtoją pasodinti, bet ir aptverti dalį geležinkelio ruožų, ypač ten, kur arti gyvenamieji namai ar miestų bei gyvenviečių teritorija.
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąMatyt buvo daugiau negu telpa į motrisą.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąSiandien Vilniaus stotyje uzmatytas grazus pavyzdys: traukinys Vilnius-S.Peterburgas lauke, kol atvyks veluojantis traukinys is Sestoku ir is jo perbegs 2 keleiviai.
Comment
-
Parašė waitas Rodyti pranešimąSveiki
radau mano nuomonę įdomų tinklalapį railfanams http://rasp.yandex.ru/trains#center=....034736,zoom=6
Comment
-
Šiandien Kaunas - Marijampolė 16:10h. išvyko dvigalvis DRA1konas. Marijampolėje pasitikau 14-a keleivių atvežusį gražuolį. Beje, būtent šio modelio sėdynės yra labai man patogios (atskiros, su atlenkiamomis atramomis rankai pasidėti). Visiškai kitoks variantas Šeštokų traukinio, kuriame pasėdėjus bent pusvalandį jau įskausta "šiknakaulis"...
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąŠiandien Kaunas - Marijampolė 16:10h. išvyko dvigalvis DRA1konas. Marijampolėje pasitikau 14-a keleivių atvežusį gražuolį. Beje, būtent šio modelio sėdynės yra labai man patogios (atskiros, su atlenkiamomis atramomis rankai pasidėti). Visiškai kitoks variantas Šeštokų traukinio, kuriame pasėdėjus bent pusvalandį jau įskausta "šiknakaulis"..."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
Comment