Sakyciau kad abieju, nes kai islipau is traukinio, tai abu kaminai dumijo
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Keleivinis traukinys per Panevėžį
Parašė Brutalas Rodyti pranešimąSiandien teko pavaziuoti i Panevezi su traukinuku vakare. Vaziavo trivagonis D1. pirmajame vagone, 23 keleiviai, viduriniame - 7, o paskutiniame vagone 0. gerai kad nors vienas konduktorius, o ne du
Kas liečia konduktorių kiekį traukinyje, tai dar reikėtų įvertinti, kad keleivių būna visokių. Policiją konduktoriui išsišaukti taip pat nėra lengva. Nes nuovada ne kiekviename kaime, o spacialus padalinys "Transporto policija" nelabai nė aišku, kur įsikūrusi ir ką veikia (stotyse durys su užrašu "Policija") užrakintos ir kas ten kabinetuose yra, neaišku niekam (gal netgi stoties viršininkui).
Kita vertus, antras konduktorius gal tuo metu ilsėjosi traukinio galinėje valdymo kabinoje.
Aš vakar (sekmadienį, birželio 21d. vakare) važiavau iš Biržų į Kauną. Panevėžio sankryžose vargintis nepanorome, tai pasukome aplinkeliu. Viaduką per Panevėžio-Šiaulių geležinkelį privažiavome ~17:30 val. Tuo metu kaip tik važiavu trijų vagonų D1 iš Rokiškio į Šiaulius. Kiek įžiūrėjau, keleivių buvo netaip mažai. Žinoma, sekmadienio vakare keleivių srautas iš provincijos į didmiestį būna didesnis (kelyje iš Panevėžio į Kauną automobilių eismas buvo intensyvus).
Vasaros metu keleivių traukiniuose padidėti gali dėl prasidėjusių vasaros atostogų. Ne vien dėl moksleivių ir studentų aktyvesnio važinėjimo. Vasaros atostogų metu sumažėja vietinio susisiekimo autobusų važinėjimas (kai kurie tvarkaraščiuose nurodyti kaip važinėjantys tik mokyklų darbo dienomis, kai kuriuos taip nenurodytus vasarai atšaukti sugebama kitaip, o tokias "galimybes" dar padidina vadinama krizė).Paskutinis taisė Vitas; 2009.06.22, 18:37.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNepasakyta, iš kurios pusės į Panevėžį važiuoti teko (iš Rokiškio ar Šiaulių).
Kas liečia konduktorių kiekį traukinyje, tai dar reikėtų įvertinti, kad keleivių būna visokių. Policiją konduktoriui išsišaukti taip pat nėra lengva. Nes nuovada ne kiekviename kaime, o spacialus padalinys "Transporto policija" nelabai nė aišku, kur įsikūrusi ir ką veikia (stotyse durys su užrašu "Policija") užrakintos ir kas ten kabinetuose yra, neaišku niekam (gal netgi stoties viršininkui).
Kita vertus, antras konduktorius gal tuo metu ilsėjosi traukinio galinėje valdymo kabinoje.
Aš vakar (sekmadienį, birželio 21d. vakare) važiavau iš Biržų į Kauną. Panevėžio sankryžose vargintis nepanorome, tai pasukome aplinkeliu. Viaduką per Panevėžio-Šiaulių geležinkelį privažiavome ~17:30 val. Tuo metu kaip tik važiavu trijų vagonų D1 iš Rokiškio į Šiaulius. Kiek įžiūrėjau, keleivių buvo netaip mažai. Žinoma, sekmadienio vakare keleivių srautas iš provincijos į didmiestį būna didesnis (kelyje iš Panevėžio į Kauną automobilių eismas buvo intensyvus).
Vasaros metu keleivių traukiniuose padidėti gali dėl prasidėjusių vasaros atostogų. Ne vien dėl moksleivių ir studentų aktyvesnio važinėjimo. Vasaros atostogų metu sumažėja vietinio susisiekimo autobusų važinėjimas (kai kurie tvarkaraščiuose nurodyti kaip važinėjantys tik mokyklų darbo dienomis, kai kuriuos taip nenurodytus vasarai atšaukti sugebama kitaip, o tokias "galimybes" dar padidina vadinama krizė).
Comment
-
Šiandien iš Marcinkonių (ir Zervynų) iki Vilniaus ar Varėnos traukiniu nr. 650 vyko apie 80-90 keleivių (apie trečdalis vietinių ir 2/3 turistų. Buvo trivagonis D1). Kasininkė-budėtoja stoty teigė šiandien rašanti bene 12 bilietą dviračiui ir teigė nesuprantanti, kodėl nuolaida dviračiams padaryta tik Ignalinos kryptimi vykstantiems traukiniams.
Na kainos iš tikrųjų didokos - pilno bilieto kaina iš Varėnos į Marcinkonis - 4,80 Lt, o vežti dviratį tokį patį atstumą reikia sumokėti dar 5 Lt.
Beje, šiandien įsitikinau kažkurio iš forumiečių vienu pasakymu - iš tikrųjų vykstant šiuo maršrutu kaimų gyventojai patys netgi atneša bilietą konduktoriui patikrinti .
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąBeje, šiandien įsitikinau kažkurio iš forumiečių vienu pasakymu - iš tikrųjų vykstant šiuo maršrutu kaimų gyventojai patys netgi atneša bilietą konduktoriui patikrinti .
Comment
-
Siandien vaziavau is kaimo(Radziunai) i Panevezi vakariniu traukiniu. Vaziavo trivagonis D1. Keleiviu neperdaugiausiai, pirmame vagone 14 keleiviu, viduriniame vagone, 18, paskutiniame vagone 4 Panevezyje islipo tik keli keleiviai, o traukini papilde kelios desimtys zmoniu, is kuriu 2 grupeles jaunimo su dviraciais.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąBetvarkė su tom bilietų kainom. Galėtų dviračius vežti ir pigiau - tuomet traukiniai "oro nevežiotų".
Nesiseka su ta kainodara. Gal trūksta specialistų?"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
treciadieni vaziavau i Marcinkonis 10.00 ir 17.19 atgal. Iki Varenos triju vagonu D1 buvo kiekviename apie 40 keleiviu. Varena - Marcinkonys atkarpoje zmoniu sumazejo bendrai iki ~30-ties. Zervynos-Marcinkonys 16.46h. iki galutinio sustojimo atvaziavo lygiai 10-imt keleiviu. Tuo tarpu is Marcinkoniu pajudejo 22 + 5 Zervynose. Varenoje i traukini dar ilipo 50-60 zmoniu, kol griztant i Vilniu ir vel kiekviename vagone buvo po ~30-40 keleiviu.
Comment
-
Parašė Brutalas Rodyti pranešimąKas ten per keleiviniai vagonai kaireje puseje?
Čia naujai atgaivintas senasis maršrutas Panevėžys — KlaipėdaI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment