Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Pirmadienį važiavau Kaunas - Šeštokai vakariniu traukiniu (18:50 - 20:37h.). Juo važiavo senukas ( nors ir renovuotas) D1 kas mane, kaip didelį railfaną itin nudžiugino. Kitas dalykas su keleiviais. Iš Kauno pajudėjo apie 50 keleivių, kurių dauguma išlipo Kazlų Rūdoje (iki kurios ir ketinama nuo gegužės 30d.) trumpinti šį maršrutą. Į Marijampolę trijų vagonų sąstatu atvykome...6-iese...: 4 keleiviai ir 2 konduktoriai... Marijampolėje įlipo 6 žmonės, išlpo vos vienas, ko rezultatas: šeštokuose išlipome 9-iese... Deja, bet išvadas tenka daryti Tik kodėl nepaleidus motrisės, kuri pilnai patenkintų poreikius?> Galbūt ryte šis traukinys būna labai užpildytas (Kaune atvažiuoja apie 7h. su kapeikom) - gal kas turit info apie rytinio apkrovimus? Kitu atveju motrisė būtu žymiai geriau, negu panaikint reisą, arba palikt jį bent jau penktadienio vakare, kai grįžta studentija į tėviškę... (pvz. kaip ir planuojamas Kaunas - Šiauliai penkt. ir sekm.)
    Kelis rytus stebėjau, tai apkrovimas buvo panašus į dabar nurodytą vakare.
    Kiek spėju, nuo gegužės 30 d. iš Kauno į Kazlų Rūdą vakarais 19:15h. važinės iš Marijampolės prieš nepilną pusvalandį grįžusi motrisa. Nes keliomis minutėmis anksčiau iš Kybartų grįžusiam traukiniui tuoj pat važiuoti būtų anksti, kitą traukinį iš depo varyti būtų nesąmonė...
    Manau, nuomones dėl tvarkaraščio nuolat rašinėti reikėtų. Nes jau išgirstas prašymas dėl dyzelinio traukinio į Šiaulius.
    Pernai pritilusi 2009/2010m. tvarkaraščio tema buvo negerai...

    Comment


      Vakariniu traukiniu į Stasylas (atv. ~18 val.) atvažiavo nemažai keleivių.



      Nors tai ir ne LG maršrutas, tačiau sukėlė susidomėjimo keleivių antplūdis. Anksčiau nepastebėjau tokio populiarumo.
      Kaliningradas-Charkovas, prikabinami vagonai į Brestą, Sevastopolį ir Gomelį.




      Comment


        Gegužės 14 d. vakarą apie 18h. pėsčiam Baršausko-Tunelio gatvėmis beeinant (norėjau paspoksoti į gatvežį) padangę aptemdę juodi lietaus debesys paskatino slėptis Kauno geležinkelio stotyje.
        Atėjęs į kasų saliukę, pamačiau naują tvartkaraštį. Spoksojau ilgai. Prie kasų susidarė žmnonių eilutė. Mano nuostabai, vis girdėjosi balsai "į Pilviškius, Vilkaviškį, Kybartus".
        Išsyk, buvo neaišku, kaip padaugėjo keleivių 19:25h traukinyje į Kybartus, ir kas tiek vilkaviškiečių į Kauną atvarė. Apie penktadienio vakarą suvokiau negreit (nes laukė šeštadienis be poilsio).
        Vis tik, tam traukiniui į Kybartus važiuoti jau liko tik dvi savaitės (jau tik du penktadieniai tokie). Nuo gegužės 30 d. iš Kauno į Kybartus 19:25h traukinio nebus, paskutinis į Kybartus išvažiuos 17:45h, o traukinys 19:15h. (pagal www.litrail.lt nurodytą numerį matyti automotrisa) važiuos tik iki Kazlų Rūdos.
        Ar kartais neprireiks penktadieniais ir (gal būt) sekmadieniais (gal būt Vilkaviškio rajono stotyse panaši situacija anksti pirmadienį) šį traukinį palikti iki Kybartų? Panašiai buvo padaryta 2001m. kovo 23 d. traukinį Klaipėda-Pagėgiai sutrumpinus iki Šilutės: Pagėgių ir aplinkinių vietovių gyventojai išreikalavo penktadieniais ir sekmadieniais vakarinio traukinio maršrutą pratęsti iki Pagėgių.
        Paskutinis taisė Vitas; 2010.05.15, 05:53.

        Comment


          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
          Gegužės 14 d. vakarą apie 18h. pėsčiam Baršausko-Tunelio gatvėmis beeinant (norėjau paspoksoti į gatvežį) padangę aptemdę juodi lietaus debesys paskatino slėptis Kauno geležinkelio stotyje.
          Atėjęs į kasų saliukę, pamačiau naują tvartkaraštį. Spoksojau ilgai. Prie kasų susidarė žmnonių eilutė. Mano nuostabai, vis girdėjosi balsai "į Pilviškius, Vilkaviškį, Kybartus".
          Išsyk, buvo neaišku, kaip padaugėjo keleivių 19:25h traukinyje į Kybartus, ir kas tiek vilkaviškiečių į Kauną atvarė. Apie penktadienio vakarą suvokiau negreit (nes laukė šeštadienis be poilsio).
          Vis tik, tam traukiniui į Kybartus važiuoti jau liko tik dvi savaitės (jau tik du penktadieniai tokie). Nuo gegužės 30 d. iš Kauno į Kybartus 19:25h traukinio nebus, paskutinis į Kybartus išvažiuos 17:45h, o traukinys 19:15h. (pagal www.litrail.lt nurodytą numerį matyti automotrisa) važiuos tik iki Kazlų Rūdos.
          Ar kartais neprireiks penktadieniais ir (gal būt) sekmadieniais (gal būt Vilkaviškio rajono stotyse panaši situacija anksti pirmadienį) šį traukinį palikti iki Kybartų? Panašiai buvo padaryta 2001m. kovo 23 d. traukinį Klaipėda-Pagėgiai sutrumpinus iki Šilutės: Pagėgių ir aplinkinių vietovių gyventojai išreikalavo penktadieniais ir sekmadieniais vakarinio traukinio maršrutą pratęsti iki Pagėgių.
          Manau, jo analogiškas variantas turėtų būti paliktas ir su Kaunas - Šeštokai vakariniu traukiniu. Penktadienį ir sekmadienį tikrai studentijos netrūktų, o ir kiti žmonės šiomis dienomis daugiau keliauja.
          Apskritai LG galėtų pabandyti su Penkt. ir S. variantais paeksperimentuoti kad ir vasaros sezono laikmečiu. Tarkim pratęsti Klaipėda - Šilutė iki Tauragės, Šiauliai - JOniškis, galų gale naktiniu Vilnius - Klaipėda. Tikrai būtų daugiau naudos, nei iš nuolat tuštutuku važinėjančiu Oro uosto "didvyrio"...

          Comment


            Parašė traukinio masinistas
            NegeraI padare tvarkarasti Vilnius-Turmantas .labai negerai. vasaros metu reikia daryti visus sustojimas . I zeimena pazeimene pailgis pakretuone daug turistu ir grybautaju vazineje . 664 ir 666 kai buvo iki Duksto tai ir palyko toks pats. LG direkcija neturi smegenų
            Nepaisant rašybos pritariu. Pats šiuo maršrutu dažnokai važiuoju, bet tik vasarą. Ne kartą teko matyti net iki keliolikos dviratininkų ar žvejų, kurie įlipa/išlipa tose stotelėse, kuriose ne vasarą praktiškai atvykus traukiniui būna 0 ar tik 1 keleivis. Juk tos apylinkės yra labai puiki vieta turistauti ar kitaip pramogauti gamtoje.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Gal atsikvošės ir po kokio mėnesio pakoreguos tvarkaraščius.

              Comment


                Gegužės 18d., antradienį, nusitrenkiau į Jašiūnus. Iš jų užsigeidžiau parvažiuoti Vilniun traukiniu. Tvarkaraštį sužinojau paskambinęs numeriu 1661. Apsidžiaugiau, nes iki traukinio išvykimo dar buvo likusi nepilna valanda. Aišku, nuotaiką „pakoregavo“ lietus ir išsekusios fotoaparato baterijos, tad Jums teks patikėti mano pasakojimu
                Pirmiausia nesitikėjau, kad geležinkelio stotis yra ne pačiuose Jašiūnuose, o už 3km nuo miestelio, gyvenvietėje Jašiūnų geležinkelio stotis, kurioje gyvena net 489 gyventojai, yra kažkoks didelis medienos perdirbimo ir baldų gamybos kompleksas.
                Trivagonis traukinys D1 Stasylos-Vilnius iš gs išvyko 18:23, kelionė truko 49 minutes. Įdomu tai, kad peizažas pro langą iki Valčiūnų labai primena vaizdus, matomus maršrute Vilnius-Turmantas nuo maždaug Bezdonių iki Ignalinos — brandūs pušynai, į kuriuos retkarčiais įsiterpia žemaūgiai berželiai. Taip pat įdomu tai, kad tai (berods) tik kartą į parą leidžiamas maršrutas, kuris į stotį važiuoja ne pro Kirtimus ir oro uostą, o pro Vaidotus ir Panerius.
                Aš pasirinkau vidurinį (talpiausią) vagoną, bet... jame tebuvo tik 3 keleiviai (aš ketvirtas). Iš viso Jašiūnų gs įlipo 5 keleiviai. Bilietas iki Vilniaus man kainavo 6Lt. Visos kelionės metu iki galinės stoties į vidurinį vagoną įlipo 5 keleiviai, o išlipo — 2. Taigi liūdna konstatuoti, bet šis reisas iš tikrųjų buvo gal net labai nuostolingas. Priminsiu, kad LG darbuotojai 3 klasės vietinio susisiekimo traukiniais važiuoja nemokamai, o praktiškai tik jie įlipa/išlipa Vaidotų stotelėse (jų yra 3).
                Beje, Vaidotų stotyje prasilenkėme su motrise, važiuojančia į Statsylas
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Krizė!
                  Šiandien Varėnoje. Dvivagonis DR1A-289-1 ir 298-8.
                  Atvaizdas
                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                  Anokia čia krizė ir stebuklas. Šiauliuose dvivagoniai D-1 ir RA-2 jau senokai važinėja maršrutais Šiauliai-Rokiškis ir Šiauliai-Mažeikiai. Jau rašiau, kad toks D-1 keleiviais perkimštas į Mažeikius važiavo pernai prieš Kalėdas.
                  Šiandien ryte ir vakare Šiauliai-Mažeikiai - RA-2 trivagonis.
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tai su D1 aišku, ne pirmus metus jau. Du RA2 yra dvivagoniai. DR1A, kiek pamenu, niekada dar nebuvo naudojamas sudarytas iš dviejų vagonų. Ir dargi Vilniuje. D1 dvivagoniai, jei neklystu, buvo eksploatuojami tik Radviliškyje ir Kaune.
                  Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                  Tai turbūt visus pradės perdarynėt trivagonius į dvivagonius. Šiandien Kaune 16:10 Kaunas-Marijampolė važiavo dvivagonis, nors depe (lauke) dar stovėjo 2 trivagoniai.
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Visų neperformuos į dvivagonius, bet kai kuriais maršrutais leis dvivagonius.
                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                  Dvivagonis DR1A-298-8/289-1
                  Atvaizdas

                  D1-755-1/760-1
                  Atvaizdas

                  Atvaizdas
                  Kaip matosi iš Zorro nuotraukų, jau ir Turmanto maršrutu paleido dvivagonius traukinius. Kaip tik birželio 26d., šeštadienį, važiavau dar trivagoniu iš Vilniaus į Švenčionėlius, 15:06, nr. D668. Kiekviename vagone visą kelionę buvo ~20-25 keleivių — maždaug kiek išlipdavo, tiek ir įlipdavo. Taigi traukiniu važiavo ~70 keleivių. Kol kas nesiimu vertinti, ar tas vagonų sumažinimas yra gerai ar blogai. Beje, labai pasigedau traukinyje spaudos. Dvi konduktorės (iš šono matant) nepersidirba, galėtų ir bent 2 pavadinimų laikraščiais prekiauti
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Kaip matosi iš Zorro nuotraukų, jau ir Turmanto maršrutu paleido dvivagonius traukinius. Kaip tik birželio 26d., šeštadienį, važiavau dar trivagoniu iš Vilniaus į Švenčionėlius, 15:06, nr. D668. Kiekviename vagone visą kelionę buvo ~20-25 keleivių — maždaug kiek išlipdavo, tiek ir įlipdavo. Taigi traukiniu važiavo ~70 keleivių. Kol kas nesiimu vertinti, ar tas vagonų sumažinimas yra gerai ar blogai. Beje, labai pasigedau traukinyje spaudos. Dvi konduktorės (iš šono matant) nepersidirba, galėtų ir bent 2 pavadinimų laikraščiais prekiauti
                    arba bent dalinti 15min. gal net labiau apsimoketu, juk 15min apmoketu
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                      Manau, jo analogiškas variantas turėtų būti paliktas ir su Kaunas - Šeštokai vakariniu traukiniu. Penktadienį ir sekmadienį tikrai studentijos netrūktų, o ir kiti žmonės šiomis dienomis daugiau keliauja.
                      Apskritai LG galėtų pabandyti su Penkt. ir S. variantais paeksperimentuoti kad ir vasaros sezono laikmečiu. Tarkim pratęsti Klaipėda - Šilutė iki Tauragės, Šiauliai - JOniškis, galų gale naktiniu Vilnius - Klaipėda. Tikrai būtų daugiau naudos, nei iš nuolat tuštutuku važinėjančiu Oro uosto "didvyrio"...
                      Žinoma, kad galėtų ekspermentuoti, ypatingai su naktiniu Vilnius - Klaipėda. Tačiau reikėtų lanksčiau dirbti, sakykime suderinti su Minskas - Vilnius, kuris grįžta į Vilnių 22:05 (perkabinami miegamieji vagonai arba persėdimas). Nors baltarusiai važinėja traukiniais pakankamai ir manau juos pasiektų informacija apie naujas galimybes keliauti traukiniu, reikėtų ir reklamos. Be to, reikėtų lankstesnės kainų politikos,
                      pvz.: jei, sakykime keleiviai iš Minsko vyksta į Klaipėda su persėdimu Vilniuje, tai bilietas pirmam kelionės segmentui turėtų būti su nuolaida. Aišku LG gali sakyti, kad - nuostolinga. Bet juk nesudarant jungties su traukiniu į Klaipėda, to keleivio visai nebūtų ir t.t.
                      Naktiniu traukiniu, esu važiavęs vieną kartą ir mane sunervavo tai, kad turėjau sumokėti ir už tai, kad užsuko į Kauną. Šiuo atveju kaina galėtų nebūti proporciga kilometražui.
                      Galėčiau dar pilstyti ir pilstyti, bet visgi forumas skirtas apsikeisti informacija, o ne fantazijomis

                      Comment


                        Traukiniai sustos rečiau
                        Taupant lėšas bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ nusprendė, kad traukiniai nestos stotelėse, kuriose beveik nėra keleivių. Vis dėlto keleivių pageidavimu atnaujinami maršrutai į Mažeikius, o nuo rugpjūčio ir į Kauną.

                        http://www.etaplius.lt/Verslas/Traukiniai-sustos-reciau

                        Etaplius info.

                        Comment


                          Parašė LinS Rodyti pranešimą
                          Traukiniai sustos rečiau
                          Taupant lėšas bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ nusprendė, kad traukiniai nestos stotelėse, kuriose beveik nėra keleivių. Vis dėlto keleivių pageidavimu atnaujinami maršrutai į Mažeikius, o nuo rugpjūčio ir į Kauną.

                          http://www.etaplius.lt/Verslas/Traukiniai-sustos-reciau

                          Etaplius info.
                          Čia veiksmas vyksta Šiauliuose. Ir traukinio maršrutas į Kauną nuo rugpjūčio mėnesio atsinaujins iš Šiaulių.
                          Kaip žiūrėjau į tvarkaraštį, vieni traukiniai iš Šiaulių į Radviliškį (20 km) dažnai stovinėdami važiuoja net 34 minutes, kitiems septyniolikos užtenka. Jei iš tikrųjų kurioje nors stotelėje neįlipa ir neišlipa nė vienas keleivis, tai sustojimą ten verta naikinti bent tam traukiniui.
                          Beje, maršrute Vilnius-Kaunas iš pirmo žvilgsnio per daug traukinių stoja tokiose stotelėse kaip Sausiai, Baltamiškis, Kaugonys, Pagiriai, Pamieris ir netgi (...) dviaukščių traukinių Pravieniškėse.

                          Comment


                            Absurdas. Užuot LG ir miestai pagalvoję apie bendrus mėnesinius bilietus, daro gyventojams daugiau nepatogumų, nei naudos. Tik siaurų interesų žiūrima - LG neva tai sutaupys, Šiaulių "Busturas" keliais keleiviais turės daugiau... Jokios VT strategijos, jokio integravimo į vieningą sistemą Lietuvoje nebus, nes viskas daroma priešingai...
                            Kas iš to, kad iš Radviliškio į Šiaulius traukinys važiuos 5 min. trumpiau?
                            Panaikino dalies traukinių, Važiuojančių į Turmantą, Dūkšta, Ignaliną, Varėna, Marcinkonis, sustojimus. Bent vasarai daugiau traukinių turėtų stoti tokiose sotelėse kaip Pažeimenė, Žeimena, Pakretuonė, Miškiniai, Zervynos ir kt.
                            Paskui skundžiasi - nėra keleivių. Tai iš kur jų bus, jei traukiniai nestoja ten, kur būna daug keleivių vasaros-rudens sezono metu...
                            Paskutinis taisė Al1; 2010.07.02, 20:45.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Bent vasarai daugiau traukinių turėtų stoti tokiose sotelėse kaip Pažeimenė, Žeimena, Pakretuonė, Miškiniai, Zervynos ir kt.
                              Paskui skundžiasi - nėra keleivių. Tai iš kur jų bus, jei traukiniai nestoja ten, kur būna daug keleivių vasaros-rudens sezono metu...
                              Kam čia tos emcojų bangos, visiškai nesiglinant į situaciją? Pasinagrinėk geriau tvarkaraščius ir pamatysi, kad nuo birželio pab.- liepos pr. Turmanto ir Varėnos kryptimi traukiniai stoja dažniau.
                              Ir jau kam ten traukiniui vasarą stoti dažniau Miškiniuose? Kas jau ten tokio įspūdingo, išskyrus mišką aplinkui? Dabar Miškiniuose nestoja tik viena pora traukinių, jeigu ką.

                              Comment


                                Ten rašoma: "... bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ nusprendė, kad traukiniai nestos stotelėse, kuriose beveik nėra keleivių...".

                                Klausimų lyg ir nekyla... Ypač, kai tą sustojimų kiekį tarp Radviliškio ir Šiaulių mažinti ketinama tik 2011 metų vasaros pradžioje. Iki to laiko dar daug šansų įrodyti, kuris sustojimas turi išlikti, kurį galima naikinti. Nes kartais tikrai esmė ne dėl kelyje sugaištamų kelių minučių, o kad tas traukinio stabdymas, durų atidarinėjimas, pranešimas "atsargiai: durys užsidaro", pajudėjimas iš vietos keleivius "padiorgina"... Nieko baisaus, kai jis reikalingas. O kai sustojus traukiniui niekas neįlipa, niekas neišlipa, tai rimtai kyla klausimas "ko sustojo?".
                                Pasitaiko ir priešingų dalykų: antai nuo 2010m. liepos 12 d. 20:40h. išvykstančiam paskutiniam elektriniui traukiniui iš Vilniaus į Kauną įvedamas sustojimas Kariotiškių stotelėje. Matyt, kažkam jis tikrai reikaliongas, kažkas netylėjo, kažkas rašė oficialų prašymą ir laimėjo...
                                Paskutinis taisė Vitas; 2010.07.03, 11:54.

                                Comment


                                  Liepos 10d. (šeštadienį - darbo/poilsio dieną) teko važiuoti Vilnius - Marcinkonys 9:36 ir 17:24 atgal. Kaip pastaruoju metu tapo įprasta, buvo "paduotas" dvivagonis "drakonas". Iš Vilniaus užpildymas buvo apie 90 % iki pat Varėnos, iki Zervynų, kur išlipo dauguma turistų - apie 30 %. Tokie skaičiai yra puikūs, tačiau vasaros metu nestebina.

                                  Vykstant atgal pasitaikė tas pats modelis. Tik šįkart masė turistų šturmavo traukinį Varėnoje. Šįkart užpildymas buvo nesuklysiu pasakęs - 98 % !! Dvi konduktorės kiekvienoje stotelėje turėjo raginti keleivius ne tik bandyti sugrūsti savo bagažą ant sklidinų lentynų, tačiau ir pasislinkti sėdint, nes: "kitoje stotelėje įlipę neturės kur atsisėsti"...

                                  Leiskite paklausti, kuria vieta ir vėl mąsto LG, kad vasarą per +32 karštį turistų populiariame maršrute leidžia dvivagonį... Neabejoju, jog po tokios kelionės "silkių bačkoje" bent pusė jų kitą kartą galvos, kaip išsinuomoti autobusą, o ne grūstis sausakimšame karštame dvivagonyje... Ir dar atsiranda sakančių, jog Dailydka poste liko pelnytai. Matyt tokie niuansai ir Mažeikių-Rengės "remontas" mūsų šalyje yra nebaudžiami dalykai, atvirkščiai - netgi sveikintini.

                                  Dar vienas pastebėjimas. Traukinys Šeštokai - Vilnius (iš Varšuvos) į Vilnių atvyksta kasdien po kartą. Jau įvažiuojant į Vilniaus stoties kelyną labai gražiai prasilenkiama su 2min. iki atvykimo iškeliaujančiu "oro vežiotoju" Stotis - Oro uostas... Matyt keliaujantiems iš lenkijos sostinės persėdimas į oro uostą yra visai nereikalingas, o būtina tik persėsti į kosmine kaina užplėšto Sankt Peterburgo traukinį...

                                  Nori nenori susidaro labai liūdna ir akivaizdi realybė - keleivių vežime daroma VISKAS, kad keleiviai būtų atbaidomi...

                                  Comment


                                    2010 m. gegužės mėn. keleivių geležinkeliais pervežta 4,6 proc. daugiau nei pernai metų tą patį mėn.
                                    Įdomu kokia bus birželio statistika.

                                    http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...00f22a8266ed04

                                    Comment


                                      Šiandien važiavau rytiniu iš Vilniaus į Klaipėdą, sėdimojo modernizuoto vagono užpildymas buvo kokie 96 procentai, kituose irgi daug laisvų vietų nebuvo. Viso buvo 6 vagonai, ir gaila, kad ne visi modernizuoti, nes tuose senuose pirtis tokiu oru.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                        2010 m. gegužės mėn. keleivių geležinkeliais pervežta 4,6 proc. daugiau nei pernai metų tą patį mėn.
                                        Įdomu kokia bus birželio statistika.

                                        http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...00f22a8266ed04
                                        Manau, tokius nežymius procentus lemia atsitiktinaii dalykai.
                                        Būtų dar "Naktinė Klaipėda", tai reisų iš gegužės 31 į birželio 1 d. vežti keleiviai būtų galima rašyti į bet kurį mėnesį.
                                        Kitais metais gegužės mėnesį daugiau keleivių turėtų būti pervežama dėl grįžimų į namus po Velykų, kurios bus švenčiamos paskutinį balandžio savaitgalį (04.23-24-25). Šių metų birželio mėnesį pervežimus galėjo padidinti ilgasis savaitgalis (04.24-25-26-27), sumažinti - prastoki orai...
                                        garantuoju, kad pamažins trivagonių dyzelinių traukinių pakeitimas dvivagoniais DR1A (nes didoką bilieto kainą mokantis keleivis nori važiuoti patogiau, o nepatogaii kartą važiavęs kitą kartą rinksis kad ir brangesnį autobusą "Neoplan")...
                                        Dar viena keleivių atbaidymo priežastis (kad ir iš dviaukščių traukinių) yra dažni jų vėlavimai ir vienadienių tvarkaraščių įvedinėjimai dėl kelio remonto darbų.
                                        Paskutinis taisė Vitas; 2010.07.17, 10:32.

                                        Comment


                                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                          Vakariniu traukiniu į Stasylas (atv. ~18 val.) atvažiavo nemažai keleivių.

                                          Atvaizdas


                                          Tikriausiai nuotrauka daryta gegužės (o gal rugsėjo) mėnesio penktadienį ?
                                          Paskutinis taisė Vitas; 2010.07.17, 10:31.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X