Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    isimylejo vaikinukas kontroliere...
    Ce ne i tema, su kontroliere.. ne tai norejau pasakyti.....

    Comment


      Parašė VICIOKAS Rodyti pranešimą
      Ce ne i tema, su kontroliere.. ne tai norejau pasakyti.....
      traukia cia tave visi per danty

      Comment


        Šiandien. Kybartai-Kaunas 13:40 ties Garliava. Trivagonis D1, visuose vagonuose panašiai keleivių.

        Comment


          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
          Šiandien. Kybartai-Kaunas 13:40 ties Garliava. Trivagonis D1, visuose vagonuose panašiai keleivių.
          Atvaizdas
          Kaip tokiu paros metu, kai provincijos gyventojams į Kauną važiuoti jau vėloka, kai į sodus Jūrėje ar kitur provincijon ištrūkusiems kauniečiams grįžti dar ankstoka, traukinyje keleivių skaičius visai normalus.
          Esu linkęs domėtis, kiek keleivių būna ankstyvuose rytiniuose trauykiniuose, kurie iš sav opradinių stočių išvyksta 4-5h ryto. Deja, kažkaip nepavyksta. Praktiškai ir galimybių nėra, nes nakvynei palapinę kažkur Šeštokuose, Šilutėje, Rūdiškėse ar Alvite pagelžkelėje statytis didelio noro nėra...

          Comment


            Vakar dienos srautai.

            G18 Klaipėda-Vilnius. Šiauliai







            G22 Klaipėda-Vilnius tarp Telšių ir Šiaulių. Važiuojant į Klaipėdą su G17 buvo daugiau stovinčių.





            G22 Klaipėda-Vilnius. Šiauliai



            Comment


              Tai kur tie keleivių pervežimo nuostoliai - žmonės net vagonuose stovi? Stotyse keleivių anšalagai.

              Comment


                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                Tai kur tie keleivių pervežimo nuostoliai - žmonės net vagonuose stovi? Stotyse keleivių anšalagai.
                Tai ne vienas maršrutas juk yra. Dažnai traukiniai ir orą tevežioja.
                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                Comment


                  Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                  Tai ne vienas maršrutas juk yra. Dažnai traukiniai ir orą tevežioja.
                  Ne visai tiesa. Yra nemažai maršrutų lygiai taip apkrautų kaip šis - yra atskira tema apie tai.

                  Comment


                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                    Ne visai tiesa. Yra nemažai maršrutų lygiai taip apkrautų kaip šis - yra atskira tema apie tai.
                    Gali būt. Sakau tai, ką esu matęs pats - važiuodamas dienos metu kad ir iš Vilniaus į Kauną gali pats per tris kėdes išsidrėbt, ant kitų trijų savo daiktus susidėt ir niekam tuo netrukdysi.
                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                    Comment


                      Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                      Gali būt. Sakau tai, ką esu matęs pats - važiuodamas dienos metu kad ir iš Vilniaus į Kauną gali pats per tris kėdes išsidrėbt, ant kitų trijų savo daiktus susidėt ir niekam tuo netrukdysi.
                      Maršrutui Kaunas-Vilnius trukdo tunelio remontas. Sutikit - labai nepatogu, o Kauno geležinkelio stotyje man nesugebėjo paaikišnti kaip patekti į tą Kaunas 1.

                      Comment


                        Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                        Gali būt. Sakau tai, ką esu matęs pats - važiuodamas dienos metu kad ir iš Vilniaus į Kauną gali pats per tris kėdes išsidrėbt, ant kitų trijų savo daiktus susidėt ir niekam tuo netrukdysi.
                        Ši problema aktualesnė ankstyviems rytiniams traukiniams, išvažiuojantiems iš galinių stočių iki 6h. Jau esu rašęs, kaip keturvagonis Vilnius-Turmantas 5:05 iš Vilniaus išvažiavo tik su 12 keleivių. Nesakau, kad tai kažkieno kaltė, juk neretai ir tarpmiestiniai autobusai teveža tik 3-4 keleivius.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Pamiršau paminėti, kad vakar Vilnius-Klaipėda-Vilnius traukinyje pirmą kartą mačiau vagoną pritaikytą neįgaliesiems.

                          Comment


                            Vakar teko važiuot Šiauliai - Radviliškis išvykstančiu 13,41 iš Šiaulių (lyg G20 VLN-KLP). Sėdau į 4 vagoną su vaikišku vežimėliu, tai palydovės labai mielai padėjo įkelti kol aš vaiką ant rankų laikiau vagonas užpildytas ~80% buvo ir kaip minėjo Vytautas jame buvo vietos neįgaliesiems (diržai neįgaliųjų vežimėliams pritvirtinti). Radvilišky išlipo keletas žmogiukų.

                            Comment


                              labai smagu, jog tokios "apsukos" bent jau Klaipeda - Vilnius. Tikrai siame ruoze apie nuostolius sneketi liezuvis nepasiverstu. Tuo tarpu as vakar apturejau pasivazinejima i dzukija. Trumpi skaiciukai visiskai kitoki, nei pries tai patalpintose foto...

                              Vilnius-Marcinkonys 10.00h. - Valkininkai: 26, Varena-Marcinkonys: 20.
                              Varena-Vilnius 11.15h. - Matuizose prasilenkus su kitu "drakonu" suskaiciavau per langa is Matuizu kelione tesiancius 28 keleivius (dar bemaz 10 islipo pries traukiniui pajudant).
                              Marcinkonys-Vilnius 17.17h. - Marcinkonys: 5, Zervynos +9, Varena +~30.

                              Comment


                                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                labai smagu, jog tokios "apsukos" bent jau Klaipeda - Vilnius. Tikrai siame ruoze apie nuostolius sneketi liezuvis nepasiverstu. Tuo tarpu as vakar apturejau pasivazinejima i dzukija. Trumpi skaiciukai visiskai kitoki, nei pries tai patalpintose foto...

                                Vilnius-Marcinkonys 10.00h. - Valkininkai: 26, Varena-Marcinkonys: 20.
                                Varena-Vilnius 11.15h. - Matuizose prasilenkus su kitu "drakonu" suskaiciavau per langa is Matuizu kelione tesiancius 28 keleivius (dar bemaz 10 islipo pries traukiniui pajudant).
                                Marcinkonys-Vilnius 17.17h. - Marcinkonys: 5, Zervynos +9, Varena +~30.
                                Kokie traukiniai buvo? Ar ne tas pats trivagonis DR1A su dviem motorinėm galvom?

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Pamiršau paminėti, kad vakar Vilnius-Klaipėda-Vilnius traukinyje pirmą kartą mačiau vagoną pritaikytą neįgaliesiems.
                                  Traukinuku Vytautai_LT dažniau reikia važinėti, o ne prie kompiuterio kiurksoti. Ne tiek dar sužinosi.

                                  Keleiviniai vagonai, pritaikyti neįgaliesiems tarp Vilniaus ir Klaipėdos rieda jau 5 metai.

                                  Comment


                                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                    Traukinuku Vytautai_LT dažniau reikia važinėti, o ne prie kompiuterio kiurksoti. Ne tiek dar sužinosi.

                                    Keleiviniai vagonai, pritaikyti neįgaliesiems tarp Vilniaus ir Klaipėdos rieda jau 5 metai.
                                    Bent jau ne kiekvieną dieną ir ne kiekvienu traukiniu tai tikrai. O tyčiotis, šiaip jau, negražu.
                                    Gyveni ir mokaisi, kaskart vis ką naujo sužinai. O apie keliavimą traukiniais siūlau susilaikyti, jei nežinai kiek ir kur keliauju. Nereiškia, kad turiu iš kiekvienos kelionės duoti ataskaitą į forumą. Reikia gerbti diskusijų dalyvius.
                                    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.08.04, 23:10.

                                    Comment


                                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                      Kokie traukiniai buvo? Ar ne tas pats trivagonis DR1A su dviem motorinėm galvom?
                                      deja, bet ne. Buciau tikrai demesi atkreipes

                                      Comment


                                        Nepyk Vytautai, draugišką ir objektyvią kritiką ir aš visada priimu.

                                        Skaitydamas tavo komentarą prisiminiau įdomų ir stebinantį nutikimą Sankt Peterburgo geležinkelio stotyje (Vitebsko). Prasidėjus keleivių įlaipinimui į traukinį Sankt Peterburgas - Vilnius, viena senyva ir užsispyrusi keleivė atsisakė lipti į vagoną dėl labai didelio tarpo (apie 0,5 m) tarp platformos ir vagono. Nors aš ir kiti keleiviai siūlėme ją įkelti, tačiau bobutė užsipyrė kaip asilas, apsiašarojo, žodžiu tragikomedija.
                                        Šioje situacijoje mane labai nustebino vagono palydovo išradingumas. Vyrukas sulaipinęs visus keleivius griebė tarp tamburo ir salono esančias duris, nukėlė jas nuo vyrių, nunešė bei padėjo ant vagono įlaipinimo aikštelės ir platformos. Bobutė baigė ašaroti ir "su vėjeliu" įstriksėjo į vagoną. Aš buvau sužavėtas šio vyruko išradingumu šioje situacijoje.

                                        Comment


                                          Apie neįgaliųjų vagoną radau informacijos tiek:

                                          Geležinkelių transportas. Neįgalių žmonių poreikiams pritaikytas vienas vagonas. Planuojama, jog 2009 m. pradžioj bus pritaikyti dar trys vagonai, kurie šiuo metu modernizuojami. Tokių vagonų durys yra platesnės, įrengtos vietos neįgalių žmonių vežimėliams, juose erdvesni tualetai, tualetuose įrengti turėklai. Įsigyti keturi nauji dyzeliniai traukiniai ir dvi automotrisės, kuriuose įrengtos vietos neįgalių žmonių vežimėliams. Sekančių metų pradžioje numatoma pradėti eksploatuoti du naujus elektrinius traukinius su neįgaliems žmonėms pritaikytomis vietomis, tualetais, įrengtomis naujomis keleivių informavimo sistemomis. Iki 2013 m. planuojama įsigyti dar devynis traukinius, pritaikytus neįgaliems asmenims.

                                          www.transp.lt

                                          "To vagono, kuris buvo pritaikytas neįgaliesiems, kokie trys mėnesiai nebėra. Neįgaliam su vežimėliu sunku. Vagonai aukšti, durys siauros. Mano fakultetas yra netoli stoties, man būtų patogiau ir greičiau atvažiuoti rytą, paskui grįžti su juo, bet kiek skambinu į informaciją, vis aiškina, kad nėra to vagono", – apgailestavo judėjimo negalią turintis A.Ruškys.

                                          klaipeda.diena.lt

                                          Prieš keletą metų AB ,,Lietuvos geležinkeliai“ pradėjo naudoti specialų neįgaliesiems skirtą vagoną, kuriame buvo visa reikalinga įranga, keltuvas. Gaila, bet maršrutu Vilnius – Klaipėda kursuojantis traukinys, prie kurio šis vagonas buvo kabinamas, jau seniai važinėja be jo. ,,Lietuvos geležinkelių“ Ryšių su visuomene ir reklamos skyriaus specialistas Vidmantas Gudas sako, jog specialiai neįgaliesiems pritaikytas vagonas šiuo metu yra išimtas iš sąstato, nes atliekami techniniai darbai. V.Gudas teigia buvęs patikintas, jog vagonas bus grąžintas. Belieka laukti ir tikėtis, kad greitai neįgalieji vėl galės juo naudotis. Šiandien Lietuvoje traukinių, specialiai pritaikytų neįgaliesiems, nėra.

                                          biciulyste.lt

                                          Nenuostabu, kad tas vagonas anksčiau buvo sunkiai pastebimas, jeigu jis stovėjo depe. Taigi, siūlau atsiimti savo žodžius. Kad ir kaip dažnai važinėjant traukiniais, ilgą laiką to vagono nebuvo galima išvysti. Tai nejaugi mane idiotu laikote?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X