Kokia aukštesne? LG viduje kažkokie načalnikai nesutarė ir papjovė keleivinį susisiekimą ar nesutarimai buvo su ministerija???
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąMazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....
Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKlaiipeda daugiausia ir prarado....; naktini Vilniu, treciaji traukini Radviliskis -Klaipeda (dabar tik du) Klaipeda -Kretinga, Klaipeda -Skuodas, Klaipeda -Vilkyciai, Klaipeda-Taurage, Klaipeda-Pagegiai, Klaipeda- Silute ir Klaipeda -Kaunas Dyzeliniu traukiniu 9 brigados galima sakyti liko be darbo.priezastis aiski, taciau nurasoma, del mazo keleiviu srauto.
Ir kaip rašo užsienio turistai - toks didelis miestas, o tiek mažai traukinių...
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąRezultate Klaipėdoje nebeliko mazgo kaip Vilniuje, Kaune, Šiauliuose. Na iš Šiaulių nebevažiuoja Joniškio ir Pagėgių kryptimis, o iš Klaipėdoss tik viena kryptis beliko.
Ir kaip rašo užsienio turistai - toks didelis miestas, o tiek mažai traukinių...
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąbuvo uzdarytas viadukas Liepu gatvej, po remonto tik po kurio laiko vel paleido ilgaji traukini Klaipeda - Silute. Ilgajji Radviliskis -Klaipeda - Silute tam, kad parodyti kuo didesni minusa ,nerentabiluma, ko pasekoje po dvieju sezonu marsrutas jau numire. ir mire visiems laikams.Niekad dabar is vadovybes nera glavos skausmo.............
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kiek laiko tas viadukas buvo uždarytas? Jo uždarymas man atrodo ir buvo akių dūmimas. Nes kol ardė senąjį ir statė naują, šalia buvo laikinas metalinis pastatytas.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąMazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....(...)
.
Naktiniu Ryga-Klaipėda atvažiavęs iš Rengės ar Aucės, persėsdavai į ankstyvą rytinį Mažeikiai-Vilnius (kai šis išvykdavo ~3h nakties). Visa tai buvo taip gal iki 1992 metų, kai naktinį Mažekiai Vilnius pavertė tikru naktiniu (paankstino), nuo Šiaulių paleido junginyje su "Naktine Klaipėda".
Buvo DR-1A Ryga-Mažeikiai-Ryga, buvo D1 Klaipėda-Mažeikiai-Klaipėda (abu šie dyzeliukai nakvodavo Mažeikiuose (o gal tuščiomis nuvažiuodavo nakvoti į Bugenius?). Dar kažkada anksčiau Šiaulių geležinkelio stoties tvarkaraštyje mačiau maršrutą Radviliškis-Šiauliai-Mažeikiai-Lūdšė.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąMažeikiai kažkada buvo persėdimo stotimi iš vieno anaktinio traukinio į kitą. Atvykus ~1h traukiniu Vilnius-Mažeikiai, netrukdavai ~2h sulaukti naktinio Ryga-Klaipėda. Iš šio Vainiuodėje ar Priekulėje persėsdavai į traukinį Vainiuodė-Liepaja.
Naktiniu Ryga-Klaipėda atvažiavęs iš Rengės ar Aucės, persėsdavai į ankstyvą rytinį Mažeikiai-Vilnius (kai šis išvykdavo ~3h nakties). Visa tai buvo taip gal iki 1992 metų, kai naktinį Mažekiai Vilnius pavertė tikru naktiniu (paankstino), nuo Šiaulių paleido junginyje su "Naktine Klaipėda".
Buvo DR-1A Ryga-Mažeikiai-Ryga, buvo D1 Klaipėda-Mažeikiai-Klaipėda (abu šie dyzeliukai nakvodavo Mažeikiuose (o gal tuščiomis nuvažiuodavo nakvoti į Bugenius?). Dar kažkada anksčiau Šiaulių geležinkelio stoties tvarkaraštyje mačiau maršrutą Radviliškis-Šiauliai-Mažeikiai-Lūdšė.
Comment
-
penktadienį teko važiuoti Vilnius - Turmantas 15:05h. Keturių vagoų DRakonas buvo visiškai užildytas iki pat Švenčionėlių, kur išlipo apie 30% keleivių. Maždaug tiek pat išlipo ir Ignalinoje, o likusieji važiavo iki Visagino. Užpildymas maksimalus - akį džiugina
Tiesa, atgal važiavau Ignalina-Vilnius 20:23h. Galbūt, jog jaunimas šventė Valentino dieną, galbūt dėl to, jog penktadienį į Vilniaus pusę nelabai kas traukia, traukinyje visą laiką per tris vagonus nebuvo daugiau, nei... 5 keleiviai...
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąpenktadienį teko važiuoti Vilnius - Turmantas 15:05h. Keturių vagoų DRakonas buvo visiškai užildytas iki pat Švenčionėlių, kur išlipo apie 30% keleivių. Maždaug tiek pat išlipo ir Ignalinoje, o likusieji važiavo iki Visagino. Užpildymas maksimalus - akį džiugina
Tiesa, atgal važiavau Ignalina-Vilnius 20:23h. Galbūt, jog jaunimas šventė Valentino dieną, galbūt dėl to, jog penktadienį į Vilniaus pusę nelabai kas traukia, traukinyje visą laiką per tris vagonus nebuvo daugiau, nei... 5 keleiviai...
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąMatyt nukonkuravo Vilnius-Šiauliai. Be kita vertus Kaunas pigesnis dėl III klasės.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKiek pastebėjau šiuo maršrutu dauguma keleivių važiuoja "nuo iki" skirtingai nei Vilnius-Klaipėda maršrutu, kur didžioji dalis tarpinių stočių keleivių.
Comment
-
Šiandien teko važiuoti vakariniu traukiniu Vilnius - Klaipėda iki Šiaulių. Traukinys buvo sudarytas iš keturių vagonų. Pirmasis - buvo beveik visiškai užpildytas. Maždaug ties Jonava buvo laisvos tik 3 - 4 vietos. Pakankamai dug įlipo kelieivių Jonavoje (maždaug apie 30), Kėdainiuose šiek tiek mažiau. Tad galbūt 4 vagonų traukinys yra šiek tiek per trumpas, gal optimalus variantas būtų 5 - 6 vagonai?
Beje, gal LG taupo popieriui? Kadangi šiandienos bilietas nebepriminė to didelio formato, kuriame būdavo nurodyta tiksli atvykimo, išvykimo datai,laikas, vieta ir man. Bilietas buvo eilini, toks koks daugelyje traukinių, pvz. Šiauliai - Rokiškis
Comment
-
Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimąŠiandien teko važiuoti vakariniu traukiniu Vilnius - Klaipėda iki Šiaulių. Traukinys buvo sudarytas iš keturių vagonų. Pirmasis - buvo beveik visiškai užpildytas. Maždaug ties Jonava buvo laisvos tik 3 - 4 vietos. Pakankamai dug įlipo kelieivių Jonavoje (maždaug apie 30), Kėdainiuose šiek tiek mažiau. Tad galbūt 4 vagonų traukinys yra šiek tiek per trumpas, gal optimalus variantas būtų 5 - 6 vagonai?
Beje, gal LG taupo popieriui? Kadangi šiandienos bilietas nebepriminė to didelio formato, kuriame būdavo nurodyta tiksli atvykimo, išvykimo datai,laikas, vieta ir man. Bilietas buvo eilini, toks koks daugelyje traukinių, pvz. Šiauliai - Rokiškis
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąPaprastomis dienomis kai nėra didelio keleivių srauto bilietai parduodami per Post. O kai didelis srautas -per ekspres 3 sistema. Tame ir skirtumas
Comment
Comment