Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBaltarusijos geležinkeliai irgi prisipirko Pesų. Galėtų pradžiai tokią paleisti iki Vilniaus iš Lydos. Aišku, kad 3 vagonų traukiniui keleivių nebūtų.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąĮ Druskininkus geležinkelio nėra. Nuo LT/BY sienos iki Druskimninkų bėgiai išardyti, stoties rūmuose dabar veikia turizmo informacijos centras. Tai apie keleivių vežiojimą traukiniais iš Vilniaus į Druskininkus nėra ką kalbėti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai bėgius jau išardė? Gaila, gal galima buvo rasti galimybę per Lietuvą nutiesti.
Comment
-
Ar atitinkamoje temoje nebuvo rašyta, kad detaliajame plane yra numatyta nauja trajektorija (vis tike visur miškai), o stotį vėl galima įrengti tame pačiame pastate kur ir buvo - po vienu stogu būtų ir turizmo informacijos centras.
Šiaip visas ruožas iki Lentvario prašyte prašosi kapitalinės rekontrukcijos. Galėtų tą reikalą pakišt po RB-3 .
Comment
-
Dėl traukinių į Baltarusiją Lydą ir Gardiną, tik į pastarąjį reiktų kelią sutvarkyt nuo Marcinkonių, gal vertėtų pradžiai suderint traukinius LG ir BČ. Juk sustojimai iš baltarusių pusės ir dabar galima sakyti yra pasienyje. Tai padaryti bendrą sustojimą iš vieno traukinio išlipo muitinę ir pasienio patikrinimą perėjo į kitą įlipo. Ir srautai pasimatytų, jeigu būtų dideli galima tada tiesioginius leisti pradėti.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąDėl traukinių į Baltarusiją Lydą ir Gardiną, tik į pastarąjį reiktų kelią sutvarkyt nuo Marcinkonių, gal vertėtų pradžiai suderint traukinius LG ir BČ. Juk sustojimai iš baltarusių pusės ir dabar galima sakyti yra pasienyje. Tai padaryti bendrą sustojimą iš vieno traukinio išlipo muitinę ir pasienio patikrinimą perėjo į kitą įlipo. Ir srautai pasimatytų, jeigu būtų dideli galima tada tiesioginius leisti pradėti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ Gardiną nieko nebus, nes nuo Marcinkonių geležinkelį reikia kapitališkai rekonstruoti (bėgiai yra, bet jais jau negalima važiuoti). Vienintelis realus variantas - Lyda. Bet iš esmės srautas būtų ryte iš Baltarusijos, vakare į Baltarusija.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąjei bent vienpusis srautas yra, kodel nepabandyt ?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGal ir planuojama? - mes negalime žinoti visko. Tuo labiau nebutina daryti tiesioginius traukinius Lyda-Vilnius-Lyda, nes laikyti Vilniuje sąstato visą dieną arba varyti jį tuščią į vieną galą. Užtektų pratesti BČ traukinius iki Stasylų suderinant persedimus.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKol kas Nauju marsrutu jokiomis kryptimis atidaryti neplanuojama. Ateity gal but, bet pirmiausia galvojama(jau 2 metai) paleisti Kaunas -JonaVa.
1.) pagal atvykimo greiti (nes dauguma vaziuoja nuo "SAVO" Savanoriu gale autobusu ir po 20min, jau buna Jonavoje);
2.) konkurencinga kaina, lyginant su autobusu;
3.) susisiekima Jonavos GS - Jonavos centras.
Jeigu pavyktu siuos uzdavinius igyendint, manau visai realu, kad sis marsrutas galetu ryte / vakare atgimti
Comment
-
O aš nemanau, kad Kaunas - Jonava turi perspektyvą. Autobusai ir mikrobai kursuoja kas 10-15 minučių piko valandomis. Geležinkelio stotis Jonavoje yra miesto pakraštyje. Autobusų parkas nesuinteresuotas savo keleivių praradimu, todėl jis pats ar LG įkalbamas jokiais būdais nesiims vežti keleivių į geležinkelio stotį ir iš jos šiam traukiniui. Autobusų stotis yra centre. Tarpinės stotelės iš viso negeneruotų srauto. Traukinys gi galėtų vežti nebent vieną kitą papildomą keleivį tik iki Palemono ar Neveronių. Galbūt, bet labai abejotina, ar būtų keleivių Gaižiūnuose.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO aš nemanau, kad Kaunas - Jonava turi perspektyvą. Autobusai ir mikrobai kursuoja kas 10-15 minučių piko valandomis. Geležinkelio stotis Jonavoje yra miesto pakraštyje. Autobusų parkas nesuinteresuotas savo keleivių praradimu, todėl jis pats ar LG įkalbamas jokiais būdais nesiims vežti keleivių į geležinkelio stotį ir iš jos šiam traukiniui. Autobusų stotis yra centre. Tarpinės stotelės iš viso negeneruotų srauto. Traukinys gi galėtų vežti nebent vieną kitą papildomą keleivį tik iki Palemono ar Neveronių. Galbūt, bet labai abejotina, ar būtų keleivių Gaižiūnuose.
Jau dabar JAP veža keleivius į GS priderinę maršrutus (nepamenu ar Nr. 1 ar Nr. 3) prie traukinių Vilnius-Klaipėda-Vilnius.
Dažnai tuo deriniu naudojuosi važiuodamas į Kauną ar atgal.
O Pesa kelis kartus į dieną deriniui su greitaisiais būtų į naudą.
Comment
Comment