Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Maršrutu Vilnius-Sankt Peterburgas-Vilnius ne kažin kiek keleivių. Grįžtant atgal rugsėjo 13 d. mūsų kupe buvo 8 keleiviai, likusiuose 2 vagonuose ne ką daugiau. Važiuojant į priekį 7 d. šiek tiek daugiau, po 1 išlipo Švenčionėliuose ir Ignalinoje.
    Tiesa pasakius ir kainos kandžiojasi - apie 1000 Lt.
    Su tokiais srautais maršruto laukia uždarymas.
    Latviškoje sąstato dalyje ir vagonų daugiau, ir keleivių (bet vagonai nebuvo perpildyti).

    Comment


      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
      Maršrutu Vilnius-Sankt Peterburgas-Vilnius ne kažin kiek keleivių ... Su tokiais srautais maršruto laukia uždarymas.
      Jau nutarta - šio traukinio neliks nuo naujojo 2015 grafiko.

      Comment


        O tai ar darys kažkokią jungtį paleidžiant Pesą per(iš) Šiaulių į Rygą ar ptratęsiant Turmanto traukinį iki Daugpilio iš Vilniaus.
        Paskutinis taisė Salvijus; 2014.09.16, 18:47.

        Comment


          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
          O tai ar darys kažkokią jungtį paleidžiant Pesą per(iš) Šiaulių į Rygą ar ptratęsiant Turmanto traukinį iki Daugpilio iš Vilniaus.
          Jeigu ir bus priimtas panašus sprendimas, tai jau artėjant naujam grafikui.

          Comment


            Šiandien teko pavažiuoti vakariniu traukiniu Rokiškis - Šiauliai. Į Kupiškį atvyko su 70 keleivių. Jame išlipo 7, o įlipo 9. Manau, kad toks užpildymas automatrisei yra labai geras. Gali būti, kad važiuojantiems iš Panevėžio į Šiaulius, gali tekti stovėti.

            Comment


              Jau netgi ilipus sekmadieniais Radziunu stoteleje tenka kartais ir stoveti iki Panevezio

              Comment


                Vakariniame Šiauliai-Vilnius nr. 24 Šiauliuose nebeliko bilietų į Vilnių.
                Teko pirkt į Jonavą, kad gaut laikinai kur pritupt, o paskiau žiūrėsim.

                Comment


                  Įtariu, kad kai LG nupirks naujas PESAS 730M, tai reikalai su Vilniaus - Šiaulių- Klaipėdos traukiniais bus dar prastesni. Nes vieno traukinio talpa apie 140 vietų 2 klasėje ir 16 - 1 klasėje. Tai atitinka 2,5 paprasto vagono. Eilinę dieną pakanka. Bet tomis dienomis, kai srautai bus didesni, labai tikėtina, kad LG "stebuklingai" nežinos, kokį sąstatą leisti - vieną traukinį, dvigubą ar trigubą. Bet net ir trigubas nesieks 500 vietų, kas atitinka maždaug 8 vagonus.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Įtariu, kad kai LG nupirks naujas PESAS 730M, tai reikalai su Vilniaus - Šiaulių- Klaipėdos traukiniais bus dar prastesni. Nes vieno traukinio talpa apie 140 vietų 2 klasėje ir 16 - 1 klasėje. Tai atitinka 2,5 paprasto vagono. Eilinę dieną pakanka. Bet tomis dienomis, kai srautai bus didesni, labai tikėtina, kad LG "stebuklingai" nežinos, kokį sąstatą leisti - vieną traukinį, dvigubą ar trigubą. Bet net ir trigubas nesieks 500 vietų, kas atitinka maždaug 8 vagonus.
                    O tavo galva privatininkas, kuriam iš tikro rūpi pajamos ir pervežtų keleivių skaičius, irgi nežinotų, viengubą ar trigubą leist?

                    Comment


                      O tau atrodo, kad keleivių vežimas yra aukso kasykla? Joks privatininkas neužsiims keleivių vežimu geležinkeliu tokioje šalyje kaip Lietuva (mažas gyventojų tankis, nėra didelių miestų, milžiniška automobilizacija, nedideli atstumai) - jokios investicijos (vienas perkamas LG dyzelinis traukinys kaunuoja apie 5,3 milijono eurų) neatsipiks, jau nekalbant apie eksploatacines išlaidas. Jei jau "Kautra", kaip didžiausias (ir privatus) vežėjas Lietuvoje, virsta mikrobų firma (jau apie pusė jos parko yra mikroautobusai), tai manai, kad traukiniai gali pelną krauti? Aišku, sekant laisvos rinkos institutų ir pan. rekomendacijomis, reikėtų tiesiog valstybei atiduoti pervežimus traukiniais ir dar primokėti...
                      Beje, "Kautra" irgi nesusitvarko su srautų planavimu. Neretai mikrobai veža kaip silkes statinėje ir stovinčius keleivius...
                      Paskutinis taisė Al1; 2014.12.30, 16:49.

                      Comment


                        „Lietuvos geležinkeliai“ atsisako maršruto į Rusiją

                        „Lietuvos geležinkeliai“ nuo gegužės 31 dienos keleivių nebeveš maršrutu Vilnius-Sankt Peterburgas-Vilnius.

                        „Mums šis maršrutas – nuostolingas, mat keleivių mažai“, – sakė „Lietuvos geležinkelių“ atstovas Vidmantas Gudas.

                        2014-aisiais, palyginti su 2013-aisiais, keleivių srautas šiuo maršrutu susitraukė beveik 40 proc.

                        Pasak V.Gudo, 2014 metais maršrutu Vilnius-Sankt Peterburgas-Vilnius vyko 42,5 tūkst. keleivių.

                        „Keleivių skaičius šia kryptimi laipsniškai mažėjo. Nebuvo taip, kad skaičius šokinėtų – tai daugiau, tai mažiau“, – sakė V.Gudas.

                        Nuo vasaros pradžios „Lietuvos geležinkelių“ žemėlapyje teliks tu tarptautiniai maršrutai – į Maskvą ir Minską.

                        Pernai maršrutu Vilnius-Maskva-Vilnius važiavo 72,9 tūkst. žmonių. Tai kur kas mažiau nei 2013-aisiais, kai pervežta 100,7 tūkst.

                        Maršrutu Vilnius-Minskas-Vilnius 2014-aisiais pervežta 330 tūkst. žmonių. 2013-aisiais per tokį pat laikotarpį – 318,7 tūkst.

                        „Tarptautiniai keleivių pervežimai mūsų įmonei yra pelningi. Tik Sankt Peterburgo kryptis buvo nuostolinga“, – pabrėžė V.Gudas.

                        Comment


                          Per daug metų įpratau iš Kazlų Rūdos ~11h į Kauną arba iš Kauno ~8h į Kybartus važiuoti trivagoniu traukiniu DR1A. Važiavau ir vasario 18 d., bet važiavo vienvagonis PESA 620M. Tarp Jūrės ir Kauno salonas buvo praktiškai pilnas. Ateis pavasaris, pasipils sodininkai, ir vienvagonio šiuo maršrutu (Nr 691 ir 694) neužteks...

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Per daug metų įpratau iš Kazlų Rūdos ~11h į Kauną arba iš Kauno ~8h į Kybartus važiuoti trivagoniu traukiniu DR1A. Važiavau ir vasario 18 d., bet važiavo vienvagonis PESA 620M. Tarp Jūrės ir Kauno salonas buvo praktiškai pilnas. Ateis pavasaris, pasipils sodininkai, ir vienvagonio šiuo maršrutu (Nr 691 ir 694) neužteks...
                            Manai LG tai rūpi ? Jiems kaip tik gerai - žmonės netilps, reisas nerentabilus - suprask, atprato važinėt traukiniu pakol autobusai vežiojo - galima "nuimt"...

                            juokinga man su tom PESOM atrodo.. lyg viena PESA sutaupytu milijonus, lyginant su trivagoniu, kuriame keleiviaims tikrai gerokai patogiau

                            Comment


                              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                              Per daug metų įpratau iš Kazlų Rūdos ~11h į Kauną arba iš Kauno ~8h į Kybartus važiuoti trivagoniu traukiniu DR1A. Važiavau ir vasario 18 d., bet važiavo vienvagonis PESA 620M. Tarp Jūrės ir Kauno salonas buvo praktiškai pilnas. Ateis pavasaris, pasipils sodininkai, ir vienvagonio šiuo maršrutu (Nr 691 ir 694) neužteks...
                              Pesoje 90 sedimu ir dar stovimu vietu. niekas nedraudzia vaziuoti stovint.

                              Gali vaziuoti ir dyzelis, taciau dyzelis paristas kitam marsrutui.I naktinius Kybartus Pesos neleisim gal?

                              Comment


                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                Pesoje 90 sedimu ir dar stovimu vietu. niekas nedraudzia vaziuoti stovint.
                                Tai tegul tuomet atskirai ir stovimus bilietus pardavinėja, bent jau perpus pigiau nei sėdimus. Nes abejoju ar žmogui, mokančiam už kelionę tiek pat kiek ir kiti, labai norisi stovėti, važiuojant, kad ir nuo Kauno iki Garliavos.
                                Nors Pesoje net ir gulint turbūt nebūtų patogu...

                                Comment


                                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                  Pesoje 90 sedimu ir dar stovimu vietu. niekas nedraudzia vaziuoti stovint.

                                  Gali vaziuoti ir dyzelis, taciau dyzelis paristas kitam marsrutui.I naktinius Kybartus Pesos neleisim gal?
                                  Geras požiūris, kas dar klientams nedraudžiama?
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Geras požiūris, kas dar klientams nedraudžiama?
                                    Jo, šitas veikėjas jau ne pirmą kartą stebina... Apgailėtina.

                                    Comment


                                      Parašė AlgirdasD Rodyti pranešimą
                                      Tai tegul tuomet atskirai ir stovimus bilietus pardavinėja, bent jau perpus pigiau nei sėdimus. Nes abejoju ar žmogui, mokančiam už kelionę tiek pat kiek ir kiti, labai norisi stovėti, važiuojant, kad ir nuo Kauno iki Garliavos.
                                      Miesto autobusuose taip pat siūlote taikyti skirtingas bilietų kainas sėdintiems ir stovintiems keleiviams?

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Jo, šitas veikėjas jau ne pirmą kartą stebina... Apgailėtina.
                                        Veikėjas gali rašyt ką nori, daug čia tokių veikėjų, bet apgailėtina, kad tai labai panašu į LG tikrąją poziciją keleivių vežimo klausimu.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Miesto autobusuose taip pat siūlote taikyti skirtingas bilietų kainas sėdintiems ir stovintiems keleiviams?
                                          Viskas atsiremia į kelionės laiką, netinkamas palyginimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X