Cia kaip ir su Rail Baltica - darbai kazkiek vyksta, o nauju traukiniu siaurajai vezei nieks pirkt nesiruosia keleiviams. Negi tikimasi, kadn uzsienieciai ims patys pas mus vaziuot ? Jau lenkai "atvaziavo" su tokiu LG poziuriu...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąCia kaip ir su Rail Baltica - darbai kazkiek vyksta, o nauju traukiniu siaurajai vezei nieks pirkt nesiruosia keleiviams. Negi tikimasi, kadn uzsienieciai ims patys pas mus vaziuot ? Jau lenkai "atvaziavo" su tokiu LG poziuriu...
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKad iš viso negirdėti nieko apie jokių 1435 mm vėžės riedmenų pirkimą ar perdarymą iš 1520.
Comment
-
Tai gal neverta pirkti? Tam reiktų ir atskiro depo.
Kadangi atkarpa Lietuvoje vis dėlto trumpoka lyginant su Lenkijos mastais gali aptarnauti ir PKP. Tai pigiau nei pirkti riedmenis ir juos eksploatuoti, nebent nusipirktų keletą vagonų Varšuvoj prikabinti tarkim prie traukinio ir Berlyną. Kita vertus, Europoje populiarus persėdimas į kitą traukinį - tuo labiau, kad ten įprasta pirkti pirkti 1 kombinuotą bilietą.
Šiai dienai pakanka vėžės iki Kauno, o paskiau gyvenimas parodys.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąApie ką ir kalbu, tai KAIP TUOMET VYKS KELEIVIŲ VEŽIMAS RAIL BALTICA ??? Negi ims ir staiga kokie vokiečiai paleist traukinį Berlynas - Kaunas )))))) ?
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąVakar važiavau 871 Vilnius-Klaipėda 11:30. Pastebėjau, kad bent pirmi 3 vagonai iš 6 buvo pilni, ir juose buvo nemažai užsieniečių.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąApie ką ir kalbu, tai KAIP TUOMET VYKS KELEIVIŲ VEŽIMAS RAIL BALTICA ??? Negi ims ir staiga kokie vokiečiai paleist traukinį Berlynas - Kaunas )))))) ?
Wikije siek tiek paprasciau pateikta informacija - http://en.wikipedia.org/wiki/City_Night_LineVidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąJuokas juokais, taciau DB turi labai patrauklu produkta City Night Line, ir manyciau Kaunas tikrai galetu buti visai realus variantas pradeti savo naktine kelione link europos Sia vasara teko vaziuoti marsrutu Kopenhaga - Bazelis, tai buvau nustebes, kiek daug zmoniu vaziuoja europoje traukiniais tokius didelius atstumus http://www.citynightline.de/citynigh...en/index.shtml
Wikije siek tiek paprasciau pateikta informacija - http://en.wikipedia.org/wiki/City_Night_Line
Kaina nuo Kopenhagos iki Bazelio 29€. Ar tikrai tiek nedaug kainuoja kelionė, ar realiai perkant visokių mokesčių prisiskaičiuoja?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaina nuo Kopenhagos iki Bazelio 29€. Ar tikrai tiek nedaug kainuoja kelionė, ar realiai perkant visokių mokesčių prisiskaičiuoja?
Beje tiek pat mokejau ir uz traukini is Bazelio i Milana, bet ten jau buvo Sveicaru SBB ir ten ju visokios irgi periodiskai pasikartojancios akcijos. Taciau traukinys buvo labai patogus.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKad iš viso negirdėti nieko apie jokių 1435 mm vėžės riedmenų pirkimą ar perdarymą iš 1520.
Kiek anksčiau mačiau, tarp Šeštokų ir Mockavos važinėjo du 1435mm vėžei perdirbti šilumvežiai M62. Vėliau lyg tai liko tik vienas. Šeštokuose yra jų "garažas" (depu nepavadinčiau). Į Lenkiją, deja, šie lokomotyvai nenuvažiuoja. Infrastruktūros mokestis "kaltas"... Tikriausiai dėl jo nenuvažiuos ir po "Rail Baltica" magistralės nutiesimo iki Kauno, todėl masinis traukos riedmenų pirkimas kol kas neaktualus. Apie kažkiek keleivinių 1435 mm vagonų pirikimą pagalvoti reikėtų...
Manau, 1435 mm vagonams iš Kauno į Šeštokus, Mockavą ar dar kažkiek į Lenkijos gilumą varinėti LG nusipirktų kelis "Siemensus" (jų1520 mm turi ir tikriausiai dar pirks), o keleivius iš Kauno iki Suvalkų vežioti galėtų 1435mm "PESA".
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTie Siemensai turbūt bus "Vorošilovgradskij teplovozostroitel'nyj zavod imeni..." M62K. Ar kokie TEM TMH.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKol kas tokia 1435 mm vėžės lokomotyvų ateitis Lietuvoje atrodo realiausiai.
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąO TEM TMH nėra surenkami Vilniaus lokomotyvų remonto depe?
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąO TEM TMH nėra surenkami Vilniaus lokomotyvų remonto depe?
Comment
-
Kaip visuomet LG labai "puikiai" viską apgalvojo, ir padarė "malonią" staigmenėlę keleiviams Šiandien traukinys nr. 22 Klaipėda-Vilnius, buvo SAUSAKIMŠAS. Visi 10 vagonų pilnai užpildyti. Tačiau į tuos 10 vagonų toli gražu tilpo ne visi, nemaža dalis keleivių liko durniaus vietoje, kadangi sėdimų vietų tiesiog nebeliko. Kai kurie festivalininkai, nebeturėję kaip kitaip grįžti namo, pirkosi bilietus traukinyje, stovimas vietas. Kodėl LG negalėjo skirti daugiau vagonų, kad ir bent 12?
Comment
Comment