Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Na, ten daug ivairiu aspektu yra...


    O gal galėtum juos pavardinti? Labai įdomu...

    Comment


      #82
      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
      O kokiais maršrutais jos kursuotų? Galbūt tarp miesto ir sodų ar kitais maršrutais?
      Esamais.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #83
        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Esamais.
        Gaila. Maniau, kad ruošiamasi atgaivinti kai kuriuos senus maršrutus.

        Comment


          #84
          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Gali būti, kad Šiaulų ir Klaipėdos regijonuose greitai pamatysite motrises 620M (pesas).
          Pamatysi tikrai JAs greitu laiku.... O planuojama bus leisti i rokiski... bet bus kaip dievas duos

          Comment


            #85
            Parašė VICIOKAS Rodyti pranešimą
            Pamatysi tikrai JAs greitu laiku.... O planuojama bus leisti i rokiski... bet bus kaip dievas duos
            Blogai VICIOKUI nebus kur merginu dorai pakirkint
            Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

            Comment


              #86
              Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
              Blogai VICIOKUI nebus kur merginu dorai pakirkint
              O kuo su RA2 geriau?

              Comment


                #87
                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                O kuo su RA2 geriau?
                Geriause tai ra2 geriau jai apie merginas snekam...

                Comment


                  #88
                  isimylejo vaikinukas kontroliere...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    #89


                    Jei trūksta keleivių, ar tiktu toks?

                    Comment


                      #90
                      negi čia Lietuvoje ?

                      Comment


                        #91
                        Vilniaus GS 4 peronas. Vakar 13.40

                        Comment


                          #92
                          čia tai visai jau apsurdas

                          Comment


                            #93
                            Na asilas ne su traukiniu važiavo, o kažką bendro turėjo su Pramogų traukiniu.
                            http://lnk.lt/index;news;show,id.3,item.1809

                            Comment


                              #94
                              dar tiek gerai nes jau galvojau kad kažkam stogas nuvažiavo

                              Comment


                                #95
                                Geras patynas, patiko matyt mergynai... nufotkino...

                                Comment


                                  #96
                                  /\ Nu vat, LG turi naujas galimybes mažinti keleivių vežimo nuostolius — gyvulėlių transportavimas. Kad tik kaina būtų įkandama...
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    #97
                                    Siandien is Radziunu rytiniu traukiniu vykau i Panevezi. Pasitaike RA2. Dvivagonis traukinys. Keleiviu buvo nei daug, nei mazai, buvo laisvu vietu panasiai apie puse.

                                    Comment


                                      #98
                                      Prisiminiau savo kelionę Vilnius-Turmantas traukiniu nr.662, važiavau iš Vilniaus į Žeimeną. Kelionė vyko 2009.06.25, traukinys išvyksta 5:05. Atkreipkite dėmesį ne tik į išvykimo laiką (tuo metu dar į stotį nevažiavo nei vienas autobusas ar troleibusas, net mikroautobuso nemačiau, tad iš Baltupių į stotį atėjau pėsčiom), bet ir į datą — jau atostogų sezonas ir iškart po Joninių.
                                      1. Vilnius — išvažiuoja 10 keleivių
                                      2. Pavilnys — niekas neįlipa ir neišlipa
                                      3. Naujoji Vilnia — įlipo 1 keleivis
                                      4. Elektrodepas — įlipo net 6 keleiviai, iš jų 4 žvejai (su žvejybos įranga)
                                      5. Mickūnai — išlipo 1 keleivis
                                      6. Bezdonys — įlipo 1, išlipo 3 keleiviai
                                      7. Skersbaliai — išlipo 1 keleivis
                                      8. Santaka — išlipo 1 keleivis
                                      9. Pailgis — niekas neįlipa ir neišlipa
                                      10. Pabradė — įlipo 3, išlipo 6 keleiviai
                                      11. Pažeimenė — niekas neįlipa ir neišlipa
                                      12. Žeimena — išlipo 1 keleivis (aš)

                                      Taigi išvadų iš to nereikėtų daryti, bet keleivių tokiu metu ir neturėjo būti daug. Į Švenčionėlius (tikriausiai ir toliau) nuvažiavo tik 8 keleiviai, ir tai ne vagone, o visame 4 vagonų traukinyje. Kažin ar neelektriniams traukiniams yra prasmės stoti Pavilnio stotelėje. Nustebino sąlyginai nemažas keleivių skaičius Elektrodepo stotelėje — gal netoliese yra kažkoks žvejoti tinkamas vandens telkinys, ar čia tik atsitiktinumas?
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        (tuo metu dar į stotį nevažiavo nei vienas autobusas ar troleibusas, net mikroautobuso nemačiau, tad iš Baltupių į stotį atėjau pėsčiom)
                                        Na galima ir taxi važiuoti, kuris dabar tikrai yra nebrangus. Nuo Mindaugo st. iki Karoliniškių Statoilo naktim mokėdavau 10 Lt, nuo to paties Statoilo iki Antakalnio žiedo (t.y. per visą miestą) kažkada mokėjau 20 Lt, dabar sakė už 17 Lt galima nuvažiuoti. Manyčiau, kad tokiu atveju naktinius autobusus leisti tikrai netikslinga, tuo labiau, kad jie važiuodavo ratais kvadratais, o jais važiuodavo iš esmės vien girti ar pagirioti studentai.

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Prisiminiau savo kelionę Vilnius-Turmantas traukiniu nr.662, važiavau iš Vilniaus į Žeimeną. Kelionė vyko 2009.06.25, traukinys išvyksta 5:05. Atkreipkite dėmesį ne tik į išvykimo laiką (tuo metu dar į stotį nevažiavo nei vienas autobusas ar troleibusas, net mikroautobuso nemačiau, tad iš Baltupių į stotį atėjau pėsčiom), bet ir į datą — jau atostogų sezonas ir iškart po Joninių.
                                          ...

                                          Taigi išvadų iš to nereikėtų daryti, bet keleivių tokiu metu ir neturėjo būti daug. Į Švenčionėlius (tikriausiai ir toliau) nuvažiavo tik 8 keleiviai, ir tai ne vagone, o visame 4 vagonų traukinyje. Kažin ar neelektriniams traukiniams yra prasmės stoti Pavilnio stotelėje. Nustebino sąlyginai nemažas keleivių skaičius Elektrodepo stotelėje — gal netoliese yra kažkoks žvejoti tinkamas vandens telkinys, ar čia tik atsitiktinumas?
                                          Kažkada seniai šeštadienio rytą iš Kauno išvažiavęs ~24-01h tuomet važiuodavusiu elektriniu traukiniu ir apie porą valandų naktį Vilniaus geležinkelio stotyje prarymojęs iš ten kelionę į Pabradę tęsiau ~3:30-3:50 h. išvažiuodauvusiu dyeziliniu traukiniu beroids Vilnius-Ignalina. Laikas buvo tikrai kada Vilniuje dar nevažinėja miesto transportas, bet keleivių prisirinko daug.
                                          Gal būt tas 5h į Turmantą išvažiuojantis ankstyvas traukinys pirmyn būna tuščias, bet bgal jis labai reikalingas važiuodamas atgal. Kažkada paanši situacija gaudavosi maršrute Kaunas-Kybartai. Prieš kelis metus situacija pasikeitė, kai Kybartuose nakvoti lieka du dyzeliniai traukiniai, tai rytą tuščio į Kybartus neliko. Bet vakare 19-21h dar vieno traukinio iš Kybartų į Kauną gyventojai ir sodininkai vis pasigenda.
                                          Dar prisimenu netaip seniai dar naktį 2:30-3:00h intervale iš Vilniaus išvažiuodavusį traukinį į Benekainis (grįždavo ~6 h). Tikriausias važinėdavo tuščias.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X