Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Per žinių laidą "Šiandien" rodė, kad pagausėjo keleivių tarptautiniais autobusais, prikabinami papildomi vagonai traukiniams ir dvigubai daugiau keleivių važiuoja traukiniu Vilnius-Šeštokai-Varšuva.
    Tas pats per "Panoramą". Žiūrėti www.lrt.lt - laidų archyvas.
    Tą pačią informaciją pakartojo ir LNK.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.04.21, 10:30.

    Comment


      Šiandien Vilniaus GS pardavimo agentūroje dirbo ne 2, o 4 kasininkės ir žmonių būriavosi.

      Comment


        Manau, į naudą bus bent tai, kad žmonės sužinojo, jog toks maršrutas į Varšuvą egzistuoja.

        Comment


          važiavau šiandien iš Marijampolės į Kauną Šeštokų traukinių iš Marijampolės išvažiuojančiu 15.38, traukinys buvo pilnutėlis užsieniečių, lagaminų pilna, laisvų vietų nelb buvo kur atsisėsti aišku jeigu visi susiglaustų ir sėdėtų taip kaip vietų skaičius tai puspilnis traukinys butų buvęs, o db tai pilnas, o traukinį taip karštą buvo ypač nemotoriniame vagone, jame net neieškojau vietos, atsisėdau motoriniame vagone dra 283-1 atrodo toks, suskaičiavau jame 42 keleivius, Kaune maždaug tiek gal net daugiau keleivių laukė šio traukinio, tai koks traukinys pilnas atvažiavo į Vilnių tai seniai tokį kas matė Šeštokų traukinį, dar pastebėjimas, vaikščiojo LG darbuotojas, taip supratau iš kontrolierių pokalbio kad jis iš Sant Peterburgo traukinio atsiųstas šioms dienoms aptarnauti Šeštokų traukinį, jis siųlino nusipirkti gėrimų tokių kaip mineralinis vanduo, fanta kažką dar užkąsti ir aplink mane sėdintys keli užsieniečiai gal kokio penki prašė kavos, jaučiu tame traukinyje jų buvo daugiau nei penki norintys kavos, bet stuardesas galėjo atsakyti kad negali pagaminti jos.

          Comment


            Na va. O kažkas bandė įrodinėti, kad šiuo traukiniu niekas per oro ervės krizę Europoje nevažiuoja ir neplanuoja to daryt.
            Paskutinis taisė Salvijus; 2010.04.20, 19:15.

            Comment


              gal lietuviai ir neplanavo bet kad užsieniečiai važiavo tai tikrai, beje iš Šeštokų į Marijampolę vėlavo 8 min.

              Comment


                Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                važiavau šiandien iš Marijampolės į Kauną Šeštokų traukinių iš Marijampolės išvažiuojančiu 15.38, traukinys buvo pilnutėlis užsieniečių, lagaminų pilna, laisvų vietų nelb buvo kur atsisėsti aišku jeigu visi susiglaustų ir sėdėtų taip kaip vietų skaičius tai puspilnis traukinys butų buvęs, o db tai pilnas, o traukinį taip karštą buvo ypač nemotoriniame vagone, jame net neieškojau vietos, atsisėdau motoriniame vagone dra 283-1 atrodo toks, suskaičiavau jame 42 keleivius, Kaune maždaug tiek gal net daugiau keleivių laukė šio traukinio, tai koks traukinys pilnas atvažiavo į Vilnių tai seniai tokį kas matė Šeštokų traukinį, dar pastebėjimas, vaikščiojo LG darbuotojas, taip supratau iš kontrolierių pokalbio kad jis iš Sant Peterburgo traukinio atsiųstas šioms dienoms aptarnauti Šeštokų traukinį, jis siųlino nusipirkti gėrimų tokių kaip mineralinis vanduo, fanta kažką dar užkąsti ir aplink mane sėdintys keli užsieniečiai gal kokio penki prašė kavos, jaučiu tame traukinyje jų buvo daugiau nei penki norintys kavos, bet stuardesas galėjo atsakyti kad negali pagaminti jos.
                Tai LG pats laikas susimąstyti apie keleivinio traukinio su šilumvežiu paleidimą.

                Comment


                  Šiandien Vievyje prasilenkiau važiuodamas elektriniu į Vilnių su traukiniu į Šeštokus. Keleivių Šeštokų traukinyje buvo nedaug, tiksliau - kaip visada.

                  Comment


                    prieš pora savaičių važiavau tuo Šeštokų traukiniu iš Kauno į Vilnių tai lyginant su šiandien kiek važiavo žmonių ir tada tai akivaizdus pagausėjimas, tada galėjau kad ir atsigulti, o db jau ir atsisėsti turėjau ieškoti kur, jeigu tai nedaug žmonių tai nežinau kaip turi tada atrodyti daug.

                    Comment


                      A/1 ir Koroleo, judvieju minimais atvejais Sestoku traukinys vaziavo priesingomis kryptimis. Matyt, griztanciu i Lietuva srautas dabar didesnis uz isvaziuojanciu i uzsieni.

                      Comment


                        Ištrauka iš 2010.04.20 straipsnio "Kauno dienoje" - "Traukinys maršrutu Šeštokai - Kaunas - Vilnius važinėja kasdien, bet vakar pavakare jame buvo rekordiškai daug - 200 - keleivių. "Šeštokuose į trauinį persėda keleiviai, atvykstantys iš Varšuvos. Srautai pastarosiomis dienomis išties didžiuliai" - pastebėjo K. Lebednikienė"

                        Comment


                          Ką tik 8:30 per LTV-1 rytines žinias kalbėjo, kad LG tariasi su lenkų PKP dėl didesnio traukinių dažnio iki Šeštokų.

                          Comment


                            Tai puiki naujiena. Galbūt vasarą vietoj naktinio autobuso paleis naktinį traukinį?

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Šiandien Vievyje prasilenkiau važiuodamas elektriniu į Vilnių su traukiniu į Šeštokus. Keleivių Šeštokų traukinyje buvo nedaug, tiksliau - kaip visada.
                              Dristu papriestarauti, mielas kolega

                              Balandžio 20d. traukinys Warzsawa - Sestokai - Vilnius buvo sausakimsas. Nuo Varsuvos pajudejo pilni 3 vagonai (kurie skirti nuvykti i Sestokus). Kiekviename kupe sedejo po 8 keleivius, kai kurie koridoriuje ant lagaminu. Persedus i LTU traukini Vilniuje islipo tikrai apie 300 keleiviu (jei ne daugiau). DR1A - visiskai tokiems kiekiams lagaminu nepritaikytas buvo sausakimsas jau nuo Marijampoles.

                              Comment


                                Aš rašiau apie iš Vilniaus į Šeštokus važiavusį traukinį.
                                Žinodami apie skrydžių atšaukimus Europoje, LG galėtų pasistengti ir i Šeštokus paleisti keturių vagonų DR1A. Tuomet sėdimų vietų būtų apie 400. Trivagonyje jų yra apie 280.
                                Paskutinis taisė Al1; 2010.04.21, 09:54.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Aš rašiau apie iš Vilniaus į Šeštokus važiavusį traukinį.
                                  Atsiprasau tada, ne taip supratau

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tai puiki naujiena. Galbūt vasarą vietoj naktinio autobuso paleis naktinį traukinį?
                                    Butu super! Tada ir ta 8h. kelione nebutu baisi: nakti nera kur skubeti, o apie 7 ryte atvykus i Varzsawwa galima sekmingai suderinus toliau persesti i Praha, Budapesta ar Berlyna

                                    Comment


                                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                      Na va. O kažkas bandė įrodinėti, kad šiuo traukiniu niekas per oro ervės krizę Europoje nevažiuoja ir neplanuoja to daryt.
                                      Būtų gerai prieš taip sakant įsigilinti į esmę, o ne daryti skubotus pasamprotavimus. Kalbėjau apibendrintai ir ne apie šitą atvejį - keleiviai neturi kitos išeities todėl ir renkasi daugiau kaip 9 val. kelionę (nemanau, kad dėl to, kad apskritai traukiniu į Varšuvą važiuoti patogiau). Lėktuvai vėl skraidys - keleivių Šeštokų traukiniu bus kaip ir anksčiau.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Aš rašiau apie iš Vilniaus į Šeštokus važiavusį traukinį.
                                        Žinodami apie skrydžių atšaukimus Europoje, LG galėtų pasistengti ir i Šeštokus paleisti keturių vagonų DR1A. Tuomet sėdimų vietų būtų apie 400. Trivagonyje jų yra apie 280.
                                        Taigi minėjau, kad tokiu atveju LG turėtų pagalvoti apie trivagonio DR1A pakeitimą į lokomotyvą su keleiviniais vagonais, kas buvo daroma anksčiau. Nes keturvagoniai DR1A nėra modernizuoti kaip trivagoniai ir kyla klausimas, ar jie pajėgtų išlaikyti grafiką.

                                        Comment


                                          Iš dviejų trivagonių, atkabinus bemotores galvas, galima padaryti keturvagonį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X