Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Apie kortelę nepaminėta. Pabandžius pirkti internetu, kaina rodoma jau sumažinta, nors kortelės duomenys nesuvesti.

    Comment


      Šią savaitę lankausi Latvijoje ir Estijoje. Specialiai keliavau traukiniu Talinas - Ryga su persėdimu.

      Galiu pasakyt, Malonūs tautiečiai, kad iš trijų Baltijos valstybių ESAME GARBINGOJE TREČIOJE VIETOJE (ir tik nereikia "lia lia" apie naujus dviaukščius, kavos aparatus traukinyje, automatines kelio blokuotes ir t.t.):

      WI-FI veikia ne tik Estijoje, tačiau jau ir latvijos dyzeliukuose - nelužinėja, galima net radiją klausyt per internetą;

      interneto bilietai - jau seniausiai ee ir lv yra, pas mus - BAISINGA NAUJOVĖ !

      Estija: super patogūs STADLER - nėr ką lygint su mūsų prakeiktomis PESOM'is... (kur net tašės nėr kur pasidėt ant lentynos, pas estus - dėk kad ir 5 aukštais dėžes);

      palanki nuolaidų sistema - iki 20 % nuo kelionės;

      80% kelionės dyzeliuku vyko 120 km/h - kur pas mus toks greitis ????

      LATVIJA: seni, bet patogesni už vėl tas prakeiktas PESAS DR'akonai modernizuoti - patogios kėdės, yra kur pasidėt daiktus. Atidaromi nauji maršrutai: Ryga - Dobele - Ryga, taip pat rytinis ekspresas Valmiera - Riga.

      EE ir LV: nori vežt dviratį ? Prašau, tavo patogumui traukiniai. Pas mus - prašau, sumokėk beveik pilno bilieto kainą... ir įgrūsk jį į vienvagonę PESą..

      LIETUVA: džiaugiamės vieninteliu papildomu traukiniu į Klaipėdą, kuriame net ir WI-FI nėra...

      išvadas darykime patys...
      Paskutinis taisė statyba; 2015.05.22, 23:32.

      Comment


        Parašė statyba Rodyti pranešimą
        Šią savaitę lankausi Latvijoje ir Estijoje. Specialiai keliavau traukiniu Talinas - Ryga su persėdimu.

        Galiu pasakyt, Malonūs tautiečiai, kad iš trijų Baltijos valstybių ESAME GARBINGOJE TREČIOJE VIETOJE (ir tik nereikia "lia lia" apie naujus dviaukščius, kavos aparatus traukinyje, automatines kelio blokuotes ir t.t.):
        išvadas darykime patys...
        Lietuvoje geležinkeliai yra daug geresni, nei Latvijoje ir Estijoje. Nauji riedmenys (ir parko atnaijinimas vyksta toliau), surtvarkytos stotys, infrastruktūra gera, 1435 statom. Išvada: viskas LG yra Ok.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Lietuvoje geležinkeliai yra daug geresni, nei Latvijoje ir Estijoje. Nauji riedmenys (ir parko atnaijinimas vyksta toliau), surtvarkytos stotys, infrastruktūra gera, 1435 statom. Išvada: viskas LG yra Ok.
          Na jau, Estijoj ne ką prasčiau nei pas mus kalbant ir apie infrastruktūrą. Na tik Latvija visom prasmėm atsilieka. Na o dėl Stadler susimovėm.

          Comment


            Lyginant su Latvija, tai Lietuvoje ne taip greitai užsidarė priemiestinių traukinių tinklas. Latvijoje likę tik traukiniai aplik Rygą. Į 3-čią pagal dydį miestą Liepoją, kuri kažkada turėjo savo priemiestinių traukinių tinklą likęs tik 1 traukinys iš Rygos penktadieniais (vieną dieną per savaitę). Antras pagal dydį Daugpilis irgi neturi jokio priemiestinio susisiekimo nors yra stambus geležinkelio mazgas. Į Ventspilį keleiviniai traukiniai išvis nevažiuoja.

            Comment


              Klaipėdoj irgi praktiškai neliko priemiestinio.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Kuo toliau, tuo labiau sumažės priemiestinių traukinių. Pas mus visi nori važinėti automobiliais. Panaši situacija ir su kelių viešuoju transportu. Po truputi naikinami arba retinami maršrutai. Bet tokias tendencijas pastebėjau tik posovietinėse šalyse, kurių ekonomikos lygis po truputi auga. Manau, kad keleivių padaugėtų tuo atveju, jei būtų įvestas automobilių mokestis. Tada gal ir sumažėtų privačių automobilių. Nes žinau ne vieną šeimą, kuri turi daugiau automobilių, nei šeimoje yra narių.

                Comment


                  Būtent dėl to, kad nėra automobilių mokesčių, Lietuvoje ir priviso tiek automobilių. Visose kitose ES šalyse jie yra ir akivaizdu, kad tai turi įtakos VT buvimui. Tačiau tas mokestis Lietuvoje buvo panaikintas dar seniai, kai tokia prasta situacija su VT nebuvo. Dabar gi viskas sugriauta ir atstatyti neįmanoma esant dabartinei valdžios politikai. O politinės valios pastangų čia jau reikia labai daug, ir investuoti kuriant nuo nulio praktiškai sugriautą miesto ir priemiesčio VT (pirmiausia nuo jų reikia pradėti, tarpmiestis dar šiaip ne taip egzistuoja), reikia didelių investicijų, kurių nėra iš kur paimti.

                  Comment


                    Nereikia planuoti viešojo sovietiniais principais. Jei jis brangus, ekonomiškai nenaudingas - niekam jo ir nereikia. Pagal gyventojų tankį galim lygiuotis į Suomiją, o ne vakarų EU. Jei mes pigiai ir greitai nuvažiuojame automobiliu, tai labai puiku, nes mūsų gyvenimo kokybė gali būti didesnė, galim sukurti daugiau produkto ir sunaudoti mažiau resursų.

                    Comment


                      Demagogija. Suomijoje VT gerai išvystytas. VT neturi arba jis apgailėtinas tik ubagiškose šalyse su laukinio kapitalizmo (laisvos rinkos) vyraujančia ideologija ir išreikšta bydlo-elito socialine struktūra.

                      Comment


                        Mieste. Kitur visi važiuoja automobiliu.

                        Comment


                          Ir kitur VT yra. Tai nereiškia, kad jis idealus, bet yra ir jo nepanaikina, nors galėtų - suomiai gyvena gerai, galėtų pasakyti, kad nafig finansuoti VT, tegul visi važinėja mašinomis. Suomija nėra tinkamas pavyzdys, nes teritorija didelė, gyventojų mažai, jie susikoncentravę nedidelėje dalyje.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Ir kitur VT yra. Tai nereiškia, kad jis idealus, bet yra ir jo nepanaikina, nors galėtų - suomiai gyvena gerai, galėtų pasakyti, kad nafig finansuoti VT, tegul visi važinėja mašinomis. Suomija nėra tinkamas pavyzdys, nes teritorija didelė, gyventojų mažai, jie susikoncentravę nedidelėje dalyje.
                            Bet Lietuvoj irgi gyventojų nedaug ir jie gyvena miestuose.
                            Bet nesvarbu - tiesiog norėjau pasakyti, kad pats savaime viešasis nėra kažkokia panacėja, siekiamybė.

                            Comment


                              Taip, jis yra panacėja siekiant užtikrinti gerą pragyvenimo komforto ir saugumo sveikatai lygį. Ne automobilis, o būtent gerai veikiantis VT kartu dermėje su individualiu transportu.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Taip, jis yra panacėja siekiant užtikrinti gerą pragyvenimo komforto ir saugumo sveikatai lygį. Ne automobilis, o būtent gerai veikiantis VT kartu dermėje su individualiu transportu.
                                Tai labai abstraktu. Gali būti ir metro, gali būti ir taksi su mikriuku pensininkams. Net jei Lietuvoj vieną dieną visai neliktų viešojo, nieko baisaus nenutiktų.

                                Comment


                                  Tai labai realu. Jei neliktų liberalų su laisvos rinkos paistalais, visa Lietuva lengviau atsikvėptų.

                                  Comment


                                    O jei pvž su nuosavu automobiliu iš taško A į tašką B man kainuoja daug pigiau , ar kitą kartą NET žymiai pigiau keliauti? Tai apie kokią panacėją galima šnekėti? Pencininkams yra didelės nuolaidos , kai bus visiems tokia kaina kaip senjorams,tada automobilių sumažėtu. O dabar net nėrą ką lyginti.
                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      Pigiau tik dėl to, kad Lietuvoje nėra automobilių (kelių) mokesčio kaip kad visoje likusioje ES ir daugumoje kitų šalių. Be to dauguma vertina tik kuro kainą. O jūs paskaičiuokite, kiek išeina per metus draudimui, remontams (juk dauguma važinėja senais automobiliais, kasmet reikia įkišti bent kelis šimtus eurų remontui), padangoms, alyvai, kitoms eksploatacinėms smulkmenoms, plovimui (kai kas, aišku, gali kieme pats nusiplauti, bet ne visi turi tam galimybes) ir kt.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Pigiau tik dėl to, kad Lietuvoje nėra automobilių (kelių) mokesčio kaip kad visoje likusioje ES ir daugumoje kitų šalių. Be to dauguma vertina tik kuro kainą. O jūs paskaičiuokite, kiek išeina per metus draudimui, remontams (juk dauguma važinėja senais automobiliais, kasmet reikia įkišti bent kelis šimtus eurų remontui), padangoms, alyvai, kitoms eksploatacinėms smulkmenoms, plovimui (kai kas, aišku, gali kieme pats nusiplauti, bet ne visi turi tam galimybes) ir kt.
                                        Ar nėra temos apie automobilių mokestį?

                                        Comment


                                          Yra tema apie viešąjį transportą ir automobilius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X