Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mąstau, kad bent 4 vagonų naktinio traukinio Vilnius - klaipėda užtektų. Deja, niekam nerūpi keleivių interesai.

    Comment


      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Tikriausiai nuotrauka daryta gegužės (o gal rugsėjo) mėnesio penktadienį ?
      Rugsėjo??? Nežinojau kad kažkas ateity gyvena...

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Tikriausiai nuotrauka daryta gegužės (o gal rugsėjo) mėnesio penktadienį ?
        Red.:
        Gegužės 12. Pasirodo, nuotrauką įkėliau po dviejų dienų. Bet tai visvien nieko nekeičia, nes tai buvo trečiadienis.
        Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.07.20, 13:20. Priežastis: Data

        Comment


          Parašė Hitas Rodyti pranešimą
          Rugsėjo??? Nežinojau kad kažkas ateity gyvena...
          Aš minty tyrėjau pernykštį (2009m.) rugsėjį, nuotrauką užsilaikiusią nuo rudens....
          Šiaip penktadienių vakarais gegužės ir rugsėjo mėnesiais pastebimas suaktyvėjęs važiavimas (padidėję keleivių srautai) iš didmiesčių į provinciją. Kitu metų laiku tokio išskirtinumo nebūna...
          Gegužės 13 diena (deja) buvo ketvirtadienis...
          Paskutinis taisė Vitas; 2010.07.21, 12:18.

          Comment


            Automotrisa Oro uostas - Stotis važinėja tuščia, o keleiviai už tą maršrutą taksistams moka po 60Lt...

            Kelionė taksi iš Vilniaus oro uosto į centrą - 60-150 Lt

            Norintiems iš Vilniaus oro uosto nuvažiuoti į sostinės centrą taksi automobiliu, gali tekti pakloti nemažą sumą. DELFI skaitytoja tvirtino, kad už kelionę iki autobusų stoties (maždaug 4,5 km), teko sumokėti 60 litų.

            Comment


              Neturi kur pinigų dėt, arba bijo traukinių

              Comment


                Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                Neturi kur pinigų dėt, arba bijo traukinių
                Perfrazuosiu kiek kitaip: [i] pinigų turi daugiau negu proto, ir nesusiproti arba žinoti nenori apie esamą patogų susisiekimą iš Oro uosto į miestą.

                Comment


                  O gal įsivaizduoja koks senas kledaras, lyg niekada nerenovuotas D1 (tiesa, aš dar nevažiavęs PESA)?

                  Comment


                    Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                    O gal įsivaizduoja koks senas kledaras, lyg niekada nerenovuotas D1 (tiesa, aš dar nevažiavęs PESA)?
                    Na apie LG naudojamas PESA620 taip nereikėtų galvoti. Tai yra tas pats autobusas, tik tiek kad važiuoja bėgiais. Beje, matyt dėl salone nuolat esančios konduktorės, jos atrodo tvarkingiau nei tuo pačiu metu pagaminti ir tiek pat laiko Vilniuje važinėjantys autobusai. PESA'oje yra neįgaliajam skirta vieta (ar net dvi vietos), vakuuminis tualetas (nors abejoju, ar kas juo naudojasi, kai kelionė tetrunka 7min.), jos važiuoja žymiai stabiliau ir tyliau, plius iš TVOU į GS nuvažiuoja maždaug dvigubai greičiau nei 1 ir 1A maršruto miesto autobusai. Bene didžiausias PESA trūkumas — aukštas įlipimas laipteliais nuo žemo perono.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Aš taip negalvoju Bet gal tie žiopliai taip mąsto...
                      Rail fan Europe rašo, kad LG turi 2 PESAS. Viena važiuoja čia, o kita dabar tikriausiai į Stasylas?

                      Comment


                        Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                        Aš taip negalvoju Bet gal tie žiopliai taip mąsto...
                        Rail fan Europe rašo, kad LG turi 2 PESAS. Viena važiuoja čia, o kita dabar tikriausiai į Stasylas?
                        Žinau, kad pats taip negalvoji. Bet koks forumo svečias, pirmą kartą užklydęs čia ir perskaitęs tokį pranešimą, gali netyčia imti ir pagalvoti
                        Dėl motrisių skaičiaus, kažkas forume rašė, kad jų yra užsakyta daugiau nei 2, tikriausiai jau ir Lietuvoje yra daugiau negu 2 motrisės. Į Stasylas pastaruoju metu nepastebėjau leidžiamos motrisės, tačiau teko užmatyti maršrute Šiauliai-Rokiškis.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          kad jų yra užsakyta daugiau nei 2, tikriausiai jau ir Lietuvoje yra daugiau negu 2 motrisės.
                          Dabar yra 009, 010, 013, 014 ir dar 8 užsakytos 015 - 022.
                          Į Oro uostą važiuoja arba 013, arba 014.

                          Comment


                            Reikės to puslapio administratoriam laišką parašyt...

                            Comment


                              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                              Dabar yra 009, 010, 013, 014 ir dar 8 užsakytos 015 - 022.
                              Į Oro uostą važiuoja arba 013, arba 014.
                              Dėkui už paaiškinimą.
                              Šiaip panašiai ir įsivaizdavau, tik suabejojau, nes vat ir dabar po ranka turiu žurnalo „Lietuvos geležinkeliai“ 2007m. gruodžio numerį. 50-ame puslapyje yra straipsnis „Keleivių patogumui“, cituoju:
                              Pagal AB „Lietuvos geležinkeliai“ parengtą 2008-2013 m. investicinį planą, per šį laikotarpį numatoma modernizuoti 1 dyzelinį ir 2 elektrinius traukinius, įsigyti 11 elektrinių ir 13 dyzelinių traukinių, 33 keleivinius vagonus bei 2 automotrisas. Šiems tikslams įgyvendinti reikės apie 560 mln. Lt. Iš ES fondų bus skirta tik 28 mln. Lt. Likusią dalį bendrovė finansuos savo lėšomis.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Pagal tarybinę enciklopediją (1988 m., rusų kalba) Lietuvoje geležinkeliais pervežta 34,3 mln t. krovinių ir 32 mln. keleivių, dabar krovinių daugiau, o keleivių vos virš 10 proc. beliko... Kur bėda? Sąjungos griūtis? Nemanau, manau, kad stočių buvimas kitoje miesto dalyje, negu autobusų (Panevėžys, Alytus, Utena ir kiti...) irgi neigiamą įtaką daro, bet... Niekas net nesprendžia problemos (nei miestai, nei rajonai, nei LG)
                                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                Comment


                                  Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                  Nemanau, manau, kad stočių buvimas kitoje miesto dalyje, negu autobusų (Panevėžys, Alytus, Utena ir kiti...) irgi neigiamą įtaką daro, bet...
                                  Tai visgi manai ar nemanai? :]
                                  Aš manau, kad daro. Aišku ne 90% keleivių nuo to nubyra. Bet vat pačiam tenka dažnai iki stoties pasivaikščiot, nes autobuso kol sulauksi- apsamanot spėsi, o važiuojant taksi gaunas brangiau nei autobusu, tai keikiuos keliais aukštais. O važiuoju traukiniu tik iš principo, man tiesiog patinka. Užtai kiti, ne tokie principingi, važiuoja autobusu.

                                  Comment


                                    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                    Pagal tarybinę enciklopediją (1988 m., rusų kalba) Lietuvoje geležinkeliais pervežta 34,3 mln t. krovinių ir 32 mln. keleivių, dabar krovinių daugiau, o keleivių vos virš 10 proc. beliko... Kur bėda? Sąjungos griūtis? Nemanau, manau, kad stočių buvimas kitoje miesto dalyje, negu autobusų (Panevėžys, Alytus, Utena ir kiti...) irgi neigiamą įtaką daro, bet... Niekas net nesprendžia problemos (nei miestai, nei rajonai, nei LG)
                                    O tarybinėj enciklopedijoij nerašo, kiek LTSR automobilistai turi lengvųjų automašinų? Palyginus tuos skaičius su dabartiniais tam tikras išvadas būtų nesunku pasidaryt.
                                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                    Comment


                                      Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                      O tarybinėj enciklopedijoij nerašo, kiek LTSR automobilistai turi lengvųjų automašinų? Palyginus tuos skaičius su dabartiniais tam tikras išvadas būtų nesunku pasidaryt.
                                      Žurnalistas Algimatas Semaška knygoje „Kelionės po Lietuvą automobiliu“, kuri išleista berods 1988m., nurodo, kad LTSR kas vidutiniškai kas penktas gyventojas turi lengvąjį automobilį; vadinasi, apie 20proc.. Dabar teigiama, kad palyginus su sovietmečiu, lengvųjų automobilių patrigubėjo
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Žurnalistas Algimatas Semaška knygoje „Kelionės po Lietuvą automobiliu“, kuri išleista berods 1988m., nurodo, kad LTSR kas vidutiniškai kas penktas gyventojas turi lengvąjį automobilį; vadinasi, apie 20proc.. Dabar teigiama, kad palyginus su sovietmečiu, lengvųjų automobilių patrigubėjo
                                        Pagal encilopediją - 1987 m. - 360 000, dar kažkur buvau radęs, kad 1989 m. buvo virš 400 000, o 1992 - berods viršijo 500 000, sovietai planavo, kad apie ~2000 m. Lietuvoje bus apie 750 000, bet tiek automobilių Lietuvoje buvo jau 1997 m.
                                        Paskutinis taisė Kosovo; 2010.07.25, 00:06.
                                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                        Comment


                                          Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                          Pagal encilopediją - 1987 m. - 360 000, dar kažkur buvau radęs, kad 1989 m. buvo virš 400 000, o 1992 - berods viršijo 500 000, sovietai planavo, kad apie ~2000 m. Lietuvoje bus apie 750 000, bet tiek automobilių Lietuvoje buvo jau 1997 m.
                                          Čia tik asmeniniai lengvieji automobiliai ar visi lengvieji automobiliai?
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X