Aš minty tyrėjau pernykštį (2009m.) rugsėjį, nuotrauką užsilaikiusią nuo rudens....
Šiaip penktadienių vakarais gegužės ir rugsėjo mėnesiais pastebimas suaktyvėjęs važiavimas (padidėję keleivių srautai) iš didmiesčių į provinciją. Kitu metų laiku tokio išskirtinumo nebūna...
Gegužės 13 diena (deja) buvo ketvirtadienis...
Norintiems iš Vilniaus oro uosto nuvažiuoti į sostinės centrą taksi automobiliu, gali tekti pakloti nemažą sumą. DELFI skaitytoja tvirtino, kad už kelionę iki autobusų stoties (maždaug 4,5 km), teko sumokėti 60 litų.
O gal įsivaizduoja koks senas kledaras, lyg niekada nerenovuotas D1 (tiesa, aš dar nevažiavęs PESA)?
Na apie LG naudojamas PESA620 taip nereikėtų galvoti. Tai yra tas pats autobusas, tik tiek kad važiuoja bėgiais. Beje, matyt dėl salone nuolat esančios konduktorės, jos atrodo tvarkingiau nei tuo pačiu metu pagaminti ir tiek pat laiko Vilniuje važinėjantys autobusai. PESA'oje yra neįgaliajam skirta vieta (ar net dvi vietos), vakuuminis tualetas (nors abejoju, ar kas juo naudojasi, kai kelionė tetrunka 7min.), jos važiuoja žymiai stabiliau ir tyliau, plius iš TVOU į GS nuvažiuoja maždaug dvigubai greičiau nei 1 ir 1A maršruto miesto autobusai. Bene didžiausias PESA trūkumas — aukštas įlipimas laipteliais nuo žemo perono.
Aš taip negalvoju Bet gal tie žiopliai taip mąsto...
Rail fan Europe rašo, kad LG turi 2 PESAS. Viena važiuoja čia, o kita dabar tikriausiai į Stasylas?
Aš taip negalvoju Bet gal tie žiopliai taip mąsto...
Rail fan Europe rašo, kad LG turi 2 PESAS. Viena važiuoja čia, o kita dabar tikriausiai į Stasylas?
Žinau, kad pats taip negalvoji. Bet koks forumo svečias, pirmą kartą užklydęs čia ir perskaitęs tokį pranešimą, gali netyčia imti ir pagalvoti
Dėl motrisių skaičiaus, kažkas forume rašė, kad jų yra užsakyta daugiau nei 2, tikriausiai jau ir Lietuvoje yra daugiau negu 2 motrisės. Į Stasylas pastaruoju metu nepastebėjau leidžiamos motrisės, tačiau teko užmatyti maršrute Šiauliai-Rokiškis.
Dabar yra 009, 010, 013, 014 ir dar 8 užsakytos 015 - 022.
Į Oro uostą važiuoja arba 013, arba 014.
Dėkui už paaiškinimą.
Šiaip panašiai ir įsivaizdavau, tik suabejojau, nes vat ir dabar po ranka turiu žurnalo „Lietuvos geležinkeliai“ 2007m. gruodžio numerį. 50-ame puslapyje yra straipsnis „Keleivių patogumui“, cituoju:
Pagal AB „Lietuvos geležinkeliai“ parengtą 2008-2013 m. investicinį planą, per šį laikotarpį numatoma modernizuoti 1 dyzelinį ir 2 elektrinius traukinius, įsigyti 11 elektrinių ir 13 dyzelinių traukinių, 33 keleivinius vagonus bei 2 automotrisas. Šiems tikslams įgyvendinti reikės apie 560 mln. Lt. Iš ES fondų bus skirta tik 28 mln. Lt. Likusią dalį bendrovė finansuos savo lėšomis.
Pagal tarybinę enciklopediją (1988 m., rusų kalba) Lietuvoje geležinkeliais pervežta 34,3 mln t. krovinių ir 32 mln. keleivių, dabar krovinių daugiau, o keleivių vos virš 10 proc. beliko... Kur bėda? Sąjungos griūtis? Nemanau, manau, kad stočių buvimas kitoje miesto dalyje, negu autobusų (Panevėžys, Alytus, Utena ir kiti...) irgi neigiamą įtaką daro, bet... Niekas net nesprendžia problemos (nei miestai, nei rajonai, nei LG)
Nemanau, manau, kad stočių buvimas kitoje miesto dalyje, negu autobusų (Panevėžys, Alytus, Utena ir kiti...) irgi neigiamą įtaką daro, bet...
Tai visgi manai ar nemanai? :]
Aš manau, kad daro. Aišku ne 90% keleivių nuo to nubyra. Bet vat pačiam tenka dažnai iki stoties pasivaikščiot, nes autobuso kol sulauksi- apsamanot spėsi, o važiuojant taksi gaunas brangiau nei autobusu, tai keikiuos keliais aukštais. O važiuoju traukiniu tik iš principo, man tiesiog patinka. Užtai kiti, ne tokie principingi, važiuoja autobusu.
Pagal tarybinę enciklopediją (1988 m., rusų kalba) Lietuvoje geležinkeliais pervežta 34,3 mln t. krovinių ir 32 mln. keleivių, dabar krovinių daugiau, o keleivių vos virš 10 proc. beliko... Kur bėda? Sąjungos griūtis? Nemanau, manau, kad stočių buvimas kitoje miesto dalyje, negu autobusų (Panevėžys, Alytus, Utena ir kiti...) irgi neigiamą įtaką daro, bet... Niekas net nesprendžia problemos (nei miestai, nei rajonai, nei LG)
O tarybinėj enciklopedijoij nerašo, kiek LTSR automobilistai turi lengvųjų automašinų? Palyginus tuos skaičius su dabartiniais tam tikras išvadas būtų nesunku pasidaryt.
O tarybinėj enciklopedijoij nerašo, kiek LTSR automobilistai turi lengvųjų automašinų? Palyginus tuos skaičius su dabartiniais tam tikras išvadas būtų nesunku pasidaryt.
Žurnalistas Algimatas Semaška knygoje „Kelionės po Lietuvą automobiliu“, kuri išleista berods 1988m., nurodo, kad LTSR kas vidutiniškai kas penktas gyventojas turi lengvąjį automobilį; vadinasi, apie 20proc.. Dabar teigiama, kad palyginus su sovietmečiu, lengvųjų automobilių patrigubėjo
Žurnalistas Algimatas Semaška knygoje „Kelionės po Lietuvą automobiliu“, kuri išleista berods 1988m., nurodo, kad LTSR kas vidutiniškai kas penktas gyventojas turi lengvąjį automobilį; vadinasi, apie 20proc.. Dabar teigiama, kad palyginus su sovietmečiu, lengvųjų automobilių patrigubėjo
Pagal encilopediją - 1987 m. - 360 000, dar kažkur buvau radęs, kad 1989 m. buvo virš 400 000, o 1992 - berods viršijo 500 000, sovietai planavo, kad apie ~2000 m. Lietuvoje bus apie 750 000, bet tiek automobilių Lietuvoje buvo jau 1997 m.
Pagal encilopediją - 1987 m. - 360 000, dar kažkur buvau radęs, kad 1989 m. buvo virš 400 000, o 1992 - berods viršijo 500 000, sovietai planavo, kad apie ~2000 m. Lietuvoje bus apie 750 000, bet tiek automobilių Lietuvoje buvo jau 1997 m.
Čia tik asmeniniai lengvieji automobiliai ar visi lengvieji automobiliai?
Comment