Manyčiau, kad autobusą, nei traukinį. Bet jei kažkas nori turėti keleivių daugiau, tai ir turi eiti ir šnekėti su vietine valdžia, nes tada laimės abu - tiek vieitnė valdžia - daugiau važiuos autobusais, tiek LG, nes daugiau važiuos keleivių... Bet gi mes tai pasak kai kurių pašnekovų esame idiotai
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Kazkada Baisogalos seniunija sugalvojo atidaryti vietini marsuta Baisogalos GS - Baisogala. bet grafika sudare, kad velniai zino... vienintelis patogumas - vakare griztantis Siaulia - Kaunas. autobusas isvykdavo po 5 min. kiti reisai nuo traukiniu skirdavosi valandomis. po pusmecio reisa nueme - nerentabilu. praplove pinigus, matyt... juk tereikejo rimtai pasedet 10 minuciu su popieriaus lapu ir piestuku, o penktadieniais Vilnius - Mazeikiai traukinio pasitikt paleisti 2 autobusus (vienas pazikas butu nepavezes tiek studentu ).
uzklauses Radviliskio savivaldybej apie tokiu galimybiu grazinima, gavau atsakyma: kas tu toks? paprastas zmogelis? nekisk nosies i ne savo reikalusPaskutinis taisė dariuks; 2009.09.05, 11:29.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąKazkada Baisogalos seniunija sugalvojo padryti vietini marsuta Baisogalos GS - Baisogala. bet grafika sudare, kad velniai zino... vienintelis patogumas - vakare griztantis Siaulia - Kaunas. autobusas isvykdavo po 5 min. kiti reisai nuo traukiniu skirdavosi valandomis. po pusmecio reisa nueme - nerentabilu. praplove pinigus, matyt... juk tereikejo rimtai pasedet 10 minuciu su popieriaus lapu ir piestuku, o penktadieniais Vilnius - Mazeikiai traukinio pasitikt paleisti 2 autobusus (vienas pazikas butu nepavezes tiek studentu ).
uzklauses Radviliskio savivaldybej apie tokiu galimybiu grazinima, gavau atsakyma: kas tu toks? paprastas zmogelis? nekisk nosies i ne savo reikalus
Kažkaip keistai atrodo, kad šiuo metu ruože Kiašiadorys-Šiauliai nėra nė vieno dyzeliuko. Atidarius Kauno tunelį gal atgaivins kokį nors. O Vilnius-Mažeikiai buvo geras traukinys - tekdavo studijų metais važiuoti kai nebegaudavom bilietų į Vilnius-Klaipėda.
Vakar teko lankytis Telšiuose tai ten miestiniai autobusai prie traukinių tvarkaraščio priderinti tobulai.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąO Vilnius-Mažeikiai buvo geras traukinys - tekdavo studijų metais važiuoti kai nebegaudavom bilietų į Vilnius-Klaipėda.
Manau neblogas variantas yra dabar, kai Šiaulių - Mažeikių traukiniai yra priderinti prie Vilniaus - Klaipėdos - Vilniaus.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąuzklauses Radviliskio savivaldybej apie tokiu galimybiu grazinima, gavau atsakyma: kas tu toks? paprastas zmogelis? nekisk nosies i ne savo reikalus
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąVakar teko lankytis Telšiuose tai ten miestiniai autobusai prie traukinių tvarkaraščio priderinti tobulai.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąŠiaip tai Vilnius - Mažeikiai traukinys, mano požiūriu, buvo beprasmis. Jis išvykdavo už pusvalandio po traukinio į Klaipėdą. Daugiau kaip dviejuose trečdaliuose maršruto jis dubliavo traukinį į Klaipėdą. Važiuodavo max. 3 vagonai. Atgal į Vilnių jis važiuodavo visą naktį ir dar berods pora valandų ar pusantros stovėdavo Šiauliuose.
Manau neblogas variantas yra dabar, kai Šiaulių - Mažeikių traukiniai yra priderinti prie Vilniaus - Klaipėdos - Vilniaus.
1) traukinio Vilnius-Klaipėda nelabai dubliuodavo, nes Vilnius-Klaipėda stodavo tik didžiosiose stotyse, o Vilnius-Mažeikiai visose, nes žmonės gyvena ne tik didžiuosiuose miestuose, bet ir kaimuose, miesteliuose. Tokie tvarkaraščių deriniai kai po priemiestinio traukinio netrukus išvažiuoja greitasis arba atvirkščiai yra gan populiarūs visoje Eurpoje. Tokie deriniai egzistavo ir ruože Klaipėda-Šiauliai kai po valandos ar prieš ją išvažiuodavo priemiestinis Klaipėda-Radviliškis.
2) vagonų buvo daugiau nei 3, nes dalis traukinio sąstato (4-5 vagonai) būdavo atkabinama nakvynei Šiauliuose ir ryte apie 5 val. važiuodavo kaip atskiras traukinys Šiauliai-Vilnius. Šio traukinio labai pasigendame Šiauliuose, nes nėra nė vieno traukinio, kuris atvažiuotų į Vilnių tarp 8:00 ir 9:00. Likusi traukinio dalis važiuodavo į Mažeikius. Iš ten vidurnaktį grįždavo atgal.
3) Šiauliuose naktį Mažeikių traukinys tikrai nestovėdavo 1,5-2 val., o tik 14-20 min. - tiek laiko kiek reikėdavo traukiniui prikabinti prie naktinės Klaipėda-Kaunas-Vilnius.
Iš tiesų geras dabartinis traukinių derinimo variantas, tačiau kaip minėjau mes pasigendame rytinio traukinio į Vilnių atvysktančio tarp 8:00-9:00.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąVisiška netiesa.
2) vagonų buvo daugiau nei 3, nes dalis traukinio sąstato (4-5 vagonai) būdavo atkabinama nakvynei Šiauliuose ir ryte apie 5 val. važiuodavo kaip atskiras traukinys Šiauliai-Vilnius. Šio traukinio labai pasigendame Šiauliuose, nes nėra nė vieno traukinio, kuris atvažiuotų į Vilnių tarp 8:00 ir 9:00. Likusi traukinio dalis važiuodavo į Mažeikius. Iš ten vidurnaktį grįždavo atgal.
Rytinis Šiauliai - Vilnius iki nuėmimo jis važiuodavo tik darbo dienomis. Traukinys Vilnius - Mažeikiai jau kurį laiką važiavo tik penktadieniais ir sekmadieniais.
Dar vienas dalykas - ar rentabilu leisti tris vagonus (nes vėliau tikrai būdavo tik trys-keturi vagonai), traukiamus emkos (dažnai traukinį į Mažeikius tempdavo M62), su visais sustojimais?
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąRytinį traukinį Šiauliai - Vilnius nuėmė anksčiau negu Vilnius - Mažeikiai - Vilnius.
Rytinis Šiauliai - Vilnius iki nuėmimo jis važiuodavo tik darbo dienomis. Traukinys Vilnius - Mažeikiai jau kurį laiką važiavo tik penktadieniais ir sekmadieniais.
Dar vienas dalykas - ar rentabilu leisti tris vagonus (nes vėliau tikrai būdavo tik trys-keturi vagonai), traukiamus emkos (dažnai traukinį į Mažeikius tempdavo M62), su visais sustojimais?
Šiauliai-Vilnius ir Vilnius-Mažeikiai būdavo tas pats traukinys, nes naktinis Mažeikiai-Vilnius Šiauliuose būdavo kabinamas prie naktinio Klaipėda-Vilnius (paskutinis 2005 m.).Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.05, 17:04.
Comment
-
1996 rudeni is Vilniaus savaitgali isvykdavo ir greitukas ir mazeikiskis panasaus ilgio. mazeikiskis penktadieniais budavo 8-9 vagonu, pries sventes - 10 vagonu. bilietus gauti lengviau budavo i greituka, nei mazeikiski.
P.S. greitukas - Vilnius-Klaipeda, isvykdaves apie 17val.
mazeikiskis - Vilnius-Mazeikiai, su dalies vagonu atkabinimu Siauliuose, isvykdavo po greituko 5-10 min.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimą1996 rudeni is Vilniaus savaitgali isvykdavo ir greitukas ir mazeikiskis panasaus ilgio. mazeikiskis penktadieniais budavo 8-9 vagonu, pries sventes - 10 vagonu. bilietus gauti lengviau budavo i greituka, nei mazeikiski.
P.S. greitukas - Vilnius-Klaipeda, isvykdaves apie 17val.
mazeikiskis - Vilnius-Mazeikiai, su dalies vagonu atkabinimu Siauliuose, isvykdavo po greituko 5-10 min.
Beje, man keistas pasirodė Telšių stoties darbuotojų pageidavimas (gal atspindi ir keleivių norus) susisiekti su Kaunu traukiniu. Kai panaikino naktinę Klaipėdą, po pietinį Klaipėda-Kaunas telšiškiai persėsdavo į rytinį dyzelinį Šiauliai-Kaunas arba Jonavoje.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.05, 17:13.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąBeje, man keistas pasirodė Telšių stoties darbuotojų pageidavimas (gal atspindi ir keleivių norus) susisiekti su Kaunu traukiniu. Kai panaikino naktinę Klaipėdą, po pietinį Klaipėda-Kaunas telšiškiai persėsdavo į rytinį dyzelinį Šiauliai-Kaunas arba Jonavoje.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąmano studentavimo metais (1995-1998) Siauliai-Vilnius ir Klaipeda-Vilnius dyzeliukai, sekmadieni gryztantys i Vilniu, budavo sausakimsi, jonaviskiai jau grusdavosi tamburuose. tiesa, veliau paskutinysis marsrutas buvo pakoreguotas: Kaunas-Klaipeda-Kaunas.
O studijų metais Vilniuje 1998-2000 m. dažnai negaudavome bilietų į greituką Vilnius-Klaipėda - tai gelbėdavo gerasis Mažeikių traukinys.
Dabar daug kur senųjų gerųjų maršrutų nebeliko.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.05, 22:23.
Comment
-
Konkurencija ir niekas nederins. Deja... Turetu buti derinami autobusu grafikai prie traukiniu. Bet savivaldybes ir ju vezejai (tiek autobusu parkai, tiek ir privatus) ziuri tik savo interesu, o ju mastymas yra laukinio kapitalizmo ir socialistines ekonomikos kratinys...Paskutinis taisė Al1; 2009.09.06, 12:39.
Comment
-
Bet ten vaziuoja ir autobusai i Siaulius. O traukinys - jiems konkurentas. As juk ir sakau, kad vyksta laukine konkurencija. Juk ir tarp Vilniaus ir Kauno autobusai ir mikroautobusai kursuoja kas 10-20 min. O to tikrai nereikia, nes jie vaziuoja nepilni. Na, keleiviu daugiau tik pries sventes, penktadieniais ir sekmadieniais popiet, kai studentai vaziuoja. Vaziuoja daug mikroautobusu ekspresu. Tuo tarpu racionaliau sudarius tvarkarasti ir sumazinus autobusu skaiciu (tikrai nemanau, kad butu problema, jei autobusa vaziuotu kas 20-30 min.), butu galima atsisakyti mikroautobusu. Viso to pasekoje transporto priemoniu uzpildymas padidetu bent trecdaliu. Nauda butu akivaizdi - pervezamas tas pats keleviu skaicius su mazesniu skaiciumi transporto priemoniu. Galbut net bilietai galetu atpigti...
Deja, niekas is vezeju nenori nusileisti - nei Kautra, nei TOKS, nei Transrevis. O kur dar pravaziuojantys (ju liesti nereikia).
Pralaimi tiek keleiviai, tiek ir patys vezejai.
Comment
-
Pritariu, kad nukenčia keleivis, nes kuo labiau užpildyta transporto priemonė - tuo turėtų būti pigesnis bilietas. Bet tendencija yra kitokia - kuras atpigo, tačiau bilietus atpiginti "pamiršo".
Niekas nenori prarasti rinkų.
Kita vertus, autobusų patiriamus nuostolius padengia savivaldybės (t. y. ta pati valstybė) ir valstybė.
Mano nuomone, šioje viešojo transporto betvarkėje reikėtų grąžinti didesnę valstybės kontrolę, o tam mes turime Susisiekimo ministeriją.
Comment
Comment