Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTurbūt "modifikuos" traukinį, kuris dabar važiuoja į Šiaulius. Tačiau, turint omenyje, kad antrųjų kelių statyba tęsis turbūt iki rudens, tai didesnę dienų dalį traukinys vis tiek bus trumpinamas iki Šiaulių...
Ar pakaks keleivių ruože iš Šiaulių į Klaipėdą? Tuo labiau, kad dubliuos dyzelinį Radviliškis-Klaipėda.Paskutinis taisė Salvijus; 2015.03.12, 12:10.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimą(...)
Ar pakaks keleivių ruože iš Šiaulių į Klaipėdą?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąVargu, nes pagrindiniai darbai jau atlikti. Nebent Telšiai - Lieplaukė pradės raustis.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVasaros sezoną planuojama paleisti dar vieną traukinį iki Klaipėdos (iš viso bus 4).
Comment
-
Parašė dr-rox Rodyti pranešimąToks utopinis pamąstymas, bet jei jau tiesia naujus bėgius, būt galima nuo Ketingos iki Palangos padaryti liniją ir Palangoj pastatyti stotį geležinkelio, atrodo ten nėra. Tai ypač vasarą maršrutas būtų gyvesnis ir nebereiktų išlipus Kretingoj gaudyt taksi ar autobusus.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKaži ar su naktine kas bevažiuotų, nebe tie laikai. Dabar žmonės nori greitai ir patogiai. Kiek pamenu vargindavo toks naktinis važiavimas.
Beje, naktinis autobusas iš Vilniaus į Palangą ir atgal yra. Iš Vilniaus jis išvyksta 23:00h, į Palangą nuveža 4:30h.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąKą tik atvykau į Klaipėdą G21 - 4 vagonai pustuščiai (5-10 žmonių kiekvienam vagone).
Comment
-
Sutvarkyti autobusu susisiekima kur kas paprasciau, nei kad tiesti gelezinkelio saka i besiplecianti kurorta. Juolab, kad diena atvaziavus visad laukia autobusas, o vaziuojant velyvuoju galima iki Klaipedos vaziuoti ir is ten su autobusu pasiekti Palanga.
Parašė dr-rox Rodyti pranešimąToks utopinis pamąstymas, bet jei jau tiesia naujus bėgius, būt galima nuo Ketingos iki Palangos padaryti liniją ir Palangoj pastatyti stotį geležinkelio, atrodo ten nėra. Tai ypač vasarą maršrutas būtų gyvesnis ir nebereiktų išlipus Kretingoj gaudyt taksi ar autobusus.
Comment
-
"Busturas", matyt, bando konkuruoti su rytiniu traukiniu - keičia laiką ir mažina kainą
http://busturas.lt/lt/naujienos/387-...auliai-vilnius
Comment
-
"Busturas" pigina keliones ne tik į Vilnių, bet ir į Klaipėdą: http://busturas.lt/lt/naujienos/388-...nemis-kainomis
Comment
-
Velykų ketvirtadienio (balandžio 2 d.) vakarą 18:20h dviaukštis dvivagonis elektrinis traukinys Nr.EJ879 (paprastasis, visur stojantis) atvažiavo (į prestižinį pirmą kelią) apytuštis, o po 19 minučių (18:39h) į vieną iš aklikelių atvyko ekspresas Nr EJ761. Šis trivagonis, kaip sakoma, paleido masinį desantą (keleivių išlipo masė).
Taigi, ne pirmą kartą pastebime, kokie traukiniai populiariausi važiuoti iš Vilniaus į Kauną, nors ekspreso bilieto kaina 20 Lt, paprastojo - tik 16 Lt (kainą vaizdumo dar nurodau litais).
Vardan komforto pinigų negaila !
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąVelykų ketvirtadienio (balandžio 2 d.) vakarą 18:20h dviaukštis dvivagonis elektrinis traukinys Nr.EJ879 (paprastasis, visur stojantis) atvažiavo (į prestižinį pirmą kelią) apytuštis, o po 19 minučių (18:39h) į vieną iš aklikelių atvyko ekspresas Nr EJ761. Šis trivagonis, kaip sakoma, paleido masinį desantą (keleivių išlipo masė).
Taigi, ne pirmą kartą pastebime, kokie traukiniai populiariausi važiuoti iš Vilniaus į Kauną, nors ekspreso bilieto kaina 20 Lt, paprastojo - tik 16 Lt (kainą vaizdumo dar nurodau litais).
Vardan komforto pinigų negaila !
Comment
Comment