Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    1. Valstybė kompensuoja su lengvata keliaujančių žmonių keliones (bent pagal įstatymą vaikams iki 7 ar tai 10 yra nuolkaida)....
    bent jau zada kompensuoti. daug metu zada
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Uz vaiku iki mineto amziaus vezima valstybe nekompensuoja. Ji ipareigoja vezti juos nemokamai.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Uz vaiku iki mineto amziaus vezima valstybe nekompensuoja. Ji ipareigoja vezti juos nemokamai.
        Tai vat todėl ir klausiu: kodėl LG reikalauja vežant vaiką iki 7m. turėti bilietą su 100% nuolaida (t.y. nemokamai), jeigu iš to bilieto pačiai įmonei jokios naudos? VT ir tarpmiestiniuose autobusuose tokio reikalavimo nėra.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Istatymai nemokamo bilieto isduoti neipareigoja, taciau ir nedraudzia. Tai vezejo imones vidaus reikalas. LG kontrolieriai juridiskai neturi teises bausti vezanciu vaikus iki 7 metu be 0 Lt vertes bilieto.

          Comment


            siandienos statistika is marsruto Vilnius - Šeštokai - Vilnius:

            atvyko į Šeštokus: 31, 28-i iš jų tęsė kelionę į lenkiją.
            iš Šeštokų: 42. Marijampolėje apie 10 keleivių persėdo į dyzeliuką važiuoti į Kauną, ten pat įlipo per 25 keleivius.

            Comment


              Parašė statyba Rodyti pranešimą
              siandienos statistika is marsruto Vilnius - Šeštokai - Vilnius:

              atvyko į Šeštokus: 31, 28-i iš jų tęsė kelionę į lenkiją.
              iš Šeštokų: 42. Marijampolėje apie 10 keleivių persėdo į dyzeliuką važiuoti į Kauną, ten pat įlipo per 25 keleivius.
              Dabar vasaros metas, į Lenkijąn ir iš ten važiuojančių keleivių būna daugiau nei kitais metų laikais...
              Antai lapkričio mėnesį ir pirmoje gruodžio pusėje vienais metais buvo nuimtas traukinys Varšuva-Šeštokai (o gal sutrumpintas iki maršruto Varšuva-Suvalkai?).
              Šiaip darbo dienomis (išskyrus penktadienius) ne kartą pastebėjau, kad maršrute Vilnius-Šeštokai-Vilnius pakanka automotrosos (PESA), toks riedmuo važiavo ne kartą. Aišku, kol uždarytas Kauno tunelis ir traukinys aplenkia Kauną. Naujausiomis (gal dar nepasenusiomis?) žiniomis, tunelį atidaryti tetinama spalio vidury. Tada šiuo traukiniu atsiras važiuojančių iš Vilniaus į Kauną, iš Kauno į Kazlų Rūdą (tikriausiai neliks to papildomo D1 Kaunas-Marijampolė-Kaunas), iš Kauno į Vilnių...

              Comment


                pilnai pritariu, tik sioks toks pastebejimas, jog anksciau minetu marsrutu vaziudavo ir PKP traukinys Vilnius-Warszawa, isvykdaves is Vilniaus apie 21h. o ryte budaves Warsuvoje. Veliau ji "del traukinio ir riedmenu remonto" pakeite ir dabar vazinejantis PKP autobusas. O naktinis traukinys keliaujantiems i Europa butu tikrai patogesnis, kai ryte jau buni kitoje valstybeje, nei dabr atsirandant ten paciame vakare. Na ir siaip sutikime, jog vienas vienintelis (?!?!?!?!) reisas per diena I EUROPA yra mazu maziausiai nesusipratimas...

                o del papildomo Marijampole-Kaunas tai manau jis liks, tik jo laikas bus pakoreguotas i velesni

                Comment


                  Vilnius - Marcinkonys 5.53h.

                  Važiavo PESA



                  Vilnius: 12

                  Lentvaris: +28 (!) dauguma grybautojų ir išlipo Kalviuose
                  Valkininkai: +10
                  Matuizos: +21
                  Varėna: atvyko 41.
                  Zervynos ir Marcinkonys: 18.



                  Ankstyvas rytas Zervynose. Aplinkui vasaros pabaigos rūkas.

                  P.S.: atsiprašau dėl prastesnės kokybės, nes po ranka tebuvo NOKIA su kamera...
                  Paskutinis taisė statyba; 2009.08.20, 23:13.

                  Comment


                    Trečiadienį, rugpjūčio 19d. su šeima važiavau traukiniu į Lentvarį iš Vilniaus ir atgal. Kadangi atstumas gana mažas, neskaičiavau viso traukinio keleivių, o tik vagone, kuriame pats važiavau. Tarkime, kad visuose vagonuose važiavo tiek pat keleivių. Nurodau mokių keleivių skaičius vagone (vaikai iki 7m. neįskaičiuoti).
                    Vilnius — Lentvaris — Varėna, trivagonis, 18:39, 18 keleivių
                    Trakai — Lentvaris — Vilnius, keturvagonis, 21:35, 15 keleivių

                    P.S.: Susidarė įspūdis, kad elektriniai traukiniai greičiau važiuoja, nors stoja tose pačiose stotelėse.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      15.15 i Kybartus is Kauno. Darbo dienomis buna apie 200 keleiviu. Penktadieniais trivagonyje D1 daznai buna stovinciu keleiviu. Aisku, sedimu vietu dar buna, bet ne tiek jau ir daug. Stovinciu keleiviu nebelieka nuo Kalzu Rudos. I Kybartus atvaziuoja apie 50-70 zmoniu.
                      Su šia mintim visiškai sutinku.
                      Tik įdomu, kiek keleivių tarp Kazlų Rūdos ir Kybartų būna vakariniame traukinyje, kuris iš Kauno išvyksta 19:25h, iš Kazlų Rūdos - 20:05h ir ankstyvame rytiniame, iš Kybartų išvykstančiame 4:55h ???

                      Comment


                        Vakar 16:30 važiavau dviaukščiu iš Vilniaus į Kauną1. Viskas visai puiku, keleivių traukinyje buvo apie 60-70, bet: a) jau kokie metai (gal net ilgiau) traukinyje "yra" kavos aparatas, bet kiek kartų (jau 3 kartus) klausiau traukinio palydovų kur jį rasti, atsakymas tas pats standartinis 'yra, bet jis neveikia'. Tai kam jį tampyt, jeigu visada neveikia? b) nežinau dėl kokių priežasčių, bet internete kelionė nurodyta 58min., tačiau traukinys važiavo 1h05min. Nieko tragiško, bet LG labai giriasi savo punktualumu (ale 97proc. reisų atvyksta laiku).
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          penktadieni
                          Vilnius Klaipeda 17:30 atrodo 10 vagonu prikabinta buvo, 3 vagone apie 70% uzimtu vietu, kituose nzn. Trecio vagono palydovas (toks stambus) mazdaug uz puse kainos leido vaziuoti be bilieto, gal 5-7 zmones pirko tokia "teise".

                          sestadieni (siandien) Kaunas1-Vilnius dviaukstis kaisiadoryse 12:23 ilipo apie 15 keleiviu, pirmam vagone buvo dar apie 10, kituose nzn. Traukinyje vaziavo kazkoks LG darbuotojas, kuris nusprende, kad jam galima islipti paneriuose nors ten traukinys stoti ir neturejo, sustojus traukiniui uzgrojo - galutine marsruto stotis Vilnius, pasiimkite siuksles nu ir t.t. tai dalis keleiviu islipo kaip Vilniuje, kazkokius uzsienio lietuvius taip pat jau pasiruosusius lipt sulaikeme, kitus bande atgal surinkt palydovai ar jiems pavyko nzn.

                          dar pro langa maciau kad i oro uosta vaziavo apie 10 zmoniu.

                          Comment


                            Dvivagoniame traukinyje Šiauliai-Mažeikiai-Šiauliai penktadienį keleivių užpildymas buvo apie 1/3. Tuo tarpu prieš traukinio išvykymą į Šiaulius 11:49 "TOKS" autobusas "Mažeikiai-Vilnius" vežė tik 2 keleivius.
                            Tikriausiai, keleiviai mieliau rinkosi traukinį.
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.23, 13:24.

                            Comment


                              Penktadieni is Rokiskio i Siaulius vakare vaziavo automotrise. I Panevezi atvyko apie 40-50 keleiviu. Apie puse islipo. Is Panevezio i Radviliski isvyko apie 40-50. I Radviliski atvyko apie 30-35. Iki siauliu vaziavo turbut apie 25-30. Vakarinis traukinys penktadieni Klaipeda - Vilnius buvo pilnas (5 vagonai). is Radviliskio, vagone, kuriame vaziavau as, laisvu vietu buvo gal 1-2. Islipus keleiviams Kedainiuose ir Jonavoje, vagone liko apie laisvu 10-15 vietu. Traukini tempe Siemensas.

                              Comment


                                Vilnius - Marcinkonys 5.53h. / Marcinkonys - Vilnius 17.16h.

                                Šiandien apturėjau pasivažinėjimą į dzūkiją. Štai statistika:

                                Vilnius - Marcinkonys 5.53h.

                                Vilnius: 16 Lentvaris: +25 į Varėną su PESA atvyko 52 keleiviai. Iš Varėnos prisijungė dar 16-a, tokiu būdu atkarpoje Varėna-Marcinkonys važiavo 27 keleiviai: 14 išlipo Zervynose, likę 13 nuvažiavo iki Marcinkonių.



                                Keleiviai PESA viduje netoli Varėnos.

                                Marcinkonys - Vilnius 17.16h.

                                Marcinkonys: 6, Zervynos (1 išlipo +17 įlipo), Varėna +35. Smulkiau nebesekiau.

                                Kas įdomu, jog kažkokiu būdu abudu dienos reisus į Marcinkonis atliko neperseniausiai aptarinėtas D1 su dar išlikusiu opriginaliu interjeru, kai suoliukai aptraukti oda. Kokiu būdu Radviliškiui priklausantis agregatas pasuko link dzūkijos galbūt galės pakomentuoti žinantys daugiau. Labai jau egzotiškai atrodo Šiaulių apskrities tvarkaraštis vagone važiuojant kitoje Lietuvos pusėje
                                Paskutinis taisė statyba; 2009.08.26, 15:23.

                                Comment


                                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                  ...
                                  Labai jau egzotiškai atrodo Šiaulių apskrities tvarkaraštis vagone važiuojant kitoje Lietuvos pusėje
                                  Tokią pat "egzotiką" šiemet ne kartą mačiau traukinyje D1 maršrutuose Kaunas-Kybartai ir Kaunas-Marijampolė.
                                  Matyt, Radviliškio-Šiaulių mazge kažkas stengiasi daugiau dėmesio skirti tvarkaraščių platinimui. Visai suprantamos tų žmonių pastangos tvarkaraščius klijuoti traukinių vagonuose. Tik pamirštama, kad kažkurį laiką Radviliškyje besibazuojantis D1 po remonto Vilniuje į Radviliškį gali ir negrįžti. O Vilniuje ir Kaune traukinių tvarkaraščių platinimui dėmesio skiriama mažiau (bent nereikalingus Šiaulių tvarkaraščius nulupti pamirštama). Nors tvarkaraščiai į Kybartus ir Marijampolę-Šeštokus vagonuose tikrai praverstų. Atidarius tunelį, praverstų ir tvarkaraščiai į Vilnių, nes daliai keleivių rūpės persėdimas Kauno stotyje (senojoje). Vilniaus-Šeštokų traukinio vagonuose praverstų šio maršruto ir jo tęsinio nuo Šeštokų iki Varšuvos tvarkaraštis.
                                  Kažkada kai maršrutu Vilnius-Šeštokai kursavo TEP-ai su klasinio tipo vagonais jų viduje keistai atrodė Vilniaus-Minsko traukinio tvarkaraščiai.

                                  Comment


                                    vakar Trakai-Vilnius vaziavau 14:20 buvo modernizuotas, viso trakuose ilipo 11-12 zmoniu, pakeliui iki vilniaus susirinko dar mazdaug tiek.

                                    Comment


                                      Parašė osnas Rodyti pranešimą
                                      vakar Trakai-Vilnius vaziavau 14:20 buvo modernizuotas, viso trakuose ilipo 11-12 zmoniu, pakeliui iki vilniaus susirinko dar mazdaug tiek.
                                      Tikriausiai ne aš vienas pastebėjau, kad maršrute Naujoji Vilnia-Trakai apie pusę (kai kada net daugiau) keleivių važiuoja atkarpoje Vilnius-Lentvaris. Vaizdas pasikeičia nebent karštomis vasaros savaitgalių dienomis.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                        Kas įdomu, jog kažkokiu būdu abudu dienos reisus į Marcinkonis atliko neperseniausiai aptarinėtas D1 su dar išlikusiu opriginaliu interjeru, kai suoliukai aptraukti oda. Kokiu būdu Radviliškiui priklausantis agregatas pasuko link dzūkijos galbūt galės pakomentuoti žinantys daugiau. Labai jau egzotiškai atrodo Šiaulių apskrities tvarkaraštis vagone važiuojant kitoje Lietuvos pusėje
                                        Tai D1-735. Kaip ir visi traukiniai - priklauso Vilniaus dyzelinių traukinių depui, tik paskiriamas į kitą padalinį tam tikram laikui. Buvo jis ir Kaune, ir Radviliškyje.

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Tikriausiai ne aš vienas pastebėjau, kad maršrute Naujoji Vilnia-Trakai apie pusę (kai kada net daugiau) keleivių važiuoja atkarpoje Vilnius-Lentvaris. Vaizdas pasikeičia nebent karštomis vasaros savaitgalių dienomis.
                                          Nežinau kodėl, bet geležinkelis į Trakus ignoruojamas, nepamenu kur skaičiau skirtą lankstinuką turistams anglų kalba, tai ten buvo aprašyti Trakai, o skiltije kaip pasiekti buvo parašyti autobusų tvarkaraščiai ir net nurodytos aikštelės Vilniaus autobusų stotije, tuo tarpu geležinkelis net nepaminėtas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X