Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Atvaizdas


    Prie Elektrodepo labai daug sodų.
    O prie stotelės Kenos linijoje dar pati Naujoji Vilnia tęsiasi.

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Ne kartą mačiau atvažiuojant trivagonį iš Kenos į Vilniaus GS — jis buvo pustuštis, tuštesnis nei elektriniai traukiniai, atvažiuojantus iš Naujosios Vilnios. Tada stebiuosi, kodėl ten taip retai leidžiama automotrisė? Dar stebina, kad santykinai nemažai žmonių ypač vasaromis įlipa/išlipa Elektrodepo stotelėje, ir jie tikrai nėra LG darbuotojai (žvejai, mokinukai, senutės). Ar ten yra kokie sodai ar dar kažkas, kas taip traukia keleivius?
      Ziurint kuriuo paros metu. Darbo d. vakare visi vaziuoja is Vilniaus, todel traukinys grizta vos su kokiais 10 keleiviu. Uztat is Vilniaus isvaziuoja pilnas. Dieniniai vazineja pustusciai ar beveik tusti. Aisku, galetu leisti automotrises, bet ju yra per mazai.

      Comment


        Taigi šiandien mažumėle pasivažinėjau maršrutu Šiauliai-Vilnius-Šiauliai. Ryte 8:33 val. į Vilnių buvo 5 ar 6 vagonai - tuštoki, o vakare 17:30 atgal į Klaipėdą net 11 + 1 vagonas-restoranas. Perėjau iš 5-to iki paskutiniojo 11-to - tai visi buvo užpildyti - galiniuose vos keletas laisvų vietų. Seniai tiek bebuvo vagonų ir jie buvo užpildyti. Vilniaus geležinkelio stoties kasų salė buvo pilna keleivių laukiančių nusipirkti bilietus, tiem kas nespėjo teko pirktis bilietus traukinyje. Be to pasinaudojau proga pirmą kartą apsilankyti restorane - labai gražu ir skaniai bei nebrangiai pavalgiau. Ačiū LG už puikų aptarnavimą. Prisiminiau senus studijų laikus 1996-1999 m. ir dar senesnius 1992 m. kai važinėdavo Ryga-Kijevas bei kiti.
        Šiauliuose išlipo didžioji dalis keleivių - į Klaipėdą išdundėjo apypilnis (bet vis dėlto su 11 vagonų).
        Pažiūrėjau kiek buvo į Mažeikius (RA-2 trivagonis). Traukiniui Vilnius-Klaipėda išvažiavus į 20:10 val. traukinį nuskubėjo apie 30, dar tiek pat laukė kasose nusipirkti bilietus.
        Ryte į Šiaulius atvykusi "Pesa" Rokiškis-Šiauliai irgi buvo pilnai užpildyta. "Pesa" šiuo maršrutu pasitvirtino.
        Taip pat ryte atvykęs trivagonis D-1 Mažeikiai-Šiauliai buvo tuštokas - vos keliolika keleivių.
        Įdomu kiek buvo su Radviliškis-Mažeikiai 15:04 val.?
        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.09, 22:21.

        Comment


          Šiandien truputį pasivažinėjau traukiniu maršrutu Kaunas1-Kaišiadoriai. Iš Kaunas1 9.10 min. išvažiavo 23 keleiviai. kiek kur išlipo nestebėjau.

          Comment


            Dabar susidomėjau vienu dalyku - gal kas nors iš forumiečių galėtų pasakyti konkrečiau (ne daug ar mažai) keleivių srautą maršrutu Klaipėda - Šilutė - Klaipėda? Domintų visų keturių (pirmyn ir atgal) reisų srautai.

            Comment


              Srautai

              Sveiki, norėčiau sužinoti keleivių srautus traukinyje nr:5/6 Vilnius-Maskva-Vilnius? Ačiū iš anksto.

              Comment


                Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                Šiandien truputį pasivažinėjau traukiniu maršrutu Kaunas1-Kaišiadorys. Iš Kaunas1 9.10 min. išvažiavo 23 keleiviai. kiek kur išlipo nestebėjau.
                Manau, kad pastebėjimai tokiu metų laiku (sausio pradžioje) neatspindi realių srautų. Nes žiemą po švenčių visi kas gali nuo kelionių susilaiko. Susilaikyti dar skatina ekonominė padėtis, vadinama krize. Kai kas teigia, kad tikros krizės nėra (iš dalies sutikti skatina per šventes padangėje sudegintas parako kiekis), bet krizės propogavimas per masines informacijos priemones daugiau namuose pabūti verčia...
                Vasarą iš Kauno 9:10h išvykstančiu elektriniu traukiniu kelis kartus važiavau į Lentvarį (tolesnis maršrutas gamtos kampeliai Dzūkijoje), tai keleivių buvo nemažai. Dabar natūralu, kad i gamtą ir sodus nevažiuojama, o iš Kauno į Vilnių važiuoti stengiamasi greitaisiais. Dėl šių sustojimų tikslingumo kai kuriose stotyse būčiau didžiai linkęs abejoti. Ypač, kai valandos laikotarpyje prieš greitąjį ir po jo važiuoja vadinamas lėtasis.
                Paskutinis taisė Vitas; 2010.01.18, 10:41.

                Comment


                  /\ atkreipk dėmesį, kada rašytas pranešimas, ir dar plius iš jau nebeegzistuojančio Kaunas1 važiuota

                  Comment


                    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                    /\ atkreipk dėmesį, kada rašytas pranešimas, ir dar plius iš jau nebeegzistuojančio Kaunas1 važiuota
                    Kartais tikrai sunku susigaudyti, kai tema atnaujinama

                    Comment


                      Vakar 14 val greitasis traukinys Vilnius - Kaunas. Uzpildymas apie 80-100 keleviu. Lentvaryje islipo labai mazai. Matyt lentvarieciai nelabai noriai vaziuoja brangesniu traukiniu, kai 30 min pries ir 35 min po yra paprasti elektriniai. Vievyje ilipo apie 10, islipo apie 20. Kaisiadoryse islipo ir ilipo apie 20. I Kauna atvazaivo apie 80.
                      Atgal i Vilniu is Kauno 15.30. Uzpildymas apie 80 zmoniu. Apie puse islipo Kaisiadoryse.
                      Siandien 16.42 is Kauno i Vilniu. Stojantis visose stotelese. Is Kauno apie 100 keleiviu. Palemone ilipo apie 40. Kaisiadoryse islipo apie puse keleiviu. Pakeliui iki Kaisiadoriu islipo tik pie 15-20 zmoniu. Pravieniskese ilipo apie 7. Keleiviu buvo tiek daug, nes apie valanda velavo Sestoku - Vilniaus traukinys, turintis isvykti is Kauno 16.35.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Lentvaryje islipo labai mazai. Matyt lentvarieciai nelabai noriai vaziuoja brangesniu traukiniu, kai 30 min pries ir 35 min po yra paprasti elektriniai.
                        Su bilietų nelabai apsimoka, vietoj 3 lt - 4.90. O mėnesinis tinka, primokėt nereikia.
                        Šiandien važiavau greituoju 17.25, bet buvo ne dviaukštis. Paskutiniam vagone važiavo 32 žmonės, Lentvaryje išlipo 27, nors po 13 min. yra paprastas.

                        Comment


                          Šeštadienį ruože Kaunas Vilnius mane taip pat pavedė minėtas Šeštokų traukinys, vėlavo pusvalandį. Taigi teko važiuoti 16.42, galiniam vagone buvo 5 keleiviai, kituose ne daugiau kaip po 10. Šeštadienis.

                          Comment


                            Parašė disident Rodyti pranešimą
                            Šeštadienį ruože Kaunas Vilnius mane taip pat pavedė minėtas Šeštokų traukinys, vėlavo pusvalandį. Taigi teko važiuoti 16.42, galiniam vagone buvo 5 keleiviai, kituose ne daugiau kaip po 10. Šeštadienis.
                            Sekmadienį (sausio 10 d.) aš taip pat važiavau traukiniu Šeštokai-Vilnius iš Šeštokų. Vėlavome išvykti dešimt minučių dėl to jog vėlavo traukinys iš Lenkijos, konduktoriaus paklausiau ar lauksime, jis atsakė, kad neišvyksim iš Šeštokų tol, kol neatvyks traukinys iš Varšuvos ( nors ir 2-3 valandas ). Gerai matyt, kad man pasisekė jog sekmadienį vėlavimas buvo toks nedidelis.
                            Mūsų traukinio mašinistas, kad ir kaip stengėsi pavyti grafiką, bet į Vilnių atvykome taip pat 10 minučių vėliau. Ruože Šeštokai-Kazlų Rūda greičio neišvystysi, iki Kauno jau bandė kiek greičiau, o nuo Kauno iki Vilniaus jau lėkė kiek galėdamas, konduktorius sakė, kad iki 120 km/val. greičiu.
                            Taigi, manau, kad važiuojantieji šiuo traukiniu iš tarpinių stočių (Marijampolės, Kauno ir kitų) turėtų suprasti dėl ko vyksta vėlavimas, nes kaip rašoma internete, šiuo metu dėl žiemos išdaigų Lenkijos geležinkeliuose vyrauja chaosas.

                            Comment


                              Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                              Sekmadienį (sausio 10 d.) aš taip pat važiavau traukiniu Šeštokai-Vilnius iš Šeštokų. Vėlavome išvykti dešimt minučių dėl to jog vėlavo traukinys iš Lenkijos, konduktoriaus paklausiau ar lauksime, jis atsakė, kad neišvyksim iš Šeštokų tol, kol neatvyks traukinys iš Varšuvos ( nors ir 2-3 valandas ). Gerai matyt, kad man pasisekė jog sekmadienį vėlavimas buvo toks nedidelis.
                              Mūsų traukinio mašinistas, kad ir kaip stengėsi pavyti grafiką, bet į Vilnių atvykome taip pat 10 minučių vėliau. Ruože Šeštokai-Kazlų Rūda greičio neišvystysi, iki Kauno jau bandė kiek greičiau, o nuo Kauno iki Vilniaus jau lėkė kiek galėdamas, konduktorius sakė, kad iki 120 km/val. greičiu.
                              Taigi, manau, kad važiuojantieji šiuo traukiniu iš tarpinių stočių (Marijampolės, Kauno ir kitų) turėtų suprasti dėl ko vyksta vėlavimas, nes kaip rašoma internete, šiuo metu dėl žiemos išdaigų Lenkijos geležinkeliuose vyrauja chaosas.
                              Šiaip gerai, kad laukia, nes ką tuo atveju daryt Šeštokuose atvykus iš Varšuvos.
                              Kiek važiavo keleivių iš Lenkijos?

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Vakar 14 val greitasis traukinys Vilnius - Kaunas. Uzpildymas apie 80-100 keleviu. Lentvaryje islipo labai mazai. Matyt lentvarieciai nelabai noriai vaziuoja brangesniu traukiniu, kai 30 min pries ir 35 min po yra paprasti elektriniai. Vievyje ilipo apie 10, islipo apie 20. Kaisiadoryse islipo ir ilipo apie 20. I Kauna atvazaivo apie 80.
                                Atgal i Vilniu is Kauno 15.30. Uzpildymas apie 80 zmoniu. Apie puse islipo Kaisiadoryse.
                                Siandien 16.42 is Kauno i Vilniu. Stojantis visose stotelese. Is Kauno apie 100 keleiviu. Palemone ilipo apie 40. Kaisiadoryse islipo apie puse keleiviu. Pakeliui iki Kaisiadoriu islipo tik pie 15-20 zmoniu. Pravieniskese ilipo apie 7. Keleiviu buvo tiek daug, nes apie valanda velavo Sestoku - Vilniaus traukinys, turintis isvykti is Kauno 16.35.

                                Na tai ar susiskaiciavai kiek LG gavo pajamu? Ir ar turi informacija kiek jiems kainuoja tokio traukinio 1 km savikaina? Tada butu galima palyginti.

                                Comment


                                  Neskaiciavau. Tai beprasmiskas dalyka, nezinant skaiciu. Saudymas pro sali. Reikia skaiciu is LG.

                                  Comment


                                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                    Šiaip gerai, kad laukia, nes ką tuo atveju daryt Šeštokuose atvykus iš Varšuvos.
                                    Kiek važiavo keleivių iš Lenkijos?
                                    Iš Lenkijos atvyko apie 30-35 keleiviai, nors giminaičiai sakė, kad tiek būna tik savaitgaliais, o darbo dienomis būna mažiau. Beje panašiai tiek pat keleivių buvo ir šešadienį (01.09) vykstančių į Lenkiją.

                                    Comment


                                      Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                                      Iš Lenkijos atvyko apie 30-35 keleiviai, nors giminaičiai sakė, kad tiek būna tik savaitgaliais, o darbo dienomis būna mažiau. Beje panašiai tiek pat keleivių buvo ir šešadienį (01.09) vykstančių į Lenkiją.
                                      kazkodel manau, jog jeigu vel vaziuotu naktinis traukinys (apie 21h. budavo is Vilniaus), butu daugiau kelieviu, nei dabar ryztasi sedet ir kratytis ankstame autobuse per nakti...

                                      Comment


                                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                        kazkodel manau, jog jeigu vel vaziuotu naktinis traukinys (apie 21h. budavo is Vilniaus), butu daugiau kelieviu, nei dabar ryztasi sedet ir kratytis ankstame autobuse per nakti...
                                        Mano nuomone, kad autobusas vietoj traukinio iš viso yra pravalas..

                                        Comment


                                          nera nieko blogiau uz naktini autobusa... o kiek kainavo naktinis traukinys i varsuva ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X