Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pamenu kai 1999 m. nebegaudavom bilietų iki Šiaulių su Vilnius-Klaipėda 17:00 važiuodavom lėtuoju Nr. 471 Vilnius-Mažeikiai 17:13 val.

    Comment


      Cha, pasirodo keleivių srautai LG traukiniuose jau žinomi ir net viešai skelbiami, tik ne visi žino kur ieškoti. Aš pats taip pat netyčia radau, manau daug kam bus įdomu (ne tik keleivių srautai):

      http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFSSDQ!/

      Populiariausi maršrutai Jūsų reklamai:

      1. Vilnius – Kaunas 2 ir 3 klasė (apie 2230 keleiviai per dieną, 30 kartų per dieną);
      2. Vilnius – Klaipėda 2 klasė (apie 1300 keleivių per dieną, 6 kartus per dieną);
      3. Vilnius – Oro uostas 3 klasė (apie 150 keleivių per dieną, 32 kartus per dieną);
      4. Vilnius – Maskva 1 ir 2 klasė (apie 420 keleivių per dieną, 2 kartus per dieną);
      5. Vilnius – Sankt Peterburgas 1 ir 2 klasė (apie 270 keleivių per dieną, 2 kartus per dieną).

      Keleivių kontingentas:

      Vietiniame susisiekime:
      dirbantys (turintys vidutines ir žemesnes pajamas) – 50 proc.;
      studentai – 30 proc.;
      senjorai – 17 proc.;
      kiti – 3 proc.

      Tarptautiniame susisiekime:
      dirbantys (turintys vidutines ir žemesnes pajamas) – 42 proc.;
      studentai – 30 proc.;
      senjorai – 25 proc.;
      kiti – 3 proc.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Cha - teoriškai vadinasi didžiausius nuostolius turėtų nešti būtent tarptautiniai traukiniai...

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Cha, pasirodo keleivių srautai LG traukiniuose jau žinomi ir net viešai skelbiami, tik ne visi žino kur ieškoti. Aš pats taip pat netyčia radau, manau daug kam bus įdomu (ne tik keleivių srautai):

          http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFSSDQ!/
          Gal kas išmanantis gali pakomentuoti - tai čia daug ar mažai (lyginant su kiek tuose pačiuose maršrutuose pervežama autobusais ir kaip yra svečiose šalyse)?

          Comment


            Bandžiau suplanuoti traukiniu kelionę iš Kauno į Klaipėdą. Tai su traukiniu reikia važiuoti iki Kaišiadorių, trukmė 25-36min. Bilieto kaina 7,80Lt. Reikia dar laukti traukinio toje stotelėje 10-20 min. Ir galiausiai kelionė traukiniu iš Kaišiadorių į Klaidėdą, trukmė nuo 3,5 valandos iki 4 valandų kaina 45,6 Lt. Visos kelionės kaina 53,4Lt trukmė, 4valandos. Tuo tarpu autobusu kelionės trukmė apie 2,45 val. Kaina 53 litai. Kelionė automobilių jei važiuoji dujomis ir 100km surija 10 litrų, o dujų kaina 2,1 lito, tai viso gausis apie 45,15Lt ir užtruksi pagal google maps apie 2val 8 min. Tai verdiktas toks: jei važiuoja du ir daugiau žmonių VT geriau nesirinkti, nes sumokėsi žymiai daugiau, ir užtruksi begalę laiko. Ir nereik stebėtis, kad Lietuvos geležinkeliai, ir autobusų parkai yra netoli bankroto, ir kad perveža per mažai keleivių Jais naudotis yra nesamonė, jei neturi nuolatinio, arba negauni kompencacijų. Ypač važiuojant ne vienam ir dideliais atstumais.
            Paskutinis taisė kempas; 2010.04.05, 11:54.

            Comment


              Parašė kempas Rodyti pranešimą
              <..> Kelionė automobilių jei važiuoji dujomis ir 100km surija 10 litrų, o dujų kaina 2,1 lito, tai viso gausis apie 45,15Lt ir užtruksi pagal google maps apie 2val 8 min. <..>
              Prie kelionės automobiliu kainos gali drąsiai pridėti 30-50% automobilio eksploatacijai, nes dėvisi padangos, tepalai ir visos kitos detalės.

              Comment


                Parašė kempas Rodyti pranešimą
                Bandžiau suplanuoti traukiniu kelionę iš Kauno į Klaipėdą. Tai su traukiniu reikia važiuoti iki Kaišiadorių, trukmė 25-36min. Bilieto kaina 7,80Lt. Reikia dar laukti traukinio toje stotelėje 10-20 min. Ir galiausiai kelionė traukiniu iš Kaišiadorių į Klaidėdą, trukmė nuo 3,5 valandos iki 4 valandų kaina 45,6 Lt. Visos kelionės kaina 53,4Lt trukmė, 4valandos. Tuo tarpu autobusu kelionės trukmė apie 2,45 val. Kaina 53 litai. Kelionė automobilių jei važiuoji dujomis ir 100km surija 10 litrų, o dujų kaina 2,1 lito, tai viso gausis apie 45,15Lt ir užtruksi pagal google maps apie 2val 8 min. Tai verdiktas toks: jei važiuoja du ir daugiau žmonių VT geriau nesirinkti, nes sumokėsi žymiai daugiau, ir užtruksi begalę laiko. Ir nereik stebėtis, kad Lietuvos geležinkeliai, ir autobusų parkai yra netoli bankroto, ir kad perveža per mažai keleivių Jais naudotis yra nesamonė, jei neturi nuolatinio, arba negauni kompencacijų. Ypač važiuojant ne vienam ir dideliais atstumais.
                Nu bet ir radai maršrutą palyginimui Dar palygink važiavimą traukiniu iš Kauno į Panevėžį su autobusu
                Bet viena problema jau buvo diskutuota — kainų politika nepalanki persėdimams.

                Parašė artexs Rodyti pranešimą
                Prie kelionės automobiliu kainos gali drąsiai pridėti 30-50% automobilio eksploatacijai, nes dėvisi padangos, tepalai ir visos kitos detalės.
                + automobilio draudimas ir kelių policija (tikimybė susilaukti baudos tarkim už greičio viršijimą)
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Bet ar per keturias valandas įveikti 200 km atstumą yra normalu ???? Kad traukinys važiuoja ratais aplink Lietuvą. O jo vidutinis greitis tik 80km/h
                  Draudimas vienai dienai kainuoja apie 1-4 litus. Jei važiuos pilnas ekipažas tai yra 5 žmonės kelionė, Jūs sutaupote apie 350lt per vieną kelionę . Ant detalių ir ratų jei taip du kartus suvažinėsite tikrai užteks. Aišku jei mašina vokiška ir sena pvz golf, ar audi 100.

                  Comment


                    Parašė kempas Rodyti pranešimą
                    Bet ar per keturias valandas įveikti 200 km atstumą yra normalu ???? Kad traukinys važiuoja ratais aplink Lietuvą. O jo vidutinis greitis tik 80km/h
                    Draudimas vienai dienai kainuoja apie 1-4 litus. Jei važiuos pilnas ekipažas tai yra 5 žmonės kelionė, Jūs sutaupote apie 350lt per vieną kelionę . Ant detalių ir ratų jei taip du kartus suvažinėsite tikrai užteks. Aišku jei mašina vokiška ir sena pvz golf, ar audi 100.
                    Nieko naujo nepasakei, tai buvo šiame forume išdiskutuota jau kelis kartus.
                    Kiekviena transporto forma turi savo privalumus ir trūkumus, todėl visos formos vis dar daugiau ar mažiau sėkmingai veikia. Kažin ar verta vertinti vien tik kelionės laiką ir kainą, nors tai ir yra svarbiausi faktoriai. Jeigu tau svarbiausia greitis — pirk malūnsparnį, jeigu kaina — eik pėsčiomis. Dar liko neįvertinti tokie faktoriai kaip kelionės/keleivių saugumas, komfortas ir t.t..
                    Išvis keisčiausia, kad kaip pavyzdį paėmei labai 'išlenktą' maršrutą ir dar su persėdimu. Daugiau logikos būtų lyginant Kaunas-Vilnius ar Kaunas-Marijampolė, net Kaunas-Kybartai.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Siandien 20 traukinys is Klaipedos i Vilniu (pagal grafika 16:15) atvyko veluodamas 15 min. Bet tai nenuostabu, nes sastata sudare 13 vagonu, ir visi pilnuteliai. Gali, pasirodo, LG, kai nori, ir ilgesnius traukinius paleist, kai yra paklausa ))

                      Comment


                        Penktadienį buvo 13+restoranas. Taigi išviso 14. Ir kaip rašiau pranešime 13 psl. 17:12 val. bilietų pritrūko.
                        http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=254

                        Comment


                          siandien Klaipeda-Vilnius 17-21:40 buvo 12 vagonu tempe TEP70-3**

                          Comment


                            Išvada viena - jei stočių keliai trumpi tai ar "LG" nevertėtų įsigyt keletos dviaukščių vagonų. Tokių kaip mačiau Suomijoje traukinio Helsinki-Tampere, kur pusę traukinio sąstato (3 vagonai) sudarė paprasti, o kitą - dviaukščiai (+3 vagonai) .
                            Traukinio dviaukščiai vagonai

                            http://www.miestai.net/forumas/showt...078#post417078

                            Comment


                              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                              Išvada viena - jei stočių keliai trumpi tai ar "LG" nevertėtų įsigyt keletos dviaukščių vagonų. Tokių kaip mačiau Suomijoje traukinio Helsinki-Tampere, kur pusę traukinio sąstato (3 vagonai) sudarė paprasti, o kitą - dviaukščiai (+3 vagonai) .
                              Traukinio dviaukščiai vagonai
                              Atvaizdas

                              http://www.miestai.net/forumas/showt...078#post417078
                              Suomijoje geležinkeliai yra 1520 mm (kaip Rusijoje, Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje...)

                              Comment


                                1524 mm.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  vakar ryte laukiau traukinio EL.877 11.10 važiuojančio į Kauną, jo belaukiant iš oro uosto atvyko motrisė kurioje važiavo 4 keleiviai tikėjausi kad išvis tuščia atvažiuos.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Maršrutų karpys dėl krizės ir sumažėjusio keleivių srauto, o ne dėl riedmenų trūkumo galimai nurašius visus D1.

                                    Pripratimas blogiau prigimimo. Kompiuteriu naudojuosi nuo virtualių skaičiavimo mašinų ir DOS'o laikų...
                                    Sumažėjusio? Pravažiuok Klaipėdos traukiniu savaitgalį, kai žmonės kaip silkės bačkoj ir sėdima visur kur įmanoma - kupiniuose vagonuose ir viršutiniai gultai nusėsti. Tada žiūrėsim kas čia sumažėjo. Atitinkamai keleivių pokyčiai ir kituose maršrutuose. Tad prašom neskleisti demagogijos.

                                    Comment


                                      Vilnius - Klaipėda - atskira tema.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Vilnius - Klaipėda - atskira tema.
                                        Tai gal ir Šiauliai-Rokiškis irgi atskira? Mažeikiai-Šiauliai? Vilnius-Kaunas? Baikit tuos cirkus.

                                        Comment


                                          Tai kad karpymai vyksta. Kaip juos paaškina LG? Padidėję nuostoliai dėl sumažėjusio keleivių srauto.
                                          Tkriausiai iškastruos Kybartų ir Šestokų maršrutus. Nauji galimi tvarkaraščiai jau paskelbti Kazlų Rūdos savivaldybės puslapyje. Pernai apipjaustė Turmanto maršrutus. Visai neseniai, kovo pradžioje - Varėnos. Dar liko nepaliesti Kenos ir Stasylų maršrutai. Traukiniai į Šilutę važioja vos kelis žmones. Bent jau žiemą taip buvo, pats mačiau kelis kartus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X