jei taip, tai kaži koks yra galimas maksimalus keleivinio traukinio ilgis???
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąjei taip, tai kaži koks yra galimas maksimalus keleivinio traukinio ilgis???I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimątai kiek dabar važinėja ? Ir koks vis tik lokomotyvo pajėgumas - kiek jis vagonų gali patemti max...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąApie tai jau buvo rašyta šiame forume. 14 vagonų. Ilgesniam traukiniui mažesnių stočių peronai per trumpi.
Parašė udrius Rodyti pranešimątai kiek dabar važinėja ? Ir koks vis tik lokomotyvo pajėgumas - kiek jis vagonų gali patemti max...
Comment
-
Vakar atėjus stotin likus 15 min. iki pusės šešių traukinio vietų LG bilietų pardavėjų teigimu nebebuvo ir bilietų nebepardavė.
Nesiprognozuoja jiem niekaip?
Nenori pasiimt pinigų?
Juk kitąsyk žmonės iškart važiuos autobusu.
P.S nepastebėjau kiek vagonų išvažiavo vakar, gal apie penkis.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąVakar atėjus stotin likus 15 min. iki pusės šešių traukinio vietų LG bilietų pardavėjų teigimu nebebuvo ir bilietų nebepardavė.
Nesiprognozuoja jiem niekaip?
Nenori pasiimt pinigų?
Juk kitąsyk žmonės iškart važiuos autobusu.
P.S nepastebėjau kiek vagonų išvažiavo vakar, gal apie penkis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąGali daryti taip, kaip man teko: naglai vis tiek lipi į vagoną ir perki bilietą iš traukinio palydovės. Tik tiek, kad reikės primokėti 5Lt.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąO kdl jeigu mato, kad yra daug perkančių bilietus ir norinčių važiuoti, tiesiog negali prikabinti dar vieno vagono?
a) LG vadovai norėtų atskirti keleivių vežimą nuo krovinių. Kitaip tariant, kad keleivius vežtų kita įmonė.
b) Geriausi protai įdarbinami krovinių vežimo skyriuje. Keleivių vežimo valdyboje dirbantiems keleiviu patogumas nerūpi. Elgiasi taip, kaip užplaukia.
Čia yra tik vieno žmogaus asmeninė nuomonė. Ji nebūtinai turi sutapti su jūsų.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąČia labai sudėtinga situacija. Savaitgali teko kalbėti su vienu LG vadovu. Žmogus jaunas, paprastas. Tai jo paklausiau, kodėl neskiria dėmesio LG keleivių vežimui. Buvo įvardintos dvi priežastys:
a) LG vadovai norėtų atskirti keleivių vežimą nuo krovinių. Kitaip tariant, kad keleivius vežtų kita įmonė.
b) Geriausi protai įdarbinami krovinių vežimo skyriuje. Keleivių vežimo valdyboje dirbantiems keleiviu patogumas nerūpi. Elgiasi taip, kaip užplaukia.
Čia yra tik vieno žmogaus asmeninė nuomonė. Ji nebūtinai turi sutapti su jūsų.
O prikabint dar vieną vagoną padidėjus keleivių skaičiuj tai manau didelio proto nereikia
nu bet LG niekad nepasižymėjo susirūpinimu dėl keleivių patogumo
nu nebent tai, kad sugalvojo vagoną-restoraną padaryt
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąVakar atėjus stotin likus 15 min. iki pusės šešių traukinio vietų LG bilietų pardavėjų teigimu nebebuvo ir bilietų nebepardavė.
Nesiprognozuoja jiem niekaip?
Nenori pasiimt pinigų?
Juk kitąsyk žmonės iškart važiuos autobusu.
P.S nepastebėjau kiek vagonų išvažiavo vakar, gal apie penkis.
Teko kelionę iš Minsko į Vilnių organizuotis autobusu.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąPanaši situacija nutiko man su Eimantu, ruošiantis iš Minsko grįžti į Vilnių su LG traukiniu Maskva - Vilnius. Maždaug savaitei likus iki mūsų kelionės, stotyje bilietų pardavėja pasakė, kad bilietų į mūsų traukinį nėra!..
Teko kelionę iš Minsko į Vilnių organizuotis autobusu.
O jus nepirkote iš karto atgalinių bilietų?
Aš paprastai stengamasis išvengti tokių "dovanėlių" perku atgalinius.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.07.28, 18:06.
Comment
-
Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąTeisingai sknts sakai, kad LG keleivių vežimo valdyboje nieks perdaug nesirūpina keleivių patogumu....I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąČia labai sudėtinga situacija. Savaitgali teko kalbėti su vienu LG vadovu. Žmogus jaunas, paprastas. Tai jo paklausiau, kodėl neskiria dėmesio LG keleivių vežimui. Buvo įvardintos dvi priežastys:
a) LG vadovai norėtų atskirti keleivių vežimą nuo krovinių. Kitaip tariant, kad keleivius vežtų kita įmonė.
b) Geriausi protai įdarbinami krovinių vežimo skyriuje. Keleivių vežimo valdyboje dirbantiems keleiviu patogumas nerūpi. Elgiasi taip, kaip užplaukia.
Čia yra tik vieno žmogaus asmeninė nuomonė. Ji nebūtinai turi sutapti su jūsų.
Comment
-
Jei atskirtų keleivių vežimą nuo krovinių būtų situacija kaip Estijoje ir Latvijoje: morališkai pasenę riedmenys (latviai mums pavydi), nušiurę peronai, uždarytos stotys (netgi tokios didelės kaip Estijoje Tartu).
O jei valstybė pasiima dividentus tai koks skirtumas kur tie pinigai nukeliauja ar keleivių vežimo nuostoliams padengti, ar į kiaurą valstybės iždą.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąJei atskirtų keleivių vežimą nuo krovinių būtų situacija kaip Estijoje ir Latvijoje: morališkai pasenę riedmenys (latviai mums pavydi), nušiurę peronai, uždarytos stotys (netgi tokios didelės kaip Estijoje Tartu).
O jei valstybė pasiima dividentus tai koks skirtumas kur tie pinigai nukeliauja ar keleivių vežimo nuostoliams padengti, ar į kiaurą valstybės iždą.
Comment
Comment