Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    jei taip, tai kaži koks yra galimas maksimalus keleivinio traukinio ilgis???

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      jei taip, tai kaži koks yra galimas maksimalus keleivinio traukinio ilgis???
      Apie tai jau buvo rašyta šiame forume. 14 vagonų. Ilgesniam traukiniui mažesnių stočių peronai per trumpi.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        tai kiek dabar važinėja ? Ir koks vis tik lokomotyvo pajėgumas - kiek jis vagonų gali patemti max...
        Paskutinis taisė udrius; 2010.07.28, 10:55.

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          tai kiek dabar važinėja ? Ir koks vis tik lokomotyvo pajėgumas - kiek jis vagonų gali patemti max...
          Pajėgumo nežinau, nes silpnai gaudausi techniniuose dalykuose. Kiek pamenu, paskutinį kartą 14 vagonų buvo sukabintą praėjusią vasarą per Dainų šventę. Šiaip mano asmeniniais pastebėjimais kabina nuo 3 iki 10 vagonų.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Apie tai jau buvo rašyta šiame forume. 14 vagonų. Ilgesniam traukiniui mažesnių stočių peronai per trumpi.
            14 vagonų sąstatams peronai jau per trumpi - ypač mažesnėse stotyse. Teko ne kartą tokiu važiuot.

            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            tai kiek dabar važinėja ? Ir koks vis tik lokomotyvo pajėgumas - kiek jis vagonų gali patemti max...
            Jei neklystu lokomotyvai gali patemt iki 20 ir daugiau vagonų. Tokie bent būdavo sovietiniais laikais.

            Comment


              na man atrodo su ~10 vagonais jau buvo bedu Kretingos stotyje, nes teko islipti ne ant perono, o vos ne laukuose

              Comment


                Vakar atėjus stotin likus 15 min. iki pusės šešių traukinio vietų LG bilietų pardavėjų teigimu nebebuvo ir bilietų nebepardavė.
                Nesiprognozuoja jiem niekaip?
                Nenori pasiimt pinigų?
                Juk kitąsyk žmonės iškart važiuos autobusu.

                P.S nepastebėjau kiek vagonų išvažiavo vakar, gal apie penkis.
                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                Comment


                  Parašė praetor Rodyti pranešimą
                  Vakar atėjus stotin likus 15 min. iki pusės šešių traukinio vietų LG bilietų pardavėjų teigimu nebebuvo ir bilietų nebepardavė.
                  Nesiprognozuoja jiem niekaip?
                  Nenori pasiimt pinigų?
                  Juk kitąsyk žmonės iškart važiuos autobusu.

                  P.S nepastebėjau kiek vagonų išvažiavo vakar, gal apie penkis.
                  Gali daryti taip, kaip man teko: naglai vis tiek lipi į vagoną ir perki bilietą iš traukinio palydovės. Tik tiek, kad reikės primokėti 5Lt.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Gali daryti taip, kaip man teko: naglai vis tiek lipi į vagoną ir perki bilietą iš traukinio palydovės. Tik tiek, kad reikės primokėti 5Lt.
                    Jo jo, čia variantas. Bet buvo pasirinkta alternatyva autobusu Gaila, kad LG nesutiko pasiimt pinigų.
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      O kdl jeigu mato, kad yra daug perkančių bilietus ir norinčių važiuoti, tiesiog negali prikabinti dar vieno vagono?

                      Comment


                        Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                        O kdl jeigu mato, kad yra daug perkančių bilietus ir norinčių važiuoti, tiesiog negali prikabinti dar vieno vagono?
                        Čia labai sudėtinga situacija. Savaitgali teko kalbėti su vienu LG vadovu. Žmogus jaunas, paprastas. Tai jo paklausiau, kodėl neskiria dėmesio LG keleivių vežimui. Buvo įvardintos dvi priežastys:
                        a) LG vadovai norėtų atskirti keleivių vežimą nuo krovinių. Kitaip tariant, kad keleivius vežtų kita įmonė.
                        b) Geriausi protai įdarbinami krovinių vežimo skyriuje. Keleivių vežimo valdyboje dirbantiems keleiviu patogumas nerūpi. Elgiasi taip, kaip užplaukia.

                        Čia yra tik vieno žmogaus asmeninė nuomonė. Ji nebūtinai turi sutapti su jūsų.

                        Comment


                          Parašė sknts Rodyti pranešimą
                          Čia labai sudėtinga situacija. Savaitgali teko kalbėti su vienu LG vadovu. Žmogus jaunas, paprastas. Tai jo paklausiau, kodėl neskiria dėmesio LG keleivių vežimui. Buvo įvardintos dvi priežastys:
                          a) LG vadovai norėtų atskirti keleivių vežimą nuo krovinių. Kitaip tariant, kad keleivius vežtų kita įmonė.
                          b) Geriausi protai įdarbinami krovinių vežimo skyriuje. Keleivių vežimo valdyboje dirbantiems keleiviu patogumas nerūpi. Elgiasi taip, kaip užplaukia.

                          Čia yra tik vieno žmogaus asmeninė nuomonė. Ji nebūtinai turi sutapti su jūsų.
                          Kad LG nori atskirti krovinų vežimą nuo keleivių tai čia jau seniai jie kukuoja, kad jiems nuostolinga keleivius vešt.
                          O prikabint dar vieną vagoną padidėjus keleivių skaičiuj tai manau didelio proto nereikia
                          nu bet LG niekad nepasižymėjo susirūpinimu dėl keleivių patogumo
                          nu nebent tai, kad sugalvojo vagoną-restoraną padaryt

                          Comment


                            Parašė praetor Rodyti pranešimą
                            Vakar atėjus stotin likus 15 min. iki pusės šešių traukinio vietų LG bilietų pardavėjų teigimu nebebuvo ir bilietų nebepardavė.
                            Nesiprognozuoja jiem niekaip?
                            Nenori pasiimt pinigų?
                            Juk kitąsyk žmonės iškart važiuos autobusu.

                            P.S nepastebėjau kiek vagonų išvažiavo vakar, gal apie penkis.
                            Panaši situacija nutiko man su Eimantu, ruošiantis iš Minsko grįžti į Vilnių su LG traukiniu Maskva - Vilnius. Maždaug savaitei likus iki mūsų kelionės, stotyje bilietų pardavėja pasakė, kad bilietų į mūsų traukinį nėra!..

                            Teko kelionę iš Minsko į Vilnių organizuotis autobusu.

                            Comment


                              Parašė robertas Rodyti pranešimą
                              Panaši situacija nutiko man su Eimantu, ruošiantis iš Minsko grįžti į Vilnių su LG traukiniu Maskva - Vilnius. Maždaug savaitei likus iki mūsų kelionės, stotyje bilietų pardavėja pasakė, kad bilietų į mūsų traukinį nėra!..

                              Teko kelionę iš Minsko į Vilnių organizuotis autobusu.
                              Tikras absurdas. O rėkia, kad nėra keleivių.
                              O jus nepirkote iš karto atgalinių bilietų?
                              Aš paprastai stengamasis išvengti tokių "dovanėlių" perku atgalinius.
                              Paskutinis taisė Salvijus; 2010.07.28, 18:06.

                              Comment


                                Jau tikrai absurdas, nesąmonė. Pustuščiai važinėja...

                                Comment


                                  Teisingai sknts sakai, kad LG keleivių vežimo valdyboje nieks perdaug nesirūpina keleivių patogumu....

                                  Comment


                                    Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                                    Teisingai sknts sakai, kad LG keleivių vežimo valdyboje nieks perdaug nesirūpina keleivių patogumu....
                                    Na patogumo trūkumą galima prikišti ir daugumai autobusų, tačiau nesugebėjimas pasiimti visų įmanomų keleivių pinigų — virš absurdo
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                      Čia labai sudėtinga situacija. Savaitgali teko kalbėti su vienu LG vadovu. Žmogus jaunas, paprastas. Tai jo paklausiau, kodėl neskiria dėmesio LG keleivių vežimui. Buvo įvardintos dvi priežastys:
                                      a) LG vadovai norėtų atskirti keleivių vežimą nuo krovinių. Kitaip tariant, kad keleivius vežtų kita įmonė.
                                      b) Geriausi protai įdarbinami krovinių vežimo skyriuje. Keleivių vežimo valdyboje dirbantiems keleiviu patogumas nerūpi. Elgiasi taip, kaip užplaukia.

                                      Čia yra tik vieno žmogaus asmeninė nuomonė. Ji nebūtinai turi sutapti su jūsų.
                                      Krovinių ir keleivių vežimo atskyrimas būtų didžiulė nesąmonė LG keleivių atžvilgiu. Šiuo metu iš krovinių vežimo gaunamas pelnas yra dalinai naudojamas keleivių vežime, nors Europos Sąjunga tai draudžia...
                                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                      Comment


                                        Jei atskirtų keleivių vežimą nuo krovinių būtų situacija kaip Estijoje ir Latvijoje: morališkai pasenę riedmenys (latviai mums pavydi), nušiurę peronai, uždarytos stotys (netgi tokios didelės kaip Estijoje Tartu).
                                        O jei valstybė pasiima dividentus tai koks skirtumas kur tie pinigai nukeliauja ar keleivių vežimo nuostoliams padengti, ar į kiaurą valstybės iždą.

                                        Comment


                                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                          Jei atskirtų keleivių vežimą nuo krovinių būtų situacija kaip Estijoje ir Latvijoje: morališkai pasenę riedmenys (latviai mums pavydi), nušiurę peronai, uždarytos stotys (netgi tokios didelės kaip Estijoje Tartu).
                                          O jei valstybė pasiima dividentus tai koks skirtumas kur tie pinigai nukeliauja ar keleivių vežimo nuostoliams padengti, ar į kiaurą valstybės iždą.
                                          Tai reik tikėtis kad Susisiekimo ministras to neleis padaryt, nors mane jauduliukas kamuoja, kad visko gali būt...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X