Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Jei atskirtų keleivių vežimą nuo krovinių būtų situacija kaip Estijoje ir Latvijoje: morališkai pasenę riedmenys (latviai mums pavydi), nušiurę peronai, uždarytos stotys (netgi tokios didelės kaip Estijoje Tartu).
    O jei valstybė pasiima dividentus tai koks skirtumas kur tie pinigai nukeliauja ar keleivių vežimo nuostoliams padengti, ar į kiaurą valstybės iždą.
    O ar geriau, kad nemaža dalis autobusų stočių ir autobusų Lietuvoje yra taip pat morališkai pasenę? Tokios yra taisyklės ir LG jų nesilaiko...

    Tai reik tikėtis kad Susisiekimo ministras to neleis padaryt, nors mane jauduliukas kamuoja, kad visko gali būt...
    Gali nesijaudinti, Susisiekimo ministerija palaiko LG, o ne vežėjus autobusais...
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      Vasarą tikrai reikalinga papildoma traukinių pora tarp Vilniaus ir Klaipėdos.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Vasarą tikrai reikalinga papildoma traukinių pora tarp Vilniaus ir Klaipėdos.
        Suabejočiau, mano manymu yra gerai taip kaip yra, tik paprasčiausiai reikia kad važinėtu ne su 5-6 vagonais o min. su 10 ir tada manau didelės problemos dėl perpildytų traukinų nebūtų

        Comment


          Tai jau problemos (nebėra bilietų), kaip supratau, yra net ir tuomet, kai traukinys būna su 12 vagonų.

          Comment


            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
            O ar geriau, kad nemaža dalis autobusų stočių ir autobusų Lietuvoje yra taip pat morališkai pasenę? Tokios yra taisyklės ir LG jų nesilaiko...
            Dauguma autobusų stočių atnaujinta/ arba atnaujinama (Mažeikiai, Kėdainiai, Pakruojis ir t. t.).

            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
            Gali nesijaudinti, Susisiekimo ministerija palaiko LG, o ne vežėjus autobusais...
            Lobizmas jaučiamas netgi didesnis autobusų parkų atžvilgiu, nes nemažai politikų arba susinteresuotų asmenų turi autoparkų akcijų.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Vasarą tikrai reikalinga papildoma traukinių pora tarp Vilniaus ir Klaipėdos.
              Taip taip reikalinga daugiau vasarą, nes kai trys traukiniai per diena ir dar nelabai patogiu laiku, tai jau geriau autobusu... Apgailėtina...

              Comment


                O geriausia - įrengti metro tarp Vilniaus ir Klaipėdos su greitais traukiniais. Tai bent būtų investicija.
                O šiaip, aš už traukinį naktį.

                Comment


                  Ką čia kalbėt apie metro jeigu LG nesugeba padidint traukinių skaičių tarp Vilniaus ir Klaipėdos per parą, o metro skirtas miesto transportui, o ne tarpmiestiniams maršrutams... O naktinis tai turėtų būt...

                  Comment


                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                    Dauguma autobusų stočių atnaujinta/ arba atnaujinama (Mažeikiai, Kėdainiai, Pakruojis ir t. t.).



                    Lobizmas jaučiamas netgi didesnis autobusų parkų atžvilgiu, nes nemažai politikų arba susinteresuotų asmenų turi autoparkų akcijų.
                    Tai kad autobusų parkai vis dar savivaldybių visu 100 proc. Išimtis - "Kautra" ir jos nupirkti trys AP, TOKS ir "Svirka". Vat "Svirkos" savininkas tai tikrai Švenčionių rajono tarybos narys. Jis ir privatizavo parką, pasinaudodamas padėtimi. O kiti privatūs smuklūs vežėjai - tai daugiau IĮ ir maži UAB'ai. Ką jie gali?

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tai kad autobusų parkai vis dar savivaldybių visu 100 proc. Išimtis - "Kautra" ir jos nupirkti trys AP, TOKS ir "Svirka". Vat "Svirkos" savininkas tai tikrai Švenčionių rajono tarybos narys. Jis ir privatizavo parką, pasinaudodamas padėtimi. O kiti privatūs smuklūs vežėjai - tai daugiau IĮ ir maži UAB'ai. Ką jie gali?
                      Pamiršai Druskininkų, Alytaus.
                      O tie mažiukai (pvz. "Ridvija") gali labai daug - kiek pastebėjau jų autobusais važiuoja daugiau keleivių nei didelių autoparkų - geras grafikas ir kaina pigesnė (aš stengiuosi būtent jais važiuoti). Jie yra užsigrobę pelningiausius Šiaulių priemiesčio maršrutus.
                      Paskutinis taisė Salvijus; 2010.07.28, 22:55.

                      Comment


                        Tai čia jau savivaldybės politikų, valdininkų ir verslininkų korupciniai susitarimai.

                        Comment


                          Latvijoje gal stotys ir neblizga, taciau bent jau keleiviai gali nesibaimindami traukiniu vaziuot nuo 4h. ryto iki 24h. vakaro ir tikrai daugumoje marsrutu nelaukti sekancio reiso kaip pas mus pusdieni...

                          Comment


                            Parašė statyba Rodyti pranešimą
                            Latvijoje gal stotys ir neblizga, taciau bent jau keleiviai gali nesibaimindami traukiniu vaziuot nuo 4h. ryto iki 24h. vakaro ir tikrai daugumoje marsrutu nelaukti sekancio reiso kaip pas mus pusdieni...
                            Gal ir taip, bet palyginimui susisiekimui tarp didžiausių Latvijos miestų Rygos ir Daugpilio tėra tik trys traukiniai per parą. 218km važiuoja:
                            07:12 - 10:59 / 227 min. arba 3h 47m / 57,62 km/h
                            16:14 - 19:05 / 171 min. arba 2h 51m / 76,49 km/h
                            17:25 - 21:07 / 222 min. arba 3h 42m / 58,92 km/h
                            http://sirius.ldz.lv/sari/saraksts.asp
                            Taigi jau nešnekant apie LG maršrutą Vilnius-Kaunas, palyginkime bent jau ilgiausią maršrutą Vilnius-Klaipėda, arba bent jau atkarpą Vilnius-Šiauliai, nes panašus atstumas — 212km:
                            06:45 - 09:16 / 151 min. arba 02h 31m / 84,24 km/h
                            09:48 - 12:21 / 153 min. arba 02h 33m / 83,14 km/h
                            17:30 - 20:03 / 153 min. arba 02h 33m / 83,14 km/h
                            http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFSTzE!/

                            Taigi bene svarbiausias paslaugos komponentas — greitis — yra aiškiai LG pusėje. Taip pat stotys ir traukiniai. Latvių pusėje yra galimybė nusipirkti bilietą internetu bei kaina — greičiausiu traukiniu „Dinaburga“ bilietas pilna kaina į vieną pusę kainuos 5,20LVL / 23,24LTL, o lėtesniu paprastu traukiniu — 4,70LVL / 21,01LTL. Palyginimui Vilnius-Šiauliai kainuoja 34,8LTL / 7,06LVL. Lietuvoje brangiau daugiau nei 1,5 karto...
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Gal ir taip, bet palyginimui susisiekimui tarp didžiausių Latvijos miestų Rygos ir Daugpilio tėra tik trys traukiniai per parą. 218km važiuoja:
                              07:12 - 10:59 / 227 min. arba 3h 47m / 57,62 km/h
                              16:14 - 19:05 / 171 min. arba 2h 51m / 76,49 km/h
                              17:25 - 21:07 / 222 min. arba 3h 42m / 58,92 km/h
                              http://sirius.ldz.lv/sari/saraksts.asp
                              Taigi jau nešnekant apie LG maršrutą Vilnius-Kaunas, palyginkime bent jau ilgiausią maršrutą Vilnius-Klaipėda, arba bent jau atkarpą Vilnius-Šiauliai, nes panašus atstumas — 212km:
                              06:45 - 09:16 / 151 min. arba 02h 31m / 84,24 km/h
                              09:48 - 12:21 / 153 min. arba 02h 33m / 83,14 km/h
                              17:30 - 20:03 / 153 min. arba 02h 33m / 83,14 km/h
                              http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFSTzE!/

                              Taigi bene svarbiausias paslaugos komponentas — greitis — yra aiškiai LG pusėje. Taip pat stotys ir traukiniai. Latvių pusėje yra galimybė nusipirkti bilietą internetu bei kaina — greičiausiu traukiniu „Dinaburga“ bilietas pilna kaina į vieną pusę kainuos 5,20LVL / 23,24LTL, o lėtesniu paprastu traukiniu — 4,70LVL / 21,01LTL. Palyginimui Vilnius-Šiauliai kainuoja 34,8LTL / 7,06LVL. Lietuvoje brangiau daugiau nei 1,5 karto...
                              O greitis Lietuvoje didesnis, nes traukiniai naujesni taip pat yra greitieji traukiniai. Naujesni traukiniai- didesnė kaina. Taigi manau tai normalu, kad pas mus brangiau
                              Paskutinis taisė Tautvydas_R; 2010.07.29, 21:41.

                              Comment


                                Su naujumu tai nesusiję, daugiau 120 vistiek negali važiuoti, o tiek važiuoja ir senieji, išskyrus D1.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Su naujumu tai nesusiję, daugiau 120 vistiek negali važiuoti, o tiek važiuoja ir senieji, išskyrus D1.
                                  Taip su traukinių naujumu tiesiogiai nesusiję, tačiau susiję su bėgių būkle. Nes pvz dviaukščiai arba ER9M gali važiuoti iki 160 ir 130 km/h. Panaši tragikomiška situacija kaip su Rusijos įsigytais Sapsanais — neišnaudoja visų galimų greičio galimybių dėl bėgių būklės
                                  Kažkur akis buvo užstrigusi, kad po kelių metų atkarpą Kaišiadorys-Pravieniškės (o gal ir ilgesnę) žadama rekonstruoti ir joje traukiniams leisti važiuoti iki 160 km/h
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Ne tik bėgių kokybės, bet ir geležinkelio signalizacijos klausimas - tikriausiai tektų arba prailginti blokus tarp stočių ir palikti jų mažiau, arba pereiti prie keturių signalų automatinės sistemos (žalia-geltona/žalia-geltona-raudona), kad greitieji traukiniai turėtų prirengtą ilgesnį stabdymo kelią (160 km/h traukinys stabdo 1.78 karto ilgiau nei 120 km/h).

                                    Kita vertus, kiek žinau, kai buvo testuojami dviaukščiai, tai tarp Pravieniškių ir Kaišiadorių jie ir taip lėkė ant 160 km/h, tai klausimas, ar bėgių infrastruktūra nėra ir taip jau pakankama...

                                    Comment


                                      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                      Ne tik bėgių kokybės, bet ir geležinkelio signalizacijos klausimas - tikriausiai tektų arba prailginti blokus tarp stočių ir palikti jų mažiau, arba pereiti prie keturių signalų automatinės sistemos (žalia-geltona/žalia-geltona-raudona), kad greitieji traukiniai turėtų prirengtą ilgesnį stabdymo kelią (160 km/h traukinys stabdo 1.78 karto ilgiau nei 120 km/h).

                                      Kita vertus, kiek žinau, kai buvo testuojami dviaukščiai, tai tarp Pravieniškių ir Kaišiadorių jie ir taip lėkė ant 160 km/h, tai klausimas, ar bėgių infrastruktūra nėra ir taip jau pakankama...
                                      Tikriausiai dar ir iešmai? Pakaktų 1/18 ar reikėtų 1/22?
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Latvių pusėje yra galimybė nusipirkti bilietą internetu bei kaina — greičiausiu traukiniu „Dinaburga“ bilietas pilna kaina į vieną pusę kainuos 5,20LVL / 23,24LTL, o lėtesniu paprastu traukiniu — 4,70LVL / 21,01LTL. Palyginimui Vilnius-Šiauliai kainuoja 34,8LTL / 7,06LVL. Lietuvoje brangiau daugiau nei 1,5 karto...
                                        Tarpukaryje Latvijoje kelionė traukiniu buvo pigiausia iš trijų šalių - LT, LV ir EE. O Lietuvoje brangiausia. Neseniai buvau suradęs tokią latvių informaciją internete.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tarpukaryje Latvijoje kelionė traukiniu buvo pigiausia iš trijų šalių - LT, LV ir EE. O Lietuvoje brangiausia. Neseniai buvau suradęs tokią latvių informaciją internete.
                                          Tiesiog tokiame kontekste (prastesnės būklės Latvijos autokeliai + pigesni traukinių bilietai) nereikia stebėtis, kad pas mus mažesni keleivių srautai. PVM transportui skirtumas tikrai nesudaro 1/3 bilieto kainos dalies. Tačiau vis labiau kyla klausimas — ar tikrai Lietuvoje keleivinis traukinių eismas yra nuostolingas?
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X