Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Manyčiau, kad autobusą, nei traukinį. Bet jei kažkas nori turėti keleivių daugiau, tai ir turi eiti ir šnekėti su vietine valdžia, nes tada laimės abu - tiek vieitnė valdžia - daugiau važiuos autobusais, tiek LG, nes daugiau važiuos keleivių... Bet gi mes tai pasak kai kurių pašnekovų esame idiotai

    Comment


      Kazkada Baisogalos seniunija sugalvojo atidaryti vietini marsuta Baisogalos GS - Baisogala. bet grafika sudare, kad velniai zino... vienintelis patogumas - vakare griztantis Siaulia - Kaunas. autobusas isvykdavo po 5 min. kiti reisai nuo traukiniu skirdavosi valandomis. po pusmecio reisa nueme - nerentabilu. praplove pinigus, matyt... juk tereikejo rimtai pasedet 10 minuciu su popieriaus lapu ir piestuku, o penktadieniais Vilnius - Mazeikiai traukinio pasitikt paleisti 2 autobusus (vienas pazikas butu nepavezes tiek studentu ).
      uzklauses Radviliskio savivaldybej apie tokiu galimybiu grazinima, gavau atsakyma: kas tu toks? paprastas zmogelis? nekisk nosies i ne savo reikalus
      Paskutinis taisė dariuks; 2009.09.05, 11:29.
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
        Kazkada Baisogalos seniunija sugalvojo padryti vietini marsuta Baisogalos GS - Baisogala. bet grafika sudare, kad velniai zino... vienintelis patogumas - vakare griztantis Siaulia - Kaunas. autobusas isvykdavo po 5 min. kiti reisai nuo traukiniu skirdavosi valandomis. po pusmecio reisa nueme - nerentabilu. praplove pinigus, matyt... juk tereikejo rimtai pasedet 10 minuciu su popieriaus lapu ir piestuku, o penktadieniais Vilnius - Mazeikiai traukinio pasitikt paleisti 2 autobusus (vienas pazikas butu nepavezes tiek studentu ).
        uzklauses Radviliskio savivaldybej apie tokiu galimybiu grazinima, gavau atsakyma: kas tu toks? paprastas zmogelis? nekisk nosies i ne savo reikalus
        Tokia realybė. Bet jei rajono valžios toks požiūris tuomet reikėjo kreiptis į žiniasklaidą.
        Kažkaip keistai atrodo, kad šiuo metu ruože Kiašiadorys-Šiauliai nėra nė vieno dyzeliuko. Atidarius Kauno tunelį gal atgaivins kokį nors. O Vilnius-Mažeikiai buvo geras traukinys - tekdavo studijų metais važiuoti kai nebegaudavom bilietų į Vilnius-Klaipėda.
        Vakar teko lankytis Telšiuose tai ten miestiniai autobusai prie traukinių tvarkaraščio priderinti tobulai.

        Comment


          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
          O Vilnius-Mažeikiai buvo geras traukinys - tekdavo studijų metais važiuoti kai nebegaudavom bilietų į Vilnius-Klaipėda.
          Šiaip tai Vilnius - Mažeikiai traukinys, mano požiūriu, buvo beprasmis. Jis išvykdavo už pusvalandio po traukinio į Klaipėdą. Daugiau kaip dviejuose trečdaliuose maršruto jis dubliavo traukinį į Klaipėdą. Važiuodavo max. 3 vagonai. Atgal į Vilnių jis važiuodavo visą naktį ir dar berods pora valandų ar pusantros stovėdavo Šiauliuose.
          Manau neblogas variantas yra dabar, kai Šiaulių - Mažeikių traukiniai yra priderinti prie Vilniaus - Klaipėdos - Vilniaus.

          Comment


            Parašė dariuks Rodyti pranešimą
            uzklauses Radviliskio savivaldybej apie tokiu galimybiu grazinima, gavau atsakyma: kas tu toks? paprastas zmogelis? nekisk nosies i ne savo reikalus
            Kokie dar ne tavo reikalai čia gali būti? Ar ten pas jus UAB "Radviliškio rajono savivaldybė"?
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              Vakar teko lankytis Telšiuose tai ten miestiniai autobusai prie traukinių tvarkaraščio priderinti tobulai.
              Pačių žmonių iniciatyva, kol žmonės į laikraščius nesikreipė, tol valdžia nieko nederino. Taip, kad ir ten kur minėjo, kad nesuderinti, reikėtų patiems žmonės daugiau noro parodyt.

              Comment


                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                Šiaip tai Vilnius - Mažeikiai traukinys, mano požiūriu, buvo beprasmis. Jis išvykdavo už pusvalandio po traukinio į Klaipėdą. Daugiau kaip dviejuose trečdaliuose maršruto jis dubliavo traukinį į Klaipėdą. Važiuodavo max. 3 vagonai. Atgal į Vilnių jis važiuodavo visą naktį ir dar berods pora valandų ar pusantros stovėdavo Šiauliuose.
                Manau neblogas variantas yra dabar, kai Šiaulių - Mažeikių traukiniai yra priderinti prie Vilniaus - Klaipėdos - Vilniaus.
                Visiška netiesa.
                1) traukinio Vilnius-Klaipėda nelabai dubliuodavo, nes Vilnius-Klaipėda stodavo tik didžiosiose stotyse, o Vilnius-Mažeikiai visose, nes žmonės gyvena ne tik didžiuosiuose miestuose, bet ir kaimuose, miesteliuose. Tokie tvarkaraščių deriniai kai po priemiestinio traukinio netrukus išvažiuoja greitasis arba atvirkščiai yra gan populiarūs visoje Eurpoje. Tokie deriniai egzistavo ir ruože Klaipėda-Šiauliai kai po valandos ar prieš ją išvažiuodavo priemiestinis Klaipėda-Radviliškis.
                2) vagonų buvo daugiau nei 3, nes dalis traukinio sąstato (4-5 vagonai) būdavo atkabinama nakvynei Šiauliuose ir ryte apie 5 val. važiuodavo kaip atskiras traukinys Šiauliai-Vilnius. Šio traukinio labai pasigendame Šiauliuose, nes nėra nė vieno traukinio, kuris atvažiuotų į Vilnių tarp 8:00 ir 9:00. Likusi traukinio dalis važiuodavo į Mažeikius. Iš ten vidurnaktį grįždavo atgal.
                3) Šiauliuose naktį Mažeikių traukinys tikrai nestovėdavo 1,5-2 val., o tik 14-20 min. - tiek laiko kiek reikėdavo traukiniui prikabinti prie naktinės Klaipėda-Kaunas-Vilnius.
                Iš tiesų geras dabartinis traukinių derinimo variantas, tačiau kaip minėjau mes pasigendame rytinio traukinio į Vilnių atvysktančio tarp 8:00-9:00.

                Comment


                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                  Visiška netiesa.
                  2) vagonų buvo daugiau nei 3, nes dalis traukinio sąstato (4-5 vagonai) būdavo atkabinama nakvynei Šiauliuose ir ryte apie 5 val. važiuodavo kaip atskiras traukinys Šiauliai-Vilnius. Šio traukinio labai pasigendame Šiauliuose, nes nėra nė vieno traukinio, kuris atvažiuotų į Vilnių tarp 8:00 ir 9:00. Likusi traukinio dalis važiuodavo į Mažeikius. Iš ten vidurnaktį grįždavo atgal.
                  Rytinį traukinį Šiauliai - Vilnius nuėmė anksčiau negu Vilnius - Mažeikiai - Vilnius.
                  Rytinis Šiauliai - Vilnius iki nuėmimo jis važiuodavo tik darbo dienomis. Traukinys Vilnius - Mažeikiai jau kurį laiką važiavo tik penktadieniais ir sekmadieniais.
                  Dar vienas dalykas - ar rentabilu leisti tris vagonus (nes vėliau tikrai būdavo tik trys-keturi vagonai), traukiamus emkos (dažnai traukinį į Mažeikius tempdavo M62), su visais sustojimais?

                  Comment


                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                    Rytinį traukinį Šiauliai - Vilnius nuėmė anksčiau negu Vilnius - Mažeikiai - Vilnius.
                    Rytinis Šiauliai - Vilnius iki nuėmimo jis važiuodavo tik darbo dienomis. Traukinys Vilnius - Mažeikiai jau kurį laiką važiavo tik penktadieniais ir sekmadieniais.
                    Dar vienas dalykas - ar rentabilu leisti tris vagonus (nes vėliau tikrai būdavo tik trys-keturi vagonai), traukiamus emkos (dažnai traukinį į Mažeikius tempdavo M62), su visais sustojimais?
                    Tai čia kalbi apie to traukinio kaip ir kitų naktinių Vilnius-Klaipėda, Ryga-Vilnius (paskutinis 2004 m. sausio 13/14 d.) pabaigą. Tuomet Vilnius-Mažeikiai važiuodavo tik 2 dienas į savaitę. O mano laikais 1998/1999 m. jį sudarydavo daugiau vagonų nei 3.
                    Šiauliai-Vilnius ir Vilnius-Mažeikiai būdavo tas pats traukinys, nes naktinis Mažeikiai-Vilnius Šiauliuose būdavo kabinamas prie naktinio Klaipėda-Vilnius (paskutinis 2005 m.).
                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.05, 17:04.

                    Comment


                      1996 rudeni is Vilniaus savaitgali isvykdavo ir greitukas ir mazeikiskis panasaus ilgio. mazeikiskis penktadieniais budavo 8-9 vagonu, pries sventes - 10 vagonu. bilietus gauti lengviau budavo i greituka, nei mazeikiski.
                      P.S. greitukas - Vilnius-Klaipeda, isvykdaves apie 17val.
                      mazeikiskis - Vilnius-Mazeikiai, su dalies vagonu atkabinimu Siauliuose, isvykdavo po greituko 5-10 min.
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                        1996 rudeni is Vilniaus savaitgali isvykdavo ir greitukas ir mazeikiskis panasaus ilgio. mazeikiskis penktadieniais budavo 8-9 vagonu, pries sventes - 10 vagonu. bilietus gauti lengviau budavo i greituka, nei mazeikiski.
                        P.S. greitukas - Vilnius-Klaipeda, isvykdaves apie 17val.
                        mazeikiskis - Vilnius-Mazeikiai, su dalies vagonu atkabinimu Siauliuose, isvykdavo po greituko 5-10 min.
                        O kas aš sakiau - buvo populiarus maršrutas. Gaila, kad neliko kaip ir kitų. Džiaukimės, kad dar esami nepanaikinti.

                        Beje, man keistas pasirodė Telšių stoties darbuotojų pageidavimas (gal atspindi ir keleivių norus) susisiekti su Kaunu traukiniu. Kai panaikino naktinę Klaipėdą, po pietinį Klaipėda-Kaunas telšiškiai persėsdavo į rytinį dyzelinį Šiauliai-Kaunas arba Jonavoje.
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.05, 17:13.

                        Comment


                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                          Beje, man keistas pasirodė Telšių stoties darbuotojų pageidavimas (gal atspindi ir keleivių norus) susisiekti su Kaunu traukiniu. Kai panaikino naktinę Klaipėdą, po pietinį Klaipėda-Kaunas telšiškiai persėsdavo į rytinį dyzelinį Šiauliai-Kaunas arba Jonavoje.
                          Kodėl keistas. Keista, kad didžiausi miestai tarpusavy tiesiogiai nepasiekiami traukiniais. Iš tų pačių Telšių manau atsirastų, kas vyktų į Kauną, ypač savaitgaliais studentai. Jei neapsimoka LG, tai neapsimoka, ką padarysi.

                          Comment


                            mano studentavimo metais (1995-1998) Siauliai-Vilnius ir Klaipeda-Vilnius dyzeliukai, sekmadieni gryztantys i Vilniu, budavo sausakimsi, jonaviskiai jau grusdavosi tamburuose. tiesa, veliau paskutinysis marsrutas buvo pakoreguotas: Kaunas-Klaipeda-Kaunas.
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                              mano studentavimo metais (1995-1998) Siauliai-Vilnius ir Klaipeda-Vilnius dyzeliukai, sekmadieni gryztantys i Vilniu, budavo sausakimsi, jonaviskiai jau grusdavosi tamburuose. tiesa, veliau paskutinysis marsrutas buvo pakoreguotas: Kaunas-Klaipeda-Kaunas.
                              O mano studijų metais 1994-1998 m. Klaipėdoje 14:40 išvykstančiame dyzeliniame traukinyje Klaipėda-Vilnius penktadieniais tekdavo stovėti iki pat Kretingos ar net Plungės.
                              O studijų metais Vilniuje 1998-2000 m. dažnai negaudavome bilietų į greituką Vilnius-Klaipėda - tai gelbėdavo gerasis Mažeikių traukinys.
                              Dabar daug kur senųjų gerųjų maršrutų nebeliko.
                              Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.05, 22:23.

                              Comment


                                Konkurencija ir niekas nederins. Deja... Turetu buti derinami autobusu grafikai prie traukiniu. Bet savivaldybes ir ju vezejai (tiek autobusu parkai, tiek ir privatus) ziuri tik savo interesu, o ju mastymas yra laukinio kapitalizmo ir socialistines ekonomikos kratinys...
                                Paskutinis taisė Al1; 2009.09.06, 12:39.

                                Comment


                                  Kokia čia galima konkurencija Pavenčių atveju - laimėtų abu, nes autobusas yra vietinis... Tik va kad kalbėti niekas nenori apie tai...

                                  Comment


                                    Bet ten vaziuoja ir autobusai i Siaulius. O traukinys - jiems konkurentas. As juk ir sakau, kad vyksta laukine konkurencija. Juk ir tarp Vilniaus ir Kauno autobusai ir mikroautobusai kursuoja kas 10-20 min. O to tikrai nereikia, nes jie vaziuoja nepilni. Na, keleiviu daugiau tik pries sventes, penktadieniais ir sekmadieniais popiet, kai studentai vaziuoja. Vaziuoja daug mikroautobusu ekspresu. Tuo tarpu racionaliau sudarius tvarkarasti ir sumazinus autobusu skaiciu (tikrai nemanau, kad butu problema, jei autobusa vaziuotu kas 20-30 min.), butu galima atsisakyti mikroautobusu. Viso to pasekoje transporto priemoniu uzpildymas padidetu bent trecdaliu. Nauda butu akivaizdi - pervezamas tas pats keleviu skaicius su mazesniu skaiciumi transporto priemoniu. Galbut net bilietai galetu atpigti...
                                    Deja, niekas is vezeju nenori nusileisti - nei Kautra, nei TOKS, nei Transrevis. O kur dar pravaziuojantys (ju liesti nereikia).
                                    Pralaimi tiek keleiviai, tiek ir patys vezejai.

                                    Comment


                                      Nevažiuoja ten niekas. Žemelapį pasižiūrėk

                                      Comment


                                        Pritariu, kad nukenčia keleivis, nes kuo labiau užpildyta transporto priemonė - tuo turėtų būti pigesnis bilietas. Bet tendencija yra kitokia - kuras atpigo, tačiau bilietus atpiginti "pamiršo".
                                        Niekas nenori prarasti rinkų.
                                        Kita vertus, autobusų patiriamus nuostolius padengia savivaldybės (t. y. ta pati valstybė) ir valstybė.
                                        Mano nuomone, šioje viešojo transporto betvarkėje reikėtų grąžinti didesnę valstybės kontrolę, o tam mes turime Susisiekimo ministeriją.

                                        Comment


                                          O susiekimo ministerija ministro asmenyje sneka, kad keleivinio transporto problemas isspres rinka - dar didesne dereguliacija ir liberalizacija. Istatymas jau paruostas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X