Apie kortelę nepaminėta. Pabandžius pirkti internetu, kaina rodoma jau sumažinta, nors kortelės duomenys nesuvesti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Šią savaitę lankausi Latvijoje ir Estijoje. Specialiai keliavau traukiniu Talinas - Ryga su persėdimu.
Galiu pasakyt, Malonūs tautiečiai, kad iš trijų Baltijos valstybių ESAME GARBINGOJE TREČIOJE VIETOJE (ir tik nereikia "lia lia" apie naujus dviaukščius, kavos aparatus traukinyje, automatines kelio blokuotes ir t.t.):
WI-FI veikia ne tik Estijoje, tačiau jau ir latvijos dyzeliukuose - nelužinėja, galima net radiją klausyt per internetą;
interneto bilietai - jau seniausiai ee ir lv yra, pas mus - BAISINGA NAUJOVĖ !
Estija: super patogūs STADLER - nėr ką lygint su mūsų prakeiktomis PESOM'is... (kur net tašės nėr kur pasidėt ant lentynos, pas estus - dėk kad ir 5 aukštais dėžes);
palanki nuolaidų sistema - iki 20 % nuo kelionės;
80% kelionės dyzeliuku vyko 120 km/h - kur pas mus toks greitis ????
LATVIJA: seni, bet patogesni už vėl tas prakeiktas PESAS DR'akonai modernizuoti - patogios kėdės, yra kur pasidėt daiktus. Atidaromi nauji maršrutai: Ryga - Dobele - Ryga, taip pat rytinis ekspresas Valmiera - Riga.
EE ir LV: nori vežt dviratį ? Prašau, tavo patogumui traukiniai. Pas mus - prašau, sumokėk beveik pilno bilieto kainą... ir įgrūsk jį į vienvagonę PESą..
LIETUVA: džiaugiamės vieninteliu papildomu traukiniu į Klaipėdą, kuriame net ir WI-FI nėra...
išvadas darykime patys...Paskutinis taisė statyba; 2015.05.22, 23:32.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąŠią savaitę lankausi Latvijoje ir Estijoje. Specialiai keliavau traukiniu Talinas - Ryga su persėdimu.
Galiu pasakyt, Malonūs tautiečiai, kad iš trijų Baltijos valstybių ESAME GARBINGOJE TREČIOJE VIETOJE (ir tik nereikia "lia lia" apie naujus dviaukščius, kavos aparatus traukinyje, automatines kelio blokuotes ir t.t.):
išvadas darykime patys...
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLietuvoje geležinkeliai yra daug geresni, nei Latvijoje ir Estijoje. Nauji riedmenys (ir parko atnaijinimas vyksta toliau), surtvarkytos stotys, infrastruktūra gera, 1435 statom. Išvada: viskas LG yra Ok.
Comment
-
Lyginant su Latvija, tai Lietuvoje ne taip greitai užsidarė priemiestinių traukinių tinklas. Latvijoje likę tik traukiniai aplik Rygą. Į 3-čią pagal dydį miestą Liepoją, kuri kažkada turėjo savo priemiestinių traukinių tinklą likęs tik 1 traukinys iš Rygos penktadieniais (vieną dieną per savaitę). Antras pagal dydį Daugpilis irgi neturi jokio priemiestinio susisiekimo nors yra stambus geležinkelio mazgas. Į Ventspilį keleiviniai traukiniai išvis nevažiuoja.
Comment
-
Kuo toliau, tuo labiau sumažės priemiestinių traukinių. Pas mus visi nori važinėti automobiliais. Panaši situacija ir su kelių viešuoju transportu. Po truputi naikinami arba retinami maršrutai. Bet tokias tendencijas pastebėjau tik posovietinėse šalyse, kurių ekonomikos lygis po truputi auga. Manau, kad keleivių padaugėtų tuo atveju, jei būtų įvestas automobilių mokestis. Tada gal ir sumažėtų privačių automobilių. Nes žinau ne vieną šeimą, kuri turi daugiau automobilių, nei šeimoje yra narių.
Comment
-
Būtent dėl to, kad nėra automobilių mokesčių, Lietuvoje ir priviso tiek automobilių. Visose kitose ES šalyse jie yra ir akivaizdu, kad tai turi įtakos VT buvimui. Tačiau tas mokestis Lietuvoje buvo panaikintas dar seniai, kai tokia prasta situacija su VT nebuvo. Dabar gi viskas sugriauta ir atstatyti neįmanoma esant dabartinei valdžios politikai. O politinės valios pastangų čia jau reikia labai daug, ir investuoti kuriant nuo nulio praktiškai sugriautą miesto ir priemiesčio VT (pirmiausia nuo jų reikia pradėti, tarpmiestis dar šiaip ne taip egzistuoja), reikia didelių investicijų, kurių nėra iš kur paimti.
Comment
-
Nereikia planuoti viešojo sovietiniais principais. Jei jis brangus, ekonomiškai nenaudingas - niekam jo ir nereikia. Pagal gyventojų tankį galim lygiuotis į Suomiją, o ne vakarų EU. Jei mes pigiai ir greitai nuvažiuojame automobiliu, tai labai puiku, nes mūsų gyvenimo kokybė gali būti didesnė, galim sukurti daugiau produkto ir sunaudoti mažiau resursų.
Comment
-
Ir kitur VT yra. Tai nereiškia, kad jis idealus, bet yra ir jo nepanaikina, nors galėtų - suomiai gyvena gerai, galėtų pasakyti, kad nafig finansuoti VT, tegul visi važinėja mašinomis. Suomija nėra tinkamas pavyzdys, nes teritorija didelė, gyventojų mažai, jie susikoncentravę nedidelėje dalyje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kitur VT yra. Tai nereiškia, kad jis idealus, bet yra ir jo nepanaikina, nors galėtų - suomiai gyvena gerai, galėtų pasakyti, kad nafig finansuoti VT, tegul visi važinėja mašinomis. Suomija nėra tinkamas pavyzdys, nes teritorija didelė, gyventojų mažai, jie susikoncentravę nedidelėje dalyje.
Bet nesvarbu - tiesiog norėjau pasakyti, kad pats savaime viešasis nėra kažkokia panacėja, siekiamybė.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, jis yra panacėja siekiant užtikrinti gerą pragyvenimo komforto ir saugumo sveikatai lygį. Ne automobilis, o būtent gerai veikiantis VT kartu dermėje su individualiu transportu.
Comment
-
O jei pvž su nuosavu automobiliu iš taško A į tašką B man kainuoja daug pigiau , ar kitą kartą NET žymiai pigiau keliauti? Tai apie kokią panacėją galima šnekėti? Pencininkams yra didelės nuolaidos , kai bus visiems tokia kaina kaip senjorams,tada automobilių sumažėtu. O dabar net nėrą ką lyginti.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Pigiau tik dėl to, kad Lietuvoje nėra automobilių (kelių) mokesčio kaip kad visoje likusioje ES ir daugumoje kitų šalių. Be to dauguma vertina tik kuro kainą. O jūs paskaičiuokite, kiek išeina per metus draudimui, remontams (juk dauguma važinėja senais automobiliais, kasmet reikia įkišti bent kelis šimtus eurų remontui), padangoms, alyvai, kitoms eksploatacinėms smulkmenoms, plovimui (kai kas, aišku, gali kieme pats nusiplauti, bet ne visi turi tam galimybes) ir kt.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPigiau tik dėl to, kad Lietuvoje nėra automobilių (kelių) mokesčio kaip kad visoje likusioje ES ir daugumoje kitų šalių. Be to dauguma vertina tik kuro kainą. O jūs paskaičiuokite, kiek išeina per metus draudimui, remontams (juk dauguma važinėja senais automobiliais, kasmet reikia įkišti bent kelis šimtus eurų remontui), padangoms, alyvai, kitoms eksploatacinėms smulkmenoms, plovimui (kai kas, aišku, gali kieme pats nusiplauti, bet ne visi turi tam galimybes) ir kt.
Comment
Comment