Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei jau Latvijoje jis yra nuostolingas, tai Lietuvoje tikrai. Visgi kai kurie atskiri maršrutai yra pelningi. Bet bendrai paėmus jų pelnas nepadengia patiriamų nuostolių likusiuose.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Jei jau Latvijoje jis yra nuostolingas, tai Lietuvoje tikrai. Visgi kai kurie atskiri maršrutai yra pelningi. Bet bendrai paėmus jų pelnas nepadengia patiriamų nuostolių likusiuose.
      Ne taip supratai. Latvijoje keleivinių traukinių eismas nuostolingas, nes bilietų bazinė kaina maždaug 1/3 mažesnė nei Lietuvoje (bet, manau, ne vien tik dėl to). Taigi Lietuvoje traukinių bilietai brangesni (beje, ir autobusų), tačiau keleivių mažiau. Taip pat spėju, kad Latvijoje statistinis keleivis važiuoja trumpiau (nes yra tik viena akivaizdi aglomeracija — Ryga, ir ji yra praktiškai šalies geografiniame centre). Tad belieka tik palyginti tarptautinius LG ir LDz traukinių maršrutų užpildymus. Kas nors turite skaičius? Abiem atvejais vežama iš sostinių tik į Maskvą ir Sankt Peterburgą (ar klystu?), t. p. abi pusės turi po vieną pusiau tarptautinį maršrutą: Ryga-Valga (važiuoja 3:08-3:17h, 168km) ir Vilnius-Šeštokai (važiuoja 2:48h, 198km). Deja, latvių traukinys važiuoja triskart į parą, o lietuvių — tik vieną...
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Jei jau Latvijoje jis yra nuostolingas, tai Lietuvoje tikrai. Visgi kai kurie atskiri maršrutai yra pelningi. Bet bendrai paėmus jų pelnas nepadengia patiriamų nuostolių likusiuose.
        ne maršrutai, o atskiri reisai kai kuriuose maršrutuose
        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

        Comment


          Visi į Varėną.





          Keturi vagonai,o atsisėst ne buvo kur.

          Comment


            tikiuosi ryt is ryto nebus tiek daug nes kitaip bus man bedu

            Comment


              Oho Tai 5 reisų per parą nepakanka... Visi uogaut/grybaut važiuoja.
              Tiek žmonių dar nemačiau...

              Comment


                Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                Oho Tai 5 reisų per parą nepakanka... Visi uogaut/grybaut važiuoja.
                Tiek žmonių dar nemačiau...
                cia i Tamstos Muzikos Festivali Varenoje

                Comment


                  Čia matyt dėl festivalio.
                  http://www.tamstamuzika.lt/?p=gidas

                  Comment


                    O atgal Vilnių šitu pačiu keturvagoniu važiavo berods 5 keleiviai, dar keli išlipo Matuizose, Valkininkuose.

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Tikriausiai dar ir iešmai? Pakaktų 1/18 ar reikėtų 1/22?
                      Iešmai yra aktualūs tik tada, kai kelios tokio greičio linijos susijungia ar išsiskiria. Kol kas tuo negresia, o jei ir grės ateityje, tai tik Kaišiadoryse, o ten ir taip jau sudėti iešmai, leidžiantys į šalutinį kelią persirikiuoti 80 km/h greičiu. Prieš tunelį traukiniai vis tiek stabdys iki 80 km/h, ten viskas jau paruošta, o kitose stotyse tai traukiniai lėks pagrindiniu keliu ir jiems iešmai bus nė motais.

                      Ūmai suvokiau, kad didesnis iššūkis nei iešmai ir signalizacija, su kuriuo reikia susidoroti norint iš esmės pagreitinti traukinių eismą tarp Kauno ir Vilniaus, yra pervažos, kurios yra vos ne kiekviename tarpstotyje. Kas jau kas, o elektrinis traukinys, skrendantis ant 160 km/h ir pervaža - tikrai labai nesuderinami dalykai.

                      O Petrašiūnų gyventojai padėkotų, jei vietoj Amalių pervažos atsirastų viadukas, net jei dėl to traukiniai nepagreitėtų. Bet čia jau nukrypimas nuo temos, norėjau tik atsakyti dėl iešmų.

                      Comment


                        Iš viso yra 9 pervažos tarp Vilniaus ir Kauno: Lentvario, Kariotiškių, Balceriškių (tarp Baltamiškio ir Vievio), Žaslių, Kaišiadorių, Pravieniškių, Neveronių, Palemono, Amalių. Didinant greitį ne tik kad reikėtų pakeisti dalį šių pervažų viadukais, o likusiose turbūt dar ir budėtoją pasodinti, bet ir aptverti dalį geležinkelio ruožų, ypač ten, kur arti gyvenamieji namai ar miestų bei gyvenviečių teritorija.

                        Comment


                          Matyt buvo daugiau negu telpa į motrisą.

                          Comment


                            Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                            Matyt buvo daugiau negu telpa į motrisą.
                            Siandien Vilniaus stotyje uzmatytas grazus pavyzdys: traukinys Vilnius-S.Peterburgas lauke, kol atvyks veluojantis traukinys is Sestoku ir is jo perbegs 2 keleiviai.

                            Comment


                              Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                              Siandien Vilniaus stotyje uzmatytas grazus pavyzdys: traukinys Vilnius-S.Peterburgas lauke, kol atvyks veluojantis traukinys is Sestoku ir is jo perbegs 2 keleiviai.
                              Pačiam teko stebėti, kaip stoties rūmų budėtoja sutikusi iš Šeštokų atvykusį vėluojantį traukinį, du vokietukus pagriebė už atlapų ir požemine perėja nuskraidino į Sankt-Peterburgo traukinį.

                              Comment


                                Parašė waitas Rodyti pranešimą
                                Sveiki
                                radau mano nuomonę įdomų tinklalapį railfanams http://rasp.yandex.ru/trains#center=....034736,zoom=6
                                O kokius čia maršrutus rodo? Krovininius ar keleivinius? Ar visus?Rusiškai tenai nesuprantu...

                                Comment


                                  keleiviniu traukinukai, marsrutas ir laikas

                                  Comment


                                    Šiandien Kaunas - Marijampolė 16:10h. išvyko dvigalvis DRA1konas. Marijampolėje pasitikau 14-a keleivių atvežusį gražuolį. Beje, būtent šio modelio sėdynės yra labai man patogios (atskiros, su atlenkiamomis atramomis rankai pasidėti). Visiškai kitoks variantas Šeštokų traukinio, kuriame pasėdėjus bent pusvalandį jau įskausta "šiknakaulis"...

                                    Comment


                                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                      Šiandien Kaunas - Marijampolė 16:10h. išvyko dvigalvis DRA1konas. Marijampolėje pasitikau 14-a keleivių atvežusį gražuolį. Beje, būtent šio modelio sėdynės yra labai man patogios (atskiros, su atlenkiamomis atramomis rankai pasidėti). Visiškai kitoks variantas Šeštokų traukinio, kuriame pasėdėjus bent pusvalandį jau įskausta "šiknakaulis"...
                                      Uodegikaulis (mažas, niekam nereikalingas kauliukas, išeinantis iš dubens kaulo)
                                      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                      Comment


                                        dėkui už pataisymą, kolega. Bet kuriuo atveju manau dauguma suprato esmę ir apie tai, ką norėjau įvardinti ar pasakyti

                                        Comment


                                          Parašė John
                                          Gal yra nuotraukų, kaip tai atrodo?
                                          Taip atrodo. DR1A-275-2.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X