Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Viskas atsiremia į kelionės laiką, netinkamas palyginimas.
    Mieste galima ir visą valandą autobusu važiuoti. Taip kad tinkamas palyginimas.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Mieste galima ir visą valandą autobusu važiuoti. Taip kad tinkamas palyginimas.
      Galima, bet ar tai gerai? Be to, per tą valandą tikimybė gauti sėdimą vietą juk visai nemaža? Be to, nedaug gi tokių keleivių, kur valandą važiuoja.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Mieste galima ir visą valandą autobusu važiuoti. Taip kad tinkamas palyginimas.
        Gal reikia lyginti su tarpmiestiniais ar bent jau priemiestiniais autobusais, kurie konforto prasme geresni nei Pesos, jau nekalbant apie stovėjimus.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Iš viso taip kalbėti apie klientus, kad "ar negali pastovėti, nes kitas traukinys pririštas kitam reisui" yra mažų mažiausiai smerktina. Jokios pagarbos keleiviui, kuris, atleiskite, BET MOKA LG'liams pinigus !!! Leiskite paklausti, kiek tų prakeiktų nepatogių PESŲ pripirkta ? tikrai per 10-imt. Uždarytos Stasylos, į kurias važinėdavo PESA, jos visos sėkmingai stovi Vilniuje.

          NEJAU TAIP SUNKU KAD IR VIENĄ PAPILDOMĄ "PRIRIŠTI" į Kauną ???? Žinoma, jog sunku, nes gali atsipirkti... kai važiuos dvi sukabintos PESOS BENT JAU ir žmonėms, keliaujantiems, bus gerokai patogiau.

          Comment


            Parašė statyba Rodyti pranešimą
            (...) NEJAU TAIP SUNKU KAD IR VIENĄ PAPILDOMĄ "PRIRIŠTI" į Kauną ???? Žinoma, jog sunku, nes gali atsipirkti... kai važiuos dvi sukabintos PESOS BENT JAU ir žmonėms, keliaujantiems, bus gerokai patogiau.
            Vakar (vasario 19 d.) iš Vilniaus dvi sukabinti Pesos 17:05h išvažiavo į Varėną.

            Comment


              O AR2 kartais netapo kaip stovintis? Nes jis taip pat važiavo į Stasylas. O seniau prieš gerus 5 metus važinėdavo iš Kauno į Kazlų Rūda.
              Paskutinis taisė Gintaras663; 2015.02.20, 20:11.

              Comment


                Sovietmečio laiku geležinkeliuose keleivių aptarnavimo kultūra buvo prasta, bet buvo matyti pastangų ją kelti. Dabar Lietuvoje ji geresnė, bet LG direkcijoje yra jėgų, ją smukdančių...

                Comment


                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Gal reikia lyginti su tarpmiestiniais ar bent jau priemiestiniais autobusais, kurie konforto prasme geresni nei Pesos, jau nekalbant apie stovėjimus.
                  Normalus salonas tose Pesose.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Normalus salonas tose Pesose.
                    Iš vaizdo gal ir normalus, bet kai tenka jame 2-3 valandas pasėdėti - tada nelabai.

                    Comment


                      Pritariu , Pats važiavau iš Kybartų į Kauna su Pesa , tai yra beveik 2 valandas, tai tikra kankynė , visiškai nepatogi tokius atstumus važiuoti . Pakenčiama su ja kelionė apie 1 valandą , iki Kazlų Rūdos.

                      Comment


                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                        Iš vaizdo gal ir normalus, bet kai tenka jame 2-3 valandas pasėdėti - tada nelabai.
                        Jeigu sumontuotų patogesnes sėdynes (minkštesnes, platesnes ir t.t.), tektų mažinti vietų skaičių (vietoje 5 eilėje būtų tik 4), o tai reikštų dar daugiau stovinčių keleivių. Ir vėl būtų daug nepatenkintų.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Jeigu sumontuotų patogesnes sėdynes (minkštesnes, platesnes ir t.t.), tektų mažinti vietų skaičių (vietoje 5 eilėje būtų tik 4), o tai reikštų dar daugiau stovinčių keleivių. Ir vėl būtų daug nepatenkintų.
                          Tokiu atveju yra dyzeliniai traukiniai. Ir pagal sėdynes, ir pagal talpumą tinkami tokiems maršrutams.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Jeigu sumontuotų patogesnes sėdynes (minkštesnes, platesnes ir t.t.), tektų mažinti vietų skaičių (vietoje 5 eilėje būtų tik 4), o tai reikštų dar daugiau stovinčių keleivių. Ir vėl būtų daug nepatenkintų.
                            Tai gal patogiau iš viso išimti sėdynes ir pamesti šiaudų - kas kaip norės, tas taip įsitaisys. 41 metais į Sibirą kaip važiavo - visiems buvo patogu.

                            Comment


                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              Tokiu atveju yra dyzeliniai traukiniai. Ir pagal sėdynes, ir pagal talpumą tinkami tokiems maršrutams.
                              Taip, jų yra. Ir jie važinėja ir be darbo ne stovi.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Taip, jų yra. Ir jie važinėja ir be darbo ne stovi.
                                Kalbam apie Pesos atitikimą srautams ir atstumui. Rašė, kad žmonės stovėjo, o tokio ilgio maršrutuose tokių dalykų iš principo neturėtų būti, taip pat parašyta, kad ilgaiau nei valandą sėdėtii nepatogu. Tai kokio velnio jos daro tokiuose maršrutuose? Priminsiu, kad analogiškuose autobusų maršrutuose dažnai važiuoja ne tik priemiestiniai, bet ir buvę turistiniai autobusai su labai patogiomis sėdynėmis.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą

                                  Kalbam apie Pesos atitikimą srautams ir atstumui. Rašė, kad žmonės stovėjo, o tokio ilgio maršrutuose tokių dalykų iš principo neturėtų būti, taip pat parašyta, kad ilgaiau nei valandą sėdėtii nepatogu. Tai kokio velnio jos daro tokiuose maršrutuose? Priminsiu, kad analogiškuose autobusų maršrutuose dažnai važiuoja ne tik priemiestiniai, bet ir buvę turistiniai autobusai su labai patogiomis sėdynėmis.
                                  Man teko važiuiti PESA į oro uostą. Sėdynės ne tai kad nepatogios, bet ten apskritai sunku atsisėsti didesnio ūgio žmogui.

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Kalbam apie Pesos atitikimą srautams ir atstumui. Rašė, kad žmonės stovėjo, o tokio ilgio maršrutuose tokių dalykų iš principo neturėtų būti, taip pat parašyta, kad ilgaiau nei valandą sėdėtii nepatogu. Tai kokio velnio jos daro tokiuose maršrutuose? Priminsiu, kad analogiškuose autobusų maršrutuose dažnai važiuoja ne tik priemiestiniai, bet ir buvę turistiniai autobusai su labai patogiomis sėdynėmis.
                                    Sprendimas akivaizdus net vaikui: sumesti patogesnes sėdynes ir leisti 2 Pesas sukabintas, arba dar geriau 2 atskirais laikais - investicijos ne stebuklingos, bet paslaugą paverčia tris kartus geresne - padidėja ir komfortas, ir atsiranda daugiau patogesnių kelionės laikų.

                                    Įdomu, kai Butkevičius ir Ko buvo vežiojami su PESA po Rail Baltica statybas, kokius pampersus jiems uždėjo, kad tos sėdynės nepritrynė prie A klasės biuro kėdžių ir fotelių pripratusių užpakaliukų.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Man teko važiuiti PESA į oro uostą. Sėdynės ne tai kad nepatogios, bet ten apskritai sunku atsisėsti didesnio ūgio žmogui.
                                      Tai dar visuotinė problema matyt, daug kas gaminama pagal kažkokius 196. standartus. Pvz. sofų ir lovų ilgiai.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        Kalbam apie Pesos atitikimą srautams ir atstumui. Rašė, kad žmonės stovėjo, o tokio ilgio maršrutuose tokių dalykų iš principo neturėtų būti, taip pat parašyta, kad ilgaiau nei valandą sėdėti nepatogu. Tai kokio velnio jos daro tokiuose maršrutuose?
                                        Kitų neturime. Būtų daug mašinų atsargoje - leistų dvigubas.

                                        Comment


                                          Iki 2017 lapkričio turi būti gautos dar 7 dvigubos Pesos, pritaikytos tarpmiesčiui, matyt iki to laiko teks kentėti šiuose miesto autobuso lygio traukiniuose

                                          Comment

                                          Working...
                                          X