Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIki krizės 15.55 iš Kauno į Marijampolę važinėjusi AR2-02 (dažniausiai, kartai vietoj jos važiuodavo dyzelinis traukinys) darbo dienomis iš Kauno išvažiuodavo pilna, būdavo net stovinčių keleivių, kartais iki pat Kazlų Rūdos. Vakar šiuo maršrutu važiavusioje AR2-02 nebuvo net pusės tiek keleivių, kiek yra sėdimų vietų.
Taip pat gal jau rečiau važinėja Jūrės sodininkai.
Comment
-
Ką gi, jau rytoj grybų šventė Varėnoje, tačiau mūsų mylimoji LG taip ir nesugalvojo pakrutint smegeninės ir rasti pasiūlymų keliaujantiems ta kryptimi. Bent jau grįžtantis vakarinis traukinys (einantis darbo dienomis) galėjo būti skirtas ir padarytas už 50% nuolaidą arba pavėlintas.
Puikiai matėme, kaip tokia akcija pasiteisino muzikos festivalio metu į Varėną, kuomet viena kryptimi vykęs keturvagonis buvo sausakimšas - ir tikrai nereikia čia "lia lia", jog atgal važiavo tuščias: toks apkrovimas atpirko dar bent kelių reisų pajamas.
Bet kur tau - juk skirti papildomą traukinį tai yra papildomos išlaidos, galvojimas, KAIP JĮ ATRASTI ir kiti galvos skausmai, kurių, kaip žinome, LG keleivių vežime nemėgsta. Ir ta politika metai iš metų
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąKą gi, jau rytoj grybų šventė Varėnoje, tačiau mūsų mylimoji LG taip ir nesugalvojo pakrutint smegeninės ir rasti pasiūlymų keliaujantiems ta kryptimi. Bent jau grįžtantis vakarinis traukinys (einantis darbo dienomis) galėjo būti skirtas ir padarytas už 50% nuolaidą arba pavėlintas.
Bet kur tau - juk skirti papildomą traukinį tai yra papildomos išlaidos, galvojimas, KAIP JĮ ATRASTI ir kiti galvos skausmai, kurių, kaip žinome, LG keleivių vežime nemėgsta. Ir ta politika metai iš metųParašė 2PackČia nemažą dalį kaltės turi prisiimti ir šventės organizatoriai - Varėnos rajono savivaldybė. Juk ji nuolat rėkia, kad reikia traukinio, nuolat žada pritraukti daugiau keleivių ir būtent ji žadėjo tartis dėl traukinio į Grybų šventę.
Tačiau kaip visada meras Mikalauskas moka tik gražiai kalbėti, o paradiškumas svarbiau už realius darbus.
Taip kad manau, kad čia kaltę turi prisiimti ne LG (nes jiems niekas nieko greičiausiai nesiūlė), o Varėnos rajono savivaldybė.
Pirma, kodėl vietiniame laikraštyje „Giružis“ nr. 67 (719), išleistame 2010-09-10, psl. 7 rubrikoje „Rugsėjo kultūros renginiai“ rašoma: „Rugsėjo 25d. 6val. Lietuvos grybavimo čempionatas Varėnos rajono savivaldybės mero taurei laimėti Marcinkonyse“? Juodu ant balto parašyta. Galite bibliotekose patikrinti. O štai jau kelias dienas matau reklamą per TV, kad čempionatas tą dieną ir tą valandą vyks Varėnoje... Tai ką — staiga pakeitė vietą ar vienu metu vyks du čempionatai?
Antra, jeigu meras nesusisiekė su LG, tai nejaugi to paties negalėjo padaryti Varėnos miesto ar Marcinkonių seniūnai? Ar bent jau seniūnai galėjo 'užspausti' merą, kad šis susisiektų su LG ir paderintų arba eismo tvarkaraščių vienadienius pokyčius arba 'proginio' traukinio paleidimą? Kuris čia teigėte, kad var Marcinkonių seniūnas tai ohoho, tai kur jis dabar?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGalėjo vėliau grybų šventę pradėti ir prisitaikyti prie pirmojo traukinio atvykimo.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimąNors tema manau jau ilgai nagrinėta, bet pirmadienį teko važiuoti motrise į oro uostą. Atvykusių iš oro uosto keleivių....nebuvo, o reisu 14 val 04 min.važiavo net 9 žmonės, beje, 8 asmenys buvo iš mano grupės. Tad jei nebūtų mūsų tai vaizdelis eilinį kartą būtų buvęs sausas
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIki krizės 15.55 iš Kauno į Marijampolę važinėjusi AR2-02 (dažniausiai, kartai vietoj jos važiuodavo dyzelinis traukinys) darbo dienomis iš Kauno išvažiuodavo pilna, būdavo net stovinčių keleivių, kartais iki pat Kazlų Rūdos. Vakar šiuo maršrutu važiavusioje AR2-02 nebuvo net pusės tiek keleivių, kiek yra sėdimų vietų.
Panaši situacija būdavo kažkada labai seniai, gal 1970-1980 metais: iš Kauno 12:30h. val. D1 išvažiuodavo į Marijampolę, 12:45h - į Kybartus, ir abu būdavo pilni.Paskutinis taisė Vitas; 2010.10.16, 10:05.
Comment
-
Spalio 19 d. vakare Kauno geležinkelio stotyje į Vilnių 19:40h išvykstančiame dviaukštyje traukinyje suskaičiavau nei daugiau nei mažiau 30 (trisdešimt) keleivių. Nė kiek netikiu, kad tokiu rudens vakaro metu kažkiek dar galėjo įlipti Pravieniškėse, Kaišiadoryse, Žasliuose, Vievyje. Tai maršrute Kaunas-Vilnius taip patiriami nuostoliai tikriausiai nurašomi į Varėnos-Marcinkonių liniją?
Rudens-žiemos-pavasario periode maršrutu Nr 822 (išv.19:40) vietoje dviaukščio keleivinio traukinio laisvai užtektų automotrisos arba dvivagonio
DR1A. Tas pats iš Vilniaus į Kauną rytą Nr811 (iš Vilniaus išv. 5:05h).
Dabar vėlai vakare (tokiu metų laiku tai jau vėlai) iš Kauno į Vilnių traukiniai išvyksta ...18:50; 19:40; 20:15; 21:15 val. O gal vietoje 35 minučių skirtumu išvykstančių (19:40 ir 20:15) dviejų užtektų vieno intervale 19:50-20:05 h.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąSpalio 19 d. vakare Kauno geležinkelio stotyje į Vilnių 19:40h išvykstančiame dviaukštyje traukinyje suskaičiavau nei daugiau nei mažiau 30 (trisdešimt) keleivių. Nė kiek netikiu, kad tokiu rudens vakaro metu kažkiek dar galėjo įlipti Pravieniškėse, Kaišiadoryse, Žasliuose, Vievyje. Tai maršrute Kaunas-Vilnius taip patiriami nuostoliai tikriausiai nurašomi į Varėnos-Marcinkonių liniją?
Rudens-žiemos-pavasario periode maršrutu Nr 822 (išv.19:40) vietoje dviaukščio keleivinio traukinio laisvai užtektų automotrisos arba dvivagonio
DR1A. Tas pats iš Vilniaus į Kauną rytą Nr811 (iš Vilniaus išv. 5:05h).
Dabar vėlai vakare (tokiu metų laiku tai jau vėlai) iš Kauno į Vilnių traukiniai išvyksta ...18:50; 19:40; 20:15; 21:15 val. O gal vietoje 35 minučių skirtumu išvykstančių (19:40 ir 20:15) dviejų užtektų vieno intervale 19:50-20:05 h.
Comment
-
Paprasčiau tariant, gerbiamasis siūlo 19:40 greitąjį traukinį nuimti, o atvažiavusį dviaukštį rauginti Kaune iki kito ryto. Yra racijos, bet kažkodėl LG pašėlusiai nori naktį laikyti šiuos traukinius elektrodepe, todėl ir yra aukščiau minėtieji du „nereikalingi“ maršrutai, toli gražu ne dėl tų 30 keleivių O šiaip tai dėl ekonomiškesnių riedmenų naudojimo vėlyvu paros metu ne vasarą pritariu.
Comment
-
Parašė Jotvingis Rodyti pranešimąBet ta apsauga dažnai gaudo fotografuotojuswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąPaprasčiau tariant, gerbiamasis siūlo 19:40 greitąjį traukinį nuimti, o atvažiavusį dviaukštį rauginti Kaune iki kito ryto. Yra racijos, bet kažkodėl LG pašėlusiai nori naktį laikyti šiuos traukinius elektrodepe, todėl ir yra aukščiau minėtieji du „nereikalingi“ maršrutai, toli gražu ne dėl tų 30 keleivių O šiaip tai dėl ekonomiškesnių riedmenų naudojimo vėlyvu paros metu ne vasarą pritariu.
Dviaukščius elektrinius traukinius naktį N.Vilnios depe laikyti buvo tiesiog būtinybė, kol jų buvo 1-2-3 (kad rečiau pasitaikytų ER9M paleidimų vietoje dviaukščio). Dabar važinėja visi keturi, tai vienas vis lieka rezerve. Nesutikčiau dėl aprašyto pavojaus šiems traukiniams būti apipaišytiems: Kauno geležinkelio stotis - ne Mauručiai ar Kazlų Rūda. Daug apsauginių nesimato (prie fotografuojančių nesikabinėja niekas), bet naktį darbuotojų lieka, retsykiais užsuka policijos patruliai; be to, apšvietimas geras, visokiems piktavaliams užklysti ir savo juodą darbą atlikti sąlygos nepalankios. Manau, ateityje dviaukščio traukinio nakvojimas Kauno geležinkelio stotyje bus neišvengiamas.Paskutinis taisė Vitas; 2010.11.20, 10:11.
Comment
Comment