Ryšys reikalingas maršrutuose Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda. Kitur vargu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąRyšys reikalingas maršrutuose Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda. Kitur vargu.
Traukinys 814 keleiviu yra nemazai, bet cia jau studentai, kurie daugiau iesko puodelio kavos ,nes pradeti kompiuterinius darbus dar nesinori.
marsrutas Vilnius -Kaunas tr 823, 825 vaziuoja keleiviai i Kauna po darbo, jiems yra noras ilsetis, nes darbai dirbami darbe.
Manyciau ,kam SKUBIAI reikia is sostines i Klaipeda renkasi autobusa. nemanau, kad tokiu dirbanciuju yra ir vazinejanciu traukiniu kasdien.
manyciau LG keleiviams internetas reikalingas daugiau pramogai, kad ne taip nuobodu but vaziuoti.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąManyciau ,kam SKUBIAI reikia is sostines i Klaipeda renkasi autobusa. nemanau, kad tokiu dirbanciuju yra ir vazinejanciu traukiniu kasdien.
manyciau LG keleiviams internetas reikalingas daugiau pramogai, kad ne taip nuobodu but vaziuoti.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNa mano kolegos į darbą Klaipėdoje važiuoja iš Vilniaus ir visi naudojamės OmniConect. Ir jie renkasi traukinį dėl patogumo.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąManiškiai po kelis kartus į mėn., bet važiuojam 3-5 dienom. Juk vis dėl to atstumas.
Tarp Šiaulių ir Klaipėdos važinėti labai patogu - yra 5 poros traukinių.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąsiaip tarp Siauliu-Klaipedos ir Kauno turetu buti daugiau traukiniu. o Klaipeda -Radviliskis turetu buti pakeistas i marsruta Klaipeda-Kaunas.
Comment
-
Iš Klaipėdos į Kauną tikrai niekas dyzeliu šiais laikais nevažiuos. Net ir II klasės vagone. Autobusu per 2 val 40 min. Traukiniu bus apie 5 su puse valandos. Verčiau iš tiesų pratęsti traukinį iš Mažeikių iki Kauno. Tarkime, rytinis Mažeikiai - Šiauliai + Kaunas netgi nukrautų dalį keleivių iš traukinio į Vilnių, t.y. tų, kurie iš Šiaulių ar Radviliškio važiuoja iki Kėdainių ar Jonavos. Kaip Salvijus rašė, šis rytinis traukinys į Vilnių dažnai būna pilnas nuo Šiaulių.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKaži ar verta? Buvo kažkada Klaipėda-Kaunas. Manau, kad geriau koreguoti kažkurį Šiauliai-Mažeikiai į Kaunas-Mažeikiai ar Mažeikiai-Vilnius (anksti ryte).
Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš Klaipėdos į Kauną tikrai niekas dyzeliu šiais laikais nevažiuos. Net ir II klasės vagone. Autobusu per 2 val 40 min. Traukiniu bus apie 5 su puse valandos. Verčiau iš tiesų pratęsti traukinį iš Mažeikių iki Kauno. Tarkime, rytinis Mažeikiai - Šiauliai + Kaunas netgi nukrautų dalį keleivių iš traukinio į Vilnių, t.y. tų, kurie iš Šiaulių ar Radviliškio važiuoja iki Kėdainių ar Jonavos. Kaip Salvijus rašė, šis rytinis traukinys į Vilnių dažnai būna pilnas nuo Šiaulių.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąMazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....
Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.
O Klaipėda-Kaunas kam turėtų būti skirtas? Važiavimui tarp galinių taškų ar tarpinėms atkarpoms aptarnauti? O tokio ilgio maršruto aptarnavimui skirti Pesą yra beveik tolygu pasiūlyti manevrinį šilumvežį TEM2 su dengtais vagonais ir buržuike.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąMazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....
Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąReikia maršruto Klaipėda-Mažeikiai per Skuodą, toks maršrutas būtų populiarus kaip anksčiau, tik grafiko normalaus reikėtų.
O Klaipėda-Kaunas kam turėtų būti skirtas? Važiavimui tarp galinių taškų ar tarpinėms atkarpoms aptarnauti? O tokio ilgio maršruto aptarnavimui skirti Pesą yra beveik tolygu pasiūlyti manevrinį šilumvežį TEM2 su dengtais vagonais ir buržuike.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr tas traukinys būdavo pilnas, bent jau penktadieniais į Mažeikius ir sekmadieniais į Vilnių. Tačiau LG optimizatoriai jį apie 2005 ar 2006 užraukė, jei neklystų, klykdami, kad nuostolinga. Palyginimui, autobusu iš Vilniaus į Mažeikius užtrunka net 5 val ir 10 min. Traukiniu net ir su persėdimu - valanda mažiau. O jei būtų tiesioginis, tai srautas būtų kur kas didesnis, nes kelionė būtų dar trumpėsnė bent pusvalandžiu. Ir komforto daugiau būtų. Jei LG nestradalintų dėl nuostolių, tai prie vakarinio Vilnius - Klaipėda penktadieniais prikabintų bent du vagonus į Mažeikius, kuriuos nuo Šiaulių M62 nutemptų iki Mažeikių su tarpiniu sustojimu nebent tik Akmenėje. Šeštadienio rytą, manau, atsirastų iš Mažeikių į Vilnių važiuojančių taipogi, ir vagonai galėtų būti prikabinami prie traukinio į Vilnių. Sekmadieniais vagonai iš Vilniaus galėtų būti atvaromi su dieniniu traukiniu iki Šiaulių. Po to esamos popietinės automotrisės tvarkaraščiu galėtų vykti iki Mažeikių ir grįžti atgal, o Šiauliuose prikabintų prie traukinio į Vilnių.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąponui Ragauskiui sis marsrutas buvo nereikalingas, nors uzimtumas buvo. ir dabar isgirdus zodi Mazeikiai zmogui asocijuojasi negeri dalykai. LG nuimami populiarus marsrutai neitinkantys paciai vadovybei
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPlačiau galima? O kam negera darosi dėl viso Klaipėdos mazgo? Tokio nukarpymo nebuvo niekur Lietuvoje kaip dyzeliukų įvairiomis kryptimis iš Klaipėdos, kai jie buvo pilni.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKokia priežastis tada buvo, kad uždaryti pilnus maršrutus ir atvirai meluoti visuomenei dėl uždarymo priežasčių?
Comment
Comment