Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė keleivinis Rodyti pranešimą
    LG vistiek turėjo žinot, kad tokio mąsto festivalis savaitgalį, ir kad tikrai atsiras daug keleivių, norinčių grįžti iš jo. O ne kaip ir kiekvieną sekmadienį leisti 10 vagonų...
    O iš kur LG žinoti. Bėda, kad festivalio organizatoriai nesugebėjo susitarti su LG. Paprastai dar išsidera nuolaidą festivalio dalyviams.
    Organizatoriai galėtų truputėlį plačiau žiūrėti.

    Comment


      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
      O iš kur LG žinoti. Bėda, kad festivalio organizatoriai nesugebėjo susitarti su LG. Paprastai dar išsidera nuolaidą festivalio dalyviams.
      Organizatoriai galėtų truputėlį plačiau žiūrėti.
      iš kur žinot kad vienas populiariausių vasaros festivalių šį savaitgalį prie jūros vyks su miniomis jaunų žmonių keliaujančių ten ir atgal?

      Comment


        Parašė nesekasi Rodyti pranešimą
        iš kur žinot kad vienas populiariausių vasaros festivalių šį savaitgalį prie jūros vyks su miniomis jaunų žmonių keliaujančių ten ir atgal?
        Turbūt tau pasirodys keista, bet tokiose kompanijose kaip LG yra dešimtys didesnio prioriteto problemų nei sekti festivalius tam, kad kartą metuose prikabint du papildomus vagonus. Taip, kad organizatoriams reikia rodyti iniciatyvą ir susitarti.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Turbūt tau pasirodys keista, bet tokiose kompanijose kaip LG yra dešimtys didesnio prioriteto problemų nei sekti festivalius tam, kad kartą metuose prikabint du papildomus vagonus. Taip, kad organizatoriams reikia rodyti iniciatyvą ir susitarti.
          pilnai tikiu, kad nerūpi jiems maksimaliai pelningas keleivių vežimas. už tai ir reikia išskaidyt ir privatizuot.

          Comment


            Parašė nesekasi Rodyti pranešimą
            pilnai tikiu, kad nerūpi jiems maksimaliai pelningas keleivių vežimas. už tai ir reikia išskaidyt ir privatizuot.
            Tam pačiam keleivių vežime yra didesnių darbų, kuriuos reikia nuveikt nei kad 3 papildomi vagonai kartą metuose. Tą turėjau mintyje.

            Comment


              Kaip tik šiandien viena draugė norėjo iš Telšių į Vilnių parvykti traukiniu. NORĖJO. Sužinojusi kad nėra vietų turėjo ieškotis alternatyvių kelionės būdų.
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                Taip, sutinku, kad su LG keleivių vežimu yra absurdas. Pats dirbu LG ir pačiam gėda tai pripažinti. Pamenu savaitgalį, kuomet vyko Jūros šventė vykau į Šiaulius. Atvykus 25 min. prieš išvykstant iš Vilniaus į Šiaulius traukiniui vos spėjau nusipirkti bilietą ir tai tik dėl to, kad pasitaikė gera kasininkė, kuri pardavinėjo bilietus likus mažiau nei 5 minutėms iki traukinio išvykimo. Mat įvedinėjo kažkokią naują bilietų pardavimo sistemą ir dėl to užtruko bilietų pardavimas. Bet jų puslapyje apie tai nė žodžio neužsiminta ir žinok dabar, kad taip bus.

                Kuomet norėjau važiuoti iš Šiaulių į Vilnių, paaiškėjo, kad likus daugiau nei valandai iki traukiniui išvykstant nebebuvo bilietų. Tuomet tau belieka tik tranzuoti jeigu nori ryte būti darbe. Gerai, kad pasitaikė nelegalių geradarių, kurie su autobusiuku nuvežė į Vilnių. Šešėlinis verslas klesti dėl LG aplaidumo. Neabejoju, kad situaciją pagerintų bilietų pardavimas internetu, bet čia yra per daug inovatyvi technologija tokiai įmonei.

                Dažnai tenka išgirsti tą lemtingą frazę "nėra bilietų", bet traukinyje gali atrasti pusę tuščio vagono kuris per visą kelionės laikotarpį taip ir lieka pustuštis. Susidaro toks įspūdis, kad LG kuo mažiau keleivių - tuo geriau.

                Mano išvada - pats dirbu LG, bet važinėju į Šiaulius automobiliu. Teršiu gamtą, nepropaguoju keliavimo traukiniais, bet kas dėl to kaltas ???

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Turbūt tau pasirodys keista, bet tokiose kompanijose kaip LG yra dešimtys didesnio prioriteto problemų nei sekti festivalius tam, kad kartą metuose prikabint du papildomus vagonus. Taip, kad organizatoriams reikia rodyti iniciatyvą ir susitarti.
                  Nu nesusigaudyt, kad vyksta didžiulis festivalis ir nepasiimt iš to galimai daugiau pinigų iš LG pusės yra aplaidumas ir neūkiškumas. Nepriklausomai nuo to, yra "didesnio prioriteto problemų", ar nėra.

                  Iš kitos pusės žmones, kurie prieš traukinio išvykimą bandė įsigyt bilietus, o po to pusę kelio važiavo stovėdami irgi geriausiu atveju labai naiviais galima pavadint. Važiuoji į didelį festivalį ir manai, kad daugiau į jį važiuojančių nebus? Much logic.
                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                  Comment


                    Parašė Gytautas Rodyti pranešimą
                    Mat įvedinėjo kažkokią naują bilietų pardavimo sistemą ir dėl to užtruko bilietų pardavimas. Bet jų puslapyje apie tai nė žodžio neužsiminta ir žinok dabar, kad taip bus.

                    <...>

                    Neabejoju, kad situaciją pagerintų bilietų pardavimas internetu, bet čia yra per daug inovatyvi technologija tokiai įmonei.
                    Dirbdamas LG nieko apie šituos dalykus nežinai, kai dauguma ten nedirbančių žino apie visa šita? Įdomu kuo tu dirbi LG. Arba gal supainiojai LG - Lietuvos geležinkelius, su LG - elektronikos gamintojais.

                    Comment


                      Parašė Gytautas Rodyti pranešimą
                      Taip, sutinku, kad su LG keleivių vežimu yra absurdas. Pats dirbu LG ir pačiam gėda tai pripažinti. Pamenu savaitgalį, kuomet vyko Jūros šventė vykau į Šiaulius. Atvykus 25 min. prieš išvykstant iš Vilniaus į Šiaulius traukiniui vos spėjau nusipirkti bilietą ir tai tik dėl to, kad pasitaikė gera kasininkė, kuri pardavinėjo bilietus likus mažiau nei 5 minutėms iki traukinio išvykimo. Mat įvedinėjo kažkokią naują bilietų pardavimo sistemą ir dėl to užtruko bilietų pardavimas. Bet jų puslapyje apie tai nė žodžio neužsiminta ir žinok dabar, kad taip bus.

                      Kuomet norėjau važiuoti iš Šiaulių į Vilnių, paaiškėjo, kad likus daugiau nei valandai iki traukiniui išvykstant nebebuvo bilietų. Tuomet tau belieka tik tranzuoti jeigu nori ryte būti darbe. Gerai, kad pasitaikė nelegalių geradarių, kurie su autobusiuku nuvežė į Vilnių. Šešėlinis verslas klesti dėl LG aplaidumo. Neabejoju, kad situaciją pagerintų bilietų pardavimas internetu, bet čia yra per daug inovatyvi technologija tokiai įmonei.

                      Dažnai tenka išgirsti tą lemtingą frazę "nėra bilietų", bet traukinyje gali atrasti pusę tuščio vagono kuris per visą kelionės laikotarpį taip ir lieka pustuštis. Susidaro toks įspūdis, kad LG kuo mažiau keleivių - tuo geriau.

                      Mano išvada - pats dirbu LG, bet važinėju į Šiaulius automobiliu. Teršiu gamtą, nepropaguoju keliavimo traukiniais, bet kas dėl to kaltas ???
                      galima tokiomis progomis net papildoma traukini paleist, kaip kad budavo per futbola, Varenos svente ar dainu svente. Cia tikrai LG aplaidumas ir galimu dividendu, gulinciu po nosim nesugebejimas pasiimti. Zinoma, kam imti centus, kai gali is kroviniu paimti litus - juk keleivinis papildomas tik kelyje kroviniams maisytusi, kaip kad maisosi ekspresas Vilnius-Siauliai-Klaipeda, tam tikslui visa vasara ir sumazinus sustojimu skaiciu, kad tik nevaziuotu iki Klaipedos ir neuzimtu kelio kroviniams....

                      Comment


                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                        galima tokiomis progomis net papildoma traukini paleist, kaip kad budavo per futbola, Varenos svente ar dainu svente. Cia tikrai LG aplaidumas ir galimu dividendu, gulinciu po nosim nesugebejimas pasiimti. Zinoma, kam imti centus, kai gali is kroviniu paimti litus - juk keleivinis papildomas tik kelyje kroviniams maisytusi, kaip kad maisosi ekspresas Vilnius-Siauliai-Klaipeda, tam tikslui visa vasara ir sumazinus sustojimu skaiciu, kad tik nevaziuotu iki Klaipedos ir neuzimtu kelio kroviniams....
                        Nebutu kroviniu, nebutu ir keleiviu. Ir siap, reiketu su skundais/prasymais rasyt jiems, nes kaip ir minejai del centu niekas ten nesivargina.

                        Comment


                          Parašė AlgirdasD Rodyti pranešimą
                          Dirbdamas LG nieko apie šituos dalykus nežinai, kai dauguma ten nedirbančių žino apie visa šita? Įdomu kuo tu dirbi LG. Arba gal supainiojai LG - Lietuvos geležinkelius, su LG - elektronikos gamintojais.
                          Aš pats dirbu krovinių vežimo direkcijoje, o tai nieko neturi bendro su keleivių vežimu.

                          Comment


                            Parašė statyba Rodyti pranešimą
                            galima tokiomis progomis net papildoma traukini paleist, kaip kad budavo per futbola, Varenos svente ar dainu svente. Cia tikrai LG aplaidumas ir galimu dividendu, gulinciu po nosim nesugebejimas pasiimti. Zinoma, kam imti centus, kai gali is kroviniu paimti litus - juk keleivinis papildomas tik kelyje kroviniams maisytusi, kaip kad maisosi ekspresas Vilnius-Siauliai-Klaipeda, tam tikslui visa vasara ir sumazinus sustojimu skaiciu, kad tik nevaziuotu iki Klaipedos ir neuzimtu kelio kroviniams....
                            Čia tik Karklės festivalio organizatorių aplaidumas. Juk šį savaitgalį vyko bene 5 muzikos festivaliai - ar Lietuvos geležinkeliais patys savo iniciatyva turėjo siūlytis, taip išeina (kada keleivių srautai prieššventinėmis dienomis ir sekmadieniais ir taip dideli)?
                            Ir keleivių aplaidumas, nes nesugebėjo, žinodami, kad vyks traukiniu ir kokie srautai sekmadieniais nuo jūros, nusipirkti iš anksto bilietų.

                            Comment


                              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                              Čia tik Karklės festivalio organizatorių aplaidumas. Juk šį savaitgalį vyko bene 5 muzikos festivaliai - ar Lietuvos geležinkeliais patys savo iniciatyva turėjo siūlytis, taip išeina (kada keleivių srautai prieššventinėmis dienomis ir sekmadieniais ir taip dideli)?
                              Ir keleivių aplaidumas, nes nesugebėjo, žinodami, kad vyks traukiniu ir kokie srautai sekmadieniais nuo jūros, nusipirkti iš anksto bilietų.
                              Sutinku, jog čia ir organizatorių festivalio aplaidumas - tikrai galėjo "išmušt" pora atskirų vagonų, kaip kažkada "Visaginas Country" ar net Varėna su atskiru traukiniu. BEt, kita vertus, "dušmanai" nepasikuklino Klaipėdos stotyje padirbėt aktyviau, nors jie matyt irgi nesidomi festivaliais (kuom sunku būtų patikėt) ir neabejotinai pasidarė sau mėnesio apsukas...

                              Comment


                                Lyginti dušmano, kuris dirba "ant saves" lankstumą su tokios korporacijos kaip LG lankstumu net nevertėtų.

                                Comment


                                  Dusmanas atvaziuoja su su savo autobusiuku ir viskas. O traukinio sastato planavimas, kaip galvoji 1-2 ir viskas?

                                  Comment


                                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                    Čia tik Karklės festivalio organizatorių aplaidumas. Juk šį savaitgalį vyko bene 5 muzikos festivaliai - ar Lietuvos geležinkeliais patys savo iniciatyva turėjo siūlytis, taip išeina (kada keleivių srautai prieššventinėmis dienomis ir sekmadieniais ir taip dideli)?
                                    Ir keleivių aplaidumas, nes nesugebėjo, žinodami, kad vyks traukiniu ir kokie srautai sekmadieniais nuo jūros, nusipirkti iš anksto bilietų.
                                    Kam siūlytis? Festivalio organizatoriams jie tikrai neturėjo nieko siūlyti, bet turėjo siūlyti savo paslaugą savo klientams - keleiviams. Juo labiau nelogiškai skamba toks "atsimušinėjimas", kad nepaleido daugiau vagonų keleiviams, nes srautai ir taip dideli.. Jeigu jie ir taip dideli, o čia tikėtina, kad galėjo būti ir dar didesni, tai tik aplaidžiai dirbantys negalėjo to numatyti.

                                    Ne keleiviu aplaidumas, kad nenusipirko bilietų iš anksto, o vėlgi LG. Šiame "technologijų amžiuje" kai nusipirkti pieno ar kepalą duonos internetu jau yra savaime suprantama, be galo keistai atrodo, kad LG prekyba bilietais internetu yra "neatrasti horizontai". Jeigu kažkas įsivaizduoja, kad žmonės tiesiog neturi ką veikti jog važiuotų savaitę prieš kelionę į stotį ir ten pirktų bilietus, tegu įsivaizduoja iš naujo.
                                    Kodėl man nusipirkti bilietus kelionei, kuri prasidės už 2000 km ir baigsis už 2400 km užtruks viso labo 2-3 min, o norėdamas nuvažiuoti 340 km iš savo miesto, turiu sugaišti apie 2 val bilieto pirkimui ir dar tam pirkti kitus kelionės bilietus (VT bilietėlius).

                                    Comment


                                      Estijoje internetiniam bilietui taikoma 10 proc. nuolaida. Už 1 klasę yra priemoka 10 proc.
                                      Beje nemokamas WiFi veikia ir latvių PV dyzeliniuose traukiniuose.

                                      Comment


                                        Rusijoje parduodami bilietai ir jeigu neklystu, tai jau ir Ukrainoje. Dabar žmogui jau sunku įsivaizduoti kaip reikėtų įsigyti lėktuvo bilietus ne internetu. Būtent šis dalykas ir apsunkina planavimą tiek klientams, tiek LG planuotis keleivių srautus.

                                        Comment


                                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                          Čia tik Karklės festivalio organizatorių aplaidumas. Juk šį savaitgalį vyko bene 5 muzikos festivaliai - ar Lietuvos geležinkeliais patys savo iniciatyva turėjo siūlytis, taip išeina (kada keleivių srautai prieššventinėmis dienomis ir sekmadieniais ir taip dideli)?
                                          Ir keleivių aplaidumas, nes nesugebėjo, žinodami, kad vyks traukiniu ir kokie srautai sekmadieniais nuo jūros, nusipirkti iš anksto bilietų.
                                          Karklės festivalio organizatorių darbas organizuoti pramogą.
                                          LG darbas - vežti keleivius

                                          Jei čia kažkam atrodo kad toookiai organizacijai nerimtas darbas tai tikrai - suskaidyti iki tokio lygio kad pagaliau kažkam atrodytų rimtas darbas. Ir kelis tūkstančius keleivių matytų kaip rinką kurią reikia pasiimti PASIŪLANT kokybišką paslaugą, o ne laukti kol prieš mėnesį kas nors pateiks prašymą raštu keleivių vežimo direkcijai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X