Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Cia kaip ir su Rail Baltica - darbai kazkiek vyksta, o nauju traukiniu siaurajai vezei nieks pirkt nesiruosia keleiviams. Negi tikimasi, kadn uzsienieciai ims patys pas mus vaziuot ? Jau lenkai "atvaziavo" su tokiu LG poziuriu...

    Comment


      Parašė statyba Rodyti pranešimą
      Cia kaip ir su Rail Baltica - darbai kazkiek vyksta, o nauju traukiniu siaurajai vezei nieks pirkt nesiruosia keleiviams. Negi tikimasi, kadn uzsienieciai ims patys pas mus vaziuot ? Jau lenkai "atvaziavo" su tokiu LG poziuriu...
      Kad iš viso negirdėti nieko apie jokių 1435 mm vėžės riedmenų pirkimą ar perdarymą iš 1520.

      Comment


        Parašė disident Rodyti pranešimą
        Kad iš viso negirdėti nieko apie jokių 1435 mm vėžės riedmenų pirkimą ar perdarymą iš 1520.
        Apie ką ir kalbu, tai KAIP TUOMET VYKS KELEIVIŲ VEŽIMAS RAIL BALTICA ??? Negi ims ir staiga kokie vokiečiai paleist traukinį Berlynas - Kaunas )))))) ?

        Comment


          Tai gal neverta pirkti? Tam reiktų ir atskiro depo.
          Kadangi atkarpa Lietuvoje vis dėlto trumpoka lyginant su Lenkijos mastais gali aptarnauti ir PKP. Tai pigiau nei pirkti riedmenis ir juos eksploatuoti, nebent nusipirktų keletą vagonų Varšuvoj prikabinti tarkim prie traukinio ir Berlyną. Kita vertus, Europoje populiarus persėdimas į kitą traukinį - tuo labiau, kad ten įprasta pirkti pirkti 1 kombinuotą bilietą.
          Šiai dienai pakanka vėžės iki Kauno, o paskiau gyvenimas parodys.

          Comment


            Parašė statyba Rodyti pranešimą
            Apie ką ir kalbu, tai KAIP TUOMET VYKS KELEIVIŲ VEŽIMAS RAIL BALTICA ??? Negi ims ir staiga kokie vokiečiai paleist traukinį Berlynas - Kaunas )))))) ?
            Jeigu kokiai nors vokiečių (lenkų, anglų, čekų...) įmonei tai bus finansiškai naudinga, paleis.

            Comment


              Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
              Vakar važiavau 871 Vilnius-Klaipėda 11:30. Pastebėjau, kad bent pirmi 3 vagonai iš 6 buvo pilni, ir juose buvo nemažai užsieniečių.
              Teko vaziuoti analogisku traukiniu is Klaipedos i Vilniu. Tikrai buvo daug uzsienieciu. Labai patiko, kad niekur nestoja, kelione truko apie 3,5 valandos iki Vilniaus tik.
              Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

              Comment


                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                Apie ką ir kalbu, tai KAIP TUOMET VYKS KELEIVIŲ VEŽIMAS RAIL BALTICA ??? Negi ims ir staiga kokie vokiečiai paleist traukinį Berlynas - Kaunas )))))) ?
                Juokas juokais, taciau DB turi labai patrauklu produkta City Night Line, ir manyciau Kaunas tikrai galetu buti visai realus variantas pradeti savo naktine kelione link europos Sia vasara teko vaziuoti marsrutu Kopenhaga - Bazelis, tai buvau nustebes, kiek daug zmoniu vaziuoja europoje traukiniais tokius didelius atstumus http://www.citynightline.de/citynigh...en/index.shtml

                Wikije siek tiek paprasciau pateikta informacija - http://en.wikipedia.org/wiki/City_Night_Line
                Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                Comment


                  Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                  Juokas juokais, taciau DB turi labai patrauklu produkta City Night Line, ir manyciau Kaunas tikrai galetu buti visai realus variantas pradeti savo naktine kelione link europos Sia vasara teko vaziuoti marsrutu Kopenhaga - Bazelis, tai buvau nustebes, kiek daug zmoniu vaziuoja europoje traukiniais tokius didelius atstumus http://www.citynightline.de/citynigh...en/index.shtml

                  Wikije siek tiek paprasciau pateikta informacija - http://en.wikipedia.org/wiki/City_Night_Line

                  Kaina nuo Kopenhagos iki Bazelio 29€. Ar tikrai tiek nedaug kainuoja kelionė, ar realiai perkant visokių mokesčių prisiskaičiuoja?
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Kaina nuo Kopenhagos iki Bazelio 29€. Ar tikrai tiek nedaug kainuoja kelionė, ar realiai perkant visokių mokesčių prisiskaičiuoja?
                    As 29€ lygiai ir mokejau, jokiu mokesciu nebuvo, taciau tai yra 2 klasej vieta, kupe su 6 sedynem. Sedynes ne itin patogios, LG traukinyje i Klaipeda tikrai patogesnes. Taciau tokia kaina paleistu bilietu buna labai nedaug, pigiausi bilietai dazniausiai kainuoja 49 ar 69 €.

                    Beje tiek pat mokejau ir uz traukini is Bazelio i Milana, bet ten jau buvo Sveicaru SBB ir ten ju visokios irgi periodiskai pasikartojancios akcijos. Taciau traukinys buvo labai patogus.
                    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                    Comment


                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                      Kad iš viso negirdėti nieko apie jokių 1435 mm vėžės riedmenų pirkimą ar perdarymą iš 1520.
                      Aš kažką girdėjau, kad kažkiek 1435 mm vėžės vagonų LG įsigijo dar tuomet, kai pradėjo važinėti aširačių ilgius Mockavoje keitinėjęs tiesioginis PKP keleivinis traukinys Varšuva-Vilnius-Varšuva. Būk tai tie vagonai (su LG skiriamaisiais ženklais (tiesa, ne keleiviniai) važinėja po visą Europą ir LG už pervežimus jkjais gauna pajamas...
                      Kiek anksčiau mačiau, tarp Šeštokų ir Mockavos važinėjo du 1435mm vėžei perdirbti šilumvežiai M62. Vėliau lyg tai liko tik vienas. Šeštokuose yra jų "garažas" (depu nepavadinčiau). Į Lenkiją, deja, šie lokomotyvai nenuvažiuoja. Infrastruktūros mokestis "kaltas"... Tikriausiai dėl jo nenuvažiuos ir po "Rail Baltica" magistralės nutiesimo iki Kauno, todėl masinis traukos riedmenų pirkimas kol kas neaktualus. Apie kažkiek keleivinių 1435 mm vagonų pirikimą pagalvoti reikėtų...
                      Manau, 1435 mm vagonams iš Kauno į Šeštokus, Mockavą ar dar kažkiek į Lenkijos gilumą varinėti LG nusipirktų kelis "Siemensus" (jų1520 mm turi ir tikriausiai dar pirks), o keleivius iš Kauno iki Suvalkų vežioti galėtų 1435mm "PESA".

                      Comment


                        Tie Siemensai turbūt bus "Vorošilovgradskij teplovozostroitel'nyj zavod imeni..." M62K. Ar kokie TEM TMH.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                          Tie Siemensai turbūt bus "Vorošilovgradskij teplovozostroitel'nyj zavod imeni..." M62K. Ar kokie TEM TMH.
                          Kol kas tokia 1435 mm vėžės lokomotyvų ateitis Lietuvoje atrodo realiausiai.

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Kol kas tokia 1435 mm vėžės lokomotyvų ateitis Lietuvoje atrodo realiausiai.
                            Kitais metai planuojama nupirkti porą vnt. 1435mm TEM TMH.

                            Comment


                              O TEM TMH nėra surenkami Vilniaus lokomotyvų remonto depe?

                              Comment


                                Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                O TEM TMH nėra surenkami Vilniaus lokomotyvų remonto depe?
                                Yra ar bent buvo.

                                Comment


                                  Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                  O TEM TMH nėra surenkami Vilniaus lokomotyvų remonto depe?
                                  Surenkami.

                                  Comment


                                    Kaip visuomet LG labai "puikiai" viską apgalvojo, ir padarė "malonią" staigmenėlę keleiviams Šiandien traukinys nr. 22 Klaipėda-Vilnius, buvo SAUSAKIMŠAS. Visi 10 vagonų pilnai užpildyti. Tačiau į tuos 10 vagonų toli gražu tilpo ne visi, nemaža dalis keleivių liko durniaus vietoje, kadangi sėdimų vietų tiesiog nebeliko. Kai kurie festivalininkai, nebeturėję kaip kitaip grįžti namo, pirkosi bilietus traukinyje, stovimas vietas. Kodėl LG negalėjo skirti daugiau vagonų, kad ir bent 12?

                                    Comment


                                      Gali skirt iki 13-14 vagonų.

                                      O šiaip bilietus galima nusipirkti iš anksto, o ne paskutinę minutę. LG lengviau būtų paskaičiuoti keleivių srautus.
                                      Paskutinis taisė Salvijus; 2014.08.17, 18:23.

                                      Comment


                                        LG vistiek turėjo žinot, kad tokio mąsto festivalis savaitgalį, ir kad tikrai atsiras daug keleivių, norinčių grįžti iš jo. O ne kaip ir kiekvieną sekmadienį leisti 10 vagonų...

                                        Comment


                                          Reiketu LG ir rasyti, jei daug zmoniu uzvers prasymais, tai ir atsizvelgs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X