Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal kas matė Kauno ar Vilniaus GS traukinį Vilnius-Šeštokai-Vilnius? Ar jaučiamas keleivių pagausėjimas per paskutines 2 dienas uždarius oro uostus?
    Sako, kad autobusų bilietai visi išluoti, todėl įdomu kaip ten yra su vieninteliu traukiniu.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.04.17, 14:57.

    Comment


      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
      Gal kas matė Kauno ar Vilniaus GS tarukinį Vilnius-Šeštokai-Vilnius? Ar jaučiamas keleivių pagausėjimas per paskutines 2 dienas uždarius oro uostus?
      Sako, kad autobusų bilietai visi išluoti, todėl įdomu kaip ten yra su vieninteliu traukiniu.
      Šiaip tai šaunus pasitaikė priminimas, kad negalima visiškai pasitikėti lėktuvų transportu, netgi šiais laikais, ir būtina išlaikyti galimybę keliauti kitais būdais...

      Comment


        Na šiandien teko matyti keleivių srautą iš Šeštokų - Vilniaus traukinio. Paprastai šeštadieniasi keleivių gausa jis nepasižymi, tačiau šįkart keleivių buvo daug - nemažai žmonių su lagaminais.
        Tačiau vargu, aš Vilniau - Šeštokų - Varšuvos traukinys gali konkuruoti su atubusais... Leistis į daugiau kaip 9 val. kelionę traukiniu su persėdimu, gali nebent entuziastai. Ir kažkaip nepanašu, kad kelionės laikas greitu laiku galėtų sutrumpėti - Vinčų - Marijampolės - Šeštokų ruože traukinys neviršija 60 km/h, o Šeštokų - Suvalkų ir dar lėčiau.

        Comment


          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
          Na šiandien teko matyti keleivių srautą iš Šeštokų - Vilniaus traukinio. Paprastai šeštadieniasi keleivių gausa jis nepasižymi, tačiau šįkart keleivių buvo daug - nemažai žmonių su lagaminais.
          Tačiau vargu, aš Vilniau - Šeštokų - Varšuvos traukinys gali konkuruoti su atubusais... Leistis į daugiau kaip 9 val. kelionę traukiniu su persėdimu, gali nebent entuziastai. Ir kažkaip nepanašu, kad kelionės laikas greitu laiku galėtų sutrumpėti - Vinčų - Marijampolės - Šeštokų ruože traukinys neviršija 60 km/h, o Šeštokų - Suvalkų ir dar lėčiau.
          O tai ką daryti? Pėsčiom eiti? Autobusų bilietai senokai išluoti - pabandyk svetainėj rezervuot.

          Comment


            Dar vienas irodymas, kad gelezinkelis tokiu atveju turi privalumu

            Comment


              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              O tai ką daryti? Pėsčiom eiti? Autobusų bilietai senokai išluoti - pabandyk svetainėj rezervuot.
              Sutik, kad į Varšuvą iš Vilniaus važiuoti daugiau kaip 9 val. aplinkeliu daugiau negu daug. Šiaip tenka dažnai bendrauti su užsieniečiais ir jie iškart atsisako į Varšuvą važiuoti traukiniu sužinoję, kad teks važiuoti daugiau kaip 9 val., ir dar su persėdimu.

              Comment


                Sutinku, bet ne apie tai kalba eina.
                Kai oro uostai uždaryti dėl vulkano, autobusų bilietai išluoti tai ką tuomet daryti?
                Todėl įdomu ar pasijuto keleivių pagausėjimas traukiniu dėl šių problemų?
                O kokia čia problema persėdimas iš traukinio į traukinį - juk visa Europa taip keliauja - ten ir vieną bilietą atspausdina su nurodyta persėdimo stotimi.

                Comment


                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                  Sutinku, bet ne apie tai kalba eina.
                  Kai oro uostai uždaryti dėl vulkano, autobusų bilietai išluoti tai ką tuomet daryti?
                  Todėl įdomu ar pasijuto keleivių pagausėjimas traukiniu dėl šių problemų?
                  O kokia čia problema persėdimas iš traukinio į traukinį - juk visa Europa taip keliauja - ten ir vieną bilietą atspausdina su nurodyta persėdimo stotimi.
                  Esmė ta, kad verslininkai ir apskritai skrendantys lėtuvais į "greitaeigį" tokį traukinį kaip per Šeštokus nepersės. Vakarų Europje taip, nes ten traukiniais gali nukeliauti bet kur bet kada gana greitai.

                  Comment


                    Su Jumis pilnai sutinku, tačiau matau, kad kalbam apie skirtingus dalykus ir situacijas.
                    Ne apie verslininkus ir ne apie tuos, kurie skrenda lėktuvas (beje mūsų zonoje šiuo metu jie neskraido), šiuo atveju kalba eina, o apie žmones kuriems reikia grįžt namo ar kur nors skubiai nuvykti.
                    Manau, kad geriau jau važiuoti tokiu traukiniu, nei stovėti parų paras oro uoste ir laukt kol vulkano pelenus vėjas nupūs į kitą pusę.
                    Pabandžiau pažiūrėt ką siūlo http://www.luxexpress.lt/ - autobusų bilietų nei į Varšuvą, nei į Berlyną nėra - jie išpirkti.
                    Ką tik per LRT "Panoramą" rodė, kad traukiniai Europoje perpildyti. Uždirba ir taksistai.
                    O čia įspūdžiai keleivio užstrigusio Europos paltybėse.(http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=31177557)

                    Tikriausiai, taip ir nepavyks sužinoti ar pakito keleivių srautai Šeštokų traukiniu.
                    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.04.17, 21:59.

                    Comment


                      /\

                      Jei LG keleivių vežimo valdyba negyventų akmens amžiuje, tai jau būtų paskelbusi nuolaidas traukinio bilietams Varšuvos kryptimi.

                      Manau tokia akcija šiuo metu labai pasiteisintų.
                      Propoganda ir penas mintims >>>

                      Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                      www.ted.com

                      Comment


                        Priešingai, logiškas būtų kainos didinimas. Ekonomikos pradžiamokslis...
                        Kažin, ar autobusai nepakėlė kainų?

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Priešingai, logiškas būtų kainos didinimas. Ekonomikos pradžiamokslis...
                          Kažin, ar autobusai nepakėlė kainų?
                          Koks dar didinimas??? Luxexpress autobusams ir taip taiko akcija: Vilnius - Varsuva 30 LT... Pigiau nei Vilnius - Šiauliai)

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Priešingai, logiškas būtų kainos didinimas. Ekonomikos pradžiamokslis...
                            Kažin, ar autobusai nepakėlė kainų?
                            Tai va autobusai taiko nuolaidas, o jei dar Luxexpress tai berods ir wireless inetu gali naudotis, o kelionės laikas autobusu greitesnis, tai kodėl aš turėčiau mokėti daugiau važiuojant traukiniu ???

                            O ką šiuo atveju gauni traukiny ? Jokio wireless, lėtas greitis ir dėl to kylantis psichologinis diskomfortas (jei kažkur skubi). O autobusas važiuoja pilnu greičiu.


                            O tokiais nenumatytais atvejais kainų didinimas, tai jau ne ekonomika, o lupikavimas.
                            Propoganda ir penas mintims >>>

                            Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                            www.ted.com

                            Comment


                              Tai būtent klasikinė laisva rinka, be kita ko. Autobusų kompanijos akcijinių kainų tikriausiai specialiai dėl atšauktų skrydžių neįvedė. O kam? Jei paklausa viršija pasiūlą.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tai būtent klasikinė laisva rinka, be kita ko. Autobusų kompanijos akcijinių kainų tikriausiai specialiai dėl atšauktų skrydžių neįvedė. O kam? Jei paklausa viršija pasiūlą.
                                Šiaip SimpleЕxpress pakoregavo akcijinę kainą į Varšuvą nuo 30 iki 28 litų nepaisant išparduotų vietų porai dienų į priekį. Bet tai pirmos jų darbo dienos su šituo prekės ženklu - nori reklamos.

                                Tuo tarpu dar jokioje žiniasklaidoje, reklamose ar panašiai nepastebėjau žinios, jog į Varšuvą galima važiuoti traukiniu. Bent jau suorganizuotų nors minimaliai didesnį traukinį, kad parodytų televizija jog tokie geležinkeliai Lietuvoje apskritai yra, kažką stengiasi. Reikia skleisti žinią, kad keleiviniai traukiniai apskritai kažkur iš Lietuvos važiuoja. Pakankamai daug žmonių jau to nebežino.
                                kaip?

                                Comment


                                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                                  Tuo tarpu dar jokioje žiniasklaidoje, reklamose ar panašiai nepastebėjau žinios, jog į Varšuvą galima važiuoti traukiniu. Bent jau suorganizuotų nors minimaliai didesnį traukinį, kad parodytų televizija jog tokie geležinkeliai Lietuvoje apskritai yra, kažką stengiasi. Reikia skleisti žinią, kad keleiviniai traukiniai apskritai kažkur iš Lietuvos važiuoja. Pakankamai daug žmonių jau to nebežino.
                                  O ar trivagonio neužtenka? Gal kas apšvies, kokie keleivių srautai šiame traukinyje dėl atšauktų skrydžių? Dėl propagandos tai žinoma, reikia tai daryti.

                                  Comment


                                    Be skrydžių likę keleiviai graibsto kitų vežėjų bilietus

                                    <...> Valstybės įmonė "Lietuvos geležinkeliai" (LG), kurios traukiniai tarp Vilniaus ir Varšuvos važiuoja kartą per dieną, skambučių lietaus sulaukė šįryt.

                                    "Vakar buvo tylu ramu, o šiandien keleivių aptarnavimo skyriuje netyla telefonai“, - VZ.LT pasakoja Valentina Milerienė, LG Vežimo organizavimo skyriaus vadovė. <...>

                                    Comment


                                      Straipsnis delfyje:

                                      Z.Balčytis: Kai neskrenda lėktuvai – „Rail Baltica” ypatingai reikalinga

                                      http://myep.delfi.lt/news/zbalcytis-....d?id=31141105

                                      Comment


                                        Šiandien telefonu bandžiau nutraukt kiek gi ten tų keleivių Šeštokų traukinyje.

                                        Kaip matyti - nemažai su dideliais lagaminais.









                                        Comment


                                          Vakar buvo maždaug tiek pat.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X