Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kažkaip vėl sau prieštarauji.
    Kur matai konkurenciją autobusų parkui jei bus padaryta traukinio jungtis iš Kauno į traukinius link Klaipėdos ir Šiaulių (ir Mažeikių).
    Man neteko susidurti, kad kažkas vėluotų ar nebūtų kuom važiuoti. Kita vertus mikroautobusai Jonavoje važiuoja toks koks yra poreikis - jei reiks bus ir daugiau.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2014.02.02, 13:58.

    Comment


      Gal kažkiek pritrauktų persėdimas Jonavoje į Vilnius -- Klaipėda traukinį.

      Comment


        Autobusu greičiau.

        Kalba buvo apie Kaunas - Jonava, o ne kitus traukinius. Kaip minėjau, su kai kuriais kitais traukiniai autobusų tvarkaraštis nėra gerai suderintas. Kokios garantijos, kad pavėlavus 5 minutėms traukiniui iš Kauno, autobusas lauks? O gal kas norės laukti autobuso 10-15 minučių stotyje, jei autobusui būtų duotas laiko rezervas? Žodžiu, jokių perspektyvų nėra, nes autobusu iš Kauno iki Jonavos galima nuvažiuoti per 40-45 minutes, įlipti galima Savanorių pr. Jonavoje nereikia niekur toliau važiuoti iš autobusų stoties, arba jei reikia važiuoti, tai susisiekimas kelis kartus geresnis. Tarybiniais laikais irgi nebuvo stebuklų. Kursavo 4 priemiestiniai traukiniai, taip pat keli pravažiuojantys iš Klaipėdos, Šiaulių į Kauną. Bet tuomet ir Jonavos miesto autobusai kursavo dažnai, ir keleivių tarpinėse stotyse kaip Kalnėnai, Dumsiai, Gaižiūnai, Neveronys būdavo.

        Comment


          O kodėl tada nepadarius ne Kaunas-Jonava, o Kaunas-Kėdainiai?

          Comment


            Parašė statyba Rodyti pranešimą
            PESA cia galbut ir nepamaisytu, taciau tretu buti konkurencinga:

            1.) pagal atvykimo greiti (nes dauguma vaziuoja nuo "SAVO" Savanoriu gale autobusu ir po 20min, jau buna Jonavoje);

            2.) konkurencinga kaina, lyginant su autobusu;

            3.) susisiekima Jonavos GS - Jonavos centras.

            Jeigu pavyktu siuos uzdavinius igyendint, manau visai realu, kad sis marsrutas galetu ryte / vakare atgimti
            Kaunas -Jonava butu privezamasis marsrutas prie traukiniu Nr 19,21 ir surenkamasis is tr 18, 20. o del paprastu keleiviu, ju niekada nebuvo. nes mikru greiciau.

            Comment


              Parašė lietus Rodyti pranešimą
              O kodėl tada nepadarius ne Kaunas-Jonava, o Kaunas-Kėdainiai?
              o is Kedainiu ir taip kam reikia vaziuoja autobusais.negi zmogui vaziuoti beveik dvi valandas 74 km ? persedimas Jonavoje tai variantas, kurio net geresnio ir buti negali. Tr 606/607 per 4 metus i Kauna nevaziavo net 10 keleiviu.!!!

              Comment


                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                Kaunas -Jonava butu privezamasis marsrutas prie traukiniu Nr 19,21 ir surenkamasis is tr 18, 20. o del paprastu keleiviu, ju niekada nebuvo. nes mikru greiciau.
                Seniau toks derinys ir buvo. Teko važiuoti į Klaipėdą 1997 m. Dar kaip nevažiavo greitieji buvo derinys Kaunas-Jonava prie Vilnius-Mažeikiai.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  Kaunas -Jonava butu privezamasis marsrutas prie traukiniu Nr 19,21 ir surenkamasis is tr 18, 20. o del paprastu keleiviu, ju niekada nebuvo. nes mikru greiciau.
                  bet tuomet tas derinys turetu buti tikrai konkurencingas, t.y. iki Jonavos be jokiu sustojimu ir nuvykstantis skaiciuojant kartu su Jonava - Siauliai ne leciau uz autobusai. O tai, nera realu... tuomet liktu variantas - "piguva". Kodel pvz. lenkijoj tiek vaziuojama traukiniais? Nes ten jie kainuoja itin pigiai, lyginant su autobusais. Ypac, jei vaziuoji tolimesni marsruta. Taip, minimalus mokestis gal ir nemazas - 12 ar 14 zlotu uz 5 kilometrus, bet pvz. 800km gali nuvaziuot uz 80 (?!!!!) zlotu miegamajame vagone...

                  Gal ir pas mus studentai kaip TSRS laikais tuomet rinktusi "tiesiai per aplinkui" bet uz centus Alytus - Kaunas. Tuomet studentija vaziuodavo aplink, nes i autobusus netilpdavo, jie buvo brangesni, o traukiniai - prieinami net ir studentui. Padaryt jungtinio bilieto kaina pvz. Kaunas - Jonava - Klaipeda 30 Litu, studentams - 15 LT, ir tada jau daug kas pamastys: GALBUT GERIAU ZENKLIAI PIGIAU, KAD IR LECIAU, o LG tokiu atveju neveziotu oro, o kad ir ne 100%, bet uzdirbtu

                  Comment


                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                    bet tuomet tas derinys turetu buti tikrai konkurencingas, t.y. iki Jonavos be jokiu sustojimu ir nuvykstantis skaiciuojant kartu su Jonava - Siauliai ne leciau uz autobusai. O tai, nera realu... tuomet liktu variantas - "piguva". Kodel pvz. lenkijoj tiek vaziuojama traukiniais? Nes ten jie kainuoja itin pigiai, lyginant su autobusais. Ypac, jei vaziuoji tolimesni marsruta. Taip, minimalus mokestis gal ir nemazas - 12 ar 14 zlotu uz 5 kilometrus, bet pvz. 800km gali nuvaziuot uz 80 (?!!!!) zlotu miegamajame vagone...

                    Gal ir pas mus studentai kaip TSRS laikais tuomet rinktusi "tiesiai per aplinkui" bet uz centus Alytus - Kaunas. Tuomet studentija vaziuodavo aplink, nes i autobusus netilpdavo, jie buvo brangesni, o traukiniai - prieinami net ir studentui. Padaryt jungtinio bilieto kaina pvz. Kaunas - Jonava - Klaipeda 30 Litu, studentams - 15 LT, ir tada jau daug kas pamastys: GALBUT GERIAU ZENKLIAI PIGIAU, KAD IR LECIAU, o LG tokiu atveju neveziotu oro, o kad ir ne 100%, bet uzdirbtu
                    apie tai ir svarstoma... bet kolkas projektas laukia gersniu laiku.......

                    Comment


                      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                      Seniau toks derinys ir buvo. Teko važiuoti į Klaipėdą 1997 m. Dar kaip nevažiavo greitieji buvo derinys Kaunas-Jonava prie Vilnius-Mažeikiai.
                      toks kasdieninis derinys yra pigesnis, nei leisti Kaunas- Siauliai tik penktadieni,sekmadieni. Juo labiau, butu jungtinio marsruto bilietas.

                      Comment


                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                        bet tuomet tas derinys turetu buti tikrai konkurencingas, t.y. iki Jonavos be jokiu sustojimu ir nuvykstantis skaiciuojant kartu su Jonava - Siauliai ne leciau uz autobusai. O tai, nera realu... tuomet liktu variantas - "piguva". Kodel pvz. lenkijoj tiek vaziuojama traukiniais? Nes ten jie kainuoja itin pigiai, lyginant su autobusais. Ypac, jei vaziuoji tolimesni marsruta. Taip, minimalus mokestis gal ir nemazas - 12 ar 14 zlotu uz 5 kilometrus, bet pvz. 800km gali nuvaziuot uz 80 (?!!!!) zlotu miegamajame vagone...

                        Gal ir pas mus studentai kaip TSRS laikais tuomet rinktusi "tiesiai per aplinkui" bet uz centus Alytus - Kaunas. Tuomet studentija vaziuodavo aplink, nes i autobusus netilpdavo, jie buvo brangesni, o traukiniai - prieinami net ir studentui. Padaryt jungtinio bilieto kaina pvz. Kaunas - Jonava - Klaipeda 30 Litu, studentams - 15 LT, ir tada jau daug kas pamastys: GALBUT GERIAU ZENKLIAI PIGIAU, KAD IR LECIAU, o LG tokiu atveju neveziotu oro, o kad ir ne 100%, bet uzdirbtu
                        tarp Kauno ir Jonavos stengus nesistengus keleiviu nebus, net jei ir paleidus uz 5 litus, ar per 30 minuciu. Gelezinkeliai niekada nedirbo ant tokio marsruto. bus tik persedantys i traukini Vilnius -Klaipeda.Zinoma, kaip nemokama vaziavima iki Jonavos tikrai pamegs LG darbuotojai. vis 7-8 litai susitaupo.

                        Comment


                          Parašė statyba Rodyti pranešimą
                          bet tuomet tas derinys turetu buti tikrai konkurencingas, t.y. iki Jonavos be jokiu sustojimu ir nuvykstantis skaiciuojant kartu su Jonava - Siauliai ne leciau uz autobusai. O tai, nera realu... tuomet liktu variantas - "piguva". Kodel pvz. lenkijoj tiek vaziuojama traukiniais? Nes ten jie kainuoja itin pigiai, lyginant su autobusais. Ypac, jei vaziuoji tolimesni marsruta. Taip, minimalus mokestis gal ir nemazas - 12 ar 14 zlotu uz 5 kilometrus, bet pvz. 800km gali nuvaziuot uz 80 (?!!!!) zlotu miegamajame vagone...

                          Gal ir pas mus studentai kaip TSRS laikais tuomet rinktusi "tiesiai per aplinkui" bet uz centus Alytus - Kaunas. Tuomet studentija vaziuodavo aplink, nes i autobusus netilpdavo, jie buvo brangesni, o traukiniai - prieinami net ir studentui. Padaryt jungtinio bilieto kaina pvz. Kaunas - Jonava - Klaipeda 30 Litu, studentams - 15 LT, ir tada jau daug kas pamastys: GALBUT GERIAU ZENKLIAI PIGIAU, KAD IR LECIAU, o LG tokiu atveju neveziotu oro, o kad ir ne 100%, bet uzdirbtu
                          Tokius pardavimus galima paleisti kaip akcijas perkant bilietus internetu tam tikromis valandomis ir pan. (taip kaip taiko ir kitų šalių geležinkelių vežėjai).

                          Comment


                            Nemanau, kad studentus labai suvilios. Studentai ir taip gauna 50 proc. lengvatą. Tai vos keli litai vargu ar sugundys, ypač jei kelionės laikas gerokai didesnis nei autobusu. Tarybiniais laikais lengvatų nebuvo, kainų skirtumas buvo didesnis, o autobusai perpildyti. Traukinys gi garantavo kiek laisvesnę kelionę, nei važiavimą autobusu 100 ar 200 km stovint kaip silkei statinėje. Taip, pamenu tuos laikus. Beje, taip yra tekę važiuoti dar 1996-97 m. Kažkur apie 1998 m. įvyko staigus persilaužimas ir jau tokių spūsčių nebebuvo...

                            Comment


                              Tai ko čia stebėtis tada automobilizacijos šuoliu...
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Nemanau, kad studentus labai suvilios. Studentai ir taip gauna 50 proc. lengvatą. Tai vos keli litai vargu ar sugundys, ypač jei kelionės laikas gerokai didesnis nei autobusu. Tarybiniais laikais lengvatų nebuvo, kainų skirtumas buvo didesnis, o autobusai perpildyti. Traukinys gi garantavo kiek laisvesnę kelionę, nei važiavimą autobusu 100 ar 200 km stovint kaip silkei statinėje. Taip, pamenu tuos laikus. Beje, taip yra tekę važiuoti dar 1996-97 m. Kažkur apie 1998 m. įvyko staigus persilaužimas ir jau tokių spūsčių nebebuvo...
                                Kame kainų skirtumas sovietmečiu, palyginimui jei "kietuoju" (geltonas Ikarus) autobusu atkarpoje Joniškis-Ryga kainuodavo 1,55 rub. (minkštuoju 2,05 rub.) kai traukiniu sėdimajam vagone 1,55 rub.???

                                Ar tikrai nebuvo lengvatų? Kiek pamenu moksleiviams traukiniu buvo taikoma 50 proc. nuolaida. Tai negi studentams irgi nebuvo?

                                Comment


                                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                  Tokius pardavimus galima paleisti kaip akcijas perkant bilietus internetu tam tikromis valandomis ir pan. (taip kaip taiko ir kitų šalių geležinkelių vežėjai).
                                  tai paleiskite

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Nemanau, kad studentus labai suvilios. Studentai ir taip gauna 50 proc. lengvatą. Tai vos keli litai vargu ar sugundys, ypač jei kelionės laikas gerokai didesnis nei autobusu. Tarybiniais laikais lengvatų nebuvo, kainų skirtumas buvo didesnis, o autobusai perpildyti. Traukinys gi garantavo kiek laisvesnę kelionę, nei važiavimą autobusu 100 ar 200 km stovint kaip silkei statinėje. Taip, pamenu tuos laikus. Beje, taip yra tekę važiuoti dar 1996-97 m. Kažkur apie 1998 m. įvyko staigus persilaužimas ir jau tokių spūsčių nebebuvo...
                                    vien tai, kad jei traukinys kursuotu kasdien yra didelis pliusas.nereikia skaiciuoti tai pirmadienis ar penktadienis

                                    Comment


                                      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                      Kame kainų skirtumas sovietmečiu, palyginimui jei "kietuoju" (geltonas Ikarus) autobusu atkarpoje Joniškis-Ryga kainuodavo 1,55 rub. (minkštuoju 2,05 rub.) kai traukiniu sėdimajam vagone 1,55 rub.???

                                      Ar tikrai nebuvo lengvatų? Kiek pamenu moksleiviams traukiniu buvo taikoma 50 proc. nuolaida. Tai negi studentams irgi nebuvo?
                                      Aš rašiau apie paprastus dyzelinius ar elektrinius traukinius. Tolimojo susisiekimo traukinių kainos buvo gal dvigubai didesnės. Studentams lengvatų nebuvo. Moksleiviams irgi nebuvo. Visur, tiek autobusuose, tiek traukiniuose nuo 5 iki 10 metų buvo pusė kainos. Iki 5 metų vieną vaiką galėjo vežti nemokamai, o už kitus iki 5 metų irgi pusė kainos. Jokių lengvatų niekas daugiau neturėjo. Kariškiai, invalidai I grupės, karo veteranai-invalidai ir pan. gaudavo specialius nemokamus bilietus, bet tik tolimajam susisiekimui.

                                      Comment


                                        dabar traukiniu vysta 70 proc lengvatiniu keleiviu.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Studentams lengvatų nebuvo. Moksleiviams irgi nebuvo. Visur, tiek autobusuose, tiek traukiniuose nuo 5 iki 10 metų buvo pusė kainos. Iki 5 metų vieną vaiką galėjo vežti nemokamai, o už kitus iki 5 metų irgi pusė kainos. Jokių lengvatų niekas daugiau neturėjo.
                                          Lengvatos buvo - studentai ir moksleiviai važiuojant traukiniu turėjo 50% lengvatą (pateikus studento/moksleivio pažymėjimą) nuo spalio 1d. iki gegužės 15d.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X