Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ryšys reikalingas maršrutuose Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda. Kitur vargu.

    Comment


      Su Vilniaus - Klaipėdos maršrutu problemos. Bus daug neryšio zonų.

      Comment


        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
        Ryšys reikalingas maršrutuose Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda. Kitur vargu.
        marsrutas Kaunas -Vilnius traukinys Nr 812 taip gal but tikrai siame reise wi fi reikalingas, nes juo vaziuoja gan nemazai keleiviu i Vilniu, bet dauguma keleiviu keliones metu tiesiog dar miega ( ilsisi pries darbo diena)
        Traukinys 814 keleiviu yra nemazai, bet cia jau studentai, kurie daugiau iesko puodelio kavos ,nes pradeti kompiuterinius darbus dar nesinori.

        marsrutas Vilnius -Kaunas tr 823, 825 vaziuoja keleiviai i Kauna po darbo, jiems yra noras ilsetis, nes darbai dirbami darbe.

        Manyciau ,kam SKUBIAI reikia is sostines i Klaipeda renkasi autobusa. nemanau, kad tokiu dirbanciuju yra ir vazinejanciu traukiniu kasdien.
        manyciau LG keleiviams internetas reikalingas daugiau pramogai, kad ne taip nuobodu but vaziuoti.

        Comment


          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
          Manyciau ,kam SKUBIAI reikia is sostines i Klaipeda renkasi autobusa. nemanau, kad tokiu dirbanciuju yra ir vazinejanciu traukiniu kasdien.
          manyciau LG keleiviams internetas reikalingas daugiau pramogai, kad ne taip nuobodu but vaziuoti.
          Na mano kolegos į darbą Klaipėdoje važiuoja iš Vilniaus ir visi naudojamės OmniConect. Ir jie renkasi traukinį dėl patogumo.

          Comment


            Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
            Na mano kolegos į darbą Klaipėdoje važiuoja iš Vilniaus ir visi naudojamės OmniConect. Ir jie renkasi traukinį dėl patogumo.
            kasdien?

            Comment


              Maniškiai po kelis kartus į mėn., bet važiuojam 3-5 dienom. Juk vis dėl to atstumas.
              Tarp Šiaulių ir Klaipėdos važinėti labai patogu - yra 5 poros traukinių.

              Comment


                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                Maniškiai po kelis kartus į mėn., bet važiuojam 3-5 dienom. Juk vis dėl to atstumas.
                Tarp Šiaulių ir Klaipėdos važinėti labai patogu - yra 5 poros traukinių.
                siaip tarp Siauliu-Klaipedos ir Kauno turetu buti daugiau traukiniu. o Klaipeda -Radviliskis turetu buti pakeistas i marsruta Klaipeda-Kaunas.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  siaip tarp Siauliu-Klaipedos ir Kauno turetu buti daugiau traukiniu. o Klaipeda -Radviliskis turetu buti pakeistas i marsruta Klaipeda-Kaunas.
                  Kaži ar verta? Buvo kažkada Klaipėda-Kaunas. Manau, kad geriau koreguoti kažkurį Šiauliai-Mažeikiai į Kaunas-Mažeikiai ar Mažeikiai-Vilnius (anksti ryte).

                  Comment


                    Iš Klaipėdos į Kauną tikrai niekas dyzeliu šiais laikais nevažiuos. Net ir II klasės vagone. Autobusu per 2 val 40 min. Traukiniu bus apie 5 su puse valandos. Verčiau iš tiesų pratęsti traukinį iš Mažeikių iki Kauno. Tarkime, rytinis Mažeikiai - Šiauliai + Kaunas netgi nukrautų dalį keleivių iš traukinio į Vilnių, t.y. tų, kurie iš Šiaulių ar Radviliškio važiuoja iki Kėdainių ar Jonavos. Kaip Salvijus rašė, šis rytinis traukinys į Vilnių dažnai būna pilnas nuo Šiaulių.

                    Comment


                      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                      Kaži ar verta? Buvo kažkada Klaipėda-Kaunas. Manau, kad geriau koreguoti kažkurį Šiauliai-Mažeikiai į Kaunas-Mažeikiai ar Mažeikiai-Vilnius (anksti ryte).
                      Mazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....

                      Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Iš Klaipėdos į Kauną tikrai niekas dyzeliu šiais laikais nevažiuos. Net ir II klasės vagone. Autobusu per 2 val 40 min. Traukiniu bus apie 5 su puse valandos. Verčiau iš tiesų pratęsti traukinį iš Mažeikių iki Kauno. Tarkime, rytinis Mažeikiai - Šiauliai + Kaunas netgi nukrautų dalį keleivių iš traukinio į Vilnių, t.y. tų, kurie iš Šiaulių ar Radviliškio važiuoja iki Kėdainių ar Jonavos. Kaip Salvijus rašė, šis rytinis traukinys į Vilnių dažnai būna pilnas nuo Šiaulių.
                        Darbo diena is/i Kedainiu (s ) srauto nera

                        Comment


                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                          Mazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....

                          Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.
                          Reikia maršruto Klaipėda-Mažeikiai per Skuodą, toks maršrutas būtų populiarus kaip anksčiau, tik grafiko normalaus reikėtų.

                          O Klaipėda-Kaunas kam turėtų būti skirtas? Važiavimui tarp galinių taškų ar tarpinėms atkarpoms aptarnauti? O tokio ilgio maršruto aptarnavimui skirti Pesą yra beveik tolygu pasiūlyti manevrinį šilumvežį TEM2 su dengtais vagonais ir buržuike.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                            Mazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....

                            Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.
                            Ir tas traukinys būdavo pilnas, bent jau penktadieniais į Mažeikius ir sekmadieniais į Vilnių. Tačiau LG optimizatoriai jį apie 2005 ar 2006 užraukė, jei neklystų, klykdami, kad nuostolinga. Palyginimui, autobusu iš Vilniaus į Mažeikius užtrunka net 5 val ir 10 min. Traukiniu net ir su persėdimu - valanda mažiau. O jei būtų tiesioginis, tai srautas būtų kur kas didesnis, nes kelionė būtų dar trumpėsnė bent pusvalandžiu. Ir komforto daugiau būtų. Jei LG nestradalintų dėl nuostolių, tai prie vakarinio Vilnius - Klaipėda penktadieniais prikabintų bent du vagonus į Mažeikius, kuriuos nuo Šiaulių M62 nutemptų iki Mažeikių su tarpiniu sustojimu nebent tik Akmenėje. Šeštadienio rytą, manau, atsirastų iš Mažeikių į Vilnių važiuojančių taipogi, ir vagonai galėtų būti prikabinami prie traukinio į Vilnių. Sekmadieniais vagonai iš Vilniaus galėtų būti atvaromi su dieniniu traukiniu iki Šiaulių. Po to esamos popietinės automotrisės tvarkaraščiu galėtų vykti iki Mažeikių ir grįžti atgal, o Šiauliuose prikabintų prie traukinio į Vilnių.

                            Comment


                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              Reikia maršruto Klaipėda-Mažeikiai per Skuodą, toks maršrutas būtų populiarus kaip anksčiau, tik grafiko normalaus reikėtų.

                              O Klaipėda-Kaunas kam turėtų būti skirtas? Važiavimui tarp galinių taškų ar tarpinėms atkarpoms aptarnauti? O tokio ilgio maršruto aptarnavimui skirti Pesą yra beveik tolygu pasiūlyti manevrinį šilumvežį TEM2 su dengtais vagonais ir buržuike.
                              darbuotojams, kurie negali nemokamai nuvykti i pajuri is Vilniaus ar Kauno.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Ir tas traukinys būdavo pilnas, bent jau penktadieniais į Mažeikius ir sekmadieniais į Vilnių. Tačiau LG optimizatoriai jį apie 2005 ar 2006 užraukė, jei neklystų, klykdami, kad nuostolinga. Palyginimui, autobusu iš Vilniaus į Mažeikius užtrunka net 5 val ir 10 min. Traukiniu net ir su persėdimu - valanda mažiau. O jei būtų tiesioginis, tai srautas būtų kur kas didesnis, nes kelionė būtų dar trumpėsnė bent pusvalandžiu. Ir komforto daugiau būtų. Jei LG nestradalintų dėl nuostolių, tai prie vakarinio Vilnius - Klaipėda penktadieniais prikabintų bent du vagonus į Mažeikius, kuriuos nuo Šiaulių M62 nutemptų iki Mažeikių su tarpiniu sustojimu nebent tik Akmenėje. Šeštadienio rytą, manau, atsirastų iš Mažeikių į Vilnių važiuojančių taipogi, ir vagonai galėtų būti prikabinami prie traukinio į Vilnių. Sekmadieniais vagonai iš Vilniaus galėtų būti atvaromi su dieniniu traukiniu iki Šiaulių. Po to esamos popietinės automotrisės tvarkaraščiu galėtų vykti iki Mažeikių ir grįžti atgal, o Šiauliuose prikabintų prie traukinio į Vilnių.
                                ponui Ragauskiui sis marsrutas buvo nereikalingas, nors uzimtumas buvo. ir dabar isgirdus zodi Mazeikiai zmogui asocijuojasi negeri dalykai. LG nuimami populiarus marsrutai neitinkantys paciai vadovybei

                                Comment


                                  Tarp Vilniaus ir Klaipėdos važinėja traukiniai...
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                    ponui Ragauskiui sis marsrutas buvo nereikalingas, nors uzimtumas buvo. ir dabar isgirdus zodi Mazeikiai zmogui asocijuojasi negeri dalykai. LG nuimami populiarus marsrutai neitinkantys paciai vadovybei
                                    Plačiau galima? O kam negera darosi dėl viso Klaipėdos mazgo? Tokio nukarpymo nebuvo niekur Lietuvoje kaip dyzeliukų įvairiomis kryptimis iš Klaipėdos, kai jie buvo pilni.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Plačiau galima? O kam negera darosi dėl viso Klaipėdos mazgo? Tokio nukarpymo nebuvo niekur Lietuvoje kaip dyzeliukų įvairiomis kryptimis iš Klaipėdos, kai jie buvo pilni.
                                      Klaiipeda daugiausia ir prarado....; naktini Vilniu, treciaji traukini Radviliskis -Klaipeda (dabar tik du) Klaipeda -Kretinga, Klaipeda -Skuodas, Klaipeda -Vilkyciai, Klaipeda-Taurage, Klaipeda-Pagegiai, Klaipeda- Silute ir Klaipeda -Kaunas Dyzeliniu traukiniu 9 brigados galima sakyti liko be darbo.priezastis aiski, taciau nurasoma, del mazo keleiviu srauto.

                                      Comment


                                        Kokia priežastis tada buvo, kad uždaryti pilnus maršrutus ir atvirai meluoti visuomenei dėl uždarymo priežasčių?
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Kokia priežastis tada buvo, kad uždaryti pilnus maršrutus ir atvirai meluoti visuomenei dėl uždarymo priežasčių?
                                          priezastis buvo. Kokia,- atvirai sakyti negaliu.Tik tiek,- nesutarimai su aukstesne vadovybe.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X