Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kokia aukštesne? LG viduje kažkokie načalnikai nesutarė ir papjovė keleivinį susisiekimą ar nesutarimai buvo su ministerija???

    Comment


      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
      Mazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....

      Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.
      Na kiek pamenu studijų metais 1998-1999 m. kai negavę bilietų į Vilnius-Klaipėda 17:00 važiuodavom keleiviniu Vilnius-Mažeikiai 17:43 ir tikrai nebūdavo tuščias. Maršrutą uždarė kaip ir kitus 2005 m. (naaktinę Klaipėdą).

      Comment


        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
        Klaiipeda daugiausia ir prarado....; naktini Vilniu, treciaji traukini Radviliskis -Klaipeda (dabar tik du) Klaipeda -Kretinga, Klaipeda -Skuodas, Klaipeda -Vilkyciai, Klaipeda-Taurage, Klaipeda-Pagegiai, Klaipeda- Silute ir Klaipeda -Kaunas Dyzeliniu traukiniu 9 brigados galima sakyti liko be darbo.priezastis aiski, taciau nurasoma, del mazo keleiviu srauto.
        Rezultate Klaipėdoje nebeliko mazgo kaip Vilniuje, Kaune, Šiauliuose. Na iš Šiaulių nebevažiuoja Joniškio ir Pagėgių kryptimis, o iš Klaipėdoss tik viena kryptis beliko.
        Ir kaip rašo užsienio turistai - toks didelis miestas, o tiek mažai traukinių...

        Comment


          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
          Rezultate Klaipėdoje nebeliko mazgo kaip Vilniuje, Kaune, Šiauliuose. Na iš Šiaulių nebevažiuoja Joniškio ir Pagėgių kryptimis, o iš Klaipėdoss tik viena kryptis beliko.
          Ir kaip rašo užsienio turistai - toks didelis miestas, o tiek mažai traukinių...
          buvo uzdarytas viadukas Liepu gatvej, po remonto tik po kurio laiko vel paleido ilgaji traukini Klaipeda - Silute. Ilgajji Radviliskis -Klaipeda - Silute tam, kad parodyti kuo didesni minusa ,nerentabiluma, ko pasekoje po dvieju sezonu marsrutas jau numire. ir mire visiems laikams.Niekad dabar is vadovybes nera glavos skausmo.............

          Comment


            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
            buvo uzdarytas viadukas Liepu gatvej, po remonto tik po kurio laiko vel paleido ilgaji traukini Klaipeda - Silute. Ilgajji Radviliskis -Klaipeda - Silute tam, kad parodyti kuo didesni minusa ,nerentabiluma, ko pasekoje po dvieju sezonu marsrutas jau numire. ir mire visiems laikams.Niekad dabar is vadovybes nera glavos skausmo.............
            O kiek laiko tas viadukas buvo uždarytas? Jo uždarymas man atrodo ir buvo akių dūmimas. Nes kol ardė senąjį ir statė naują, šalia buvo laikinas metalinis pastatytas.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              O kiek laiko tas viadukas buvo uždarytas? Jo uždarymas man atrodo ir buvo akių dūmimas. Nes kol ardė senąjį ir statė naują, šalia buvo laikinas metalinis pastatytas.
              viaduko remontas ,,buvo proga'' paskelbti marsruto nuemima... nors uzdare marsruta geeerokai pries viaduko remonta, ir keleiviu pageidavimu marsrutas buvo atidarytas,o jei ne keleiviu uzklausimai marsrutas butu neatsirades...Bent tada buvo sureaguota. Po kiek laiko marsrutas atidarytas.vaziavo 3 vagonai vezdami ora. ir jau gyvas irodymas, kad marstuta reikia nuimti. Ir zinoma, kuo skubiau!

              Comment


                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                Mazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....(...)

                .
                Mažeikiai kažkada buvo persėdimo stotimi iš vieno anaktinio traukinio į kitą. Atvykus ~1h traukiniu Vilnius-Mažeikiai, netrukdavai ~2h sulaukti naktinio Ryga-Klaipėda. Iš šio Vainiuodėje ar Priekulėje persėsdavai į traukinį Vainiuodė-Liepaja.
                Naktiniu Ryga-Klaipėda atvažiavęs iš Rengės ar Aucės, persėsdavai į ankstyvą rytinį Mažeikiai-Vilnius (kai šis išvykdavo ~3h nakties). Visa tai buvo taip gal iki 1992 metų, kai naktinį Mažekiai Vilnius pavertė tikru naktiniu (paankstino), nuo Šiaulių paleido junginyje su "Naktine Klaipėda".
                Buvo DR-1A Ryga-Mažeikiai-Ryga, buvo D1 Klaipėda-Mažeikiai-Klaipėda (abu šie dyzeliukai nakvodavo Mažeikiuose (o gal tuščiomis nuvažiuodavo nakvoti į Bugenius?). Dar kažkada anksčiau Šiaulių geležinkelio stoties tvarkaraštyje mačiau maršrutą Radviliškis-Šiauliai-Mažeikiai-Lūdšė.

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Mažeikiai kažkada buvo persėdimo stotimi iš vieno anaktinio traukinio į kitą. Atvykus ~1h traukiniu Vilnius-Mažeikiai, netrukdavai ~2h sulaukti naktinio Ryga-Klaipėda. Iš šio Vainiuodėje ar Priekulėje persėsdavai į traukinį Vainiuodė-Liepaja.
                  Naktiniu Ryga-Klaipėda atvažiavęs iš Rengės ar Aucės, persėsdavai į ankstyvą rytinį Mažeikiai-Vilnius (kai šis išvykdavo ~3h nakties). Visa tai buvo taip gal iki 1992 metų, kai naktinį Mažekiai Vilnius pavertė tikru naktiniu (paankstino), nuo Šiaulių paleido junginyje su "Naktine Klaipėda".
                  Buvo DR-1A Ryga-Mažeikiai-Ryga, buvo D1 Klaipėda-Mažeikiai-Klaipėda (abu šie dyzeliukai nakvodavo Mažeikiuose (o gal tuščiomis nuvažiuodavo nakvoti į Bugenius?). Dar kažkada anksčiau Šiaulių geležinkelio stoties tvarkaraštyje mačiau maršrutą Radviliškis-Šiauliai-Mažeikiai-Lūdšė.
                  LG traukiniai Mazeikiu stotyje nenakvoja. Traukiniai vaziuoja iki Bugeniu.

                  Comment


                    nebuvo niekad noras pasiūlyti darbotojus vežti į mažeikių naftą? kuras tai deginamas...

                    Comment


                      Įdomu ar nebūtų vasara populiarus maršrutas Vilnius-Liepoja.

                      Comment


                        Sunku pasakyti.
                        Lietuviškai Liepojoje gana dažnai galima išgirsti.
                        Aš traukiniu važiuoju arba iki Kretingos, paskiau su persėdimu Palangoje, arba iš Jelgavos. Abu variantai tenkina, trečiasis būtų geriausias.

                        Comment


                          penktadienį teko važiuoti Vilnius - Turmantas 15:05h. Keturių vagoų DRakonas buvo visiškai užildytas iki pat Švenčionėlių, kur išlipo apie 30% keleivių. Maždaug tiek pat išlipo ir Ignalinoje, o likusieji važiavo iki Visagino. Užpildymas maksimalus - akį džiugina

                          Tiesa, atgal važiavau Ignalina-Vilnius 20:23h. Galbūt, jog jaunimas šventė Valentino dieną, galbūt dėl to, jog penktadienį į Vilniaus pusę nelabai kas traukia, traukinyje visą laiką per tris vagonus nebuvo daugiau, nei... 5 keleiviai...

                          Comment


                            Parašė statyba Rodyti pranešimą
                            penktadienį teko važiuoti Vilnius - Turmantas 15:05h. Keturių vagoų DRakonas buvo visiškai užildytas iki pat Švenčionėlių, kur išlipo apie 30% keleivių. Maždaug tiek pat išlipo ir Ignalinoje, o likusieji važiavo iki Visagino. Užpildymas maksimalus - akį džiugina

                            Tiesa, atgal važiavau Ignalina-Vilnius 20:23h. Galbūt, jog jaunimas šventė Valentino dieną, galbūt dėl to, jog penktadienį į Vilniaus pusę nelabai kas traukia, traukinyje visą laiką per tris vagonus nebuvo daugiau, nei... 5 keleiviai...
                            traukiniu Kaunas -Siauliai is stoteliu Jonava ir Kedainiai jau niekas nebevaziuoja.o kitose stotelese tai Dotnuva, Gudziunai, Baisogala,Gimbogala, Silenai per visas isvardintas ilipa 1-3 keleiviai.

                            Comment


                              Matyt nukonkuravo Vilnius-Šiauliai. Be kita vertus Kaunas pigesnis dėl III klasės.

                              Comment


                                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                Matyt nukonkuravo Vilnius-Šiauliai. Be kita vertus Kaunas pigesnis dėl III klasės.
                                Sekmadieni situacija lygiai tokia pati. tik is Kauno isvyko gerokai maziau zmoniu.

                                Comment


                                  Kiek pastebėjau šiuo maršrutu dauguma keleivių važiuoja "nuo iki" skirtingai nei Vilnius-Klaipėda maršrutu, kur didžioji dalis tarpinių stočių keleivių.

                                  Comment


                                    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                    Kiek pastebėjau šiuo maršrutu dauguma keleivių važiuoja "nuo iki" skirtingai nei Vilnius-Klaipėda maršrutu, kur didžioji dalis tarpinių stočių keleivių.
                                    taip sis marsrutas labai idomus. pagal duomenis islipanciu ilipanciu keleiviu skaiciu irgi labai idomu. penktadieni is Siauliu yra sioks toks judejimas i kaimus. taciau sekmadieni is tu kaimu grizimo beveik nera.......

                                    Comment


                                      Šiandien teko važiuoti vakariniu traukiniu Vilnius - Klaipėda iki Šiaulių. Traukinys buvo sudarytas iš keturių vagonų. Pirmasis - buvo beveik visiškai užpildytas. Maždaug ties Jonava buvo laisvos tik 3 - 4 vietos. Pakankamai dug įlipo kelieivių Jonavoje (maždaug apie 30), Kėdainiuose šiek tiek mažiau. Tad galbūt 4 vagonų traukinys yra šiek tiek per trumpas, gal optimalus variantas būtų 5 - 6 vagonai?
                                      Beje, gal LG taupo popieriui? Kadangi šiandienos bilietas nebepriminė to didelio formato, kuriame būdavo nurodyta tiksli atvykimo, išvykimo datai,laikas, vieta ir man. Bilietas buvo eilini, toks koks daugelyje traukinių, pvz. Šiauliai - Rokiškis

                                      Comment


                                        Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
                                        Šiandien teko važiuoti vakariniu traukiniu Vilnius - Klaipėda iki Šiaulių. Traukinys buvo sudarytas iš keturių vagonų. Pirmasis - buvo beveik visiškai užpildytas. Maždaug ties Jonava buvo laisvos tik 3 - 4 vietos. Pakankamai dug įlipo kelieivių Jonavoje (maždaug apie 30), Kėdainiuose šiek tiek mažiau. Tad galbūt 4 vagonų traukinys yra šiek tiek per trumpas, gal optimalus variantas būtų 5 - 6 vagonai?
                                        Beje, gal LG taupo popieriui? Kadangi šiandienos bilietas nebepriminė to didelio formato, kuriame būdavo nurodyta tiksli atvykimo, išvykimo datai,laikas, vieta ir man. Bilietas buvo eilini, toks koks daugelyje traukinių, pvz. Šiauliai - Rokiškis
                                        Paprastomis dienomis kai nėra didelio keleivių srauto bilietai parduodami per Post. O kai didelis srautas -per ekspres 3 sistema. Tame ir skirtumas

                                        Comment


                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                          Paprastomis dienomis kai nėra didelio keleivių srauto bilietai parduodami per Post. O kai didelis srautas -per ekspres 3 sistema. Tame ir skirtumas
                                          O kuo tos sistemos skiriasi?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X