Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kitų neturime. Būtų daug mašinų atsargoje - leistų dvigubas.
    Tai galvoti reikia prieš perkant.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Taip, jų yra. Ir jie važinėja ir be darbo ne stovi.
      tik kažkodėl patys patogiausi DRA'konų vagonai su patogiausiom sėdynėm stovi nenaudojami Vilniuje depe, o keleivius vežioja likę dyzeliniai su kietosiomis sėdynėmis...

      Comment


        Iki 2017 bus gautos 3-vagonės Pesos daugiausiai Vilnius-Klaipėda maršrutui.

        Comment


          Parašė darijusk Rodyti pranešimą
          Iki 2017 bus gautos 3-vagonės Pesos daugiausiai Vilnius-Klaipėda maršrutui.
          Tik kad pikiniams reisams jos netiks...
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Tik kad pikiniams reisams jos netiks...
            Sukabins kelias arba leis TEPą+vagonus.
            Parašė statyba Rodyti pranešimą
            tik kažkodėl patys patogiausi DRA'konų vagonai su patogiausiom sėdynėm stovi nenaudojami Vilniuje depe, o keleivius vežioja likę dyzeliniai su kietosiomis sėdynėmis...
            Nepamirškite, kad riedmenys periodiškai reikalauja remonto. O remonto metu vežiuoti keleivius jie negali.
            Paskutinis taisė Aleksio; 2015.02.22, 11:04.

            Comment


              Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
              Iki 2017 lapkričio turi būti gautos dar 7 dvigubos Pesos, pritaikytos tarpmiesčiui, matyt iki to laiko teks kentėti šiuose miesto autobuso lygio traukiniuose
              IKI - suprantu po vieną, pradedant kažkada netrukus, baigiant - 2017m. lapkričiu? Gal būt panašiai kaip į Lietuvą atkeliavo 10 dviaukščių elektrinių traukinių... Tai to kentėjimo tikėkimės kažkiek mažiau...

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                IKI - suprantu po vieną, pradedant kažkada netrukus, baigiant - 2017m. lapkričiu? Gal būt panašiai kaip į Lietuvą atkeliavo 10 dviaukščių elektrinių traukinių... Tai to kentėjimo tikėkimės kažkiek mažiau...
                Taip. Nežinau, kaip sparčiai yra surenkami traukiniai ir ar yra eilės PESA gamyklose, tačiau, sutartis pasirašyta buvo neseniai - gruodį, tad, mano nuomone, ne anksčiau nei kitoj šių metų pusėj galima tikėtis pirmojo traukinio.
                Beje, 2017 m. lapkritis yra maksimalus terminas, iki kurio nepristačius, skaičiuojami delspinigiai ar kitos nuobaudos, tad gali būti, kad viskas bus gauta gerokai anksčiau iki termino galo.

                Comment


                  Tai to kentėjimo tikėkimės kažkiek mažiau...
                  Tiktai dar kartą pakartoju: užsakomi traukiniai skirti Vilnius-Šiauliai-Klaipėda maršrutui. Todėl kentėjimui Kaunas-Kybartai ir kituose regioniniuose maršrutuose jie turės minimaliai įtakos.

                  Comment


                    Parašė darijusk Rodyti pranešimą
                    Tiktai dar kartą pakartoju: užsakomi traukiniai skirti Vilnius-Šiauliai-Klaipėda maršrutui. Todėl kentėjimui Kaunas-Kybartai ir kituose regioniniuose maršrutuose jie turės minimaliai įtakos.
                    Rašei, kad tam maršrutui bus gautos 3 vagonės. Komandoras rašo apie 2 vagones?
                    Ir - 7 trivagonės pesos vienam maršrutui?

                    Comment


                      2vagonių užsakyta nėra. Užsakymas yra 7 3vagonėm analogiškom toms su kuriom baltarusai dabar važinėja iš Minsko į Vilnių.

                      Comment


                        Parašė darijusk Rodyti pranešimą
                        2vagonių užsakyta nėra. Užsakymas yra 7 3vagonėm analogiškom toms su kuriom baltarusai dabar važinėja iš Minsko į Vilnių.
                        Tai ne per daug 7 vienam mar6rutui, kuriame ir dabar jau yra važinėjama kažkuo? Net jei ir dabartinius riedmenis visus nuo to maršruto nuimtų... O jei nuimtų tai tie riedmenys vis tiek padidintų bendrą LG parką, ir nuo to didesnio parko didesnės galimybės kažką atriekti Kaunas-Kazlū Rūda ar Kybartai maršrutui bus bet kokiu atveju.

                        Comment


                          Turint omenyje, kad turės leisti sudvigubintus sąstatus - tikrai neperdaug. Paleidus naująsias Pesas Vilnius-Klaipėda maršrutu daugiausia atsilaisvins bebaigiantys savo resursą prikabinami vagonai.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Komandoras rašo apie 2 vagones?
                            Jeigu gerai pamenu, techninėse konkurso sąlygose nebuvo griežtai reikalaujama, kelių vagonų turi būti traukiniai. Buvo tik nurodyta talpa, kiek I ir II klasių vietų turi būti. Taip pat, daug ką pasako reikalavimas, kad būtų galima sujungti mažiausiai 3 tokius traukinius, greičiausiai, tai bus skirta pikiniams maršrutams. Jei jie bus sujungti, tai kaip ir darijusk minėjo, kažin ar dažnai jų užteks kitiems maršrutams. Tiesa, elektrifikavus iki Baltarusijos, ten važinės elektriniai, ir vienas kitas dyzelis liks kitiems maršrutams. Vienvagonės PESA ir toliau važinės į visokius Kybartus ir pan. O Vilnius - Klaipėda TEP'ai, tai tikriausiai tranzitinius traukinius trauks, nes net teko matyt, kad Maskva-Kaliningradas Siemens traukė.

                            Comment


                              Parašė darijusk Rodyti pranešimą
                              Tiktai dar kartą pakartoju: užsakomi traukiniai skirti Vilnius-Šiauliai-Klaipėda maršrutui. Todėl kentėjimui Kaunas-Kybartai ir kituose regioniniuose maršrutuose jie turės minimaliai įtakos.
                              Maršrutui Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai Kaune, pasirodo, yra du trivagoniai DR1A. Jie važiuoja 12:47h į Kazlų Rūdą (ten stovi dvi valandas), 15:32h ir 17:47h į Kyubartus. Kitais laikais į Kazlų Rūdą ir Kybartus dent darbo važinėja vienvagoniai 620M.

                              Comment


                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Maršrutui Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai Kaune, pasirodo, yra du trivagoniai DR1A. Jie važiuoja 12:47h į Kazlų Rūdą (ten stovi dvi valandas), 15:32h ir 17:47h į Kyubartus. Kitais laikais į Kazlų Rūdą ir Kybartus dent darbo važinėja vienvagoniai 620M.
                                Ir 19:41 važiuoja trivagonis, grįžęs iš Kybartų.

                                Comment


                                  Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                                  Jeigu gerai pamenu, techninėse konkurso sąlygose nebuvo griežtai reikalaujama, kelių vagonų turi būti traukiniai. Buvo tik nurodyta talpa, kiek I ir II klasių vietų turi būti. Taip pat, daug ką pasako reikalavimas, kad būtų galima sujungti mažiausiai 3 tokius traukinius, greičiausiai, tai bus skirta pikiniams maršrutams. Jei jie bus sujungti, tai kaip ir darijusk minėjo, kažin ar dažnai jų užteks kitiems maršrutams. Tiesa, elektrifikavus iki Baltarusijos, ten važinės elektriniai, ir vienas kitas dyzelis liks kitiems maršrutams. Vienvagonės PESA ir toliau važinės į visokius Kybartus ir pan. O Vilnius - Klaipėda TEP'ai, tai tikriausiai tranzitinius traukinius trauks, nes net teko matyt, kad Maskva-Kaliningradas Siemens traukė.
                                  Bus tokie patys, kaip baltarusiai pirko. Juose kaip tik yra apie 140 vietų, ko reikalavo ir LG. Prieš šventes ar vasarą vis tiek bent vienas sąstatas vagonų su lokomotyvu tarp Vilniaus ir Klaipėdos važinės. Iki Kenos važinėja Pesos, taigi, elektrifikavus geležinkelį, teks pirkti naujus elektrinius traukinius, nes turimų neužteks, o ir per didelės talpos jie. Turbūt nupirks kokius 3-4 vienaukščius. Kadangi jau nupirktos dviaukštės Škodos, tai gali būti, kad nupirks irgi Škodos neseniai pradėtus gaminti vienaukščius elektrinius traukinius RegioPartner.
                                  Taigi, po elektrifikacijos laisvų Pesų dar padaugės. Kadangi DR1A kelių artimiausių metų bėgyje bus nurašomi, tai juos keis sukabintos Pesos 620M. Tiesa, po elektrifikacijos iki sienos su Baltarusija atsilaisvins ir 630M dvivagoniai.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Bus tokie patys, kaip baltarusiai pirko. Juose kaip tik yra apie 140 vietų, ko reikalavo ir LG. Prieš šventes ar vasarą vis tiek bent vienas sąstatas vagonų su lokomotyvu tarp Vilniaus ir Klaipėdos važinės. Iki Kenos važinėja Pesos, taigi, elektrifikavus geležinkelį, teks pirkti naujus elektrinius traukinius, nes turimų neužteks, o ir per didelės talpos jie. Turbūt nupirks kokius 3-4 vienaukščius. Kadangi jau nupirktos dviaukštės Škodos, tai gali būti, kad nupirks irgi Škodos neseniai pradėtus gaminti vienaukščius elektrinius traukinius RegioPartner.
                                    Taigi, po elektrifikacijos laisvų Pesų dar padaugės. Kadangi DR1A kelių artimiausių metų bėgyje bus nurašomi, tai juos keis sukabintos Pesos 620M. Tiesa, po elektrifikacijos iki sienos su Baltarusija atsilaisvins ir 630M dvivagoniai.
                                    o reisai, kadip kad į Stasylas, kuriam PESA būdavo pats tas - nuimame. Logika slypi kažkur anapus...

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Prieš šventes ar vasarą vis tiek bent vienas sąstatas vagonų su lokomotyvu tarp Vilniaus ir Klaipėdos važinės..
                                      Vasaros sezoną planuojama paleisti dar vieną traukinį iki Klaipėdos (iš viso bus 4).

                                      Comment


                                        Įdomu. Kokiu laiku? Tikriausiai Pesa M630?
                                        Reikėtų rytinio ekspreso iš Klaipėdos, tik įdomu koks atgalinis reisas optimaliausias.
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2015.03.11, 23:52.

                                        Comment


                                          Turbūt "modifikuos" traukinį, kuris dabar važiuoja į Šiaulius. Tačiau, turint omenyje, kad antrųjų kelių statyba tęsis turbūt iki rudens, tai didesnę dienų dalį traukinys vis tiek bus trumpinamas iki Šiaulių...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X