Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Mažeikiai-Radviliškis-Mažeikiai

    Vakar teko pavažiuoti naujuoju RA2 iš Šiaulių 13:06 iki Radviliškio ir atgal pietiniu traukiniu Mažeikiai-Radviliškis-Mažeikiai. Iš Mažeikių Šiauliuose išlipo kokie 15-20 keleivių, į Radviliškį važiavo apie 12-15 (prieš šį traukinį 11 min. išvažiuoja kitas Šiauliai-Radviliškis 12:55).
    Iš Radviliškio į Šiaulius važiavo apie 30-40, tiek pat įlipo Šiauliuose Mažeikių kryptimi.
    Šie skaičiai nelabai tikslūs. Tačiau keleivių gausa nepasižymėjo.
    Bet ir autobusai keleivių gausa nepasižymi. Šiandien į Šiaulius atvažiuojantis (įvažiuojant įmiestą) autobusas Panevėžys-Šiauliai apie 8:25 vežė 2 keleivius. Šie skaičiai dar labiau apgailėtinai maži.
    Būtų įdomu sužinoti keleivių pervežimo traukiniais kritikų nuomonę tuo klausimu.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.06, 13:02.

    Comment


      #22
      Prieš šį traukinį 15 min. išvažiuoja kitas Šiauliai-Radviliškis).
      Dėl dubliavimo, negerai, reikėtų didesni laiko tarpą palikti, taip gal keli papildomi keleiviai atsiras (kuriems bus patogiau traukiniu nei autobusu.). Nėra naudos du traukinius leisti taip dažnai...
      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

      Comment


        #23
        Šyvakar važiavom į Trakus 17.55 buvo apie 50 žmonių visam traukinyje, kurių pusė išlipo Lentvaryje.

        Grįžom 21.20 buvo link 100 iš Trakų žmonių.
        Paskutinis taisė skunk; 2009.06.07, 03:06.
        Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

        Comment


          #24
          Beje jums pora foto 2008.09.06 sausakimšas Dr1A - 300 šešių vagonų 8.00 Vilnius-Turmantas. Nuo N.Vilnios iki Bezdoniu žmonės stovėjo deja fotkinom likus 15 min iki išvažiavimo, o poto Ignalinoj



          Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

          Comment


            #25
            Good job! Bet šis reisas buvo šeštadienio ryto? Vieną kartą man teko važiuoti šeštadienį Iš Naujosios Vilnios į Švenčionėlius 8h., tai 4 vagonu D1 Buvo sausakimšas.
            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

            Comment


              #26
              Štai tau ir nėra keleivių. Galėtų Šiaulių apygardoje traukiniai būt pilnesni. Didelės įtakos matyt turi papročių tęstinumas - žmonės Vilniaus apygardoje mieliau renkasi traukinus.

              Comment


                #27
                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                Štai tau ir nėra keleivių. Galėtų Šiaulių apygardoje traukiniai būt pilnesni. Didelės įtakos matyt turi papročių tęstinumas - žmonės Vilniaus apygardoje mieliau renkasi traukinus.
                Nieko nuostabaus — didžiausi geležinkelio mazgai yra Vilnius/Lentvaris ir Radviliškis/Šiauliai.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  #28
                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Nieko nuostabaus — didžiausi geležinkelio mazgai yra Vilnius/Lentvaris ir Radviliškis/Šiauliai.
                  Radviliškio/Šiaulių mazgas negali pasigirti tokiais keleivių srautais. Na gal tik Klaipėda-Vilnius nemažai duoda keleivių. Apie Mažeikiai-Šiauliai-Mažeikiai ir Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai jau rašiau. Su Klaipėda-Radviliškis teko pernai važiuoti - irgi nėra keleivių gausiai.
                  Man keistos atrodo kalbos apie mažus keleivių srautus - dabar Vilniaus mazge matome visai kitą situaciją nei sklebiama.
                  O dėl trakų mažo srauto nėra ko stebėtis - šalta, sezonas net negali įsibėgėti.
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.07, 11:49.

                  Comment


                    #29
                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                    Radviliškio/Šiaulių mazgas negali pasigirti tokiais keleivių srautais. Na gal tik Klaipėda-Vilnius nemažai duoda keleivių. Apie Mažeikiai-Šiauliai-Mažeikiai ir Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai jau rašiau. Su Klaipėda-Radviliškis teko pernai važiuoti - irgi nėra keleivių gausiai.
                    Man keistos atrodo kalbos apie mažus keleivių srautus - dabar Vilniaus mazge matome visai kitą situaciją nei sklebiama.
                    O dėl trakų mažo srauto nėra ko stebėtis - šalta, sezonas net negali įsibėgėti.
                    Vilnius turi privalumą — elektrinius traukinius į Kauną ir Trakus bei tarptautinius maršrutus. Pagaliau Vilniuje ir gyventojų daugiau.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      #30
                      Nereikia dar pamirsti Kauno mazgo. Dabar jis apmires, bet tik del tunelio remonto.
                      Klaipeda visiskai neatlieka mazgo funkcijos.

                      Comment


                        #31
                        Labai gerai butu leisti į Kena PESA automotrisę, nes šiandien važiavau iki Naujosios Vilnios iš Vilniaus 16:36 tai keleivių buvo apie 70 keturiuose vagonuose, maždaug 5 išlipo Pavilnyje, ir maždaug 15 išlipo ir įlipo Naujoje Vilnioje. Visi pilnai sutilptų į Pesą, jei važiuoja šiuo maršrutu tiek keleivių. Pelningas maršrutas taip gautusi 100%.

                        Beje prieš šį Traukinį važiavo į Kauną traukinys modernizuotas vietoje dviaukščio (pagal nauja tvarkaraštį dviaukštis paakstintas dviem valandomis (14:00 išvyksta)), keleivių buvo apie 40, gal įlipo daugiau, tėsiog skaičiavau praeidamas likus 5 minutėms iki išvykimo.
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          #32
                          Gal ir durnas klausimas, bet ar yra elektriniu automotrisiu ? Nes kaip matome Kaunas-Vilnius traukiniai vazineja pustusciai
                          - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                          - Rusija su Amerika kariauja.
                          - Ir ką, kaip ten reikalai?
                          - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                          - O amerikiečiai?
                          - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                          Comment


                            #33
                            Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                            Labai gerai butu leisti į Kena PESA automotrisę, nes šiandien važiavau iki Naujosios Vilnios iš Vilniaus 16:36 tai keleivių buvo apie 70 keturiuose vagonuose, maždaug 5 išlipo Pavilnyje, ir maždaug 15 išlipo ir įlipo Naujoje Vilnioje. Visi pilnai sutilptų į Pesą, jei važiuoja šiuo maršrutu tiek keleivių. Pelningas maršrutas taip gautusi 100%.

                            Beje prieš šį Traukinį važiavo į Kauną traukinys modernizuotas vietoje dviaukščio (pagal nauja tvarkaraštį dviaukštis paakstintas dviem valandomis (14:00 išvyksta)), keleivių buvo apie 40, gal įlipo daugiau, tėsiog skaičiavau praeidamas likus 5 minutėms iki išvykimo.
                            Nesitiki. Pernai kelis kartus vaziavau siuo traukiniu (senas tvarkarastis nedaug skyresi nuo naujojo) - budavo apie 150 keleviu. Zmones po darbo Vilniuje grizdavo namo. Matyt krize...

                            Comment


                              #34
                              Geguzes men., dar galiojant senam tvarkarasciui, atvykes is Kauno, maciau stovinti (iki isvykimo buvo like apie 5 min.) 15 val. su minutemis traukini i Valciunus. Tadien buvo paskirtas keturvagonis DR1A, kuriame i Valciunus vaziavo apie 10 zmoniu. Sis reisas turbut labiausiai skirtas gelezinkelieciu nugabenimui ir pargabenimui i Vaidotus.

                              Comment


                                #35
                                2009 06 12d vakare is Panevezio vaziavau i Rokiski. Vaziavo dvivagonis D1. Is Panevezio ilipus man ir atsisedus suskaiciavau keleivius, pirmame vagone 24 keleiviai, antrame 31. Foto nepadariau, nes tik issitraukus fotika visi suziuro i mane lyg i koki paparaci. Ir vel kaip tycia isleisti i darba 2 konduktoriai. Kam jie reikalingi, juk uztenka ir vieno. Ir pasitaike d1 nerestouruotas vagonas. sedines trauktos oda, o langai "medinukai", vejai svilpia pro juos

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Brutalas Rodyti pranešimą
                                  2009 06 12d vakare is Panevezio vaziavau i Rokiski. Vaziavo dvivagonis D1. Is Panevezio ilipus man ir atsisedus suskaiciavau keleivius, pirmame vagone 24 keleiviai, antrame 31. Foto nepadariau, nes tik issitraukus fotika visi suziuro i mane lyg i koki paparaci. Ir vel kaip tycia isleisti i darba 2 konduktoriai. Kam jie reikalingi, juk uztenka ir vieno. Ir pasitaike d1 nerestouruotas vagonas. sedines trauktos oda, o langai "medinukai", vejai svilpia pro juos
                                  Jo,su tuo fotkinimu tai nejaukiai kazkaip

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Brutalas Rodyti pranešimą
                                    2009 06 12d vakare is Panevezio vaziavau i Rokiski. Vaziavo dvivagonis D1. Is Panevezio ilipus man ir atsisedus suskaiciavau keleivius, pirmame vagone 24 keleiviai, antrame 31. Foto nepadariau, nes tik issitraukus fotika visi suziuro i mane lyg i koki paparaci. Ir vel kaip tycia isleisti i darba 2 konduktoriai. Kam jie reikalingi, juk uztenka ir vieno. Ir pasitaike d1 nerestouruotas vagonas. sedines trauktos oda, o langai "medinukai", vejai svilpia pro juos
                                    D1-735, mačiau jį Radviliškyje vakar.

                                    Comment


                                      #38
                                      tikrai taip, vaziavo D1-735 3 vagone parasyta taip

                                      Comment


                                        #39
                                        Sestadieni ryte is Panevezio vykau i Radziunus (tolesne stotele Kupiskis), vaziavo vel senukas dvivagonis D1-735. Panevezyje ilipo 21 keleivis. viso traukinyje vaziavo 37 keleiviai iki man islipant. Ir vel kaip tycia du konduktoriai. Pasityciojimas kazkoks.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Brutalas Rodyti pranešimą
                                          Sestadieni ryte is Panevezio vykau i Radziunus (tolesne stotele Kupiskis), vaziavo vel senukas dvivagonis D1-735. Panevezyje ilipo 21 keleivis. viso traukinyje vaziavo 37 keleiviai iki man islipant. Ir vel kaip tycia du konduktoriai. Pasityciojimas kazkoks.
                                          O abiejų galvų varikliai dirbo? Teko matyt kai tik su vienu važiavo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X