Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Turbūt "modifikuos" traukinį, kuris dabar važiuoja į Šiaulius. Tačiau, turint omenyje, kad antrųjų kelių statyba tęsis turbūt iki rudens, tai didesnę dienų dalį traukinys vis tiek bus trumpinamas iki Šiaulių...
    Vargu, nes pagrindiniai darbai jau atlikti. Nebent Telšiai - Lieplaukė pradės raustis.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Turbūt "modifikuos" traukinį, kuris dabar važiuoja į Šiaulius. Tačiau, turint omenyje, kad antrųjų kelių statyba tęsis turbūt iki rudens, tai didesnę dienų dalį traukinys vis tiek bus trumpinamas iki Šiaulių...
      Bet ar yra prasmė?
      Ar pakaks keleivių ruože iš Šiaulių į Klaipėdą? Tuo labiau, kad dubliuos dyzelinį Radviliškis-Klaipėda.
      Paskutinis taisė Salvijus; 2015.03.12, 12:10.

      Comment


        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
        (...)
        Ar pakaks keleivių ruože iš Šiaulių į Klaipėdą?
        Manau, kad keleivių tarp Šiaulių ir Klaipėdos šiuo ekspresu bus mažai, ir jis turėtų dar stoti Kretingoje (nuo čia arčiausia į Palangą).

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Vargu, nes pagrindiniai darbai jau atlikti. Nebent Telšiai - Lieplaukė pradės raustis.
          Taigi jau dabar skelbiama, kad ekspresas kai kuriomis dienomis trumpinamas iki Šiaulių. Nemanau, kad iki vasaros darbai pasislinks iki tiek, kad vasarą trumpinimų nebus. Bent jau pirmojoje jos dalyje tikriausiai bus.

          Comment


            Signalizacijos pajungimas turbūt dabar bus.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Vasaros sezoną planuojama paleisti dar vieną traukinį iki Klaipėdos (iš viso bus 4).
              iš kur tokios žinios ? Galėtų grįžti naktinė Klaipėda - vasaros sezone tai būtu puikus dalykas ! Vakare vėlai tiems - kas nori prie jūros būt anksti ryte, o iš Klaipėdos - anksti ryte galėtų grįžti į Vilnių

              Comment


                Kaži ar su naktine kas bevažiuotų, nebe tie laikai. Dabar žmonės nori greitai ir patogiai. Kiek pamenu vargindavo toks naktinis važiavimas.

                Comment


                  Toks utopinis pamąstymas, bet jei jau tiesia naujus bėgius, būt galima nuo Ketingos iki Palangos padaryti liniją ir Palangoj pastatyti stotį geležinkelio, atrodo ten nėra. Tai ypač vasarą maršrutas būtų gyvesnis ir nebereiktų išlipus Kretingoj gaudyt taksi ar autobusus.

                  Comment


                    Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                    Toks utopinis pamąstymas, bet jei jau tiesia naujus bėgius, būt galima nuo Ketingos iki Palangos padaryti liniją ir Palangoj pastatyti stotį geležinkelio, atrodo ten nėra. Tai ypač vasarą maršrutas būtų gyvesnis ir nebereiktų išlipus Kretingoj gaudyt taksi ar autobusus.
                    Impossible šiais laikais - projektų projektai, žemės paėmimo procedūros, gal ir turėsime tą geležinkelį 2060-aisiais, kai kiekvienas turės asmeninę skraidyklę ir nebereikės geležinkelių.

                    Comment


                      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                      Kaži ar su naktine kas bevažiuotų, nebe tie laikai. Dabar žmonės nori greitai ir patogiai. Kiek pamenu vargindavo toks naktinis važiavimas.
                      Pamenu ir aš savo naktinius važinėjimus... Tiesą sakant, jų nevengiu ir dabar, jei tik galimybė tolėliau važiuoti naktį yra... Išsimiegojimas prastesnis nei namuose, bet nakvynė svetur ne ką geresnė: geras poilsis kainuoja, tai taupydami pinigus apsiribojame, kaip sakoma, nakvoti kur pakliuvo, kad nors keletą valandų nusnausti, tai ne ką geriau kaip traukinyje.
                      Beje, naktinis autobusas iš Vilniaus į Palangą ir atgal yra. Iš Vilniaus jis išvyksta 23:00h, į Palangą nuveža 4:30h.

                      Comment


                        Aha, kaip tik atsilaisvina Sankt Peterburgo vagonai. Naktiniam kaip tik. Tik kad toks bus, tikimybė artėja į nulį. Tikriausiai bus dieninis dyzelinis.

                        Comment


                          Ką tik atvykau į Klaipėdą G21 - 4 vagonai pustuščiai (5-10 žmonių kiekvienam vagone).

                          Comment


                            Todėl ir perkami dyzeliniai traukiniai. Paprastom darbo dienom trivagonio užteks.

                            Comment


                              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                              Ką tik atvykau į Klaipėdą G21 - 4 vagonai pustuščiai (5-10 žmonių kiekvienam vagone).
                              Gal daugiau keleivių bus traukiniui važiuojant atgal ?

                              Comment


                                Sutvarkyti autobusu susisiekima kur kas paprasciau, nei kad tiesti gelezinkelio saka i besiplecianti kurorta. Juolab, kad diena atvaziavus visad laukia autobusas, o vaziuojant velyvuoju galima iki Klaipedos vaziuoti ir is ten su autobusu pasiekti Palanga.

                                Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                                Toks utopinis pamąstymas, bet jei jau tiesia naujus bėgius, būt galima nuo Ketingos iki Palangos padaryti liniją ir Palangoj pastatyti stotį geležinkelio, atrodo ten nėra. Tai ypač vasarą maršrutas būtų gyvesnis ir nebereiktų išlipus Kretingoj gaudyt taksi ar autobusus.

                                Comment


                                  "Busturas", matyt, bando konkuruoti su rytiniu traukiniu - keičia laiką ir mažina kainą
                                  http://busturas.lt/lt/naujienos/387-...auliai-vilnius

                                  Comment


                                    "Busturas" pigina keliones ne tik į Vilnių, bet ir į Klaipėdą: http://busturas.lt/lt/naujienos/388-...nemis-kainomis

                                    Comment


                                      Iš tiesų kainos gerokai pigesnės nei traukiniu, o anksčiau buvo priešingai. Vargu ar "Busturas" ką laimės.

                                      Comment


                                        Velykų ketvirtadienio (balandžio 2 d.) vakarą 18:20h dviaukštis dvivagonis elektrinis traukinys Nr.EJ879 (paprastasis, visur stojantis) atvažiavo (į prestižinį pirmą kelią) apytuštis, o po 19 minučių (18:39h) į vieną iš aklikelių atvyko ekspresas Nr EJ761. Šis trivagonis, kaip sakoma, paleido masinį desantą (keleivių išlipo masė).
                                        Taigi, ne pirmą kartą pastebime, kokie traukiniai populiariausi važiuoti iš Vilniaus į Kauną, nors ekspreso bilieto kaina 20 Lt, paprastojo - tik 16 Lt (kainą vaizdumo dar nurodau litais).
                                        Vardan komforto pinigų negaila !

                                        Comment


                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Velykų ketvirtadienio (balandžio 2 d.) vakarą 18:20h dviaukštis dvivagonis elektrinis traukinys Nr.EJ879 (paprastasis, visur stojantis) atvažiavo (į prestižinį pirmą kelią) apytuštis, o po 19 minučių (18:39h) į vieną iš aklikelių atvyko ekspresas Nr EJ761. Šis trivagonis, kaip sakoma, paleido masinį desantą (keleivių išlipo masė).
                                          Taigi, ne pirmą kartą pastebime, kokie traukiniai populiariausi važiuoti iš Vilniaus į Kauną, nors ekspreso bilieto kaina 20 Lt, paprastojo - tik 16 Lt (kainą vaizdumo dar nurodau litais).
                                          Vardan komforto pinigų negaila !
                                          Ekspresas kainuoja ne 20, 22 litus . O taip pat nereikia pamiršti, kad iš Vilniaus jie išvyksta 16.45/17.30, t.y. eksperesas turi daugiau potencialių keleivių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X