Mąstau, kad bent 4 vagonų naktinio traukinio Vilnius - klaipėda užtektų. Deja, niekam nerūpi keleivių interesai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTikriausiai nuotrauka daryta gegužės (o gal rugsėjo) mėnesio penktadienį ?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTikriausiai nuotrauka daryta gegužės (o gal rugsėjo) mėnesio penktadienį ?
Gegužės 12. Pasirodo, nuotrauką įkėliau po dviejų dienų. Bet tai visvien nieko nekeičia, nes tai buvo trečiadienis.
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąRugsėjo??? Nežinojau kad kažkas ateity gyvena...
Šiaip penktadienių vakarais gegužės ir rugsėjo mėnesiais pastebimas suaktyvėjęs važiavimas (padidėję keleivių srautai) iš didmiesčių į provinciją. Kitu metų laiku tokio išskirtinumo nebūna...
Gegužės 13 diena (deja) buvo ketvirtadienis...Paskutinis taisė Vitas; 2010.07.21, 12:18.
Comment
-
Automotrisa Oro uostas - Stotis važinėja tuščia, o keleiviai už tą maršrutą taksistams moka po 60Lt...
Kelionė taksi iš Vilniaus oro uosto į centrą - 60-150 Lt
Norintiems iš Vilniaus oro uosto nuvažiuoti į sostinės centrą taksi automobiliu, gali tekti pakloti nemažą sumą. DELFI skaitytoja tvirtino, kad už kelionę iki autobusų stoties (maždaug 4,5 km), teko sumokėti 60 litų.
Comment
-
Parašė Jotvingis Rodyti pranešimąNeturi kur pinigų dėt, arba bijo traukinių
Comment
-
Parašė Jotvingis Rodyti pranešimąO gal įsivaizduoja koks senas kledaras, lyg niekada nerenovuotas D1 (tiesa, aš dar nevažiavęs PESA)?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Jotvingis Rodyti pranešimąAš taip negalvoju Bet gal tie žiopliai taip mąsto...
Rail fan Europe rašo, kad LG turi 2 PESAS. Viena važiuoja čia, o kita dabar tikriausiai į Stasylas?
Dėl motrisių skaičiaus, kažkas forume rašė, kad jų yra užsakyta daugiau nei 2, tikriausiai jau ir Lietuvoje yra daugiau negu 2 motrisės. Į Stasylas pastaruoju metu nepastebėjau leidžiamos motrisės, tačiau teko užmatyti maršrute Šiauliai-Rokiškis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąkad jų yra užsakyta daugiau nei 2, tikriausiai jau ir Lietuvoje yra daugiau negu 2 motrisės.
Į Oro uostą važiuoja arba 013, arba 014.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąDabar yra 009, 010, 013, 014 ir dar 8 užsakytos 015 - 022.
Į Oro uostą važiuoja arba 013, arba 014.
Šiaip panašiai ir įsivaizdavau, tik suabejojau, nes vat ir dabar po ranka turiu žurnalo „Lietuvos geležinkeliai“ 2007m. gruodžio numerį. 50-ame puslapyje yra straipsnis „Keleivių patogumui“, cituoju:
Pagal AB „Lietuvos geležinkeliai“ parengtą 2008-2013 m. investicinį planą, per šį laikotarpį numatoma modernizuoti 1 dyzelinį ir 2 elektrinius traukinius, įsigyti 11 elektrinių ir 13 dyzelinių traukinių, 33 keleivinius vagonus bei 2 automotrisas. Šiems tikslams įgyvendinti reikės apie 560 mln. Lt. Iš ES fondų bus skirta tik 28 mln. Lt. Likusią dalį bendrovė finansuos savo lėšomis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Pagal tarybinę enciklopediją (1988 m., rusų kalba) Lietuvoje geležinkeliais pervežta 34,3 mln t. krovinių ir 32 mln. keleivių, dabar krovinių daugiau, o keleivių vos virš 10 proc. beliko... Kur bėda? Sąjungos griūtis? Nemanau, manau, kad stočių buvimas kitoje miesto dalyje, negu autobusų (Panevėžys, Alytus, Utena ir kiti...) irgi neigiamą įtaką daro, bet... Niekas net nesprendžia problemos (nei miestai, nei rajonai, nei LG)"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąNemanau, manau, kad stočių buvimas kitoje miesto dalyje, negu autobusų (Panevėžys, Alytus, Utena ir kiti...) irgi neigiamą įtaką daro, bet...
Aš manau, kad daro. Aišku ne 90% keleivių nuo to nubyra. Bet vat pačiam tenka dažnai iki stoties pasivaikščiot, nes autobuso kol sulauksi- apsamanot spėsi, o važiuojant taksi gaunas brangiau nei autobusu, tai keikiuos keliais aukštais. O važiuoju traukiniu tik iš principo, man tiesiog patinka. Užtai kiti, ne tokie principingi, važiuoja autobusu.
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąPagal tarybinę enciklopediją (1988 m., rusų kalba) Lietuvoje geležinkeliais pervežta 34,3 mln t. krovinių ir 32 mln. keleivių, dabar krovinių daugiau, o keleivių vos virš 10 proc. beliko... Kur bėda? Sąjungos griūtis? Nemanau, manau, kad stočių buvimas kitoje miesto dalyje, negu autobusų (Panevėžys, Alytus, Utena ir kiti...) irgi neigiamą įtaką daro, bet... Niekas net nesprendžia problemos (nei miestai, nei rajonai, nei LG)Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąO tarybinėj enciklopedijoij nerašo, kiek LTSR automobilistai turi lengvųjų automašinų? Palyginus tuos skaičius su dabartiniais tam tikras išvadas būtų nesunku pasidaryt.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŽurnalistas Algimatas Semaška knygoje „Kelionės po Lietuvą automobiliu“, kuri išleista berods 1988m., nurodo, kad LTSR kas vidutiniškai kas penktas gyventojas turi lengvąjį automobilį; vadinasi, apie 20proc.. Dabar teigiama, kad palyginus su sovietmečiu, lengvųjų automobilių patrigubėjoPaskutinis taisė Kosovo; 2010.07.25, 00:06."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąPagal encilopediją - 1987 m. - 360 000, dar kažkur buvau radęs, kad 1989 m. buvo virš 400 000, o 1992 - berods viršijo 500 000, sovietai planavo, kad apie ~2000 m. Lietuvoje bus apie 750 000, bet tiek automobilių Lietuvoje buvo jau 1997 m.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment