Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Vilnius-Druskininkai?
    Į Druskininkus geležinkelio nėra. Nuo LT/BY sienos iki Druskimninkų bėgiai išardyti, stoties rūmuose dabar veikia turizmo informacijos centras. Tai apie keleivių vežiojimą traukiniais iš Vilniaus į Druskininkus nėra ką kalbėti.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Baltarusijos geležinkeliai irgi prisipirko Pesų. Galėtų pradžiai tokią paleisti iki Vilniaus iš Lydos. Aišku, kad 3 vagonų traukiniui keleivių nebūtų.
      tikrai puikus ir svarstytinas eksperimentinis variantas, tuomet matytusi, kiek realiai tikslingas toks reisas

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Į Druskininkus geležinkelio nėra. Nuo LT/BY sienos iki Druskimninkų bėgiai išardyti, stoties rūmuose dabar veikia turizmo informacijos centras. Tai apie keleivių vežiojimą traukiniais iš Vilniaus į Druskininkus nėra ką kalbėti.
        Tai bėgius jau išardė? Gaila, gal galima buvo rasti galimybę per Lietuvą nutiesti. Keleivių manau būtų - pats mielai važiuočiau. Gal ir iš Gardino būtų keleivių.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Tai bėgius jau išardė? Gaila, gal galima buvo rasti galimybę per Lietuvą nutiesti.
          Seniai ir apie tai jau daug kalbėta. Per Lietuvą nutiesti kiek pamenu trukdo draustinis.

          Comment


            Kažkokia trajektorija vistiek galima.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Ar atitinkamoje temoje nebuvo rašyta, kad detaliajame plane yra numatyta nauja trajektorija (vis tike visur miškai), o stotį vėl galima įrengti tame pačiame pastate kur ir buvo - po vienu stogu būtų ir turizmo informacijos centras.
              Šiaip visas ruožas iki Lentvario prašyte prašosi kapitalinės rekontrukcijos. Galėtų tą reikalą pakišt po RB-3 .

              Comment


                gal kas turi sio penktsadienio Vilnius - Siauliai - Vilnius traukinio apkrovimo skaicius? Ar praeita savaite tebuvo sesija ir todel perpildytas buvo, ar ir toliau islieka dziugi tendencija siam traukiniui vaziuot pilnam ?

                Comment


                  Nemanau, kad tik sesija - laikas geras - užpildė tuščią tarpą.
                  Sako praeitą sekmadienį irgi buvo pilnas į priekį ir atgal. Ir stovėjo dar.

                  Comment


                    Bet penktadienį vakare į Vilnių ir sekmadienį į Šiaulius turbūt keleivių nedaug.

                    Comment


                      Dėl traukinių į Baltarusiją Lydą ir Gardiną, tik į pastarąjį reiktų kelią sutvarkyt nuo Marcinkonių, gal vertėtų pradžiai suderint traukinius LG ir BČ. Juk sustojimai iš baltarusių pusės ir dabar galima sakyti yra pasienyje. Tai padaryti bendrą sustojimą iš vieno traukinio išlipo muitinę ir pasienio patikrinimą perėjo į kitą įlipo. Ir srautai pasimatytų, jeigu būtų dideli galima tada tiesioginius leisti pradėti.

                      Comment


                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                        Dėl traukinių į Baltarusiją Lydą ir Gardiną, tik į pastarąjį reiktų kelią sutvarkyt nuo Marcinkonių, gal vertėtų pradžiai suderint traukinius LG ir BČ. Juk sustojimai iš baltarusių pusės ir dabar galima sakyti yra pasienyje. Tai padaryti bendrą sustojimą iš vieno traukinio išlipo muitinę ir pasienio patikrinimą perėjo į kitą įlipo. Ir srautai pasimatytų, jeigu būtų dideli galima tada tiesioginius leisti pradėti.
                        O tai nenuardytas kelias iki valstybės sienos?

                        Comment


                          Į Gardiną nieko nebus, nes nuo Marcinkonių geležinkelį reikia kapitališkai rekonstruoti (bėgiai yra, bet jais jau negalima važiuoti). Vienintelis realus variantas - Lyda. Bet iš esmės srautas būtų ryte iš Baltarusijos, vakare į Baltarusija.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Į Gardiną nieko nebus, nes nuo Marcinkonių geležinkelį reikia kapitališkai rekonstruoti (bėgiai yra, bet jais jau negalima važiuoti). Vienintelis realus variantas - Lyda. Bet iš esmės srautas būtų ryte iš Baltarusijos, vakare į Baltarusija.
                            jei bent vienpusis srautas yra, kodel nepabandyt ?

                            Comment


                              Parašė statyba Rodyti pranešimą
                              jei bent vienpusis srautas yra, kodel nepabandyt ?
                              Gal ir planuojama? - mes negalime žinoti visko. Tuo labiau nebutina daryti tiesioginius traukinius Lyda-Vilnius-Lyda, nes laikyti Vilniuje sąstato visą dieną arba varyti jį tuščią į vieną galą. Užtektų pratesti BČ traukinius iki Stasylų suderinant persedimus.

                              Comment


                                Kol kas Nauju marsrutu jokiomis kryptimis atidaryti neplanuojama. Ateity gal but, bet pirmiausia galvojama(jau 2 metai) paleisti Kaunas -JonaVa.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Gal ir planuojama? - mes negalime žinoti visko. Tuo labiau nebutina daryti tiesioginius traukinius Lyda-Vilnius-Lyda, nes laikyti Vilniuje sąstato visą dieną arba varyti jį tuščią į vieną galą. Užtektų pratesti BČ traukinius iki Stasylų suderinant persedimus.
                                  tikrai logiskas pasiulymas: atvaziave BLR traukiniai galetu islaipinti Naujosiose Stasylose keleivius, kurie, pereje patikra, persestu i lietuviska PESA = ir atvirksicai. Naujas, labai idomus ir manau vertas demesio pasiulymas !

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                    Kol kas Nauju marsrutu jokiomis kryptimis atidaryti neplanuojama. Ateity gal but, bet pirmiausia galvojama(jau 2 metai) paleisti Kaunas -JonaVa.
                                    PESA cia galbut ir nepamaisytu, taciau tretu buti konkurencinga:

                                    1.) pagal atvykimo greiti (nes dauguma vaziuoja nuo "SAVO" Savanoriu gale autobusu ir po 20min, jau buna Jonavoje);

                                    2.) konkurencinga kaina, lyginant su autobusu;

                                    3.) susisiekima Jonavos GS - Jonavos centras.

                                    Jeigu pavyktu siuos uzdavinius igyendint, manau visai realu, kad sis marsrutas galetu ryte / vakare atgimti

                                    Comment


                                      O aš nemanau, kad Kaunas - Jonava turi perspektyvą. Autobusai ir mikrobai kursuoja kas 10-15 minučių piko valandomis. Geležinkelio stotis Jonavoje yra miesto pakraštyje. Autobusų parkas nesuinteresuotas savo keleivių praradimu, todėl jis pats ar LG įkalbamas jokiais būdais nesiims vežti keleivių į geležinkelio stotį ir iš jos šiam traukiniui. Autobusų stotis yra centre. Tarpinės stotelės iš viso negeneruotų srauto. Traukinys gi galėtų vežti nebent vieną kitą papildomą keleivį tik iki Palemono ar Neveronių. Galbūt, bet labai abejotina, ar būtų keleivių Gaižiūnuose.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        O aš nemanau, kad Kaunas - Jonava turi perspektyvą. Autobusai ir mikrobai kursuoja kas 10-15 minučių piko valandomis. Geležinkelio stotis Jonavoje yra miesto pakraštyje. Autobusų parkas nesuinteresuotas savo keleivių praradimu, todėl jis pats ar LG įkalbamas jokiais būdais nesiims vežti keleivių į geležinkelio stotį ir iš jos šiam traukiniui. Autobusų stotis yra centre. Tarpinės stotelės iš viso negeneruotų srauto. Traukinys gi galėtų vežti nebent vieną kitą papildomą keleivį tik iki Palemono ar Neveronių. Galbūt, bet labai abejotina, ar būtų keleivių Gaižiūnuose.
                                        Kodėl sakai, kad JAP nėra suinteresuotas tokiu maršrutu.
                                        Jau dabar JAP veža keleivius į GS priderinę maršrutus (nepamenu ar Nr. 1 ar Nr. 3) prie traukinių Vilnius-Klaipėda-Vilnius.
                                        Dažnai tuo deriniu naudojuosi važiuodamas į Kauną ar atgal.
                                        O Pesa kelis kartus į dieną deriniui su greitaisiais būtų į naudą.

                                        Comment


                                          Vilniaus - Klaipėdos traukinys nėra konkurentas autobusų parkui. Deja, bet net ir ne prie visų šių traukinių yra pritaikytas autobusų tvarkaraštis. O jei dar vėluoja, tai autobusas nelaukia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X