Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    per paskutini menesi 4 kartus vaziavau Vilnius-Klaipeda

    Darbo diena antradieni is Klaipedos 11.39 buvo apie 50-60% uzpildytu vietu
    Darbo diena ketvirtadieni is Vilniaus 6.30 buvo apie 80% uzpildytu vietu bet ties telsiais liko apie 60%
    Sekmadieni is Vilniaus 6.30 buvo apie 50% uzpildyta vietu
    Pirmadieni is Klaipedos 17.00 nuo Kretingos buvo 100% uzpildytu vietu ir dar nemazai stovejo, link Vilniaus jau liko keletas laisvu vietu.

    Comment


      siandien Marcinkonys-Vilnius 17.17h.: Marcinkonys 13, Zervynos +6, Varena +18.

      Comment


        Parašė statyba Rodyti pranešimą
        siandien Marcinkonys-Vilnius 17.17h.: Marcinkonys 13, Zervynos +6, Varena +18.
        Kiek vagonų? DR1A?
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Kiek vagonų? DR1A?
          Siandien 3 vagonu senukas restauruotas 680-asis "medinukas" Labai smagu juo vaziuot

          Comment


            Nežinau, kur dėti, tai įdėsiu čia:

            AB „Lietuvos geležinkeliai“, Mindaugo 12/14, 03603 Vilnius (įm. kodas 110053842) skelbia Nenaudojamų keleivinių riedmenų (28 vnt. keleivinių vagonų, 23 vnt. dyzelinių traukinių D1 vagonų, 1-as dyzelinio traukinio DR1A vagonas, 13 vnt. elektrinių ER-9M traukinių vagonų, 12 vnt. elektrinių traukinių ER-9M priekinių vagonų vežimėlių, 4 vnt. vežimėlių KVZ-CNII-1M) pardavimo viešą aukcioną.

            http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...2557F3II10O0/#

            Comment


              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              Nežinau, kur dėti, tai įdėsiu čia:

              AB „Lietuvos geležinkeliai“, Mindaugo 12/14, 03603 Vilnius (įm. kodas 110053842) skelbia Nenaudojamų keleivinių riedmenų (28 vnt. keleivinių vagonų, 23 vnt. dyzelinių traukinių D1 vagonų, 1-as dyzelinio traukinio DR1A vagonas, 13 vnt. elektrinių ER-9M traukinių vagonų, 12 vnt. elektrinių traukinių ER-9M priekinių vagonų vežimėlių, 4 vnt. vežimėlių KVZ-CNII-1M) pardavimo viešą aukcioną.

              http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...2557F3II10O0/#
              tai ka sikart ponulis Udrius ketina isigyti ?

              Comment


                Kaunas - Šeštokai 18.50h.:

                iš Kauno pajudėjo 3-ys vagonai, kiekviename apie 30-40 žmonių. Didžioji keleivių dalis išlipo Kazlų Rūdoje.
                iki Marijampolės atvažiavo 24-i. Išlipo: (-15), įlipo: (+2).
                Kalvarija: -4, niekas neįlipo.
                Šeštokai: galutinę stotelę pasiekė 7 keleiviai.

                Skaičiai antroje maršruto pusėje liūdnoki, tačiau ir vėl mestelsiu akmenuką į LG daržą. Kol šis traukinys už Marijampolės stodavo ir mažesnėse stotelėse (Turgalaukis, Meškučiai, Miliai ir t.t), iš Marijampolės įlipdavo gerokai daugiau keleivių. Nemaža dalis keliaujančių išlipdavo penktadieniais, kai studentija vykdavo namo. Dabar tokios galimybės nebėra, nes sustojimai tik Kalvarija (už 18km) ir Šeštokai (dar apie 20km). Panaikinus šias mažytes tarpines stoteles net ir iš tokio dydžio miesto, kaip Marijampolė, įlipa vienetai. Manau šiame ruože kuo puikiausiai atnaujinus sustojimus galėtų pasitarnauti Kauno apskritį aptarnaujanti automotrisė, kiekvieną dieną važinėjanti iki Marijampolės. Gal ir keleivių padaugėtų, o jei ir ne, tai bent jau 3-jų vagonų dyzeliukas sunaudotų mažiau išlaidų. Neneigsiu, jog vagone važiuoti vienam ganėtinai smagu bet...

                Comment


                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                  Kaunas - Šeštokai 18.50h.:

                  iš Kauno pajudėjo 3-ys vagonai, kiekviename apie 30-40 žmonių. Didžioji keleivių dalis išlipo Kazlų Rūdoje.
                  iki Marijampolės atvažiavo 24-i. Išlipo: (-15), įlipo: (+2).
                  Kalvarija: -4, niekas neįlipo.
                  Šeštokai: galutinę stotelę pasiekė 7 keleiviai.

                  Skaičiai antroje maršruto pusėje liūdnoki, tačiau ir vėl mestelsiu akmenuką į LG daržą. Kol šis traukinys už Marijampolės stodavo ir mažesnėse stotelėse (Turgalaukis, Meškučiai, Miliai ir t.t), iš Marijampolės įlipdavo gerokai daugiau keleivių. Nemaža dalis keliaujančių išlipdavo penktadieniais, kai studentija vykdavo namo. Dabar tokios galimybės nebėra, nes sustojimai tik Kalvarija (už 18km) ir Šeštokai (dar apie 20km). Panaikinus šias mažytes tarpines stoteles net ir iš tokio dydžio miesto, kaip Marijampolė, įlipa vienetai. Manau šiame ruože kuo puikiausiai atnaujinus sustojimus galėtų pasitarnauti Kauno apskritį aptarnaujanti automotrisė, kiekvieną dieną važinėjanti iki Marijampolės. Gal ir keleivių padaugėtų, o jei ir ne, tai bent jau 3-jų vagonų dyzeliukas sunaudotų mažiau išlaidų. Neneigsiu, jog vagone važiuoti vienam ganėtinai smagu bet...


                  Kažkada seniai šiuo traukinu aš nuolat grįžinėdavau iš Kauno į Marijampolę. Tada (iki 2001m. kovo mėnėsio) traukinys važiuodavo iki Alytaus. Nuo Šeštokų iki Alytaus tikriausiai važiuodavo tuštutėlis, bet iki tada dėl nuostolių tiek verkšlenimų nebuvo. Tada kažkiek mintyse keiksnodavau, kad traukinys važiuoja ankstokai (dar norėdavosi ilgiau pabūti Kaune), dabar galiu teigti dėl šio reiso vėlyvumo (taip pat dėl grįžimo rytą atgal ankstumo). Nes rytais į darbus Kaune ir vakarais iš darbų važiuojančių būna tik iki Kazlų Rūdos. Toliau traukinys pasidaro beveik nereikalingas. Tą patvirtina žinutėje pateikta statistika. Tiesa, nematyti, kuriuo metų laiku ir kokią savaitės dieną skaičiuota.
                  Na tas vėlyvas (arba rytą ankstyvas) traukinys iš Kauno gal reikalingas iki Marijampolės. Iki šios stoties jis trumpinėtas ne kartą. Vienais metais metų laike ties riba tarp pavasario ir vasaros keičiant tvarkaraštį jau buvo visose stotyse „išreklamuotas“ jo važiavimas vakare iki Marijampolės ir rytą iš Marijampolės. Bet pirmą naujo tvarkaraščio įsigaliojimo dieną po tam tikirų nakties iškylų negigęs žiūriu ir netikiu savo akimis (meišsimiegojęs jaučiausi lyg apsisapnavęs): traukinys toliau važinėja į Šeštokus. Po kelių metų tokiu pat metų laiku maršrute panaikintų stotelių (Meškučiai, Turgalaukis, Suvalkėliai, Miliai, Naujiena) jau nesugražino... Ir kažin ar sugražinus būtų koks efektas, nes kaimiečiai dabar vakarais miestuose neužsibūna... Kitas dalykas, jei traukinys Kaunas-Šeštokai važiuotų kitu tvarkaraščiu – iš Kauno į Šeštokus anksčiau (nes iš Marijampolės išvažiuoti 20h. yra vėlu ypač rudens-žiemos-pavasario sezone), iš Šeštokų į Kauną – vėliau (nes dabar 5:22h – žmonės dar miega). Kitaip tariant, traukionys važiuoti turėtų nme dėl vienos-kitos anksti į turgų važiuoti įpratusios kaimo bobutęs, o daugumai keleivių patogiu laiku.
                  Kai kurių nepatogių smulkmenų buvo dėl stotelių išsidėstymo. Meškučiai atsirado gal prieš 20 metų, dabar į šią gyvenvietę Marijampolės priemiestyje važinėja miesto 7 maršruto „mikriukai“. Bet visai tiktų ir traukinio sustojimas. Buvęs Turgalaukio gal būt nereikalingas, nes aplink gyventojų nedaug, užtai būtų reikalinga kita stotelė už 2 km link Kalvarijos, nes ten yra išsiplėtusi gyvenvietė Svetlica. Netoli šių vietų prie „Via Baltica“ plento išsiplėtusi kita gyvenmvietė – Valavičiai. Iš čia iki Svetlicos būtų arčiau negu iki Turgalaukio.
                  Studentų keliones prognozuoti dabar sudėtinga. Studentija nesuprantama liaudies dalimi buvo ir sovietmečiu, nors tada ją stebinčių valstybės tarnautojų netrūko. Dabar studentai kartais kelia reikalavimus dėl lengvatų keleiviniame transporte, bet pinigų lengvai sukrapšto kelionėms toli į užsienį; automobiliai kemša aikšteles prie aušktųjų ir aukštesniųjų mokyklų rūmų ir bendrabučių, bet jaunimas kartais „akis drasko“, atseit studentai automobilių neturi... Nors penktadieniais ir sekmadieniais po pietų anksčiau važiuodavę atskiri traukiniai studentijoje populiarumą turėjo. Tokiais buvo Vilnius-Šiauliai, Kaunas-Šiauliai, Klaipėda-Pagėgiai). Gal būt penktadieniais ir sekmadieniais keleivinis traukinys populiarumą turėtų iš Kauno ~16h (15:55h dabar į Marijampolę išvyksta automotrisa) važiuoti nuo Kauno iki Alytaus. Bet kai kurie forumiečiai šią mano mintį griežtai užprotestuos.
                  Kas liečia kitus „orą vežiojančius“ keleivinius traukinius, tai daug tuščių traukinių važinėja nuo 5 iki 6 h ryto, kada pagelžkelių miestei ir miesteliai dar miega...

                  P.S.: aš vagone vienas smagiai nesijaučiu. Nes neaišku, kurioje mažoje stotelėje įlips alučiu prisivaišinusio jaunimėlio grupė ar koks asocialus "kaimietis"...
                  Kaimo gyventojus taip vadinti skatina vienoje vietoje tarp Marijampolės ir Kalvarijos stočių pagelžkelė prismaigstyta lentelėmis ""Privati valda". Kokių klajoklių baidomasi ir kokie bastosi geležinkeliais, lieka neaišku.

                  Comment


                    statistika skaiciuota vakar, t.y.: rugpjucio 7d. Del automotrises iki Alytaus penktadieni ir sekmadieni pasiulymas tikrai puikus. Kiek snekejau, mielai tokiu reisu pasinaudotu dauguma Simno, Mergalaukio ar Krosnos gyventoju. Aisku, tai tik lasas juroje tebutu, bet.. kad ir dabar paskutinis autobusas i Alytu 18h. vasaros metu, kai zmones dar gali sekmingai dirbti soduose ir pan. Beje, jau ne pirma karta girdint gandus apie Alytaus autobusu stoties laikina uzsibuvima "Maximos" bazeje netoli Gulbynes miesto pakrastyje ir ketinimus ja perkelti i buvusios "naujosios" gelezinkelio stoties teritorija, keleivinio susisiekimo atnaujinimas, kad ir minimalus sia kryptim, butu tikrai logiskas. Ir nereiktu isradinet dviracio: pakaktu atstumo Alytus - Marijampole, priderinus reisa su is Kauno atvykstanciu dyzeliuku, Vilniaus tarptautiniu (iki Sestoku), arba is lenkijos atjudanciu kaimynu traukinuku. Tam pilnai pakaktu ir minetos automotrises. Greitis siame ruoze butu didziausia problema, taciau net ir vaziuojant 50km/h. nuvykt i Marijampole galima per toki pat laika, kaip autobusu. Teliktu tik pasiulyti konkurencinga kaina.

                    Del tvarkarascio priderinimo tikrai pritariu, jog reisas 5h. ryto is Sestoku niekinis (kitais "specialisto" ir kolegu terminais kalbant - kad greiciau padaryti nuostolingu ir is viso uzdaryti). Net i turgu tokiu metu nieks nevaziuoja, ka jau bekalbet apie tai, jei zmones dirba Marijampoleje, o gyvena, tarkim Jungenuose (trauk. sustojimas: "Kalvarija"). Juk nevaziuosi, kad jau pries 6h. ryto sedet darbo vietoj ir dziugiai laukt pora valandu iki jo pradzios... Pora valandu veliau butu optimalus variantas: vaikai i mokykla vaziuot galetu, pensininkai i turgu, tas, kas dirba - i darba. Vakare analogiskai paleisti apie 18h. is Marijampoles: pabaigei darba, nuejai apsipirkai jei dar laiko yra, ir grizti laimingas. Ir nereiktu vel kazko pernelyg keisti: automotrise is Kauno i Marijampole ir taip vaziuoja 15.55h. - pakanka ja keliolika minuciu veliau paleisti ir pratesti iki Sestoku. Tuo tarpu ryte atvykusi i Kauna ji dar sekmingai suspetu padaryti reisa ir kita kryptimi, kad ir Kaunas-Marijampole-Kaunas ar pan.

                    Tikrai nereikia sakyti, jog railfanai niekada neturi ka pasiulyt, nes nieko nesupranta ir nemasto. Kartais paprasti zmones is salies, gyvendami greta (ir "virdami tame paciame katile" t.y. vazinedami siais reisais) gali pasakyti gerokai patogesniu ir geresniu variantu, nei siltuose kresluose sedintys dedes, kuriems daug kas apsiriboja vieninteliu zodziu - nuostolinga.
                    Paskutinis taisė statyba; 2009.08.08, 11:32.

                    Comment


                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                      statistika skaiciuota vakar, t.y.: rugpjucio 7d. Del automotrises iki Alytaus penktadieni ir sekmadieni pasiulymas tikrai puikus. Kiek snekejau, mielai tokiu reisu pasinaudotu dauguma Simno, Mergalaukio ar Krosnos gyventoju. Aisku, tai tik lasas juroje tebutu, bet.. kad ir dabar paskutinis autobusas i Alytu 18h. vasaros metu, kai zmones dar gali sekmingai dirbti soduose ir pan. Beje, jau ne pirma karta girdint gandus apie Alytaus autobusu stoties laikina uzsibuvima "Maximos" bazeje netoli Gulbynes miesto pakrastyje ir ketinimus ja perkelti i buvusios "naujosios" gelezinkelio stoties teritorija, keleivinio susisiekimo atnaujinimas, kad ir minimalus sia kryptim, butu tikrai logiskas. Ir nereiktu isradinet dviracio: pakaktu atstumo Alytus - Marijampole, priderinus reisa su is Kauno atvykstanciu dyzeliuku, Vilniaus tarptautiniu (iki Sestoku), arba is lenkijos atjudanciu kaimynu traukinuku. Tam pilnai pakaktu ir minetos automotrises. Greitis siame ruoze butu didziausia problema, taciau net ir vaziuojant 50km/h. nuvykt i Marijampole galima per toki pat laika, kaip autobusu. Teliktu tik pasiulyti konkurencinga kaina.

                      Del tvarkarascio priderinimo tikrai pritariu, jog reisas 5h. ryto is Sestoku niekinis (kitais "specialisto" ir kolegu terminais kalbant - kad greiciau padaryti nuostolingu ir is viso uzdaryti). Net i turgu tokiu metu nieks nevaziuoja, ka jau bekalbet apie tai, jei zmones dirba Marijampoleje, o gyvena, tarkim Jungenuose (trauk. sustojimas: "Kalvarija"). Juk nevaziuosi, kad jau pries 6h. ryto sedet darbo vietoj ir dziugiai laukt pora valandu iki jo pradzios... Pora valandu veliau butu optimalus variantas: vaikai i mokykla vaziuot galetu, pensininkai i turgu, tas, kas dirba - i darba. Vakare analogiskai paleisti apie 18h. is Marijampoles: pabaigei darba, nuejai apsipirkai jei dar laiko yra, ir grizti laimingas. Ir nereiktu vel kazko pernelyg keisti: automotrise is Kauno i Marijampole ir taip vaziuoja 15.55h. - pakanka ja keliolika minuciu veliau paleisti ir pratesti iki Sestoku. Tuo tarpu ryte atvykusi i Kauna ji dar sekmingai suspetu padaryti reisa ir kita kryptimi, kad ir Kaunas-Marijampole-Kaunas ar pan.

                      Tikrai nereikia sakyti, jog railfanai niekada neturi ka pasiulyt, nes nieko nesupranta ir nemasto. Kartais paprasti zmones is salies, gyvendami greta (ir "virdami tame paciame katile" t.y. vazinedami siais reisais) gali pasakyti gerokai patogesniu ir geresniu variantu, nei siltuose kresluose sedintys dedes, kuriems daug kas apsiriboja vieninteliu zodziu - nuostolinga.
                      Del Alytaus autobusu stoties iskelimo prie gelezinkelio - butu visiska nesamone. Tai tas pats, kas iskelti Vilniaus stoti i Verkius, Kauno - i Palemona ar Klaipedos - i Girulius. Traukiniai vargu ar i Alytu butu paleisti, o tarpmiestinis ir priemiestinis susisiekimas su Alytumi taptu tragisku ir netgi dvigubai brangesniu nei kelione automobilui (iskaitant taksi kaina uz vaziavima is (i ) autobusu stoti anksti ryte ir vakare, savaitgaliais pavakaryje, kai mikroautobusai nekursuoja. Negi Maximos debilai nesupranta, jog keleiviai is autobusu stoties sudaro ju PC sudaro gal net trecdali pirkeju srauto?

                      Comment


                        matyt nesupranta, kita vertus - tai butu logiskai apmastytas budas isirengti planuota PC senojoje autobusu stotyje. "Tipo" iskeliam stoti jau ir dabar beveik i uzmiesti, ten parduotuve pastatydami, uz tai is valdzios jau gavom senaja stoti paciame miesto centre. Kai uzsimanysim, perkelt ta parduotuve i centra nebus sudetinga, o autobusu stotis, ju paciu galvos skausmas. Vienas is pavyzdziu, jog tokiems gandams yra pagrindo: pradzioje buvo zadeti nemokami autobusai nuo Autobusu Stoties iki centro. Pavazinejo jie pora menesiu ir nueme... tad dabar jau niekas nebestebintu

                        Comment


                          Prieš keletą dienų važiuodamas elektriniu traukiniu ant kiekvieno krėslo radau sudėliotas anketas:



                          Tai kas čia reiškė savo nuomonę, kad LG nerūpi keleiviai ir jų patogumas?

                          Comment


                            Tu kaip mažas vaikas. Jei parduotuvėje nupigina vieną prekę, tai jau iškart rėki, kaip dabar visi sako, kad yra brangu. LG keleiviais rūpinasi labai mažai, o palyginus su Europos vežėjais, galima sakyti - visai nesirūpina. Kad sugebėjo padaryti apklausą su dviem gramatinėmis klaidomis keliuose sakiniuose - tai ne joks pasiekimas - labiau atgyvenęs būdas kontaktuoti su keleiviais.

                            p.s., nuotrauką galėjai ir mažesnę įkelt.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Naujasis viršininkas dirba.

                              Comment


                                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                matyt nesupranta, kita vertus - tai butu logiskai apmastytas budas isirengti planuota PC senojoje autobusu stotyje. "Tipo" iskeliam stoti jau ir dabar beveik i uzmiesti, ten parduotuve pastatydami, uz tai is valdzios jau gavom senaja stoti paciame miesto centre. Kai uzsimanysim, perkelt ta parduotuve i centra nebus sudetinga, o autobusu stotis, ju paciu galvos skausmas. Vienas is pavyzdziu, jog tokiems gandams yra pagrindo: pradzioje buvo zadeti nemokami autobusai nuo Autobusu Stoties iki centro. Pavazinejo jie pora menesiu ir nueme... tad dabar jau niekas nebestebintu
                                Siaip ne i tema (nes apie gelezinkelius), bet matyt Maximai priklauso ir visa buvusi autobusu parko zeme su pastatais, kuriuose "Kautra" nuomojasi. Itariu, kad Maxima sumaste dabartines mazos parduotuyves su autobusu stotimi vietoje bei viso autobusu parko sklypo teritorijoje pastatyti didziuli PC. Gal net su "Emitazu", kurio centre niekas neleistu statyti, o ir nelabai apsimoketu. Gali buti, kad "Kautrai" teks kraustytis i kita teritorija, o stoti paliks miesto galvos skausmui.
                                P.S. Stotis puikiai galejo tilpti ir centre, senos stoties vietoje pastacius PC ir integruota stoti pagal Siauliu pavyzdi.

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Tu kaip mažas vaikas. Jei parduotuvėje nupigina vieną prekę, tai jau iškart rėki, kaip dabar visi sako, kad yra brangu. LG keleiviais rūpinasi labai mažai, o palyginus su Europos vežėjais, galima sakyti - visai nesirūpina. Kad sugebėjo padaryti apklausą su dviem gramatinėmis klaidomis keliuose sakiniuose - tai ne joks pasiekimas - labiau atgyvenęs būdas kontaktuoti su keleiviais.

                                  p.s., nuotrauką galėjai ir mažesnę įkelt.
                                  Esmė tame, kad šios apklausos yra gan dažnos ir keleiviai, kurie tikrai naudojasi geležinkelio transporto paslaugomis, pareiškia savo nuomonę, į kurią dažniausiai atsižvelgiama.
                                  Jeigu mes kiekvienoje teigiamoje iniciatyvoje matysime tik gramatines klaidas, kažkokius utopinius ryšius su maksima bei kitą "negatyvą", ir toliau liksime įtarių niurgzlių tauta.
                                  Paskutinis taisė specialistas; 2009.08.13, 20:52.

                                  Comment


                                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                    Esmė tame, kad šios apklausos yra gan dažnos ir keleiviai, kurie tikrai naudojasi geležinkelio transporto paslaugomis, pareiškia savo nuomonę, į kurią dažniausiai atsižvelgiama.
                                    Jeigu mes kiekvienoje teigiamoje iniciatyvoje matysime tik gramatines klaidas, kažkokius utopinius ryšius su maksima bei kitą "negatyvą", ir toliau liksime įtarių niurgzlių tauta.
                                    Pala, pala... Važiavau iš Kauno1 į Vilnių rugpjūčio 11d., bet jokios anketos nemačiau. Žinoma, buvau su beveik 3m. sūnum, tad daug dėmesio detalėms negalėjau skirti. Tačiau kai pvz MAXIMA, IKI ar NORFA paskelbia kažkokią akciją, aš apie tai net nenorėdamas sužinau iš masinės žiniasklaidos priemonių. Ar apie šią apklausą bent buvo pranešta www.litrail.lt?
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Prieš nepilnas dvi valandas grįžau traukiniu iš Trakų. Į pačius Trakus vagone važiavome septyniese. Atgalios išvažiavome 21.20, visame traukinyje buvo tik 5 (!) mokūs keleiviai (įskaitant mane ir mano žmoną). Senuosiuose Trakuose įlipo 1 keleivis, Lentvaryje dar 2. Vokėje ir Paneriuose jau buvo per tamsu, kad matyčiau stotyse įlipančius ar išlipančius žmones.
                                      P.S.: Gal kas žinote, kokią naudą LG gauna iš vaikų iki 7m. pervežimo? Jeigu jokios, tai kam reikalingi bilietai su 100proc. nuolaida?
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        tam kad nuostolius pust o po to rekt

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          P.S.: Gal kas žinote, kokią naudą LG gauna iš vaikų iki 7m. pervežimo? Jeigu jokios, tai kam reikalingi bilietai su 100proc. nuolaida?
                                          1. Valstybė kompensuoja su lengvata keliaujančių žmonių keliones (bent pagal įstatymą vaikams iki 7 ar tai 10 yra nuolkaida).
                                          2. Kad žinotų tikslesnį keleivių skaičių, nes vaikas irgi keleivis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X