...
Balandžio 20d. traukinys Warzsawa - Sestokai - Vilnius buvo sausakimsas. Nuo Varsuvos pajudejo pilni 3 vagonai (kurie skirti nuvykti i Sestokus). Kiekviename kupe sedejo po 8 keleivius, kai kurie koridoriuje ant lagaminu. Persedus i LTU traukini Vilniuje islipo tikrai apie 300 keleiviu (jei ne daugiau). DR1A - visiskai tokiems kiekiams lagaminu nepritaikytas buvo sausakimsas jau nuo Marijampoles.
Kaip tik vakar tikėjausi juo važiuoti iš Kazlų Rūdos į Kauną. Likau nuo 13:14h išvykstančio kybartinio (kuris nuo gegužės 30 d. turėtų važiuoti lygaii valanda vėliau), bet 16 val. laukti nepanorau, ir iki Skriaudžių nuvažiavau mikriuku Kazlų Rūda-Skriaudžiai, iš ten į Kauną - 102 maršruto mikriuku.
Tai kelionė gavosi smagesnė negu būtų gavusis sausakimšame vagone...
Trečiadienį (balandžio 21 d.) maršrutu Nr 393/394 Vilnius-Šeštokai-Vilnius jau važiavo keturių vagonų DR1A. Bet keleivių iš Šeštokų į Vilnių jau buvo gerokai mažiau negu ankstesnėmis dienomis.
Trečiadienį (balandžio 21 d.) maršrutu Nr 393/394 Vilnius-Šeštokai-Vilnius jau važiavo keturių vagonų DR1A. Bet keleivių iš Šeštokų į Vilnių jau buvo gerokai mažiau negu ankstesnėmis dienomis.
Kol LG sureagavo į situaciją ir lėktuvai pradėjo skaidyti.
Šiandien (gegužės 2d., sekmadienį) teko važiuoti traukiniu Šeštokai - Vilnius. Buvau tikrai nustebintas keleivių gausa, kuri viršijo net tas dienas, kai lėktuvų eismo sutrikimai dalį europiečių privertė važiuoti Warzawa-Vilnius maršrutu. Iš lenkijos keleivių nebuvo daug - apie 30, tačiau tiek pat įlipusių Kalvarijoje man dar neteko matyti. Marijampolėje 3-jų vagonų "drakonas" jau buvo PILNAI UŽSĖSTAS, o Kazlų Rūdoje įlipusiems TEKO STOVĖTI. Ta pati situacija ir Kaune: dalis išlipo, dar didesnė prilipo. Vos įlipę (dauguma studentai) nusivylusiu žvilgsniu įsitaisydavo tambure ar vagone... Nejau LG nesupranta elementarių dalykų - šventės dienomis paleisti bent vagonu didesni sąstatą. Kitaip sakant - kai pelnas ranka pasiekiamas, jo nenorima pasiimti, o kaip paleidžia bilekada ilgesnį sąstatą verkia - nėra keleivių. Dar kartą įsitikinau, kad apie keleivių vežimą galvojama užpakaliu, o ne ta vieta, kuria reiktų galvoti...
Su Šeštokų traukinių ta pati bėda kartojasi pastoviai sekmadieniais ir po švečių. Po Velykų situacija buvo ta pati. Konduktorės retoriškai klausė - ir kodėl jūs neprašot keturių vagonų, gi ne pirmą kartą su Šeštokais sakė esą tas pats.
Nutraukus skyrdžius keturvagonis buvo paleistas jau tada, kai skrydžiai vėl buvo atnaujinti (apie tai jau sakiau)...
Šiandien (gegužės 2d., sekmadienį) teko važiuoti traukiniu Šeštokai - Vilnius. Buvau tikrai nustebintas keleivių gausa, kuri viršijo net tas dienas, kai lėktuvų eismo sutrikimai dalį europiečių privertė važiuoti Warzawa-Vilnius maršrutu. Iš lenkijos keleivių nebuvo daug - apie 30, tačiau tiek pat įlipusių Kalvarijoje man dar neteko matyti. Marijampolėje 3-jų vagonų "drakonas" jau buvo PILNAI UŽSĖSTAS, o Kazlų Rūdoje įlipusiems TEKO STOVĖTI. Ta pati situacija ir Kaune: dalis išlipo, dar didesnė prilipo. Vos įlipę (dauguma studentai) nusivylusiu žvilgsniu įsitaisydavo tambure ar vagone...
Aš taip pat su šeima šeštadienį palėkėme iš Vilniaus į Lentvarį. Išvažiavome 13:30 Trakų traukiniu. Paskutiniame vagone, kartu su mumis, važiavo 7 keleiviai. Grįžome traukiniu iš Šeštokų, Lentvaryje vėlavo 2 min., taigi įlipome 17:34. Nustebau, kad antrame vagone važiavo 22 keleiviai. Turint galvoje problemas su oro transportu, tikėjausi didesnio srauto. Kita vertus, buvo šeštadienio popietė, jau kelias valandas linojo (jeigu oras irgi įtakoja keleivių skaičių)
Penktadienį teko važiuoti iš Marijampolės į Kauną Šetrokų traukiniu. Į Marijampolę atvyko gal kokių 60 keleivių. Daugiausia tai iš Lenkijos. Visgi orą žadėjo neblogą, o Lenkijoje - ilgasis savaitgalis. Marijmapolėje įlipo daug keleivių. Užpildymas buvo apie 50-60 proc. Kazlų Rūdoje įlipo daugiau nei išlipo. Kaune situacija analogiška Kazlų Rūdos. Šiandien, pirmadienį, turėjo būti nemažai keleivių, vykstančių atgal į Lenkiją.
"Pirmąjį 2010 metų ketvirtį AB „Lietuvos geležinkeliai” pervežė apie 926 tūkst. keleivių. Tai yra apie 10 proc. mažiau, nei per tą patį laikotarpį 2009 metais,” – sakė jis. Populiariausias maršrutas išliko Vilnius–Kaunas–Vilnius. Jame šių metų pirmąjį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu, pastebimas 9 proc. augimas."
"Pirmąjį 2010 metų ketvirtį AB „Lietuvos geležinkeliai” pervežė apie 926 tūkst. keleivių. Tai yra apie 10 proc. mažiau, nei per tą patį laikotarpį 2009 metais,” – sakė jis. Populiariausias maršrutas išliko Vilnius–Kaunas–Vilnius. Jame šių metų pirmąjį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu, pastebimas 9 proc. augimas."
Eilinį kartą matosi, jog statistika vedama "iš akies". Bet kodėl tik LG iš akies mato, kad keleivių mažėja, kodėl mums priešingai atrodo?
"Pirmąjį 2010 metų ketvirtį AB „Lietuvos geležinkeliai” pervežė apie 926 tūkst. keleivių. Tai yra apie 10 proc. mažiau, nei per tą patį laikotarpį 2009 metais,” – sakė jis. Populiariausias maršrutas išliko Vilnius–Kaunas–Vilnius. Jame šių metų pirmąjį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu, pastebimas 9 proc. augimas."
Bent jau mano kompiuteris neatidaro šio puslapio. Iš to, ką pacitavai, neįrodo, kad keleivių mažėja. Suprantamiau šnekant, mažiau traukinių maršrutų/reisų = mažiau keleivių. Daug įdomiau būtų pamatyti statisnius duomenis apie minimų laikotarpių traukinių užpildymą, va tada jau lyginti. Dar pridėkime, kad brango bilietai (dėl PVM korekcijų), rečiau važiuoja motrisė į Oro uostą (kita vertus, ir entuziazmas praėjo), mažiau reisų iki Turmanto ir t.t.. B)
Tačiau lyginant su 2009 m. kovo mėn. 6 proc. išaugo keleivių pervežimas tarptautiniais maršrutais 2010 m. kovo mėn. - nuo 51,3 iki 54,4 tūkst.
Tačiau niekaip nesuprantu kur mažėja keleivių pervežimas vidaus maršrutais. Vilnius-Klaipėda iki 14 vagonų kartais duodama (bet vis tiek sėdimų vietų trūksta), Rokiškis-Šiauliai keleiviai vežami kaip silkės...
Tačiau lyginant su 2009 m. kovo mėn. 6 proc. išaugo keleivių pervežimas tarptautiniais maršrutais 2010 m. kovo mėn. - nuo 51,3 iki 54,4 tūkst.
Tačiau niekaip nesuprantu kur mažėja keleivių pervežimas vidaus maršrutais. Vilnius-Klaipėda iki 14 vagonų kartais duodama (bet vis tiek sėdimų vietų trūksta), Rokiškis-Šiauliai keleiviai vežami kaip silkės...
na bet juk remontuojamos stoty keleiviniams traukiniams (kaip Obeliai ar pan.) ) Nesupraskit klaidingai - puiku jog tai daroma, bet ne nuostolius nurasant keleiviniam suisiekimui...
Tačiau lyginant su 2009 m. kovo mėn. 6 proc. išaugo keleivių pervežimas tarptautiniais maršrutais 2010 m. kovo mėn. - nuo 51,3 iki 54,4 tūkst.
Tačiau niekaip nesuprantu kur mažėja keleivių pervežimas vidaus maršrutais. Vilnius-Klaipėda iki 14 vagonų kartais duodama (bet vis tiek sėdimų vietų trūksta), Rokiškis-Šiauliai keleiviai vežami kaip silkės...
Pritariu, kad kaip silkes. Pats daznai vaziuoju sekmadieniais popietiniu traukiniu Rokiskis - Siauliai i Panevezi, tai Rokiskyje dar gaunu atsisest, bet jei vaziuoju is Radziunu i Panevezi, tai laimes dalykas ar ilipes i traukini pamatysiu laisva vieta atsisest
Prisipažinsiu, kad kiekvieną kartą važiuodamas "devynis kartus pamatuoju", ar važiuoti reikia . Nes pernai išaugus bilietų kainoms, taip daryti Reikalas yra. Manau, taip darau ne aš vienas, užtai ir tokia statistika...
Realu tikėti, kad daugiau žmonių važiuoja autobusais (nors jų tuščiomis važiuojančių taip pat matau)...
Tikiu, kad daug žmonių šeimomis važiuoja savo "taškėmis", kai kas prisitaiko prie atsitiktinio transporto (prisiplaka į mokyklinius autobusus, žmones vežantį žemės ūkio bendrovių, miškų urėdijų, kariškių, pasieniečių transportą).
Nevažiuodamas autobusu ir laukdamas pigiau vežančio keleivinio traukinio, kartais dar išleidi kavai, užkandžiams, ir išlaidos susilygina arba pasidaro dar didesnės...
Manau, kad norint į traukinius susigrąžinti prarastus keleivius būtina peržiūrėti bilietų kainas.
Tačiau lyginant su 2009 m. kovo mėn. 6 proc. išaugo keleivių pervežimas tarptautiniais maršrutais 2010 m. kovo mėn. - nuo 51,3 iki 54,4 tūkst.
Tačiau niekaip nesuprantu kur mažėja keleivių pervežimas vidaus maršrutais. Vilnius-Klaipėda iki 14 vagonų kartais duodama (bet vis tiek sėdimų vietų trūksta), Rokiškis-Šiauliai keleiviai vežami kaip silkės...
Pirmadienį važiavau Kaunas - Šeštokai vakariniu traukiniu (18:50 - 20:37h.). Juo važiavo senukas ( nors ir renovuotas) D1 kas mane, kaip didelį railfaną itin nudžiugino. Kitas dalykas su keleiviais. Iš Kauno pajudėjo apie 50 keleivių, kurių dauguma išlipo Kazlų Rūdoje (iki kurios ir ketinama nuo gegužės 30d.) trumpinti šį maršrutą. Į Marijampolę trijų vagonų sąstatu atvykome...6-iese...: 4 keleiviai ir 2 konduktoriai... Marijampolėje įlipo 6 žmonės, išlpo vos vienas, ko rezultatas: šeštokuose išlipome 9-iese... Deja, bet išvadas tenka daryti Tik kodėl nepaleidus motrisės, kuri pilnai patenkintų poreikius?> Galbūt ryte šis traukinys būna labai užpildytas (Kaune atvažiuoja apie 7h. su kapeikom) - gal kas turit info apie rytinio apkrovimus? Kitu atveju motrisė būtu žymiai geriau, negu panaikint reisą, arba palikt jį bent jau penktadienio vakare, kai grįžta studentija į tėviškę... (pvz. kaip ir planuojamas Kaunas - Šiauliai penkt. ir sekm.)
Comment