Parašė disident
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMieste galima ir visą valandą autobusu važiuoti. Taip kad tinkamas palyginimas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMieste galima ir visą valandą autobusu važiuoti. Taip kad tinkamas palyginimas.
Comment
-
Iš viso taip kalbėti apie klientus, kad "ar negali pastovėti, nes kitas traukinys pririštas kitam reisui" yra mažų mažiausiai smerktina. Jokios pagarbos keleiviui, kuris, atleiskite, BET MOKA LG'liams pinigus !!! Leiskite paklausti, kiek tų prakeiktų nepatogių PESŲ pripirkta ? tikrai per 10-imt. Uždarytos Stasylos, į kurias važinėdavo PESA, jos visos sėkmingai stovi Vilniuje.
NEJAU TAIP SUNKU KAD IR VIENĄ PAPILDOMĄ "PRIRIŠTI" į Kauną ???? Žinoma, jog sunku, nes gali atsipirkti... kai važiuos dvi sukabintos PESOS BENT JAU ir žmonėms, keliaujantiems, bus gerokai patogiau.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimą(...) NEJAU TAIP SUNKU KAD IR VIENĄ PAPILDOMĄ "PRIRIŠTI" į Kauną ???? Žinoma, jog sunku, nes gali atsipirkti... kai važiuos dvi sukabintos PESOS BENT JAU ir žmonėms, keliaujantiems, bus gerokai patogiau.
Comment
-
O AR2 kartais netapo kaip stovintis? Nes jis taip pat važiavo į Stasylas. O seniau prieš gerus 5 metus važinėdavo iš Kauno į Kazlų Rūda.Paskutinis taisė Gintaras663; 2015.02.20, 20:11.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGal reikia lyginti su tarpmiestiniais ar bent jau priemiestiniais autobusais, kurie konforto prasme geresni nei Pesos, jau nekalbant apie stovėjimus.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNormalus salonas tose Pesose.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąIš vaizdo gal ir normalus, bet kai tenka jame 2-3 valandas pasėdėti - tada nelabai.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu sumontuotų patogesnes sėdynes (minkštesnes, platesnes ir t.t.), tektų mažinti vietų skaičių (vietoje 5 eilėje būtų tik 4), o tai reikštų dar daugiau stovinčių keleivių. Ir vėl būtų daug nepatenkintų.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu sumontuotų patogesnes sėdynes (minkštesnes, platesnes ir t.t.), tektų mažinti vietų skaičių (vietoje 5 eilėje būtų tik 4), o tai reikštų dar daugiau stovinčių keleivių. Ir vėl būtų daug nepatenkintų.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTokiu atveju yra dyzeliniai traukiniai. Ir pagal sėdynes, ir pagal talpumą tinkami tokiems maršrutams.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip, jų yra. Ir jie važinėja ir be darbo ne stovi.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
Kalbam apie Pesos atitikimą srautams ir atstumui. Rašė, kad žmonės stovėjo, o tokio ilgio maršrutuose tokių dalykų iš principo neturėtų būti, taip pat parašyta, kad ilgaiau nei valandą sėdėtii nepatogu. Tai kokio velnio jos daro tokiuose maršrutuose? Priminsiu, kad analogiškuose autobusų maršrutuose dažnai važiuoja ne tik priemiestiniai, bet ir buvę turistiniai autobusai su labai patogiomis sėdynėmis.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKalbam apie Pesos atitikimą srautams ir atstumui. Rašė, kad žmonės stovėjo, o tokio ilgio maršrutuose tokių dalykų iš principo neturėtų būti, taip pat parašyta, kad ilgaiau nei valandą sėdėtii nepatogu. Tai kokio velnio jos daro tokiuose maršrutuose? Priminsiu, kad analogiškuose autobusų maršrutuose dažnai važiuoja ne tik priemiestiniai, bet ir buvę turistiniai autobusai su labai patogiomis sėdynėmis.
Įdomu, kai Butkevičius ir Ko buvo vežiojami su PESA po Rail Baltica statybas, kokius pampersus jiems uždėjo, kad tos sėdynės nepritrynė prie A klasės biuro kėdžių ir fotelių pripratusių užpakaliukų.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąMan teko važiuiti PESA į oro uostą. Sėdynės ne tai kad nepatogios, bet ten apskritai sunku atsisėsti didesnio ūgio žmogui.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKalbam apie Pesos atitikimą srautams ir atstumui. Rašė, kad žmonės stovėjo, o tokio ilgio maršrutuose tokių dalykų iš principo neturėtų būti, taip pat parašyta, kad ilgaiau nei valandą sėdėti nepatogu. Tai kokio velnio jos daro tokiuose maršrutuose?
Comment
Comment