Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Sakyciau kad abieju, nes kai islipau is traukinio, tai abu kaminai dumijo

    Comment


      #42
      Siandien teko pavaziuoti i Panevezi su traukinuku vakare. Vaziavo trivagonis D1. pirmajame vagone, 23keleiviai, viduriniame - 7, o paskutiniame vagone 0. gerai kad nors vienas konduktorius, o ne du

      Comment


        #43
        Keleivinis traukinys per Panevėžį

        Parašė Brutalas Rodyti pranešimą
        Siandien teko pavaziuoti i Panevezi su traukinuku vakare. Vaziavo trivagonis D1. pirmajame vagone, 23 keleiviai, viduriniame - 7, o paskutiniame vagone 0. gerai kad nors vienas konduktorius, o ne du
        Nepasakyta, iš kurios pusės į Panevėžį važiuoti teko (iš Rokiškio ar Šiaulių).

        Kas liečia konduktorių kiekį traukinyje, tai dar reikėtų įvertinti, kad keleivių būna visokių. Policiją konduktoriui išsišaukti taip pat nėra lengva. Nes nuovada ne kiekviename kaime, o spacialus padalinys "Transporto policija" nelabai nė aišku, kur įsikūrusi ir ką veikia (stotyse durys su užrašu "Policija") užrakintos ir kas ten kabinetuose yra, neaišku niekam (gal netgi stoties viršininkui).
        Kita vertus, antras konduktorius gal tuo metu ilsėjosi traukinio galinėje valdymo kabinoje.

        Aš vakar (sekmadienį, birželio 21d. vakare) važiavau iš Biržų į Kauną. Panevėžio sankryžose vargintis nepanorome, tai pasukome aplinkeliu. Viaduką per Panevėžio-Šiaulių geležinkelį privažiavome ~17:30 val. Tuo metu kaip tik važiavu trijų vagonų D1 iš Rokiškio į Šiaulius. Kiek įžiūrėjau, keleivių buvo netaip mažai. Žinoma, sekmadienio vakare keleivių srautas iš provincijos į didmiestį būna didesnis (kelyje iš Panevėžio į Kauną automobilių eismas buvo intensyvus).

        Vasaros metu keleivių traukiniuose padidėti gali dėl prasidėjusių vasaros atostogų. Ne vien dėl moksleivių ir studentų aktyvesnio važinėjimo. Vasaros atostogų metu sumažėja vietinio susisiekimo autobusų važinėjimas (kai kurie tvarkaraščiuose nurodyti kaip važinėjantys tik mokyklų darbo dienomis, kai kuriuos taip nenurodytus vasarai atšaukti sugebama kitaip, o tokias "galimybes" dar padidina vadinama krizė).
        Paskutinis taisė Vitas; 2009.06.22, 18:37.

        Comment


          #44
          Vakar i Stasylas vakare 18.18 is Vilniaus vaziavo apie 15 zmoniu, keli is ju - gelezinkelieciai.
          I Vilniu grizo apie 20 keleiviu. Daug ilipo Kidaruose - nors atrodo, kad aplinkui tik miskai. Taip pat Teresiskese. Beje, vaziavo automotrise.

          Comment


            #45
            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
            Nepasakyta, iš kurios pusės į Panevėžį važiuoti teko (iš Rokiškio ar Šiaulių).

            Kas liečia konduktorių kiekį traukinyje, tai dar reikėtų įvertinti, kad keleivių būna visokių. Policiją konduktoriui išsišaukti taip pat nėra lengva. Nes nuovada ne kiekviename kaime, o spacialus padalinys "Transporto policija" nelabai nė aišku, kur įsikūrusi ir ką veikia (stotyse durys su užrašu "Policija") užrakintos ir kas ten kabinetuose yra, neaišku niekam (gal netgi stoties viršininkui).
            Kita vertus, antras konduktorius gal tuo metu ilsėjosi traukinio galinėje valdymo kabinoje.

            Aš vakar (sekmadienį, birželio 21d. vakare) važiavau iš Biržų į Kauną. Panevėžio sankryžose vargintis nepanorome, tai pasukome aplinkeliu. Viaduką per Panevėžio-Šiaulių geležinkelį privažiavome ~17:30 val. Tuo metu kaip tik važiavu trijų vagonų D1 iš Rokiškio į Šiaulius. Kiek įžiūrėjau, keleivių buvo netaip mažai. Žinoma, sekmadienio vakare keleivių srautas iš provincijos į didmiestį būna didesnis (kelyje iš Panevėžio į Kauną automobilių eismas buvo intensyvus).

            Vasaros metu keleivių traukiniuose padidėti gali dėl prasidėjusių vasaros atostogų. Ne vien dėl moksleivių ir studentų aktyvesnio važinėjimo. Vasaros atostogų metu sumažėja vietinio susisiekimo autobusų važinėjimas (kai kurie tvarkaraščiuose nurodyti kaip važinėjantys tik mokyklų darbo dienomis, kai kuriuos taip nenurodytus vasarai atšaukti sugebama kitaip, o tokias "galimybes" dar padidina vadinama krizė).
            Is Rokiskio puses. Vaziavau is Radziunu i Panevezi

            Comment


              #46
              Vakar pasivažinėjau dviaukščiu, tai 14 val. pirmyn išvyko apie 100, Kaune išlipo maždaug 70. Iš Kauno išvarė su ~50, Vilniuj išlipo 40 gal. Skaičiai "grubūs", bet panašūs į realybę
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                #47
                Šiandien iš Marcinkonių (ir Zervynų) iki Vilniaus ar Varėnos traukiniu nr. 650 vyko apie 80-90 keleivių (apie trečdalis vietinių ir 2/3 turistų. Buvo trivagonis D1). Kasininkė-budėtoja stoty teigė šiandien rašanti bene 12 bilietą dviračiui ir teigė nesuprantanti, kodėl nuolaida dviračiams padaryta tik Ignalinos kryptimi vykstantiems traukiniams.
                Na kainos iš tikrųjų didokos - pilno bilieto kaina iš Varėnos į Marcinkonis - 4,80 Lt, o vežti dviratį tokį patį atstumą reikia sumokėti dar 5 Lt.
                Beje, šiandien įsitikinau kažkurio iš forumiečių vienu pasakymu - iš tikrųjų vykstant šiuo maršrutu kaimų gyventojai patys netgi atneša bilietą konduktoriui patikrinti .

                Comment


                  #48
                  Kažkas klausė, ar į dainų šventę vež su traukiniu. Taip, vež, bent iš Kauno.

                  Comment


                    #49
                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                    Beje, šiandien įsitikinau kažkurio iš forumiečių vienu pasakymu - iš tikrųjų vykstant šiuo maršrutu kaimų gyventojai patys netgi atneša bilietą konduktoriui patikrinti .
                    Aš taip pat neretai nunešu bilietą patikrint, juk neskauda, o žvelgiant iš pragmatiškų pozicijų, to bilieto juk nepanaudosi antrą kartą..

                    Comment


                      #50
                      Siandien vaziavau is kaimo(Radziunai) i Panevezi vakariniu traukiniu. Vaziavo trivagonis D1. Keleiviu neperdaugiausiai, pirmame vagone 14 keleiviu, viduriniame vagone, 18, paskutiniame vagone 4 Panevezyje islipo tik keli keleiviai, o traukini papilde kelios desimtys zmoniu, is kuriu 2 grupeles jaunimo su dviraciais.

                      Comment


                        #51
                        Betvarkė su tom bilietų kainom. Galėtų dviračius vežti ir pigiau - tuomet traukiniai "oro nevežiotų".
                        Nesiseka su ta kainodara. Gal trūksta specialistų?

                        Comment


                          #52
                          Vakar į Marcinkonis išvažiavo artipilnis keturių vagonų D1.

                          Bet po to pamačiau dar geresnį vaizdelį - iš ten pat parlėkė sausakimša PESA, žmonių stovėjo per visą saloną. Gaila neišėjo nufotografuoti.



                          Taip pat tą dieną važiavau į Trakus. Keleivių nebuvo labai daug, gal apie 20-30 vagone.

                          Comment


                            #53
                            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                            Betvarkė su tom bilietų kainom. Galėtų dviračius vežti ir pigiau - tuomet traukiniai "oro nevežiotų".
                            Nesiseka su ta kainodara. Gal trūksta specialistų?
                            Man atrodo, kad pagal LG politiką, tai kas nepelninga, reik padaryt dar labiau nepelningu, tuomet turės pasiteisinimą dėl uždarymo
                            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                            Comment


                              #54
                              treciadieni vaziavau i Marcinkonis 10.00 ir 17.19 atgal. Iki Varenos triju vagonu D1 buvo kiekviename apie 40 keleiviu. Varena - Marcinkonys atkarpoje zmoniu sumazejo bendrai iki ~30-ties. Zervynos-Marcinkonys 16.46h. iki galutinio sustojimo atvaziavo lygiai 10-imt keleiviu. Tuo tarpu is Marcinkoniu pajudejo 22 + 5 Zervynose. Varenoje i traukini dar ilipo 50-60 zmoniu, kol griztant i Vilniu ir vel kiekviename vagone buvo po ~30-40 keleiviu.

                              Comment


                                #55
                                šiandien iš ryto išleidau vaiką į dainų šventę iš Kauno. Tai dvigubas elektrinis traukinys buvo, viso 8 vagonai. Gal kas iš vilniečių jį pagaus nufotografuos

                                Comment


                                  #56
                                  Specialiai suorganizuotas, ar pagal esama tvarkarasti?

                                  Comment


                                    #57
                                    Pagal esamą tvarkaraštį, pirmas ir antras vagonas keleiviams, visi kiti - dainų šventės dalyviams. 8 vagonas net netilpo ant perono - į jį reikėjo įlipti per septintą vagoną

                                    Comment


                                      #58
                                      Šiandien vakarinis dyzeliukas Šiauliai-Rokiškis Panevėžyje. Kas viduje darėsi - nemačiau, bet kaip ketvirtadienio vakarą to nepavadinčiau keleivių trūkumu...

                                      Comment


                                        #59
                                        Kas ten per keleiviniai vagonai kaireje puseje?

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Brutalas Rodyti pranešimą
                                          Kas ten per keleiviniai vagonai kaireje puseje?
                                          Apie tai Vytautas_LT jau parašė: http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1408


                                          Čia naujai atgaivintas senasis maršrutas Panevėžys — Klaipėda
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X