Šiandien važiavo 15:15 Kaunas-Kybartai (trivagonis). Vagono numeris 2896 traukinio numeris...aaa... dabar jau pernumeravo į UIC...
Beje su atlenkiamom sėdynėm, tai yra įvairių spalvų sėdynių, ir dažniausiai būna odinės. Šitas vagonas man irgi patiko...
Šiandien važiavo 15:15 Kaunas-Kybartai (trivagonis). Vagono numeris 2896 traukinio numeris...aaa... dabar jau pernumeravo į UIC...
Beje su atlenkiamom sėdynėm, tai yra įvairių spalvų sėdynių, ir dažniausiai būna odinės. Šitas vagonas man irgi patiko...
UIC matomas gerai numeris, šiuo atveju DR1A-289, o 289-6 vagono numeris.
Tiek žinau kad tie UIC nr. yra labai ilgi, beje pagal vagono numerį supratau kad šie DR1A traukiniai buvo šešių vagonų, o dabar kas... dvivagoniai, trivagoniai...O kur tuos nuimtus vagonus naudoja?
Tai ir ЭР9М pagal standartą yra aštuonvagoniai, o ne keturvagoniai, bet kai labai reikia, tai leidžia sukabintus du keturvagonius. Matyt, visi tie pertekliniai vagonai yra iškeliavę į metalo laužą, o gal ir iš karto pirko trumpesnės komplektacijos.
ER9M Lietuvoje buvo 8 ir 6 vagonų. Taip, visi prikabinami bemotoriai arba rūdija N. Vilnioje, arba jau supjaustyti. Motorinių keletą tikriausiai paliko rezervui arba dalims, o dalį irgi jau supjaustė...
Šiemet, sumažinus DR1A vagonų skaičių, teko juos pastatyti Vilniaus stotyje prie tolimojo susisiekimo vagonų.
Yra keleivių pervežimo rezultatai už birželio mėn. Lyginant su pernai metų tuo pačiu mėn. - keleivių padaugėjo 0,1 %, tačiau daugiau vežta tarptautiniais maršrutais - 6 %, vietiniai pervežimai buvo 2,2 % mažesni. Gegužės mėn. tiek vietiniais, tiek tarptautiniais pervežta keleivių daugiau nei 2009 m. tą patį mėn.
Kai visur pervežimo rodikliai krenta sakyčiau visai neblogai.
Kai savaitgalinis dyzelinis traukinys Kaunas-Šiauliai (vėliau Vilnius-Kaunas-Šiauliai) važinėdavo anksčiau, penktadieniais ne kartą važiavau į Gaižiūnus, Kalnėnus (kai ten stodavo), Jonavą. Traukinio reikalingumu penktadienį į Šiaulius neabejojau ir dabar. O kaip iš Šiaulių į Kauną atgal (18:50-21:27h)???
Paskutinį kalendorinės 2010m. vasaros penktadienį pamėginau įsitikinti. Kai antrame kelyje sustojo dvivagonis DR1A, sustebau: keleivių buvo daugiau negu tikėjausi (apypilnis traukinys). O dar ne rugsėjis, dar nevažinėja studentai.
Matyt, keleiviniai traukiniai daug kur (ypač savaitgaliais) būtų reikalingesni negu atrodo.
Matyt, keleiviniai traukiniai daug kur (ypač savaitgaliais) būtų reikalingesni negu atrodo.
Panašūs ir mano pastebėjimai, tik maršrute Vilnius-Turmantas.
Ši šeštadienį 15:06 išvažiavau iš Vilniaus į Žeimeną. Trivagonis DR1A, visuose vagonuose užimta maždaug pusė visų sėdimų vietų. Žeimenoje išlipome 3, įlipo 5 žmonės. Grįžtant sekmadienį 19:26 Žeimenoje niekas neišlipo, įlipome 7 žmonės. Vėl trivagonis DR1A, visuose vagonuose užimta apie 4/5 visų sėdimų vietų. Visose stotelėse iki Bezdonių įlipdavo daugiau, negu išlipdavo. Bezdonyse, Mickūnuose ir Elektrodepe maždaug kiek įlipo, tiek ir išlipo.
Nustebau. Tai buvo lėtasis maršrutas, tačiau važiuojant nei pirmyn, nei atgal nestojo stotelėje 'Pažeimenė'. Iš akies vertinant, šalia šios stotelės buvo keliolika gyvenamųjų namų, o šalia 'Žeimenos' — tik dvi trobos, o artimiausi didesni kaimai — Liūlinė ir Dvarciškės yra už 3-4km (gal yra ir arčiau kitų kaimų, bet aš jų nežinau). Nors šiuo maršrutu važinėju jau trečia vasara, bet tik dabar radau laiko ir noro apsižiūrinėti plačiau aplink stotelę. Pasirodo, tik už ~40 metrų daro vingį Žeimenos upė, šalia yra sukaltas medinis stalas ir suolai, lauko WC ir ženklas, kad čia yra baidarių stotelė, kuri irgi vadinasi „Žeimena“. Prisipažinsiu, baidarininkų, įlipančių ar išlipančių šioje traukinio stotelėje neteko matyti, o ir žvejai čia retokai pasirodo. Dažniau dviratininkai. Todėl ir nustebau, kad traukinys nestoja 'Pažeimenėje', o stoja 'Žeimenoje'.
sestadieni 18.05 turmantas-vilnius traukinyje bent pirmam vagone buvo uzimta apie 50% vietu + 3 dviraciai, konduktores tarpusavyje snekejo kad labai gerai pinigu surinko.
Šiandien (rugpjūčio 26d.) teko važiuoti "medinuku" D1 Vilnius - Marcinkonys 9:38h. ir atgal vakariniu. Iš Vilniaus pajudėjo apie 50 keleivių. Didžioji dalis išlipo Varėnoje, tačiau čia juos pakeitė daugiau nei 20 varėniškių. Atgal panašiai: Zervynose įlipo net 19-a (įrodykit man, jog ruožą Varėna-Marcinkonys reikia uždaryti...niekaip nepatikėsiu).
Beje, norėčiau pagirti ir padėkoti traukinio mašinistų brigadai, kurie vyko vakariniu reisu iš Marcinkonių. Kalvių stotelėje stebėjau, kaip bėgte bėgančių dviejų moteriškių traukinys specialiai laukė daugiau nei 2 minutes (reisas paskutinis). Kitas šioje situacijoje kažin ar būtų taip pasielgęs. Daugiau tokių supratingų žmonių!
Šiandien maršrutu Kaunas - Šiauliai važiavo dvivagonis DR1A. Apie 90% vietų buvo užimta. Sėdimos vietos 2+2. Tai iš Kauno išvažiavo apie 90-100 keleivių. Beveik vien tik studentai. Mačiau kelis vyresnio amžiaus žmones ir jauną šeimą su vaiku (gali būti, kad studentų šeima).
Apie maršrutą Kaunas-Šiauliai buvo rašyta prieš 2 savaites šeštadienio "Lietuvos ryte". Kalbėta, kad atkovojo studentai internetinio balsavimo būdu surinkę parašus.
Iki krizės 15.55 iš Kauno į Marijampolę važinėjusi AR2-02 (dažniausiai, kartai vietoj jos važiuodavo dyzelinis traukinys) darbo dienomis iš Kauno išvažiuodavo pilna, būdavo net stovinčių keleivių, kartais iki pat Kazlų Rūdos. Vakar šiuo maršrutu važiavusioje AR2-02 nebuvo net pusės tiek keleivių, kiek yra sėdimų vietų.
Comment